Volgende keer eerst video bekijken voor het te posten.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Edit: Oh damn sorry, wist niet dat deze zo expliciet was.
clean comfortquote:Op zondag 8 februari 2015 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij Axe had ik vroeger altijd het gevoel dat ik nucleair afval op mijn huid spoot. Dove moet je hebben als deo.
Gelukkig maar. Had alle hoop verloren.quote:
Heb je gelezen van die Armeense moeder die haar zoontje met Down niet wilde?quote:Op zondag 8 februari 2015 03:06 schreef Bortecinem het volgende:
Armeense muziek luisteren. Het is echt waar dat de duivel om 03:00 tevoorschijn komt.
Bedacht door een ochtendmens zeker.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:06 schreef Bortecinem het volgende:
Het is echt waar dat de duivel om 03:00 tevoorschijn komt.
Was ze Armeens ja? Gadverdamme. Had ik kunnen weten.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je gelezen van die Armeense moeder die haar zoontje met Down niet wilde?
Ja, en die vader gelukkig wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je gelezen van die Armeense moeder die haar zoontje met Down niet wilde?
Hij is een Armeen met Turkse roots jaquote:
Ok?quote:Op zondag 8 februari 2015 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is een Armeen met Turkse roots ja
De vader was een Nieuw-Zeelander.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is een Armeen met Turkse roots ja
quote:Op zondag 8 februari 2015 03:10 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een Armeense Cher hoofd heeft ze ook.
Is toch zo la. Die Cher is half Armeens maar die kop van haar is gewoon 100% Ermeni. En meteen typisch Ermeni ook.quote:
Genoeg Armeense meisjes op mijn school waar ik wel een beschuitje mee zou eten.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is toch zo la. Die Cher is half Armeens maar die kop van haar is gewoon 100% Ermeni. En meteen typisch Ermeni ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Klopt, Armenen herken ik meestal wel snel. Soms wel lastige gevallen tho.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is toch zo la. Die Cher is half Armeens maar die kop van haar is gewoon 100% Ermeni. En meteen typisch Ermeni ook.
Trustennnquote:Op zondag 8 februari 2015 03:16 schreef Che_ het volgende:
Rustig aan, nachtwachters
Tijd om te dromen![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 03:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg Armeense meisjes op mijn school waar ik wel een beschuitje mee zou eten.Er zijn ook mooie versies van de Armenoid kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heeft ook zo'n hoofd maar wel mooooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |