waar maken ze zich druk omquote:Op zondag 8 februari 2015 11:15 schreef clumsy_clown het volgende:
http://nos.nl/artikel/201(...)oto-s-in-tempel.html
Sommige mensen verdienen het wel om ff een flink pak slaag te krijgen.
quote:Op zondag 8 februari 2015 10:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben ik ook mee begonnen voor de zomerresultaat is wel ong 5 verschillende conditioners in de kast
Kaolo smegma ik hoop dat jij en alle modjs sterven aan anusaids voor het verkken van de gymquote:Op zondag 8 februari 2015 11:42 schreef smegmanus het volgende:
Hey lekker rustig hier hhaha witman je moeder haha.
Anusaids, klinkt vervelend.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kaolo smegma ik hoop dat jij en alle modjs sterven aan anusaids voor het verkken van de gym
Jullie moeder
't zit diep hequote:Op zondag 8 februari 2015 11:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kaolo smegma ik hoop dat jij en alle modjs sterven aan anusaids voor het verkken van de gym
Jullie moeder
ga naar de supermarkt skkltjequote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 12:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ga naar de supermarkt skkltje
onee durf je niet
ga naar havo diplomauitreiking
onee je doet vmbo
ahahhhahha
Ja, en hij heeft zo'n topic hier met z'n cijfers.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
Vmbo? Jezus dan ben je echt kankerdom
haha wat een homootje #noangelquote:Op zondag 8 februari 2015 12:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft zo'n topic hier met z'n cijfers.
En angst om alleen naar de supermarkt te gaan.
ENG!!!!
Nee vriend, vrijgesprokenquote:Op zondag 8 februari 2015 12:23 schreef Weissman het volgende:
5. VMS (maar die is voorwaardelijk weer vrij)
Ik ben totaal niet dom, daarom ga ik hierna de havo doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
Vmbo? Jezus dan ben je echt kankerdom
Dat zullen ze niet doen, want dan verspreiden we ons over het hele forum en dat willen ze ook niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:38 schreef G.R.S. het volgende:
Op een dag zal dit topic niet meer bestaan
Dus kkdomme sukkel lolquote:Op zondag 8 februari 2015 12:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet dom, daarom ga ik hierna de havo doen.
nog wat kilootjes erbij en je posts beginnen op die van sap of mcnulty te lijkenquote:
ik kook van woedequote:Op zondag 8 februari 2015 13:54 schreef Jahr00n het volgende:
wijsman wat doette
we kenne je niet misse
en danny maar zn zakken vullenquote:Op zondag 8 februari 2015 13:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
het is ook niet eerlijk
maar je word hier gewoon bruut mondgesnoerd zoals in noord korea
Plasbuis, één woord.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja en aan je plas buis bloedhond
Kaolo Mongol bombaklats
komen dit soort gastenquote:
jaquote:Op zondag 8 februari 2015 14:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
komen dit soort gasten
gewoon zwaar obees
0 keer in de gym geweest
hier stoer den
ik kots er op
je hoeft niet te dmen ik stop er mee
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:10 schreef Drinky het volgende:
Ik zit mobiel maar post straks wel piemels haha
Gr
Oeh, lekker. Post progressiepiks danquote:Op zondag 8 februari 2015 14:15 schreef Jahr00n het volgende:
doe mij ook maar een ban
als ht zo moet
gr gr
quote:Op zondag 8 februari 2015 10:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben ik ook mee begonnen voor de zomerresultaat is wel ong 5 verschillende conditioners in de kast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy shitHet werkt ook nog
![]()
En dit is pas dag 1
![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]lekker bosje stroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy shitHet werkt ook nog
![]()
En dit is pas dag 1
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:38 schreef kaasplankje het volgende:
doet me wel beetje denken aan amy anderssen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is lief van jequote:Op zondag 8 februari 2015 14:38 schreef kaasplankje het volgende:
doet me wel beetje denken aan amy anderssen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was stroquote:
[..]MoooooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy shitHet werkt ook nog
![]()
En dit is pas dag 1
![]()
[..]Woop! Mooi haar, weinig pluis nice hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy shitHet werkt ook nog
![]()
En dit is pas dag 1
.
Mijn haar was in het begin echt super droog, deed 2x/week deep conditioner (uur lang erin laten met kokosolie ofzo eroverheen) en na ongeveer een maand was het wel significant verbeterd.
Enige probleem is dat mijn haar ontzettend krimpt dus ik draag het uiteindelijk toch vaak stijl![]()
waarom hebben sap awes en weiss een ban?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Op hoeveel zit het inmiddels?
Sap, Klokov, ossum, weiss, nog meer?
Ik zweer bij geen shampoo/conditioner maar alleen water om je haar uit te wassenquote:Op zondag 8 februari 2015 16:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Woop! Mooi haar, weinig pluis nice hoor.
Mijn haar was in het begin echt super droog, deed 2x/week deep conditioner (uur lang erin laten met kokosolie ofzo eroverheen) en na ongeveer een maand was het wel significant verbeterd.
Enige probleem is dat mijn haar ontzettend krimpt dus ik draag het uiteindelijk toch vaak stijl
Sap en awesome postten gister piemels in allerlei vormen en maten, Weiss voelde vandaag blijkbaar de behoefte om mee te doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
waarom hebben sap awes en weiss een ban?
lekker stinken zekerquote:Op zondag 8 februari 2015 16:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zweer bij geen shampoo/conditioner maar alleen water om je haar uit te wassen![]()
al 6 maanden geen last meer van vettig haar, gespleten punten of droog haar.
Shampoo is wel echt de duivel. Maar doe je overdag ook wax en gel enzo in je haar? Want dan is water alleen niet genoeg om het goed schoon te krijgen toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zweer bij geen shampoo/conditioner maar alleen water om je haar uit te wassen![]()
al 6 maanden geen last meer van vettig haar, gespleten punten of droog haar.
Ook geen stank, blijft wonderbaarlijk schoonquote:Op zondag 8 februari 2015 16:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker stinken zeker
Ik doe gewoon om de dag met andrelon ofso
Nope, vind de natuurlijke hold die mijn haar heeft goed zat voor het model dat ik wil. Toen mijn haar iets korter was gebruikte ik een siliconenvrije styling paste die met water uitwasbaar was.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Shampoo is wel echt de duivel. Maar doe je overdag ook wax en gel enzo in je haar? Want dan is water alleen niet genoeg om het goed schoon te krijgen toch?
hey LIF
Ja dat schijnt al genoeg te zijn.. al hebben ze het ook over parabenen en siliconen die er niet in mogen zitten bla bla. Word er soms wel een beetje moe van, uiteindelijk blijft er inderdaad alleen water overquote:Op zondag 8 februari 2015 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga het van de zomer wel ff proberen, dat shampooloze bestaan. Al heb ik nu sulfaatvrije shizzle en dat is ook wel relaxed.
Weekje terug genomen deze, 5 maanden met alleen water. goed zat toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja dat schijnt al genoeg te zijn.. al hebben ze het ook over parabenen en siliconen die er niet in mogen zitten bla bla. Word er soms wel een beetje moe van, uiteindelijk blijft er inderdaad alleen water over
en extra virgin olijfolie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ik geef me gewoon over aan de chemische troepquote:Op zondag 8 februari 2015 16:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja dat schijnt al genoeg te zijn.. al hebben ze het ook over parabenen en siliconen die er niet in mogen zitten bla bla. Word er soms wel een beetje moe van, uiteindelijk blijft er inderdaad alleen water over
en extra virgin olijfolie![]()
Ik ruik je moeder hierquote:
Goede baard, zou streven.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:01 schreef kaasplankje het volgende:
is dit jou streefje dan cker drinkie
60 jaar neit gewassen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2015 16:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Weekje terug genomen deze, 5 maanden met alleen water. goed zat toch?
Harde rimpelsJa oke maar dit telt eigenlijk niet met zo'n lengte kan er niet eens wat mis gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn je bent wel echt op de hoogte hequote:Op zondag 8 februari 2015 17:01 schreef Drinky het volgende:
Oh af en toe gooi ik er wel een paar druppels argan olie doorheen als ik te heet gewassen heb.
LIF struggles.
Hoe langer de baard hoe minder de kriebels. Tenzij chicks erdoorheen gaan maar dat hou je toch. Ik zit op 8 weken en nergens last van, behalve de pussy die zich steeds op je werpt lijkt wel kattenkruid voor dem bitches.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:04 schreef kaasplankje het volgende:
dat kriebelt toch man heb nu 3 dagen baard word er gek van
komt allemaal door schorum he zij rulenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Mja, een goeie baard is wel reden voor droppende panties, maar nu een baard hip is lopen er écht te veel ecto's met van die plukken haar op hun gezicht.
Idd, nohomoquote:
ja sws, borstel met varkenshaar en nylon om alles goed te verdelen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Damn je bent wel echt op de hoogte he
De hoek vertekent het een beetje, maar het is nog geen jesus christ lengte neequote:Op zondag 8 februari 2015 17:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja oke maar dit telt eigenlijk niet met zo'n lengte kan er niet eens wat mis gaan
Hoe vinden jullie het nou, dit lezen en niks kunnen inbrengen tegen de verloedering van de gymquote:alle gebanden
Hey etha post een pener kunnen de vrouwen het hier overnemen.quote:
tis mijn stilo ook niet maar zij rocken natuurlijk wel de stijl hierzo, geen kapperszaak waar gwn een rij voor de deur staat toch ik respect datquote:Op zondag 8 februari 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
God ja schorem. Al die kerels hebben exact hetzelfde kapsel ook
. Niet gek dat vrouwen niet naar binnen mogen, ze zouden niet weten wat ze ermee aan zouden moeten.
ik pak meestal de kevin murphyquote:Op zondag 8 februari 2015 17:14 schreef G.R.S. het volgende:
@JB & CC, thanks!
M'n shampoo heb ik aan m'n moeder gegeven. Kostte me 10 euro dus weggooien is zondeWelke leave-in conditioner gebruiken jullie?
Van de kapper, met Argan oliequote:Op zondag 8 februari 2015 17:14 schreef G.R.S. het volgende:
@JB & CC, thanks!
M'n shampoo heb ik aan m'n moeder gegeven. Kostte me 10 euro dus weggooien is zondeWelke leave-in conditioner gebruiken jullie?
Herbal essences Hello Hydration of Shea moisture thickening milk (aanrader!quote:Op zondag 8 februari 2015 17:14 schreef G.R.S. het volgende:
@JB & CC, thanks!
Kk Schorem. Ik heb wat video's van ze gezien maar die kerels kunnen er niet bijster veel van en vragen gigantisch hoge prijzen voor hun cuts en trims. Doe ik thuis gewoon met mijn 10 euro tondeuse in een kwartiertje.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:11 schreef kaasplankje het volgende:
komt allemaal door schorum he zij rulen
Ja pas jij wel tussen met je homo haartjesquote:Op zondag 8 februari 2015 17:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hey etha post een pener kunnen de vrouwen het hier overnemen.
#girlpower #maninism #nohomo
Werd een beetje verliefd vanwege deze postquote:Op zondag 8 februari 2015 17:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kk Schorem. Ik heb wat video's van ze gezien maar die kerels kunnen er niet bijster veel van en vragen gigantisch hoge prijzen voor hun cuts en trims. Doe ik thuis gewoon met mijn 10 euro tondeuse in een kwartiertje.
Meeste mensen die daarnaartoe gaan zijn onzekere tjappies die erbij willen horen door mee te doen met trends, uitzonderingen daargelaten.
Ik ga toch gvd geen andere man aan mijn baard laten zitten tenzij hij me frontaal aan het gaggen is? (nohomo)
Gaan we wel eerst liften natuurlijk en dan onder de douche elkaars conditioner uitproberenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:18 schreef kaasplankje het volgende:
binnenkort gaan we meeten dan neem ik de conditioner mee
Ik zou het niet heel erg vinden haha nomsayin' ?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja pas jij wel tussen met je homo haartjes
ik ga al 15 jaar naar mustafa hij doet geen baard kost 10 euro maar ik geef hem altijd 12quote:Op zondag 8 februari 2015 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Werd een beetje verliefd vanwege deze post.
Helemaal gelijk heb je. Er zitten ook veel betere barbieren in Roffa, waar je pas écht goed geknipt wordt.
Ik breng het water.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:18 schreef kaasplankje het volgende:
binnenkort gaan we meeten dan neem ik de conditioner mee
gezellig en dan high tea neem ik de wheykoekjes meequote:Op zondag 8 februari 2015 17:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gaan we wel eerst liften natuurlijk en dan onder de douche elkaars conditioner uitproberen
nog nooit minder dan 50 euro kwijt geweest bij de kapper crew checking inquote:Op zondag 8 februari 2015 17:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ga al 15 jaar naar mustafa hij doet geen baard kost 10 euro maar ik geef hem altijd 12
Mannen hebben het zo makkelijk wat dat betreftquote:Op zondag 8 februari 2015 17:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ga al 15 jaar naar mustafa hij doet geen baard kost 10 euro maar ik geef hem altijd 12
Boks. Oneerlijke teringzooi.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nog nooit minder dan 50 euro kwijt geweest bij de kapper crew checking in
Mja ik weet dat het tegenwoordig hip is om eruit te zien alsof je door een epileptische kameel bent aangevallen, maar ik heb toch liever een mooi klassiek geknipt kapsel, thank you very much. En aangezien de meeste Anita's en Kimberley's die een cursusje knippen hebben gedaan dat niet kunnen, kom je al gauw bij een duurdere kapper terecht.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van de kapper, met Argan olie. Warm badje, maskertje in het haar, muziek op, douchekop in de hand en gáán.
nah te soft voor mijquote:Op zondag 8 februari 2015 17:28 schreef JackieBrown het volgende:
Donderdag komt trouwens 50 shades de film in de bios, wie wil gaan??
Wat waren de effecten dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
vroeger had ik een huisgenoot met een kat die gingen we bwv experiment eerst vetmesten en daarna op dieet zetten en kijken wat de effecten waren
Lightvoer kopen van Royal Canin. Kost een hoop, maar ze vallen er wel erg goed op af.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:50 schreef JackieBrown het volgende:
Dat probeer ik maar hij wordt heel geagiteerd als er geen eten beschikbaar is. En dan gaat hij ook eten stelen.
slanke kat was kkactief veel spelen maar soms ook agressief dikke kat was lui en sliep veel lkkr rustigquote:
of gewoon de helft geven van het normale voer ipv dure light.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lightvoer kopen van Royal Canin. Kost een hoop, maar ze vallen er wel erg goed op af.
smartass nooit aan gedacht zegquote:Op zondag 8 februari 2015 17:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of gewoon de helft geven van het normale voer ipv dure light.
Als je dan een continu zeikende kat hebt helpt dat ook niet. Maar goed, mijn secreet kreeg sowieso royal canin en het verschil tussen de normale en de light is dan maar 2 euro ofzo.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee punt is dat het dan alsnog op raakt en hij dan rusteloos door het huis struint op zoek naar meerquote:Op zondag 8 februari 2015 17:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is echt de essentie van kattenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:56 schreef kaasplankje het volgende:
als je daaraan toegeeft is de kat jou baas ipv andersom
2 euro per maaltijd, das honderden euro's per maand...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je dan een continu zeikende kat hebt helpt dat ook niet. Maar goed, mijn secreet kreeg sowieso royal canin en het verschil tussen de normale en de light is dan maar 2 euro ofzo.
Ga ik serieus aan hun dieet toevoegen, thanksquote:Op zondag 8 februari 2015 17:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Brokken zitten vol carbs joh.. Gewoon koolvis uit de vriezer of kippenhartjes van de slager geven, zo hebben ze ook niet veel nodig.
2 euro op een zak van 10 kilo die drie maanden meegaat.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
2 euro per maaltijd, das honderden euro's per maand...
is ook een manier om je light verkopen te boosten,natuurlijkquote:Op zondag 8 februari 2015 17:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Brokken zitten vol carbs joh.. Gewoon koolvis uit de vriezer of kippenhartjes van de slager geven, zo hebben ze ook niet veel nodig.
Geen ervaring mee bij katten maar denk dat je t gewoon in z'n dijtje kan injecteren net als bij een mens. Wel andere doseringquote:Op zondag 8 februari 2015 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb mijn kat behangen met gewichten om zo een zieke vechter te creeren
ik wil hem injecteren met tren wie heeft hier ervaring mee?
Verrassend.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
slanke kat was kkactief veel spelen maar soms ook agressief dikke kat was lui en sliep veel lkkr rustig
Awesome heeft twee weken, maar ik moest even doorgeven dat hij weer gefaald heeft.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:43 schreef Beach het volgende:
hey awesome hoe is het met de nofap?
ik sta op knappen
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:43 schreef Beach het volgende:
hey awesome hoe is het met de nofap?
ik sta op knappen
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee nog niet.
[ afbeelding ]
Dit lichaam. Hnnnng.
Jakknquote:Op zondag 8 februari 2015 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
weiss sap awesome klokov dima.
Vind d'r hoofd maar mwah maar jeeeezus dat lichaam!quote:Op zondag 8 februari 2015 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
Remy Lacroix ja mmm lkkrtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou haar onderkliederen 9/10quote:Op zondag 8 februari 2015 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vind d'r hoofd maar mwah maar jeeeezus dat lichaam!
Jij bent wel weer zo'n type die een watervaste stift tevoorschijn tovert in dat soort situatiesquote:
je denkt toch niet dat dit genoeg isquote:Op zondag 8 februari 2015 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha nee geen zin om te zoeken.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Geef is voorbeelden die wel zouden voldoen
Wat wil hij zeggen dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:14 schreef kaasplankje het volgende:
ja beach doen
sapstengel leest ook mee hij wil graag iets zeggen maar dat kan niet
omgquote:Op zondag 8 februari 2015 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef me ongelijk, als je dit ziet.
[ afbeelding ]
zou me wel laten nemenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
def nattyquote:Op zondag 8 februari 2015 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik knap echt zo hard af op spleetogen hequote:
doe eens opbokkenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht "ff plaatjes zoeken die me ongelijk geven" en kwam hier uit.
jezusquote:Op zondag 8 februari 2015 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
http://asianhunksfever.tumblr.com/
Mja. Zitten echt wel goede lichamen bij, maar ze zien er allemaal uit alsof ze 12 zijn.
heeft hij dit schema ofsoquote:Op zondag 8 februari 2015 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sinds hij bij mijn shake party was maakte ie de gainz van ze levequote:Op zondag 8 februari 2015 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heeft hij dit schema ofso
ma arms+shoulders+traps
di arms+shoulders+traps
wo arms+shoulders+traps
do arms+shoulders+traps
vrij arms+shoulders+traps
za arms+shoulders+traps
zo arms+shoulders+traps
zeg meen je niet?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Geeft niet, zou nog steeds z'n schouders liefkozend aaien.
Nee ik ben normaal ook meer van de grote mannen maar deze zijn mooiquote:Op zondag 8 februari 2015 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zeg meen je niet?
dan ga je toch voor body als ronaldo??
Wanneer tiefte je nou eigenlijk op uit deze chat? Al die maagdelijke WK's moeten eens stoppen met pappen en nathouden.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed punt, post er nog een paar. Ik zal je missen.
Harder je best doen, zo komt die ban er niet. En hoor je niet bij de stoere bois.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wanneer tiefte je nou eigenlijk op uit deze chat? Al die maagdelijke WK's moeten eens stoppen met pappen en nathouden.
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Harder je best doen, zo komt die ban er niet. En hoor je niet bij de stoere bois.
Meh, ik ben niet zo van het NSBen. Ff wachten op seto nog.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:10 schreef no1uknow het volgende:
Je zult ongetwijfeld al op het TR knopje hebben geramd, dus ik wacht geduldig af.
ga trug naar je eige landquote:Op zondag 8 februari 2015 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel een beetje treurig om te zien dit. Je zou bijna TRen om 'm uit z'n lijden te helpen.
QFTquote:Op zondag 8 februari 2015 23:22 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Val je wel van afquote:Op zondag 8 februari 2015 23:24 schreef no1uknow het volgende:
hey c_c ga jezelf doodmaken met een spuitje koekwaus witte herione
hey GRS, mag dit?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
De sex die wij gaan hebben gaat echt episch zijn. Zaad overal. Zelfs in je recederende haarlijn
.
dan sla ik onze ragesex overquote:Op zondag 8 februari 2015 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dunno, ik hou het maar op kkdik.
[ afbeelding ]
Nee man, ik kan pijpen als een reiger. Geen gagreflex, gewoon erin rammen. Je weet niet wat je overkomt.quote:
al die moelanders? geen idee, mogen allemaal optiefenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was vandaag nog in DH, srs. Wat the fuck is met al die tyfuskinderen die viool staan te spelen in de stad, en waarom worden die niet doodgeschopt?
lol kk den haag hou zelf je kk bek haha mongool.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:36 schreef no1uknow het volgende:
ff je kkbek houden over alles wat met Den Haag te maken heeft he
kkwaus
hey seto
grijp in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ja ja leuke gym, lekker veel Crossfit en Dennis van der Geest komt daar ook vaak!!quote:
echt hequote:
Basisschool all over again.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
echt he
'Heuj ik wil een ban omdat anderen ook een ban hebbuh'
#Nobanmasterrace
Komt de juf 'als hij in het water springt, doe jij dat toch ook niet.'quote:Op maandag 9 februari 2015 09:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Basisschool all over again.
#Nobanmasterrace
#Altijdrustig
quote:Op maandag 9 februari 2015 09:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Komt de juf 'als hij in het water springt, doe jij dat toch ook niet.'
'Ja wel hoor om hem te redden!!!'
Kudo's als je deze voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |