Whuuuuuut?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Al die chicks hebben geklaagd over mij. Crip is zelfs van fok gegaan na gestalk.
Koffie proef je amper. Zit ook vaak in chocoladecake. Dient meer als smaakversterker zeg maar.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:21 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Bohhhh, gek. Waarom post je dit nu?
Gelukkig zit er koffie in, en dan lust ik toch niet.
Mijn tahchin is trouwens niet zo heel goed gelukt. Was nog wel te eten, maar zag er niet zo mooi uit en het was niet bijzonder.quote:
ja tog.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
halbuki elini salasan elisi
[ afbeelding ]
turkse spreekwoorden
Ik vroeg me af wat handjobs hiermee te maken hadden...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
halbuki elini salasan elisi
[ afbeelding ]
turkse spreekwoorden
Wat is tachin eigenlijk? Ik ben na al die jaren niet verder gekomen dan rijst met aardappel tahdig.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn tahchin is trouwens niet zo heel goed gelukt. Was nog wel te eten, maar zag er niet zo mooi uit en het was niet bijzonder.Ik hou het maar bij toetjes en andere eenvoudigere recepten voorlopig.
Whuuut? Praten jullie in het Turks over handjobs enzo?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat handjobs hiermee te maken hadden....
Zeg dat nou niet. Zal ik onthouden voor als jij weer gaat diëten.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Koffie proef je amper. Zit ook vaak in chocoladecake. Dient meer als smaakversterker zeg maar.
Volgende week krijg ik mijn havermout en dan ga ik weer beginnen.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:24 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Zal ik onthouden voor als jij weer gaat diëten.
Ow, je bent alleen deze week gestopt? Ik dacht obsessie dit dat. Maar goed.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgende week krijg ik mijn havermout en dan ga ik weer beginnen.
Ik kan niet eens PM'en..ook daar een ban voorquote:
quote:Je bent geblokkeerd uit het DM-systeem wegens een ban voor het berichtensysteem.
quote:Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
'Rijstcake' met een knapperige buitenkant (door de yoghurt die je erin doet).quote:Op zondag 8 februari 2015 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is tachin eigenlijk? Ik ben na al die jaren niet verder gekomen dan rijst met aardappel tahdig.
Stalker...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kan niet eens PM'en..ook daar een ban voor
Zargon weetquote:
Oh dat is ook tahdig.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Rijstcake' met een knapperige buitenkant (door de yoghurt die je erin doet).
Ja, ik wil er niet over praten eigenlijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:26 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ow, je bent alleen deze week gestopt? Ik dacht obsessie dit dat. Maar goed.
Volgende week! Ik pak je terug!
dudequote:Op zondag 8 februari 2015 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat handjobs hiermee te maken hadden....
'elisi'
als ze met haar hand zwaait komen er hordes mannen op haar af.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:23 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Google Translate helpt niet echt. Maar door dat gifje ben ik echt benieuwd.
Gewoon Axe gebruikenquote:Op zondag 8 februari 2015 00:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
als ze met haar hand zwaait komen er hordes mannen op haar af.![]()
het is een turks gezegde
Zarg hoeveel note heb ik? kan je dat ergens zien?>quote:Op zondag 8 februari 2015 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, zowel in 'sallasan' als 'ellisi'.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 8 februari 2015 00:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zarg hoeveel note heb ik? kan je dat ergens zien?>
Awww.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik wil er niet over praten eigenlijk.
142.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zarg hoeveel note heb ik? kan je dat ergens zien?>
Jawel, lag niet aan de pan, maar ik denk dat er iets mis is gegaan met de yoghurtmix en bij het koken van de rijst, want de binnenkant van de 'cake' was nog een klein beetje te vochtig/papperig (ook al heb ik drie handdoeken gebruikt bij het koken om het vocht op te vangen). Was de eerste keer dat ik rijst hebt gekookt.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat is ook tahdig.![]()
Heb je wel een anti-aanbaklaag pan gebruikt?
Awhhh.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jawel, lag niet aan de pan, maar ik denk dat er iets mis is gegaan met de yoghurtmix en bij het koken van de rijst, want de binnenkant van de 'cake' was nog een klein beetje te vochtig/papperig (ook al heb ik drie handdoeken gebruikt bij het koken om het vocht op te vangen). Was de eerste keer dat ik rijst hebt gekookt.
Luister niet naar die gek...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:38 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
bedankt voor de tip abi. ik hoop dat het effect heeft.
Leuk hè?quote:[..]
je UI
Afrijden dan toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon een beetje ongeduldig. Nog 18 dagen...
Wat?quote:
Misschien weet Montelly meer dan je denkt. Pas maar op.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:41 schreef Desperaat het volgende:
[..]![]()
Normaal zou ik je nu proberen hosselen, maar volgens Montelly wil ik je niet.![]()
Yep. Nee, niet waar...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Afrijden dan toch?
[..]
Wat?![]()
Is wel waar hoor[ afbeelding ]
En dat over handjobs dan? Als vrouwen naar je zwaaien in Turkije, betekent dat dan dat ze met je joystick willen spelen?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
als ze met haar hand zwaait komen er hordes mannen op haar af.![]()
het is een turks gezegde
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:44 schreef Desperaat het volgende:
[..]
En dat over handjobs dan? Als vrouwen naar je zwaaien in Turkije, betekent dat dan dat ze met je joystick willen spelen?![]()
Axequote:Op zondag 8 februari 2015 00:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Parfum is wel belangrijk.
Meisjes die lekker ruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |