Alsof ik niet jouw plus 1 zou zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk deze boy snel in de GYM posten. Denkt zeker dat hij nu ook naar de orgie mag komen.
Mwa... Je hebt het toch kunnen lezen. Dus was niet echt achter je rug.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof ik niet jouw plus 1 zou zijn
Even een leuke opmerking maken achter de rug van je wingman
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mwa... Je hebt het toch kunnen lezen. Dus was niet echt achter je rug.
Wellicht wel óver je rug.
wat jaj denken van mai, ik lage kwaliteit kaiken?quote:
Nou ik werd anders ook gelift hoor!quote:
Ehm, reverse cowboy neem ik aan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 07:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik werd anders ook gelift hoor!
En bij een reverse cowgirl train je je benen ook wel
Uh. Ja. Oke. In mijn geval welquote:
gast echt kankerquote:Op woensdag 11 februari 2015 07:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik werd anders ook gelift hoor!
En bij een reverse cowgirl train je je benen ook wel
quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
wat jaj denken van mai, ik lage kwaliteit kaiken?
Ik hoor iig veel verschillende meningen wat betreft de film.
Rot op met je kanker.quote:
Euh ik ben homo dus ik moet echt even vertellen hoe ik reverse cowboy in mijn kont geragd wordt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rot op met je kanker.
See below how much fucks I give:
Doe niet zo homofoob, mietjequote:Op woensdag 11 februari 2015 08:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Euh ik ben homo dus ik moet echt even vertellen hoe ik reverse cowboy in mijn kont geragd wordt.
Uh ik ben hetero en ik moet een geil wijf posten als gymbabe en roepen over tieten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Euh ik ben homo dus ik moet echt even vertellen hoe ik reverse cowboy in mijn kont geragd wordt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:52 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik moet poepen"
"Oh dit is wel ok"
"Ik moet poepen"
"Oe niet te hard"
"Ik moet poepen"
"Oe lekker ga door"
"Ik moet poepen"
Heb ik van horen zeggen.
waar zie je me dat doen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh ik ben hetero en ik moet een geil wijf posten als gymbabe en roepen over tieten.
Same thing dude. Rot de fuck op.
Heb ik ook wel eens in de wandelgangen gehoord eroverquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:52 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik moet poepen"
"Oh dit is wel ok"
"Ik moet poepen"
"Oe niet te hard"
"Ik moet poepen"
"Oe lekker ga door"
"Ik moet poepen"
Heb ik van horen zeggen.
Ik heb een gay bff.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
"Van horen zeggen" m;n reet! (toepasselijk)
Clumsy Clown taking it up the poopshute!
Zeg ik ergens jouw naam? Zie je ergens de letters uit het woord Ethanolic? Zie je ergens iets wat op jou specifiek wijst? Nee, dan zou er nl wel een belediging bijstaan. T gaat over de belachelijke opmerking dat ik dit roep omdat ik homo ben en t ff iedereen moet inwrijven. Nee. Het valt JOU op omdat het over een "ander soort seks" gaat, terwijl t hier net zo goed veel vaker over seks met lekkere wijven gaat. Roep je dan ook "Uh ik ben hetero en ik moet een geil wijf posten als gymbabe en roepen over tieten."? Nee. Dat doe je niet. Ik mag en kan net zo goed over lekker exemplaren praten en selks daarmee als ieder ander op fok. Of jij daar nu tegen kan of niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |