def nattyquote:Op zondag 8 februari 2015 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef me ongelijk, als je dit ziet.
[ afbeelding ]
Ik knap echt zo hard af op spleetogen hequote:
doe eens opbokkenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht "ff plaatjes zoeken die me ongelijk geven" en kwam hier uit.
jezusquote:Op zondag 8 februari 2015 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
http://asianhunksfever.tumblr.com/
Mja. Zitten echt wel goede lichamen bij, maar ze zien er allemaal uit alsof ze 12 zijn.
heeft hij dit schema ofsoquote:Op zondag 8 februari 2015 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef me ongelijk, als je dit ziet.
[ afbeelding ]
sinds hij bij mijn shake party was maakte ie de gainz van ze levequote:Op zondag 8 februari 2015 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heeft hij dit schema ofso
ma arms+shoulders+traps
di arms+shoulders+traps
wo arms+shoulders+traps
do arms+shoulders+traps
vrij arms+shoulders+traps
za arms+shoulders+traps
zo arms+shoulders+traps
zeg meen je niet?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Geeft niet, zou nog steeds z'n schouders liefkozend aaien.
Nee ik ben normaal ook meer van de grote mannen maar deze zijn mooiquote:Op zondag 8 februari 2015 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zeg meen je niet?
dan ga je toch voor body als ronaldo??
Wanneer tiefte je nou eigenlijk op uit deze chat? Al die maagdelijke WK's moeten eens stoppen met pappen en nathouden.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed punt, post er nog een paar. Ik zal je missen.
Harder je best doen, zo komt die ban er niet. En hoor je niet bij de stoere bois.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wanneer tiefte je nou eigenlijk op uit deze chat? Al die maagdelijke WK's moeten eens stoppen met pappen en nathouden.
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Harder je best doen, zo komt die ban er niet. En hoor je niet bij de stoere bois.
Meh, ik ben niet zo van het NSBen. Ff wachten op seto nog.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:10 schreef no1uknow het volgende:
Je zult ongetwijfeld al op het TR knopje hebben geramd, dus ik wacht geduldig af.
ga trug naar je eige landquote:Op zondag 8 februari 2015 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel een beetje treurig om te zien dit. Je zou bijna TRen om 'm uit z'n lijden te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |