waar maken ze zich druk omquote:Op zondag 8 februari 2015 11:15 schreef clumsy_clown het volgende:
http://nos.nl/artikel/201(...)oto-s-in-tempel.html
Sommige mensen verdienen het wel om ff een flink pak slaag te krijgen.
quote:Op zondag 8 februari 2015 10:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben ik ook mee begonnen voor de zomerresultaat is wel ong 5 verschillende conditioners in de kast
Kaolo smegma ik hoop dat jij en alle modjs sterven aan anusaids voor het verkken van de gymquote:Op zondag 8 februari 2015 11:42 schreef smegmanus het volgende:
Hey lekker rustig hier hhaha witman je moeder haha.
Anusaids, klinkt vervelend.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kaolo smegma ik hoop dat jij en alle modjs sterven aan anusaids voor het verkken van de gym
Jullie moeder
't zit diep hequote:Op zondag 8 februari 2015 11:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kaolo smegma ik hoop dat jij en alle modjs sterven aan anusaids voor het verkken van de gym
Jullie moeder
ga naar de supermarkt skkltjequote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 12:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ga naar de supermarkt skkltje
onee durf je niet
ga naar havo diplomauitreiking
onee je doet vmbo
ahahhhahha
Ja, en hij heeft zo'n topic hier met z'n cijfers.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
Vmbo? Jezus dan ben je echt kankerdom
haha wat een homootje #noangelquote:Op zondag 8 februari 2015 12:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft zo'n topic hier met z'n cijfers.
En angst om alleen naar de supermarkt te gaan.
ENG!!!!
Nee vriend, vrijgesprokenquote:Op zondag 8 februari 2015 12:23 schreef Weissman het volgende:
5. VMS (maar die is voorwaardelijk weer vrij)
Ik ben totaal niet dom, daarom ga ik hierna de havo doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
Vmbo? Jezus dan ben je echt kankerdom
Dat zullen ze niet doen, want dan verspreiden we ons over het hele forum en dat willen ze ook niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:38 schreef G.R.S. het volgende:
Op een dag zal dit topic niet meer bestaan
Dus kkdomme sukkel lolquote:Op zondag 8 februari 2015 12:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet dom, daarom ga ik hierna de havo doen.
nog wat kilootjes erbij en je posts beginnen op die van sap of mcnulty te lijkenquote:
ik kook van woedequote:Op zondag 8 februari 2015 13:54 schreef Jahr00n het volgende:
wijsman wat doette
we kenne je niet misse
en danny maar zn zakken vullenquote:Op zondag 8 februari 2015 13:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
het is ook niet eerlijk
maar je word hier gewoon bruut mondgesnoerd zoals in noord korea
Plasbuis, één woord.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja en aan je plas buis bloedhond
Kaolo Mongol bombaklats
komen dit soort gastenquote:
jaquote:Op zondag 8 februari 2015 14:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
komen dit soort gasten
gewoon zwaar obees
0 keer in de gym geweest
hier stoer den
ik kots er op
je hoeft niet te dmen ik stop er mee
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:10 schreef Drinky het volgende:
Ik zit mobiel maar post straks wel piemels haha
Gr
Oeh, lekker. Post progressiepiks danquote:Op zondag 8 februari 2015 14:15 schreef Jahr00n het volgende:
doe mij ook maar een ban
als ht zo moet
gr gr
quote:Op zondag 8 februari 2015 10:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben ik ook mee begonnen voor de zomerresultaat is wel ong 5 verschillende conditioners in de kast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy shitHet werkt ook nog
![]()
En dit is pas dag 1
![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]lekker bosje stroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy shitHet werkt ook nog
![]()
En dit is pas dag 1
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:38 schreef kaasplankje het volgende:
doet me wel beetje denken aan amy anderssen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is lief van jequote:Op zondag 8 februari 2015 14:38 schreef kaasplankje het volgende:
doet me wel beetje denken aan amy anderssen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was stroquote:
[..]MoooooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy shitHet werkt ook nog
![]()
En dit is pas dag 1
![]()
[..]Woop! Mooi haar, weinig pluis nice hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holy shitHet werkt ook nog
![]()
En dit is pas dag 1
.
Mijn haar was in het begin echt super droog, deed 2x/week deep conditioner (uur lang erin laten met kokosolie ofzo eroverheen) en na ongeveer een maand was het wel significant verbeterd.
Enige probleem is dat mijn haar ontzettend krimpt dus ik draag het uiteindelijk toch vaak stijl![]()
waarom hebben sap awes en weiss een ban?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Op hoeveel zit het inmiddels?
Sap, Klokov, ossum, weiss, nog meer?
Ik zweer bij geen shampoo/conditioner maar alleen water om je haar uit te wassenquote:Op zondag 8 februari 2015 16:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Woop! Mooi haar, weinig pluis nice hoor.
Mijn haar was in het begin echt super droog, deed 2x/week deep conditioner (uur lang erin laten met kokosolie ofzo eroverheen) en na ongeveer een maand was het wel significant verbeterd.
Enige probleem is dat mijn haar ontzettend krimpt dus ik draag het uiteindelijk toch vaak stijl
Sap en awesome postten gister piemels in allerlei vormen en maten, Weiss voelde vandaag blijkbaar de behoefte om mee te doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
waarom hebben sap awes en weiss een ban?
lekker stinken zekerquote:Op zondag 8 februari 2015 16:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zweer bij geen shampoo/conditioner maar alleen water om je haar uit te wassen![]()
al 6 maanden geen last meer van vettig haar, gespleten punten of droog haar.
Shampoo is wel echt de duivel. Maar doe je overdag ook wax en gel enzo in je haar? Want dan is water alleen niet genoeg om het goed schoon te krijgen toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zweer bij geen shampoo/conditioner maar alleen water om je haar uit te wassen![]()
al 6 maanden geen last meer van vettig haar, gespleten punten of droog haar.
Ook geen stank, blijft wonderbaarlijk schoonquote:Op zondag 8 februari 2015 16:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lekker stinken zeker
Ik doe gewoon om de dag met andrelon ofso
Nope, vind de natuurlijke hold die mijn haar heeft goed zat voor het model dat ik wil. Toen mijn haar iets korter was gebruikte ik een siliconenvrije styling paste die met water uitwasbaar was.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Shampoo is wel echt de duivel. Maar doe je overdag ook wax en gel enzo in je haar? Want dan is water alleen niet genoeg om het goed schoon te krijgen toch?
hey LIF
Ja dat schijnt al genoeg te zijn.. al hebben ze het ook over parabenen en siliconen die er niet in mogen zitten bla bla. Word er soms wel een beetje moe van, uiteindelijk blijft er inderdaad alleen water overquote:Op zondag 8 februari 2015 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga het van de zomer wel ff proberen, dat shampooloze bestaan. Al heb ik nu sulfaatvrije shizzle en dat is ook wel relaxed.
Weekje terug genomen deze, 5 maanden met alleen water. goed zat toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja dat schijnt al genoeg te zijn.. al hebben ze het ook over parabenen en siliconen die er niet in mogen zitten bla bla. Word er soms wel een beetje moe van, uiteindelijk blijft er inderdaad alleen water over
en extra virgin olijfolie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ik geef me gewoon over aan de chemische troepquote:Op zondag 8 februari 2015 16:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja dat schijnt al genoeg te zijn.. al hebben ze het ook over parabenen en siliconen die er niet in mogen zitten bla bla. Word er soms wel een beetje moe van, uiteindelijk blijft er inderdaad alleen water over
en extra virgin olijfolie![]()
Ik ruik je moeder hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |