Wat waren de effecten dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
vroeger had ik een huisgenoot met een kat die gingen we bwv experiment eerst vetmesten en daarna op dieet zetten en kijken wat de effecten waren
Lightvoer kopen van Royal Canin. Kost een hoop, maar ze vallen er wel erg goed op af.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:50 schreef JackieBrown het volgende:
Dat probeer ik maar hij wordt heel geagiteerd als er geen eten beschikbaar is. En dan gaat hij ook eten stelen.
slanke kat was kkactief veel spelen maar soms ook agressief dikke kat was lui en sliep veel lkkr rustigquote:
of gewoon de helft geven van het normale voer ipv dure light.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lightvoer kopen van Royal Canin. Kost een hoop, maar ze vallen er wel erg goed op af.
smartass nooit aan gedacht zegquote:Op zondag 8 februari 2015 17:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of gewoon de helft geven van het normale voer ipv dure light.
Als je dan een continu zeikende kat hebt helpt dat ook niet. Maar goed, mijn secreet kreeg sowieso royal canin en het verschil tussen de normale en de light is dan maar 2 euro ofzo.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee punt is dat het dan alsnog op raakt en hij dan rusteloos door het huis struint op zoek naar meerquote:Op zondag 8 februari 2015 17:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is echt de essentie van kattenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:56 schreef kaasplankje het volgende:
als je daaraan toegeeft is de kat jou baas ipv andersom
2 euro per maaltijd, das honderden euro's per maand...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je dan een continu zeikende kat hebt helpt dat ook niet. Maar goed, mijn secreet kreeg sowieso royal canin en het verschil tussen de normale en de light is dan maar 2 euro ofzo.
Ga ik serieus aan hun dieet toevoegen, thanksquote:Op zondag 8 februari 2015 17:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Brokken zitten vol carbs joh.. Gewoon koolvis uit de vriezer of kippenhartjes van de slager geven, zo hebben ze ook niet veel nodig.
2 euro op een zak van 10 kilo die drie maanden meegaat.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
2 euro per maaltijd, das honderden euro's per maand...
is ook een manier om je light verkopen te boosten,natuurlijkquote:Op zondag 8 februari 2015 17:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Brokken zitten vol carbs joh.. Gewoon koolvis uit de vriezer of kippenhartjes van de slager geven, zo hebben ze ook niet veel nodig.
Geen ervaring mee bij katten maar denk dat je t gewoon in z'n dijtje kan injecteren net als bij een mens. Wel andere doseringquote:Op zondag 8 februari 2015 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb mijn kat behangen met gewichten om zo een zieke vechter te creeren
ik wil hem injecteren met tren wie heeft hier ervaring mee?
Verrassend.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
slanke kat was kkactief veel spelen maar soms ook agressief dikke kat was lui en sliep veel lkkr rustig
Awesome heeft twee weken, maar ik moest even doorgeven dat hij weer gefaald heeft.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:43 schreef Beach het volgende:
hey awesome hoe is het met de nofap?
ik sta op knappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |