Goede baard, zou streven.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:01 schreef kaasplankje het volgende:
is dit jou streefje dan cker drinkie
60 jaar neit gewassen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2015 16:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Weekje terug genomen deze, 5 maanden met alleen water. goed zat toch?
Harde rimpelsJa oke maar dit telt eigenlijk niet met zo'n lengte kan er niet eens wat mis gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn je bent wel echt op de hoogte hequote:Op zondag 8 februari 2015 17:01 schreef Drinky het volgende:
Oh af en toe gooi ik er wel een paar druppels argan olie doorheen als ik te heet gewassen heb.
LIF struggles.
Hoe langer de baard hoe minder de kriebels. Tenzij chicks erdoorheen gaan maar dat hou je toch. Ik zit op 8 weken en nergens last van, behalve de pussy die zich steeds op je werpt lijkt wel kattenkruid voor dem bitches.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:04 schreef kaasplankje het volgende:
dat kriebelt toch man heb nu 3 dagen baard word er gek van
komt allemaal door schorum he zij rulenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Mja, een goeie baard is wel reden voor droppende panties, maar nu een baard hip is lopen er écht te veel ecto's met van die plukken haar op hun gezicht.
Idd, nohomoquote:
ja sws, borstel met varkenshaar en nylon om alles goed te verdelen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Damn je bent wel echt op de hoogte he
De hoek vertekent het een beetje, maar het is nog geen jesus christ lengte neequote:Op zondag 8 februari 2015 17:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja oke maar dit telt eigenlijk niet met zo'n lengte kan er niet eens wat mis gaan
Hoe vinden jullie het nou, dit lezen en niks kunnen inbrengen tegen de verloedering van de gymquote:alle gebanden
Hey etha post een pener kunnen de vrouwen het hier overnemen.quote:
tis mijn stilo ook niet maar zij rocken natuurlijk wel de stijl hierzo, geen kapperszaak waar gwn een rij voor de deur staat toch ik respect datquote:Op zondag 8 februari 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
God ja schorem. Al die kerels hebben exact hetzelfde kapsel ook
. Niet gek dat vrouwen niet naar binnen mogen, ze zouden niet weten wat ze ermee aan zouden moeten.
ik pak meestal de kevin murphyquote:Op zondag 8 februari 2015 17:14 schreef G.R.S. het volgende:
@JB & CC, thanks!
M'n shampoo heb ik aan m'n moeder gegeven. Kostte me 10 euro dus weggooien is zondeWelke leave-in conditioner gebruiken jullie?
Van de kapper, met Argan oliequote:Op zondag 8 februari 2015 17:14 schreef G.R.S. het volgende:
@JB & CC, thanks!
M'n shampoo heb ik aan m'n moeder gegeven. Kostte me 10 euro dus weggooien is zondeWelke leave-in conditioner gebruiken jullie?
Herbal essences Hello Hydration of Shea moisture thickening milk (aanrader!quote:Op zondag 8 februari 2015 17:14 schreef G.R.S. het volgende:
@JB & CC, thanks!
Kk Schorem. Ik heb wat video's van ze gezien maar die kerels kunnen er niet bijster veel van en vragen gigantisch hoge prijzen voor hun cuts en trims. Doe ik thuis gewoon met mijn 10 euro tondeuse in een kwartiertje.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:11 schreef kaasplankje het volgende:
komt allemaal door schorum he zij rulen
Ja pas jij wel tussen met je homo haartjesquote:Op zondag 8 februari 2015 17:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hey etha post een pener kunnen de vrouwen het hier overnemen.
#girlpower #maninism #nohomo
Werd een beetje verliefd vanwege deze postquote:Op zondag 8 februari 2015 17:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kk Schorem. Ik heb wat video's van ze gezien maar die kerels kunnen er niet bijster veel van en vragen gigantisch hoge prijzen voor hun cuts en trims. Doe ik thuis gewoon met mijn 10 euro tondeuse in een kwartiertje.
Meeste mensen die daarnaartoe gaan zijn onzekere tjappies die erbij willen horen door mee te doen met trends, uitzonderingen daargelaten.
Ik ga toch gvd geen andere man aan mijn baard laten zitten tenzij hij me frontaal aan het gaggen is? (nohomo)
Gaan we wel eerst liften natuurlijk en dan onder de douche elkaars conditioner uitproberenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:18 schreef kaasplankje het volgende:
binnenkort gaan we meeten dan neem ik de conditioner mee
Ik zou het niet heel erg vinden haha nomsayin' ?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja pas jij wel tussen met je homo haartjes
ik ga al 15 jaar naar mustafa hij doet geen baard kost 10 euro maar ik geef hem altijd 12quote:Op zondag 8 februari 2015 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Werd een beetje verliefd vanwege deze post.
Helemaal gelijk heb je. Er zitten ook veel betere barbieren in Roffa, waar je pas écht goed geknipt wordt.
Ik breng het water.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:18 schreef kaasplankje het volgende:
binnenkort gaan we meeten dan neem ik de conditioner mee
gezellig en dan high tea neem ik de wheykoekjes meequote:Op zondag 8 februari 2015 17:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gaan we wel eerst liften natuurlijk en dan onder de douche elkaars conditioner uitproberen
nog nooit minder dan 50 euro kwijt geweest bij de kapper crew checking inquote:Op zondag 8 februari 2015 17:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ga al 15 jaar naar mustafa hij doet geen baard kost 10 euro maar ik geef hem altijd 12
Mannen hebben het zo makkelijk wat dat betreftquote:Op zondag 8 februari 2015 17:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ga al 15 jaar naar mustafa hij doet geen baard kost 10 euro maar ik geef hem altijd 12
Boks. Oneerlijke teringzooi.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
nog nooit minder dan 50 euro kwijt geweest bij de kapper crew checking in
Mja ik weet dat het tegenwoordig hip is om eruit te zien alsof je door een epileptische kameel bent aangevallen, maar ik heb toch liever een mooi klassiek geknipt kapsel, thank you very much. En aangezien de meeste Anita's en Kimberley's die een cursusje knippen hebben gedaan dat niet kunnen, kom je al gauw bij een duurdere kapper terecht.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van de kapper, met Argan olie. Warm badje, maskertje in het haar, muziek op, douchekop in de hand en gáán.
nah te soft voor mijquote:Op zondag 8 februari 2015 17:28 schreef JackieBrown het volgende:
Donderdag komt trouwens 50 shades de film in de bios, wie wil gaan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |