Of ik en mijn zusje. Wij lijken ook voor geen meter op elkaar.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Blijft toch apart hoe genotype en fenotype soms zo kunnen afwijken. Bijvoorbeeld Kıvanç Tatlıtuğ en zijn broer.
Zonder pics blijft dit voor mij een loze uitspraak.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of ik en mijn zusje. Wij lijken ook voor geen meter op elkaar.
Oh, die zie ik voor het eerst. Inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:57 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die andere broer lijkt wel op een echte mix tussen papa en mama.
Ja, vind ik ook. Maar hij is Bosniak blijkbaar..quote:Op zondag 8 februari 2015 03:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh, die zie ik voor het eerst. Inderdaad.
Zijn vader lijkt trouwens typisch Tatar.
Dat zij dood is?quote:Op zondag 8 februari 2015 04:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bek dicht, bitch. Wat heb ik je laatst gezegd?
Trustenquote:Op zondag 8 februari 2015 04:06 schreef Bortecinem het volgende:
Oke wow dat was wel hard. Ik ga mezelf in de hoek zetten. Kusje. Trusten en zo.
Günaydınquote:Op zondag 8 februari 2015 04:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Welterusten en goedemorgen alvast.
quote:Op zondag 8 februari 2015 03:38 schreef Bortecinem het volgende:
Maar alle grappen daargelaten, ik lijk echt wel een beetje op die lelijke hoofd van Cher. Vooral op die foto hierboven. Ik heb dezelfde diepliggende ogen als zij. Zelfde lange zwarte haren alleen is mijn neus echt en groot.
Dit incl keelpijn en tranende ogen.quote:Op zondag 8 februari 2015 04:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Pfff, heel de nacht niet fatsoenlijk even een oogje dicht kunnen doen door hoofdpijn en volle neus.
dus toen pas echt wakker, alle momenten daarvoor was je half aan het slapen? Okok duidelijkquote:Op zondag 8 februari 2015 03:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedacht door een ochtendmens zeker.
Ik ben nu juist echt wakker
Moet wel. Of een hele goede droomquote:Op zondag 8 februari 2015 10:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dus toen pas echt wakker, alle momenten daarvoor was je half aan het slapen? Okok duidelijk
Ik weet wat hier stond jammergenoegquote:Op zondag 8 februari 2015 04:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Pfff, heel de nacht niet fatsoenlijk even een oogje dicht kunnen doen door hoofdpijn en volle neus.
Je houdt je bek daarover hè...quote:Op zondag 8 februari 2015 12:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet wat hier stond jammergenoeg
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Birdman, wat een geniale film.
Draait nog in de bios, maar staat al op Popcorn Time.
Kun je vertellen wat je er zo geniaal aan vindt?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
KB, heb je Birdman al gezien? Geniale film!
Wat vond jij ervan? 'Apart' kan zowel goed als slecht zijn...quote:
Alles is beter dan 'Gone Girl'.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Kun je vertellen wat je er zo geniaal aan vindt?
Niet mijn ding, in ieder geval. Na afloop had ik zoiets van 'okay, haha, leuk'... En dat hij zichzelf met een echte wapen zou schieten zag ik aankomen, en als het dan ook echt gebeurt is me dat een teleurstelling zeg.
[..]
Wat vond jij ervan? 'Apart' kan zowel goed als slecht zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |