SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na mijn 14e nooit meer een Axe gekochtquote:
Axe apollo was nog aardig te doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na mijn 14e nooit meer een Axe gekocht
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na mijn 14e nooit meer een Axe gekocht
Ik koop altijd Rexona(voor sporten) en Niveaquote:Op zondag 8 februari 2015 00:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Axe apollo was nog aardig te doen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik koop altijd Rexona(voor sporten) en Nivea
niet geschoten is altijd mis abiquote:
ik zou het niet weten. misschien een idee om middels een veldonderzoek in bijv. istanbul antwoord op je vraag te krijgenquote:Op zondag 8 februari 2015 00:44 schreef Desperaat het volgende:
[..]
En dat over handjobs dan? Als vrouwen naar je zwaaien in Turkije, betekent dat dan dat ze met je joystick willen spelen?![]()
Wel leuk dat je zo probeert, maar verder dan fok komt het bij Borte helaas niet. Spreek anders een keer afquote:Op zondag 8 februari 2015 00:41 schreef Desperaat het volgende:
[..]![]()
Normaal zou ik je nu proberen hosselen, maar volgens Montelly wil ik je niet.![]()
Met Axe is het ook altijd mis.quote:
Dat is een verkapte doodstraf.quote:[..]
ik zou het niet weten. misschien een idee om middels een veldonderzoek in bijv. istanbul antwoord op je vraag te krijgen
Wil je er erover praten? Volgens mij heeft zij jou iets aangedaanquote:Op zondag 8 februari 2015 00:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wel leuk dat je zo probeert, maar verder dan fok komt het bij Borte helaas niet. Spreek anders een keer af![]()
Ik ga slapen stylo...bespreek dat even met haar namens mij danquote:Op zondag 8 februari 2015 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wil je er erover praten? Volgens mij heeft zij jou iets aangedaan
Wel een beetje apart ja, maar eerst afkijken. Ik vond het wel leuke dialogen hebben eigenlijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
origineelquote:Op zondag 8 februari 2015 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel een beetje apart ja, maar eerst afkijken. Ik vond het wel leuke dialogen hebben eigenlijk.
''Popularity is the slutty little cousin of prestige.''
''Why don't I have any self-respect?''
- "You're an actress, honey.''
lancome la vie est belle helpt ook niet echtquote:Op zondag 8 februari 2015 00:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met Axe is het ook altijd mis.
[..]
Dat is een verkapte doodstraf.
quote:Op zondag 8 februari 2015 01:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
lancome la vie est belle helpt ook niet echt![]()
Izmir is misschien beter. Afgelopen zomer was moeder daar en ze vertelde mij dat ze echt een aantal stellen heeft gespot die echt letterlijk bezig waren met elkaar incl. blote tieten en al. Nee geen toeristen!
Dolce&Gabbna Dolcequote:Op zondag 8 februari 2015 01:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
lancome la vie est belle helpt ook niet echt![]()
Izmir is misschien beter. Afgelopen zomer was moeder daar en ze vertelde mij dat ze echt een aantal stellen heeft gespot die echt letterlijk bezig waren met elkaar incl. blote tieten en al. Nee geen toeristen!
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga slapen stylo...bespreek dat even met haar namens mij dan
Trustenquote:Op zondag 8 februari 2015 01:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga maar eens slapen. İyi geceler ve tatlı rüyalar!
toedels broederquote:Op zondag 8 februari 2015 01:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga maar eens slapen. İyi geceler ve tatlı rüyalar!
Ja en dat was het ook. Jezus man, wat een film.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel een beetje apart ja, maar eerst afkijken. Ik vond het wel leuke dialogen hebben eigenlijk.
''Popularity is the slutty little cousin of prestige.''
''Why don't I have any self-respect?''
- "You're an actress, honey.''
In Turkije wil de AKP hoersubsidie.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.vice.com/nl/video/seks-slavernij-en-drugs
Prostitutie legaal, maar ongereguleerd. Ook in veel westerse landen het geval, zie ik, maar in het ik gok dat daar de toezicht op het bestrijden van kinderprostitutie beter is dan in een onderontwikkeld en dichtbevolkt land als Bangladesh.
Volgens mij was dat geen AKP-lid, hoor, maar een advocaat ofzo die een voorstel heeft ingediend bij het parlement. Zoiets belachelijks komt er toch niet doorheen.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Turkije wil de AKP hoersubsidie.
Oh jammer. Wou net AKP gaan bashen.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij was dat geen AKP-lid, hoor, maar een advocaat ofzo die een voorstel heeft ingediend bij het parlement. Zoiets belachelijks komt er toch niet doorheen.
Zelfs als het gratis wasquote:Op zondag 8 februari 2015 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.vice.com/nl/video/seks-slavernij-en-drugs
Prostitutie legaal, maar ongereguleerd. Ook in veel westerse landen het geval, zie ik, maar ik gok dat daar de toezicht op het bestrijden van kinderprostitutie beter is dan in een onderontwikkeld en dichtbevolkt land als Bangladesh.
Volgende keer eerst video bekijken voor het te posten.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Edit: Oh damn sorry, wist niet dat deze zo expliciet was.
clean comfortquote:Op zondag 8 februari 2015 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij Axe had ik vroeger altijd het gevoel dat ik nucleair afval op mijn huid spoot. Dove moet je hebben als deo.
Gelukkig maar. Had alle hoop verloren.quote:
Heb je gelezen van die Armeense moeder die haar zoontje met Down niet wilde?quote:Op zondag 8 februari 2015 03:06 schreef Bortecinem het volgende:
Armeense muziek luisteren. Het is echt waar dat de duivel om 03:00 tevoorschijn komt.
Bedacht door een ochtendmens zeker.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:06 schreef Bortecinem het volgende:
Het is echt waar dat de duivel om 03:00 tevoorschijn komt.
Was ze Armeens ja? Gadverdamme. Had ik kunnen weten.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je gelezen van die Armeense moeder die haar zoontje met Down niet wilde?
Ja, en die vader gelukkig wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je gelezen van die Armeense moeder die haar zoontje met Down niet wilde?
Hij is een Armeen met Turkse roots jaquote:
Ok?quote:Op zondag 8 februari 2015 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is een Armeen met Turkse roots ja
De vader was een Nieuw-Zeelander.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is een Armeen met Turkse roots ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |