SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na mijn 14e nooit meer een Axe gekochtquote:
Axe apollo was nog aardig te doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na mijn 14e nooit meer een Axe gekocht
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na mijn 14e nooit meer een Axe gekocht
Ik koop altijd Rexona(voor sporten) en Niveaquote:Op zondag 8 februari 2015 00:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Axe apollo was nog aardig te doen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik koop altijd Rexona(voor sporten) en Nivea
niet geschoten is altijd mis abiquote:
ik zou het niet weten. misschien een idee om middels een veldonderzoek in bijv. istanbul antwoord op je vraag te krijgenquote:Op zondag 8 februari 2015 00:44 schreef Desperaat het volgende:
[..]
En dat over handjobs dan? Als vrouwen naar je zwaaien in Turkije, betekent dat dan dat ze met je joystick willen spelen?![]()
Wel leuk dat je zo probeert, maar verder dan fok komt het bij Borte helaas niet. Spreek anders een keer afquote:Op zondag 8 februari 2015 00:41 schreef Desperaat het volgende:
[..]![]()
Normaal zou ik je nu proberen hosselen, maar volgens Montelly wil ik je niet.![]()
Met Axe is het ook altijd mis.quote:
Dat is een verkapte doodstraf.quote:[..]
ik zou het niet weten. misschien een idee om middels een veldonderzoek in bijv. istanbul antwoord op je vraag te krijgen
Wil je er erover praten? Volgens mij heeft zij jou iets aangedaanquote:Op zondag 8 februari 2015 00:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wel leuk dat je zo probeert, maar verder dan fok komt het bij Borte helaas niet. Spreek anders een keer af![]()
Ik ga slapen stylo...bespreek dat even met haar namens mij danquote:Op zondag 8 februari 2015 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wil je er erover praten? Volgens mij heeft zij jou iets aangedaan
Wel een beetje apart ja, maar eerst afkijken. Ik vond het wel leuke dialogen hebben eigenlijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
origineelquote:Op zondag 8 februari 2015 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel een beetje apart ja, maar eerst afkijken. Ik vond het wel leuke dialogen hebben eigenlijk.
''Popularity is the slutty little cousin of prestige.''
''Why don't I have any self-respect?''
- "You're an actress, honey.''
lancome la vie est belle helpt ook niet echtquote:Op zondag 8 februari 2015 00:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met Axe is het ook altijd mis.
[..]
Dat is een verkapte doodstraf.
quote:Op zondag 8 februari 2015 01:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
lancome la vie est belle helpt ook niet echt![]()
Izmir is misschien beter. Afgelopen zomer was moeder daar en ze vertelde mij dat ze echt een aantal stellen heeft gespot die echt letterlijk bezig waren met elkaar incl. blote tieten en al. Nee geen toeristen!
Dolce&Gabbna Dolcequote:Op zondag 8 februari 2015 01:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
lancome la vie est belle helpt ook niet echt![]()
Izmir is misschien beter. Afgelopen zomer was moeder daar en ze vertelde mij dat ze echt een aantal stellen heeft gespot die echt letterlijk bezig waren met elkaar incl. blote tieten en al. Nee geen toeristen!
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga slapen stylo...bespreek dat even met haar namens mij dan
Trustenquote:Op zondag 8 februari 2015 01:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga maar eens slapen. İyi geceler ve tatlı rüyalar!
toedels broederquote:Op zondag 8 februari 2015 01:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga maar eens slapen. İyi geceler ve tatlı rüyalar!
Ja en dat was het ook. Jezus man, wat een film.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel een beetje apart ja, maar eerst afkijken. Ik vond het wel leuke dialogen hebben eigenlijk.
''Popularity is the slutty little cousin of prestige.''
''Why don't I have any self-respect?''
- "You're an actress, honey.''
In Turkije wil de AKP hoersubsidie.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.vice.com/nl/video/seks-slavernij-en-drugs
Prostitutie legaal, maar ongereguleerd. Ook in veel westerse landen het geval, zie ik, maar in het ik gok dat daar de toezicht op het bestrijden van kinderprostitutie beter is dan in een onderontwikkeld en dichtbevolkt land als Bangladesh.
Volgens mij was dat geen AKP-lid, hoor, maar een advocaat ofzo die een voorstel heeft ingediend bij het parlement. Zoiets belachelijks komt er toch niet doorheen.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Turkije wil de AKP hoersubsidie.
Oh jammer. Wou net AKP gaan bashen.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij was dat geen AKP-lid, hoor, maar een advocaat ofzo die een voorstel heeft ingediend bij het parlement. Zoiets belachelijks komt er toch niet doorheen.
Zelfs als het gratis wasquote:Op zondag 8 februari 2015 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.vice.com/nl/video/seks-slavernij-en-drugs
Prostitutie legaal, maar ongereguleerd. Ook in veel westerse landen het geval, zie ik, maar ik gok dat daar de toezicht op het bestrijden van kinderprostitutie beter is dan in een onderontwikkeld en dichtbevolkt land als Bangladesh.
Volgende keer eerst video bekijken voor het te posten.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Edit: Oh damn sorry, wist niet dat deze zo expliciet was.
clean comfortquote:Op zondag 8 februari 2015 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij Axe had ik vroeger altijd het gevoel dat ik nucleair afval op mijn huid spoot. Dove moet je hebben als deo.
Gelukkig maar. Had alle hoop verloren.quote:
Heb je gelezen van die Armeense moeder die haar zoontje met Down niet wilde?quote:Op zondag 8 februari 2015 03:06 schreef Bortecinem het volgende:
Armeense muziek luisteren. Het is echt waar dat de duivel om 03:00 tevoorschijn komt.
Bedacht door een ochtendmens zeker.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:06 schreef Bortecinem het volgende:
Het is echt waar dat de duivel om 03:00 tevoorschijn komt.
Was ze Armeens ja? Gadverdamme. Had ik kunnen weten.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je gelezen van die Armeense moeder die haar zoontje met Down niet wilde?
Ja, en die vader gelukkig wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je gelezen van die Armeense moeder die haar zoontje met Down niet wilde?
Hij is een Armeen met Turkse roots jaquote:
Ok?quote:Op zondag 8 februari 2015 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is een Armeen met Turkse roots ja
De vader was een Nieuw-Zeelander.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is een Armeen met Turkse roots ja
quote:Op zondag 8 februari 2015 03:10 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een Armeense Cher hoofd heeft ze ook.
Is toch zo la. Die Cher is half Armeens maar die kop van haar is gewoon 100% Ermeni. En meteen typisch Ermeni ook.quote:
Genoeg Armeense meisjes op mijn school waar ik wel een beschuitje mee zou eten.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is toch zo la. Die Cher is half Armeens maar die kop van haar is gewoon 100% Ermeni. En meteen typisch Ermeni ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Klopt, Armenen herken ik meestal wel snel. Soms wel lastige gevallen tho.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is toch zo la. Die Cher is half Armeens maar die kop van haar is gewoon 100% Ermeni. En meteen typisch Ermeni ook.
Trustennnquote:Op zondag 8 februari 2015 03:16 schreef Che_ het volgende:
Rustig aan, nachtwachters
Tijd om te dromen![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 03:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg Armeense meisjes op mijn school waar ik wel een beschuitje mee zou eten.Er zijn ook mooie versies van de Armenoid kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heeft ook zo'n hoofd maar wel mooooi.
Negers zijn makkelijker te herkennenquote:Op zondag 8 februari 2015 03:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt, Armenen herken ik meestal wel snel. Soms wel lastige gevallen tho.
Polen zijn vaak ook snel te herkennen (rond hoofd).
Shaw shadquote:Op zondag 8 februari 2015 03:16 schreef Che_ het volgende:
Rustig aan, nachtwachters
Tijd om te dromen![]()
Daar lijk jij meer opquote:Op zondag 8 februari 2015 03:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn ook mooie versies van de Armenoid kop.
Deze heeft ook zo'n hoofd maar wel mooooi.
Idd, jij bent wat moeilijker exact te plaatsen, maar Armenië zou niet eerder dan Turkije in me opkomen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie er heel ambiguous uit imo. Vind mezelf eigenlijk op geen een etniciteit lijken. Maar zie wel vaker overeenkomsten tussen mezelf en Armeniers dan Turken.
Dit.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, jij bent wat moeilijker exact te plaatsen, maar Armenië zou niet eerder dan Turkije in me opkomen eerlijk gezegd.
Armeniers in Armenie hebben van die Zuid-Kaukasische alien hoofden. Ik lijk wat dat betreft meer op die Midden-Oosters uitziende.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, jij bent wat moeilijker exact te plaatsen, maar Armenië zou niet eerder dan Turkije in me opkomen eerlijk gezegd.
Afghaan hoor ik vaker. En Afghanen zijn liever dan Perzen dussss.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit.
Ik zou eerder een Perzische zeggen.
Jouw spiegelbeeld foto was best duidelijk hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:34 schreef Bortecinem het volgende:
En jullie hebben mij niet gezien dus plz.
Waarom niet gewoon een Koerd dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 03:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Afghaan hoor ik vaker. En Afghanen zijn liever dan Perzen dussss.
Of ik en mijn zusje. Wij lijken ook voor geen meter op elkaar.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Blijft toch apart hoe genotype en fenotype soms zo kunnen afwijken. Bijvoorbeeld Kıvanç Tatlıtuğ en zijn broer.
Zonder pics blijft dit voor mij een loze uitspraak.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of ik en mijn zusje. Wij lijken ook voor geen meter op elkaar.
Oh, die zie ik voor het eerst. Inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:57 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die andere broer lijkt wel op een echte mix tussen papa en mama.
Ja, vind ik ook. Maar hij is Bosniak blijkbaar..quote:Op zondag 8 februari 2015 03:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh, die zie ik voor het eerst. Inderdaad.
Zijn vader lijkt trouwens typisch Tatar.
Dat zij dood is?quote:Op zondag 8 februari 2015 04:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bek dicht, bitch. Wat heb ik je laatst gezegd?
Trustenquote:Op zondag 8 februari 2015 04:06 schreef Bortecinem het volgende:
Oke wow dat was wel hard. Ik ga mezelf in de hoek zetten. Kusje. Trusten en zo.
Günaydınquote:Op zondag 8 februari 2015 04:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Welterusten en goedemorgen alvast.
quote:Op zondag 8 februari 2015 03:38 schreef Bortecinem het volgende:
Maar alle grappen daargelaten, ik lijk echt wel een beetje op die lelijke hoofd van Cher. Vooral op die foto hierboven. Ik heb dezelfde diepliggende ogen als zij. Zelfde lange zwarte haren alleen is mijn neus echt en groot.
Dit incl keelpijn en tranende ogen.quote:Op zondag 8 februari 2015 04:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Pfff, heel de nacht niet fatsoenlijk even een oogje dicht kunnen doen door hoofdpijn en volle neus.
dus toen pas echt wakker, alle momenten daarvoor was je half aan het slapen? Okok duidelijkquote:Op zondag 8 februari 2015 03:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedacht door een ochtendmens zeker.
Ik ben nu juist echt wakker
Moet wel. Of een hele goede droomquote:Op zondag 8 februari 2015 10:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dus toen pas echt wakker, alle momenten daarvoor was je half aan het slapen? Okok duidelijk
Ik weet wat hier stond jammergenoegquote:Op zondag 8 februari 2015 04:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Pfff, heel de nacht niet fatsoenlijk even een oogje dicht kunnen doen door hoofdpijn en volle neus.
Je houdt je bek daarover hè...quote:Op zondag 8 februari 2015 12:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet wat hier stond jammergenoeg
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Birdman, wat een geniale film.
Draait nog in de bios, maar staat al op Popcorn Time.
Kun je vertellen wat je er zo geniaal aan vindt?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
KB, heb je Birdman al gezien? Geniale film!
Wat vond jij ervan? 'Apart' kan zowel goed als slecht zijn...quote:
Alles is beter dan 'Gone Girl'.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Kun je vertellen wat je er zo geniaal aan vindt?
Niet mijn ding, in ieder geval. Na afloop had ik zoiets van 'okay, haha, leuk'... En dat hij zichzelf met een echte wapen zou schieten zag ik aankomen, en als het dan ook echt gebeurt is me dat een teleurstelling zeg.
[..]
Wat vond jij ervan? 'Apart' kan zowel goed als slecht zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |