quote:Op zondag 8 februari 2015 03:10 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een Armeense Cher hoofd heeft ze ook.
Is toch zo la. Die Cher is half Armeens maar die kop van haar is gewoon 100% Ermeni. En meteen typisch Ermeni ook.quote:
Genoeg Armeense meisjes op mijn school waar ik wel een beschuitje mee zou eten.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is toch zo la. Die Cher is half Armeens maar die kop van haar is gewoon 100% Ermeni. En meteen typisch Ermeni ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Klopt, Armenen herken ik meestal wel snel. Soms wel lastige gevallen tho.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is toch zo la. Die Cher is half Armeens maar die kop van haar is gewoon 100% Ermeni. En meteen typisch Ermeni ook.
Trustennnquote:Op zondag 8 februari 2015 03:16 schreef Che_ het volgende:
Rustig aan, nachtwachters
Tijd om te dromen![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 03:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg Armeense meisjes op mijn school waar ik wel een beschuitje mee zou eten.Er zijn ook mooie versies van de Armenoid kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze heeft ook zo'n hoofd maar wel mooooi.
Negers zijn makkelijker te herkennenquote:Op zondag 8 februari 2015 03:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt, Armenen herken ik meestal wel snel. Soms wel lastige gevallen tho.
Polen zijn vaak ook snel te herkennen (rond hoofd).
Shaw shadquote:Op zondag 8 februari 2015 03:16 schreef Che_ het volgende:
Rustig aan, nachtwachters
Tijd om te dromen![]()
Daar lijk jij meer opquote:Op zondag 8 februari 2015 03:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn ook mooie versies van de Armenoid kop.
Deze heeft ook zo'n hoofd maar wel mooooi.
Idd, jij bent wat moeilijker exact te plaatsen, maar Armenië zou niet eerder dan Turkije in me opkomen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie er heel ambiguous uit imo. Vind mezelf eigenlijk op geen een etniciteit lijken. Maar zie wel vaker overeenkomsten tussen mezelf en Armeniers dan Turken.
Dit.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, jij bent wat moeilijker exact te plaatsen, maar Armenië zou niet eerder dan Turkije in me opkomen eerlijk gezegd.
Armeniers in Armenie hebben van die Zuid-Kaukasische alien hoofden. Ik lijk wat dat betreft meer op die Midden-Oosters uitziende.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, jij bent wat moeilijker exact te plaatsen, maar Armenië zou niet eerder dan Turkije in me opkomen eerlijk gezegd.
Afghaan hoor ik vaker. En Afghanen zijn liever dan Perzen dussss.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit.
Ik zou eerder een Perzische zeggen.
Jouw spiegelbeeld foto was best duidelijk hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:34 schreef Bortecinem het volgende:
En jullie hebben mij niet gezien dus plz.
Waarom niet gewoon een Koerd dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 03:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Afghaan hoor ik vaker. En Afghanen zijn liever dan Perzen dussss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |