Alsof ik niet jouw plus 1 zou zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk deze boy snel in de GYM posten. Denkt zeker dat hij nu ook naar de orgie mag komen.
Mwa... Je hebt het toch kunnen lezen. Dus was niet echt achter je rug.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof ik niet jouw plus 1 zou zijn
Even een leuke opmerking maken achter de rug van je wingman
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mwa... Je hebt het toch kunnen lezen. Dus was niet echt achter je rug.
Wellicht wel óver je rug.
wat jaj denken van mai, ik lage kwaliteit kaiken?quote:
Nou ik werd anders ook gelift hoor!quote:
Ehm, reverse cowboy neem ik aan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 07:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik werd anders ook gelift hoor!
En bij een reverse cowgirl train je je benen ook wel
Uh. Ja. Oke. In mijn geval welquote:
gast echt kankerquote:Op woensdag 11 februari 2015 07:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik werd anders ook gelift hoor!
En bij een reverse cowgirl train je je benen ook wel
quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
wat jaj denken van mai, ik lage kwaliteit kaiken?
Ik hoor iig veel verschillende meningen wat betreft de film.
Rot op met je kanker.quote:
Euh ik ben homo dus ik moet echt even vertellen hoe ik reverse cowboy in mijn kont geragd wordt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rot op met je kanker.
See below how much fucks I give:
Doe niet zo homofoob, mietjequote:Op woensdag 11 februari 2015 08:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Euh ik ben homo dus ik moet echt even vertellen hoe ik reverse cowboy in mijn kont geragd wordt.
Uh ik ben hetero en ik moet een geil wijf posten als gymbabe en roepen over tieten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Euh ik ben homo dus ik moet echt even vertellen hoe ik reverse cowboy in mijn kont geragd wordt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:52 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik moet poepen"
"Oh dit is wel ok"
"Ik moet poepen"
"Oe niet te hard"
"Ik moet poepen"
"Oe lekker ga door"
"Ik moet poepen"
Heb ik van horen zeggen.
waar zie je me dat doen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh ik ben hetero en ik moet een geil wijf posten als gymbabe en roepen over tieten.
Same thing dude. Rot de fuck op.
Heb ik ook wel eens in de wandelgangen gehoord eroverquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:52 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik moet poepen"
"Oh dit is wel ok"
"Ik moet poepen"
"Oe niet te hard"
"Ik moet poepen"
"Oe lekker ga door"
"Ik moet poepen"
Heb ik van horen zeggen.
Ik heb een gay bff.quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
"Van horen zeggen" m;n reet! (toepasselijk)
Clumsy Clown taking it up the poopshute!
Zeg ik ergens jouw naam? Zie je ergens de letters uit het woord Ethanolic? Zie je ergens iets wat op jou specifiek wijst? Nee, dan zou er nl wel een belediging bijstaan. T gaat over de belachelijke opmerking dat ik dit roep omdat ik homo ben en t ff iedereen moet inwrijven. Nee. Het valt JOU op omdat het over een "ander soort seks" gaat, terwijl t hier net zo goed veel vaker over seks met lekkere wijven gaat. Roep je dan ook "Uh ik ben hetero en ik moet een geil wijf posten als gymbabe en roepen over tieten."? Nee. Dat doe je niet. Ik mag en kan net zo goed over lekker exemplaren praten en selks daarmee als ieder ander op fok. Of jij daar nu tegen kan of niet.quote:
Ik vind zo'n uitbarsting af en toe echt heerlijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:04 schreef JackieBrown het volgende:
Poeh en dat voor iemand die geen fucks zou geven op de vroege woensdagochtend
quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:08 schreef JackieBrown het volgende:
Oh vandaar, ik denk al waar haal je de kracht vandaan, lig nog als een mol naar m'n laptopscherm te kijken
quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik ergens jouw naam? Zie je ergens de letters uit het woord Ethanolic? Zie je ergens iets wat op jou specifiek wijst? Nee, dan zou er nl wel een belediging bijstaan. T gaat over de belachelijke opmerking dat ik dit roep omdat ik homo ben en t ff iedereen moet inwrijven. Nee. Het valt JOU op omdat het over een "ander soort seks" gaat, terwijl t hier net zo goed veel vaker over seks met lekkere wijven gaat. Roep je dan ook "Uh ik ben hetero en ik moet een geil wijf posten als gymbabe en roepen over tieten."? Nee. Dat doe je niet. Ik mag en kan net zo goed over lekker exemplaren praten en selks daarmee als ieder ander op fok. Of jij daar nu tegen kan of niet.
Dus fuck off met je double standards. Als je met twee maten gaat meten dan pak die maten maar om dat pikkie van je op te meten, maar daar heb je er overduidelijk maar 1 voor nodig met dit debiele macho homofobe compensatiegedrag.
En nou opzouten.
T gaat al weken/maanden prima hier maar elke keer als jij op de proppen komt dan komt dit weer naar boven. Blijf toch weg. Sneue neanderthaler.
Zo. Fitty gehad. Kan ik afvinken voor deze dag en rustig slapen,![]()
Peace 'n love to all.
Ik maak me niet druk. Dit soort neanderthaalbash posts zijn heerlijk om de stoom van t drukke leven hier af te blazen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]onze homo is weer op zijn pikkie getrapt
Het ging inderdaad goed tot jij weer kwam posten.
Daarnaast is chick posten iets heel anders dan braggen over je kontsex.
Maar goed, whatever floats your boat. Ga je anders op vakantie druk maken over een quasi trollende rant.
Want je baan is enkel interessant als je in Singapore zit. Dat is nieuw.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Dit soort neanderthaalbash posts zijn heerlijk om de stoom van t drukke leven hier af te blazen.Ze zijn juist een vorm van ontspanning. Niet inspanning.
En ik ben niet op vakantie. Sommige mensen hebben gewoonweg interessante banen.
Dit is een koe-stier en koffer-pak redenatie. Neanderthaler.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want je baan is enkel interessant als je in Singapore zit. Dat is nieuw.
hahahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik ergens jouw naam? Zie je ergens de letters uit het woord Ethanolic? Zie je ergens iets wat op jou specifiek wijst? Nee, dan zou er nl wel een belediging bijstaan. T gaat over de belachelijke opmerking dat ik dit roep omdat ik homo ben en t ff iedereen moet inwrijven. Nee. Het valt JOU op omdat het over een "ander soort seks" gaat, terwijl t hier net zo goed veel vaker over seks met lekkere wijven gaat. Roep je dan ook "Uh ik ben hetero en ik moet een geil wijf posten als gymbabe en roepen over tieten."? Nee. Dat doe je niet. Ik mag en kan net zo goed over lekker exemplaren praten en selks daarmee als ieder ander op fok. Of jij daar nu tegen kan of niet.
Dus fuck off met je double standards. Als je met twee maten gaat meten dan pak die maten maar om dat pikkie van je op te meten, maar daar heb je er overduidelijk maar 1 voor nodig met dit debiele macho homofobe compensatiegedrag.
En nou opzouten.
T gaat al weken/maanden prima hier maar elke keer als jij op de proppen komt dan komt dit weer naar boven. Blijf toch weg. Sneue neanderthaler.
Peace 'n love to all.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:40 schreef kaasplankje het volgende:
haha die angel komt niet uit de kast maar hij zit erop
Ben meer team Evans, maar denk wel dat Pratt een leuker karakter heeft, meer humor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey GRSbrown
http://m.imgur.com/gallery/Wqvav
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben meer team Evans, maar denk wel dat Pratt een leuker karakter heeft, meer humor.
Maarja karakter schmarakter ja toch
All time favorite is nog steeds HemsworthEens met de golden girl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ovaries.gif
[ Bericht 62% gewijzigd door JackieBrown op 11-02-2015 12:41:18 ]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:33 schreef JackieBrown het volgende:
http://simplychrishemsworth.tumblr.com/
http://dailychrisevans.tumblr.comHNNNNNNNG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ovaries.gif
nee die butthurt kastpoot moet weer overdreven opkomen voor zijn rechten. Heeft niet door dat hij zichzelf volledig buitenspel zet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Etha wat doe je agressief. Ga je de volgende zijn?
Hey DeucEikoquote:I have yet to see such exotic pussy lips on a woman. Truly one of a kind.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:16 schreef Deuce92 het volgende:
Ik word niet warm van schaamlippen. Zie liever een flinke pik op een vrouw. Maar goed, je moet ook iets neuken, en niet iedereen doet anaal.
Beter /r/bigboobsgwquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:17 schreef Champy het volgende:
moet je r/curvygonewild eens proberen
Goede demonstratie van hoe je iedereen gelijk behandeltquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:59 schreef Ethanolic het volgende:
Uh ik ben een hetero chick en ik moet geile gespierde mannen posten en roepen over overies. Rot de fuck op.
dan hoor je hier niet thuis vriend deze topic is alleen voor mesnen die liftenquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:58 schreef Deuce92 het volgende:
Maar ik bench en deadlift ook niet. Je zou dus kunnen zeggen dat ik helemaal niet lift.
Net als 90% van de mensen in dit topic haha ja tog laters.
LOL GET REKT ETHA.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nou opzouten.
Peace 'n love to all.
betere wingman kan je niet hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:50 schreef seto het volgende:
gaan ze de kant van die flikker kiezen
beta as fuck
is toch niks manquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet dat ik het vaker heb gezegd maarIF
.
Wat een epische eetmethode is dat
hele tijd met een homo rondlopenquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
betere wingman kan je niet hebben
hey seto
ik niet hoor. vond wel dat etha goed punt maaktequote:Op woensdag 11 februari 2015 17:50 schreef seto het volgende:
gaan ze de kant van die flikker kiezen
beta as fuck
Maar het punt is dat ik 's ochtends geen honger hebquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is toch niks man
doe gewoon wat cardio als je af wil vallen
ga je zelf niet uithongeren iedere ochtend
IF is idd goed als je een dikke endo bent en niet meer dan 2200 kcal wil innemen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar het punt is dat ik 's ochtends geen honger heb. Tegen de tijd dat ik denk "nu wil ik eten" is het 12 uur-> start eating window. Het helpt vooral om 's avonds niet te kanen. Eindelijk iets gevonden wat tegen de eetverslaving werkt
.
je kk dikke lijf in de spiegel hielp niet al?quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar het punt is dat ik 's ochtends geen honger heb. Tegen de tijd dat ik denk "nu wil ik eten" is het 12 uur-> start eating window. Het helpt vooral om 's avonds niet te kanen. Eindelijk iets gevonden wat tegen de eetverslaving werkt
.
Nee. En neem het me eens kwalijk, met die geilheid die eraf spat.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:38 schreef seto het volgende:
[..]
je kk dikke lijf in de spiegel hielp niet al?
haha goeiequote:Op woensdag 11 februari 2015 18:38 schreef seto het volgende:
[..]
je kk dikke lijf in de spiegel hielp niet al?
Wat een kutverhaal.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:05 schreef JackieBrown het volgende:
Gewoon niet vreemdgaan boys, dat is de moraal van het verhaal.
Dan hoef je ook de crazy side van je vriendin niet mee te maken
Waarom zijn flikkers altijd zo snel op hun pik getrapt?quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nou opzouten.
Peace 'n love to all.
3600 Cc 97 pkquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:27 schreef kaasplankje het volgende:
realxte wagen dit man
http://link.marktplaats.nl/m893587761
Zit mobiel,quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Niet eens een multiquote, wat ia er gebeurd hier
Naar het aantal pk kijken bij een klassiekerquote:
T blijft Amerikaanse prulquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:24 schreef Champy het volgende:
[..]
Naar het aantal pk kijken bij een klassieker
Dat was de verhouding van die tijd, niet te vergelijken met nuquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:27 schreef fathank het volgende:
[..]
T blijft Amerikaanse prul
Het gaat om de verhouding
In de USA wel ja, in Europa niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:34 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat was de verhouding van die tijd, niet te vergelijken met nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |