Nee man, ik kan pijpen als een reiger. Geen gagreflex, gewoon erin rammen. Je weet niet wat je overkomt.quote:
al die moelanders? geen idee, mogen allemaal optiefenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was vandaag nog in DH, srs. Wat the fuck is met al die tyfuskinderen die viool staan te spelen in de stad, en waarom worden die niet doodgeschopt?
lol kk den haag hou zelf je kk bek haha mongool.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:36 schreef no1uknow het volgende:
ff je kkbek houden over alles wat met Den Haag te maken heeft he
kkwaus
hey seto
grijp in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ja ja leuke gym, lekker veel Crossfit en Dennis van der Geest komt daar ook vaak!!quote:
echt hequote:
Basisschool all over again.quote:Op maandag 9 februari 2015 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
echt he
'Heuj ik wil een ban omdat anderen ook een ban hebbuh'
#Nobanmasterrace
Komt de juf 'als hij in het water springt, doe jij dat toch ook niet.'quote:Op maandag 9 februari 2015 09:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Basisschool all over again.
#Nobanmasterrace
#Altijdrustig
quote:Op maandag 9 februari 2015 09:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Komt de juf 'als hij in het water springt, doe jij dat toch ook niet.'
'Ja wel hoor om hem te redden!!!'
Kudo's als je deze voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |