quote:Op zondag 8 februari 2015 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
De sex die wij gaan hebben gaat echt episch zijn. Zaad overal. Zelfs in je recederende haarlijn
.
Je komt nogal behoeftig over.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee man, ik kan pijpen als een reiger. Geen gagreflex, gewoon erin rammen. Je weet niet wat je overkomt.
M.a.w.: je wil maar al te graag.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:15 schreef Champy het volgende:
Sinds ray weg is gaat het echt bergafwaarts met dit topic
Nog nooit meer dan 25 euro kwijt geweest bij de kapper.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nog nooit minder dan 50 euro kwijt geweest bij de kapper crew checking in
Hoe kan het nou dat zo'n fertiele, potente, lustige jonge vrouw haar behoeftes niet vervuld krijgt?quote:
PM met piemels naar smegmanus gestuurdquote:Op maandag 9 februari 2015 11:39 schreef Eleiko het volgende:
En wat de neuk heeft Klokov gedaan dat hij geband is?
Nu maak je de denkfout dat ik daadwerkelijk onvervulde behoeftes heb. Niet alles wat op internet staat is waarheid, Corrie.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat zo'n fertiele, potente, lustige jonge vrouw haar behoeftes niet vervuld krijgt?
Dat zou toch geen probleem moeten zijn?
Ok, ok. Een +1 naïef dus.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu maak je de denkfout dat ik daadwerkelijk onvervulde behoeftes heb. Niet alles wat op internet staat is waarheid, Corrie.
Het voetbaltopic is een paar deuren verderop, bro.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:28 schreef seto het volgende:
RIP NO1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fixed.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Al snak ik stiekem wel non-stop naar piemel natuurlijk. Dat wel.
40+ ookquote:Op maandag 9 februari 2015 13:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het voetbaltopic is een paar deuren verderop, bro.
Ik post hier geen off-topic 40+ diarree, jij wel v.w.b. voetbal.quote:
ik betuig gewoon mijn steun voor een gewaardeerde user en tevens rustige jongen uit deze reeks die verbannen isquote:Op maandag 9 februari 2015 13:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik post hier geen off-topic 40+ diarree, jij wel v.w.b. voetbal.
Ik snap niet waarom die steunbetuiging in dit topic gepaard moet gaan met voetbaldiarree.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:49 schreef seto het volgende:
[..]
ik betuig gewoon mijn steun voor een gewaardeerde user en tevens rustige jongen uit deze reeks die verbannen is
ik zou hetzelfde voor jou doen
ok misschien ook niet, maar je snapt wat ik bedoel
Jilla solitary voor de volgende gymers is me bekend.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:39 schreef fathank het volgende:
Wie maakt er ff een weekoverzicht van de bans?
Ben jij mijn moeder?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jilla solitary voor de volgende gymers is me bekend.
Klokov
JaqenHghar
Montelly
Awesome_
Sapstengel
Dimachaerus
Weissman
McNulty
No1uknow
Hey Smeg, je moeder (heeft die de telling nog bijgehouden?)
Echt voor schut.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jilla solitary voor de volgende gymers is me bekend.
Klokov
JaqenHghar
Montelly
Awesome_
Sapstengel
Dimachaerus
Weissman
McNulty
No1uknow
Hey Smeg, je moeder (heeft die de telling nog bijgehouden?)
Nee, want ik zet geen lelijke parasieten op de wereld. Ren maar gauw weer verder kloonturkje van een andere moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |