abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149466694
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS
Cassandra87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SilverSjoiis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinquit
SPOILER
JantinaGr
SPOILER
Sproetjes
SPOILER
sara82
SPOILER
Barreltje
SPOILER
Hilzillah
SPOILER
MaJo
SPOILER
Bottoms_up
SPOILER
KapiteinCupcake
SPOILER
Daui
SPOILER
bloes85
SPOILER
Stroopwafelmeisje
SPOILER
Fien10
SPOILER
Silliegirl
SPOILER
Felinecat
SPOILER
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Skoap

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..
(Spelletjes)meet 18 april 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
Stroopwafelmeisje
Majo

Misschien

[ Bericht 0% gewijzigd door Cassandra87 op 08-02-2015 12:36:25 ]
pi_149467295
Moet Cassandra nou helemaal alleen spelen?
Schudden voor gebruik
  zondag 8 februari 2015 @ 12:26:34 #3
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149467367
Ik had helemaal gemist dat er een andere datum is! Maar natuurlijk niet, ik ben van de partij! *O*
pi_149467480
Haha die staat er ook heel sneaky in!
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 12:34:21 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149467534
Ik kan de 18e ook *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149468893
Almere is voor mij echt niet te doen qua afstand, helaas..

Wat een drama was die verjaardag gisteren zeg.

SPOILER
Spoiler svp niet quoten, haal m straks weer weg denk ik..

[ Bericht 15% gewijzigd door silliegirl op 08-02-2015 13:31:43 ]
pi_149469172
Silliegirl
SPOILER
Jeetjemineetje mensen.. Kan het zijn dat ik nu al last heb van nesteldrang? :')
De kamer hier in huis die ooit babykamer moet worden, daar staat al niet veel in. Alleen een ladekast wat ooit commode kan worden, maar daar zat allemaal troep van vriendlief in. Dus ik ben even flink aan het ruimen geweest. Die hele ladekast is nu haast leeg, dus al commode proef gemaakt. Ik ben nog niet eens zwanger mensen. Ik denk dat als ik zwanger ben, ik met 10 weken zwangerschap mijn hele huis overhoop gehaald heb en alles uitgezocht heb en alles schoongemaakt, en dan tot 40 weken dat x10.. :')
Word mijn hoofd rustig van, en ik blij. :P

Morgen je operatie toch MaJo? Sterkte!!
  zondag 8 februari 2015 @ 13:37:28 #8
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149469393
Bah Sillie! Wat een maffe ex-schoonfamilie! Vandaag maar lekker op de bank ontspannen :*

waar woon je? Misschien met iemand poolen?

Alvast succes morgen, MaJo! Ben je nog erg gespannen?
pi_149469520
Voor de spelletjesmeet blijf ik een misschien ivm sportwedstrijd enzo :W
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_149469526
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:37 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Bah Sillie! Wat een maffe ex-schoonfamilie! Vandaag maar lekker op de bank ontspannen :*

waar woon je? Misschien met iemand poolen?

Alvast succes morgen, MaJo! Ben je nog erg gespannen?
In een uithoek helemaal in Zeeland!

Oh ja, Majo! Succes morgen! Komt allemaal goed hoor!
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 14:27:16 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149471078
Bedankt meiden! Ik ben wel zenuwachtig Stroopwafel :Y Daarom kijken we vandaag lekker de hele dag een serietje (Suits) als afleiding. Wel bizar dat ik over 24 uur al geholpen ben en dan op de verpleegafdeling lig :X Moet er maar niet al teveel over nadenken :)

Sillie wat een stom gedoe zeg :( Zo te horen heeft ex nog gevoelens voor jou? Lekker proberen te negeren en gaan voor O+ die inderdaad heel erg O+ klinkt!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 8 februari 2015 @ 14:55:11 #12
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149472145
Jemig silliegirl, wat een gedoe met die ex zeg... Gaat het weer een beetje?

Majo, heel veel beterschap alvast voor morgen (en de rest van de week)! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je maar snel mag herstellen :)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149472695
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:27 schreef MaJo het volgende:

Sillie wat een stom gedoe zeg :( Zo te horen heeft ex nog gevoelens voor jou? Lekker proberen te negeren en gaan voor O+ die inderdaad heel erg O+ klinkt!
Goed plan die series! Voor je het weet heb je 't
ergste achter de rug hoor!
SPOILER
En het gaat wel Zoe! Ik ben vooral geschrokken denk ik.. O+ vertroetelt me met kopjes thee en hij praat over babynamen en babykamers *;
  zondag 8 februari 2015 @ 15:22:41 #14
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149473193
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:09 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Goed plan die series! Voor je het weet heb je 't
ergste achter de rug hoor!
SPOILER
En het gaat wel Zoe! Ik ben vooral geschrokken denk ik.. O+ vertroetelt me met kopjes thee en hij praat over babynamen en babykamers *;
Fijn dat je lief je zo vertroetelt, klinkt alsof je het kan gebruiken vandaag.

SPOILER
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 17:49:42 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149478540
Bedankt allemaal O+ ik zal hier een update posten als ik weer kan internetten :)
pi_149479650
Heel veel sterkte/succes morgen, Majo! Ga aanje denken! :*
pi_149479707
Succes morgen majo!
  zondag 8 februari 2015 @ 18:56:25 #18
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149480908
Volgens mij is mijn menstruatie ten einde. Dat betekent dat we er nu echt voor gaan. Stiekem vind ik het toch best spannend :@
pi_149482459
Hallo allemaal,

Voor sommigen een bekende, voor anderen niet... Hoi, ik ben Kiwi!

Sinds een 1.5 week geleden hebben wij besloten te proberen een tweede kindje te krijgen. Ik zit nu op dag 7 van mijn cyclus en nu wordt het dus wel weer een beetje spannend!

Vorige keer ben ik na het stoppen met de pil direct ongesteld geworden, en daarna pas 10.5 maand later omdat ik direct al zwanger bleek van onze dochter. Ben dus erg benieuwd of het nu weer vlug zal gaan, maak mezelf wijs dat dat heus niet zo zal zijn want he... Maar wie weet! Stuiter stuiter! *O*

Succes morgen majo, nog niet gelezen wat er gebeuren gaat maar dat hoor ik vast verderop wel! Sterkte
  zondag 8 februari 2015 @ 19:57:40 #20
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149483470
Welkom, Kiwi! :W Spannend, hopelijk hoef je dit keer ook niet lang in dit topic te blijven en mag je snel doorschuiven! Hoe oud is je dochter nu?

En Zoe, dit is juist het leuke deel! :7 Veel plezier ;)
pi_149483997
Welkom en spannend kiwi! Hopelijk is het nu weer snel raak

Zoe officieel aan de klus!

Ik baal als een stekker. Ik ben over mijn langste cyclus dit jaar heen, nu liep ik deze cyclus onder controle, zul je net zien dat ik deze maand wel een lange lf heb :'( op zich niet erg en gunstig maar ik heb een vrij korte lf (gemiddeld tien dagen) een dat zou het probleem van niet zwanger raken kunnen zijn. Als ik nu toevallig een normale lf heb zullen ze niets vinden vrees ik, of er zou toch iets bij een samenlevingstest uit moeten komen.
pi_149485603
Welkom Kiwi, ik hoop dat het net zo snel raak is als bij je dochter!!

Ik snap dat je ervan baalt Cassandra!! Net nu je onder controle staat.. Heb je NOD al gehad? Is er misschien een kleine kans dat je zwanger bent of niet?
pi_149486353
MaJo, ik kom even snel binnenwippen om je succes te wensen voor morgen. Voor je het weet is het achter de rug! :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 21:04:39 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149487175
Welkom kiwi! *O* Ik heb morgen een neuscorrectie :)

Bedankt allemaal! Nog 12 uurtjes en ik ga onder het mes :o

Vandaag trouwens zere tetten, zou dus mijn eisprong kunnen zijn :o Dit is echter dag 12 van mijn cyclus dus dan zou ik weer een korte cyclus hebben, lekker verwarrend :') Zal ik voor de zekerheid nog een ovutestje er tegenaan gooien? We hebben wel gebatst vandaag :9 :D
pi_149487287
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:40 schreef Fien10 het volgende:
Welkom Kiwi, ik hoop dat het net zo snel raak is als bij je dochter!!

Ik snap dat je ervan baalt Cassandra!! Net nu je onder controle staat.. Heb je NOD al gehad? Is er misschien een kleine kans dat je zwanger bent of niet?
Kans is wel aanwezig, we hebben mijn eisprong gemonitord met echo's en daardoor op de goede momenten geklust. Maar ondertussen ga ik er niet meer vanuit.. Zelfs mijn vriend zegt, je gaat ongesteld worden. :')
Lichaam is ook wat van slag denk ik door de verhuisstress, daar kan ik heel slecht tegen

Ooh en mijn gemiddelde cyclus is 27 dagen, dat was afgelopen vrijdag, mijn langste cyclus was 30 dagen (2 keer voorgekomen) en dat is vandaag. Vrijdag is mijn nod volgens het ziekenhuis (voor t eerst sinds een jaar dan een LF van 14 dagen als k dan ongesteld wordt)
pi_149487329
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:04 schreef MaJo het volgende:
Welkom kiwi! *O* Ik heb morgen een neuscorrectie :)

Bedankt allemaal! Nog 12 uurtjes en ik ga onder het mes :o

Vandaag trouwens zere tetten, zou dus mijn eisprong kunnen zijn :o Dit is echter dag 12 van mijn cyclus dus dan zou ik weer een korte cyclus hebben, lekker verwarrend :') Zal ik voor de zekerheid nog een ovutestje er tegenaan gooien? We hebben wel gebatst vandaag :9 :D
Testen kan altijd maar dag 12 is wel erg vroeg?
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 21:10:10 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149487508
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Testen kan altijd maar dag 12 is wel erg vroeg?
De eerste ronde was mijn cyclus ook 25 dagen. Het is heel kort maar het kan dus wel :Y
pi_149487650
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

De eerste ronde was mijn cyclus ook 25 dagen. Het is heel kort maar het kan dus wel :Y
Gewoon testen dan ;)
pi_149489313
O succes met de neuscorrectie majo!
onze dochter was in januari anderhalf, dus nu 19 maanden.

Zal me straks even gaan verdiepen in de posters van dit topic. Toch nog wat van mijn vorige lichting, leuk! O+
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 23:05:25 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149494016
Ovutest was weer een licht streepje, lijkt me ook beter de dag voor mijn operatie :)

Bedankt allemaal! Ik ga nu maar eens een poging doen tot slapen :z
pi_149498758
Veel succes Majo!
pi_149498804
Majo sterkte vandaag! En succes
pi_149498819
Succes Majo!
pi_149499161
Succes Majo

Kiwisoep welkom!
pi_149499288
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:42 schreef Kiwisoep het volgende:
O succes met de neuscorrectie majo!
onze dochter was in januari anderhalf, dus nu 19 maanden.

Zal me straks even gaan verdiepen in de posters van dit topic. Toch nog wat van mijn vorige lichting, leuk! O+
Hoi Kiwi! Niet een nieuwe poging om mij een verjaarsbaby te geven :D ;)
pi_149499662
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Kans is wel aanwezig, we hebben mijn eisprong gemonitord met echo's en daardoor op de goede momenten geklust. Maar ondertussen ga ik er niet meer vanuit.. Zelfs mijn vriend zegt, je gaat ongesteld worden. :')
Lichaam is ook wat van slag denk ik door de verhuisstress, daar kan ik heel slecht tegen

Ooh en mijn gemiddelde cyclus is 27 dagen, dat was afgelopen vrijdag, mijn langste cyclus was 30 dagen (2 keer voorgekomen) en dat is vandaag. Vrijdag is mijn nod volgens het ziekenhuis (voor t eerst sinds een jaar dan een LF van 14 dagen als k dan ongesteld wordt)
Ik hoop dat je vriend ongelijk heeft, en op een klein wonder.

Succes vandaag MaJo! Sterkte. :*
pi_149500755
Dames. ik heb een nieuwe app ontdenkt: mijn biologische klok van predictor. Hij lijkt heel erg op de variant met dat bloemetje, maar je kunt hier ook je temperatuur in kwijt. Heel overzichtelijk en duidelijk.

Ik zou, volgens mij, deze week ergens mijn eisprong moeten hebben. Ik had echter dit weekend al bizar veel zin in seks (mijn vriend wist niet hoe die het had volgens mij) dus misschien was het vroeg. We zien wel, ik ga maar mee in wat mijn lichaam wil :). Ik vind het stiekem wel heel spannend; vorige maand had ik eisprong in de week dat we door schimmelinfecties niks konden en ging ik er eigenlijk al vanuit dat het toch nooit raak kon zijn, deze maand zou het wel zomaar kunnen.. Ergens vind ik dat idee ook best nog eng, eigenlijk :@ . Het ene moment denk ik "yes, ik ben klaar voor een kindje" *O* en het volgende is het meer "OMG, wie weet ben ik over een jaar wel moeder... -O- "
pi_149501159
Succes vandaag Majo :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149501494
Succes vandaag Majo!

Welkom kiwi :)
pi_149502117
Succes Majo! :* spannend

En hai allen!
Kennen jullie dat verhaal nog, van de Pinq die even op pauze ging met het maken van babies, omdat er misschien wel een supertoffe baan op de weg lag? Nou, ik heb toen besloten om te stoppen met onveilige seks en een sollicitatiebrief gestuurd enz. Sluitingsdatum van de vacature was 4 feb., en ik hoor iets binnen twee weken *O* SPANNEND

Maar euh :')

SPOILER
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Moderator maandag 9 februari 2015 @ 11:02:10 #41
5428 crew  miss_sly
pi_149502192
*zoekt 'vind ik leuk* knop!
Whaa pinq wat leuk! Een echte streep!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_149502275
Knalstreep! *O* gefeliciteerd!
pi_149502278
quote:
4s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:58 schreef pinquit het volgende:

En hai allen!
Kennen jullie dat verhaal nog, van de Pinq die even op pauze ging met het maken van babies, omdat er misschien wel een supertoffe baan op de weg lag? Nou, ik heb toen besloten om te stoppen met onveilige seks en een sollicitatiebrief gestuurd enz. Sluitingsdatum van de vacature was 4 feb., en ik hoor iets binnen twee weken *O* SPANNEND

SPOILER
Dat is een echte streep!! ^O^ *O*

en Majo veel succes vandaag natuurlijk
  maandag 9 februari 2015 @ 11:05:51 #44
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_149502284
4 dagen vóór nod?! Is deze niet van vorige maand dan :D
Proficat, super tof! *O*
pi_149502313
't is een belachelijk donkere streep he :D *O*
pi_149502341
Pinquit *O*
pi_149502576
Pinquit wat een streep!!! *O*
pi_149502671
quote:
11s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:06 schreef pinquit het volgende:
't is een belachelijk donkere streep he :D *O*
4 dagen voor NOD zo'n streep :o O-)
  maandag 9 februari 2015 @ 11:22:19 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_149502692
Nog meer tweelingen *O* gefeliciteerd!!
disclaimer
  maandag 9 februari 2015 @ 11:25:46 #50
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149502786
Pinq! Grapjas! *O*

En nog een update van mijn kant: gister een druppel oud bloed :o zo op dag 7/8 dpo, dus dat zou zomaar een innesteling kunnen zijn. Man, heb geen nagels meer over :X
m'n O+ is er stiekem toch ook erg mee bezig. Stelt af en toe vragen, hoe dat dan zit met die 'bloeding' en of dat klopt qua timing enzo O+
  maandag 9 februari 2015 @ 11:35:08 #51
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_149503098
Jeej pinquit! Dat zijn duidelijke streepjes!!!!
  maandag 9 februari 2015 @ 11:42:26 #52
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149503299
Gefeliciteerd pinquit! Maareh, zo te zien is je eisprong iets eerder geweest met zulke duidelijke strepen en heb je dus precies rond je vruchtbare periode gesekst. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_149503386
*O* *O* Pinquit *O* *O*
Dat is echt een knalstreep!!
  maandag 9 februari 2015 @ 11:48:58 #54
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_149503477
Pinq! Gefeliciteerd! *O* *O*
  maandag 9 februari 2015 @ 11:51:35 #55
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_149503547
Pinquit wat doe je! O+ :o
Wat gaaf!! Van harte gefeliciteerd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_149503582
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:51 schreef PM-girl het volgende:
Pinquit wat doe je! O+ :o
Wat gaaf!! Van harte gefeliciteerd!
:D Zelfde als jij, maar dan wat jaartjes later O+ *O*
pi_149503708
Gefeliciteerd Pinquit! Wat een strepen :o
E.
pi_149503813
quote:

En hai allen!

SPOILER
Zo hee, doe je goed! *O* _O_ Prachtstrepen! En succes met de sollicitatie :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149503895
Zo dan.. die knalt!

*O* *O* gefeliciteerd *O* *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_149504077
Weer een drieling! Van harte pinguit! *O*
  maandag 9 februari 2015 @ 12:10:52 #61
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_149504098
*O*
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 9 februari 2015 @ 12:24:51 #62
409579 LuDann
All the way
pi_149504441
quote:

En hai allen!

SPOILER
:D *O* *O* *O* *O*

Gefeliciteerd!
pi_149504786
quote:

SPOILER
:o zo knallend waren mijn tweelingstreepjes 4 dagen nieteens. O-)

Gefeliciteerd! *O*
pi_149505118
Gefeliciteerd pinq!
pi_149505122
Pinquit wow echte knalstreepjes!! Gefeliciteerd *O*
pi_149505149
Wat zijn goede testen voor de nod? Wil stiekem woensdag n testen als ik dat haal, mooi partnerschap cadeau
pi_149505219
Gefeliciteerd met die mooie strepen. *O*
pi_149505803
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat zijn goede testen voor de nod? Wil stiekem woensdag n testen als ik dat haal, mooi partnerschap cadeau
Kruidvat 2 voor 5 euro! Mijn ebay tot 6 dagen voor nod positief werd amper positief op nod terwijl die van kruidvat al behoorlijk donker was!
pi_149505913
quote:
Ik zweer bij die van de Kruidvat :Y die zijn super en nog goedkoop ook.

Pinq, van harte! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_149505917
quote:
Nou, eh, als ik een tip mag geven :P De kruidvat 5,-/2 zie je eerder in t topic onder spoiler staan op 4 dagen voor NOD :P
pi_149505988
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:15 schreef pinquit het volgende:

[..]

Nou, eh, als ik een tip mag geven :P De kruidvat 5,-/2 zie je eerder in t topic onder spoiler staan op 4 dagen voor NOD :P
:D

Gefeliciteerd *O* :*
pi_149506048
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 08:25 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Hoi Kiwi! Niet een nieuwe poging om mij een verjaarsbaby te geven :D ;)
Haha ik hoop dat het geen hilzillah verjaarsbaby gaat worden! :+

Whaaa pinquit gefeliciteerd! Wat een timing haha. Dronken zaad heeft toch de weg gevonden! O en mijn streepjes waren op nod lang niet zo donker zoals iemand al zei. Kan het idd niet al langer zijn?
pi_149506611
jäaaaaaaaaaaaaaaaa pinquertje! ♡♡ wát een geweldige strepen zijn dit om te zien zeg O+ gefeliciteerd :*
:)
  maandag 9 februari 2015 @ 13:52:57 #74
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_149506879
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wooohoooooo pinquit *O*
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 9 februari 2015 @ 13:53:26 #75
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_149506895
dat was ik *O* *O* *O* *O* *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_149506934
Dankjulliewel voor de felicitaties allemaal O+ O+ O+
  Moderator maandag 9 februari 2015 @ 13:55:26 #77
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149506943
even een snelle update uit het ziekenhuis want typen op dit systeem is wat brak. Operatie is goed gegaan, lig weer op de afdeling. Geen pijn en niet misselijk, hopelijk bijft het zo. bedankt voor alleberichtjes, erg fijn!

En ik lees meteen goed nieuws voor pinq, van harte meid :*
pi_149507069
woei! Dat zijn nog is strepen Pinq! Gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O*

Gelukkig dat het goed is gegaan Majo! Fijn dat je je niet al te beroerd voelt! Beterschap!
pi_149507755
quote:

En hai allen!

SPOILER
Wauw!! Congrats!

Wat deed je ertoe zetten om te testen? Had je bepaalde symptomen?
  maandag 9 februari 2015 @ 14:50:11 #80
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_149508346
Wow dat zijn duidelijke strepen!! Van harte gefeliciteerd *O*
Be happy with the little things in life
pi_149508383
*O* drieling streepjes! *O*

gefeliciteerd!
pi_149508476
Pinquit!! O+ O+ O+ Wat leukkkkk! Gefeliciteerd O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_149509779
Gefeliciteerd pinq! *O* *O* *O*
pi_149509850
Gefeliciteerd Pinq!!

Fijn dat t goed gegaan is Majo.
pi_149510170
Streepjes! Gefeliciteerd pinq *O*

En nog een *O* voor de neus van Majo
  maandag 9 februari 2015 @ 15:59:05 #86
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149510541
Gefeliciteerd Pinquit!!

En fijn dat alles goed is gegaan Majo!
pi_149511700
Wat fijn dat alles goed is gegaan MaJo, nu lekker herstellen! Laat je maar lekker vertroetelen! :*
  maandag 9 februari 2015 @ 16:58:22 #88
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_149512468
Dankzij wie is de mol weer mee aan het lezen en ik val met mijn neus in de boter!!

Pinquit!!!! Wat gaaf!! Gefeliciteerd, oh jeuj en hoera!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_149514805
Fijn dat t goed gaat majo!

Ik heb de kruidvat testen gekocht.. Stond voor een collega, just my luck.. En twee keer mijn pincode vergeten. Is mij nog nooit overkomen.
  maandag 9 februari 2015 @ 18:24:37 #90
409579 LuDann
All the way
pi_149514965
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Fijn dat t goed gaat majo!

Ik heb de kruidvat testen gekocht.. Stond voor een collega, just my luck.. En twee keer mijn pincode vergeten. Is mij nog nooit overkomen.
En wanneer ga je nu testen? O-)
  maandag 9 februari 2015 @ 18:26:54 #91
409579 LuDann
All the way
pi_149515055
Oh ja en @Jantina (was vergeten er nog op te reageren): blij te lezen dat het beter gaat met je. :Y
pi_149515212
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:24 schreef LuDann het volgende:

[..]

En wanneer ga je nu testen? O-)
woensdag .. Als ik het lef heb .. Maar ergens denk ik dat als ik lang genoeg wacht ik toch wel ongesteld word, just my luck
pi_149517297
Pinquie!!! Van harte dame! Super gefeliciteerd!
pi_149517910
Whahoooo Pinquit, zo tof !
Gefeliciteerd *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_149518041
Pinq.. Die strepen zijn niet te missen! Gefeliciteerd!
pi_149518154
Gefeliciteerd Pinquit! *O* dat is al een hele duidelijke streep!!

Operatie van MaJo goed verlopen, fijn :)
pi_149519598
Majo succes met het herstel!
  Moderator maandag 9 februari 2015 @ 21:18:28 #98
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149521983
Bedankt allemaal!

Ik vermaak me hier goed met TLC :D nu One Born Every Minute O+

En vriendlief en ouders zijn ook al langs geweest, dat is ook fijne afleiding!
pi_149522148
quote:

En hai allen!

SPOILER
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3
pi_149522514
*O* *O* Pinquit!

Majo :* Fijn dat alles goed is gegaan.
pi_149524477
*O* *O* Pinquit!
  maandag 9 februari 2015 @ 22:54:12 #102
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_149526381
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:52 schreef pinquit het volgende:

[..]

:D Zelfde als jij, maar dan wat jaartjes later O+ *O*
Nu wil ik ook weer... :')
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 9 februari 2015 @ 23:01:53 #103
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149526682
woei, Pinq! wat een geweldig leuk nieuws! O+
in de haak.
pi_149531071
Waah pinquit!!! Gefeliciteerd! Nog zo'n mooierd in wording zit in je buik!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_149533103
Ok, mijn broek is zojuist afgezakt:

SPOILER
  dinsdag 10 februari 2015 @ 10:44:56 #106
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149533273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:35 schreef silliegirl het volgende:

SPOILER
:o :o :o

Verder geen woorden voor. Behalve nog meer :o
  Moderator dinsdag 10 februari 2015 @ 10:49:35 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149533354
Wat een vals wijf is die baas van jou sillie :X ik vind het echt een naar mens als ik dit zo allemaal hoor! Kun je haar niet een keer een veeg uit de pan geven dat dit echt niet kan?
pi_149533552
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:49 schreef MaJo het volgende:
Wat een vals wijf is die baas van jou sillie :X ik vind het echt een naar mens als ik dit zo allemaal hoor! Kun je haar niet een keer een veeg uit de pan geven dat dit echt niet kan?
Nou, dat hoefde ik niet zelf te doen. Ik zat zo geshockeerd naar haar te staren na die opmerking dat meerdere van mijn collega's het spontaan voor me opnamen dat dit not-done was.
  Moderator dinsdag 10 februari 2015 @ 11:06:08 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149533699
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:58 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nou, dat hoefde ik niet zelf te doen. Ik zat zo geshockeerd naar haar te staren na die opmerking dat meerdere van mijn collega's het spontaan voor me opnamen dat dit not-done was.
ah dat is fijn!! Dat mens moet echt leren om wat fatsoenlijker te zijn :X
pi_149535289
Wat walgelijk van dat mens, Silliegirl. Gatverdamme. :(

Ik zit zelf nog een beetje in dubio voor vrijdag. M'n verjaardag + ook nog eens een borrel op het werk. En dan zaterdag ook nog m'n verjaardag vieren.

15 feb is mijn NOD. Misschien vrijdagochtend alvast testen...? O-)
pi_149536263
Jaaa Pinq! *O* *O* *O*
pi_149536403
Sillie... NEE!! Wat een figuur joh! Die is écht niet goed! Gelukkig namen wat collega's het voor je op maar dan nog. Dat gedrag is gewoon heel erg onacceptabel!
pi_149537042
Wat vals Sillie, daar wil je toch niet voor werken? Verder ook geen woorden voor :o
pi_149537085
Ik ren elke keer naar t toilet, denkend dat mijn menstruatie doorgebroken is. Ik heb erg veel last van afscheiding :r Verder krampjes en mijn borsten beginnen ook weer pijn te doen, dus t feest zal wel weer los barsten. Hopelijk vanaf donderdag, want morgen is ons geregistreerd partnerschap *En dan mag ik mijn mooie jurk aan *O* *
pi_149537303
jemig... je baas heeft issues Sillie :X
:)
pi_149538690
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ren elke keer naar t toilet, denkend dat mijn menstruatie doorgebroken is. Ik heb erg veel last van afscheiding :r Verder krampjes en mijn borsten beginnen ook weer pijn te doen, dus t feest zal wel weer los barsten. Hopelijk vanaf donderdag, want morgen is ons geregistreerd partnerschap *En dan mag ik mijn mooie jurk aan *O* *
Het klinkt anders ook alsof je ergens anders last van kan hebben hoor... Heb je al getest? ;)

En tsja. Mijn baas. Ik weet het ook niet. Ze heeft nu 10x dr excuus aangeboden en ze dacht dat "iedereen het al wel wist". Dat zal ze ook wel echt denken, want zo chaotisch is ze.. Maar dan nog weten mn collega's t nu. En dat was eigenlijk niet de bedoeling.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 14:56:20 #117
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149539475
Cassandra, wat spannend voor morgen! Wordt het een groot feest? En krijgen we wel een foto van je jurk? O+
pi_149539560
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:30 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Het klinkt anders ook alsof je ergens anders last van kan hebben hoor... Heb je al getest? ;)

En tsja. Mijn baas. Ik weet het ook niet. Ze heeft nu 10x dr excuus aangeboden en ze dacht dat "iedereen het al wel wist". Dat zal ze ook wel echt denken, want zo chaotisch is ze.. Maar dan nog weten mn collega's t nu. En dat was eigenlijk niet de bedoeling.
Dat heb ik al vaker gedacht en er telkens naast gezeten. Dus we wachten t nu maar af, ik ga uit van pms klachten

Ja ze kan chaotisch zijn maar t hele verhaal geeft me een nare bijsmaak, sorry dat ik het zeg. Vervelend is het wel. Hopelijk is het snel raak bij jullie, dan valt t mee dat alle collega's t weten :) Lijkt me erger als het niet wil lukken en iedereen er van af weet.

Hier had ik dat tijdens de verhuizing, vrienden hielpen, samen met mijn schoonouders, roept een vriendin ineens keihard, zie je wel dat je zwanger wil worden! Had ze foliumzuur gevonden.
Nou wisten mijn schoonouders en beste vriendin het al, maar ik had wel zoiets van, |:(
Mijn standaard smoes als er naar gevraagd wordt is namelijk, nee hoor,, kinderen denken we niet aan! We zijn net verhuisd, eerst de spaarrekening spekken!

Ikk zal morgen een foto van mijn jurk posten :) O+ heeft m nog niet gezien :)
pi_149539746
Spannend hoor! Mooie jurken dragen is altijd leuk, maar op zo'n dag al helemaal! :Y
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:00:12 #120
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149541362
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:35 schreef silliegirl het volgende:

SPOILER
Pfff, dat méén je niet :o Wat een ongelooflijke klote reactie zeg... Fijn dat je collega's het voor je opnamen, maar dan nog, dit had ze nooit mogen doen :N

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat heb ik al vaker gedacht en er telkens naast gezeten. Dus we wachten t nu maar af, ik ga uit van pms klachten

Ja ze kan chaotisch zijn maar t hele verhaal geeft me een nare bijsmaak, sorry dat ik het zeg. Vervelend is het wel. Hopelijk is het snel raak bij jullie, dan valt t mee dat alle collega's t weten :) Lijkt me erger als het niet wil lukken en iedereen er van af weet.

Hier had ik dat tijdens de verhuizing, vrienden hielpen, samen met mijn schoonouders, roept een vriendin ineens keihard, zie je wel dat je zwanger wil worden! Had ze foliumzuur gevonden.
Nou wisten mijn schoonouders en beste vriendin het al, maar ik had wel zoiets van, |:(
Mijn standaard smoes als er naar gevraagd wordt is namelijk, nee hoor,, kinderen denken we niet aan! We zijn net verhuisd, eerst de spaarrekening spekken!

Ikk zal morgen een foto van mijn jurk posten :) O+ heeft m nog niet gezien :)
Ben benieuwd naar je jurk! En alvast heel veel plezier morgen O+ Zou wel extra speciaal zijn als er morgen ook nog wat streepjes zouden verschijnen :D

Wel apart dat er dan bij de verhuizing zo ineens geroepen wordt als er foliumzuur is gevonden, dat had ze ook alleen tegen jou kunnen zeggen als ze het dan toch per se kwijt had gemoeten :{

Toen wij met oud & nieuw een huis vol visite hadden, had ik mijn foliumzuur wel ergens tactisch weggemoffeld, in plaats van het in het kastje te laten staan wat door anderen ook eventueel open getrokken kon worden op zoek naar een glas O-)

En vanaf deze week kunnen we aan de klus :o Zo niet handig tijdens carnaval straks, wanneer we elkaar traditiegetrouw amper zien 8)7 :')
pi_149541428
Nou jaaaaa zeg, wat mankeert mensen om zoiets rond te bazuinen? Ben echt blij dat we het eigenlijk niemand verteld hebben.... Als mensen lollig willen doen in gezelschap of een glaasje te veel ophebben dan is het blijkbaar toch heel moeilijk om gewoon je mond te houden. Echt vervelend hoor Sillie... :*

(En hier heb ik netjes het label van de pot foliumzuur getrokken, hihi :7 )
pi_149542531
Veel plezier morgen Cassandra! Leuk leuk.
Hopelijk blijft }) weg.
pi_149544528
Wow wat een gestoord mens Silliegirl. Daar zit toch wat frustratie achter lijkt mij.

Heel veel plezier gewenst Cassandra!

Hier ligt foliumzuur niet open en bloot maar ook niet verstopt. Gewoon bij de medicijnen. Sowieso vermoeden een aantal mensen al wat aangezien we net een skoda octavia hebben (en ja, ook de station natuurlijk :'))

Mijn lichaam blijft nu maar hypochonderen. Nog steeds af en toe last van rugpijn en liespijn. Test van zaterdag was negatief. Ik vermoed dat mijn ei dan toch later was en dan hebben we m misschien gemist. Hier met die volgende ronde :(
  dinsdag 10 februari 2015 @ 20:52:46 #124
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149551251
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:40 schreef Bottoms_up het volgende:
Wow wat een gestoord mens Silliegirl. Daar zit toch wat frustratie achter lijkt mij.

Heel veel plezier gewenst Cassandra!

Hier ligt foliumzuur niet open en bloot maar ook niet verstopt. Gewoon bij de medicijnen. Sowieso vermoeden een aantal mensen al wat aangezien we net een skoda octavia hebben (en ja, ook de station natuurlijk :'))

Mijn lichaam blijft nu maar hypochonderen. Nog steeds af en toe last van rugpijn en liespijn. Test van zaterdag was negatief. Ik vermoed dat mijn ei dan toch later was en dan hebben we m misschien gemist. Hier met die volgende ronde :(
Meh -O-

Hier hebben we anderhalf jaar geleden een station gekocht. Maar mijn man wilde die heel graag hebben en die is auto gek dus niemand zocht er wat achter :P Maar was wel met voorbedachte rade gekocht O-)
pi_149551974
Super irritant Bottoms_up, niet fijn. :(

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:52 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Meh -O-

Hier hebben we anderhalf jaar geleden een station gekocht. Maar mijn man wilde die heel graag hebben en die is auto gek dus niemand zocht er wat achter :P Maar was wel met voorbedachte rade gekocht O-)
Hier ook. Danwel geen station maar wel een gezinsauto. Ook met voorbedachte rade, maar niemand die er opmerkingen over maakte. Nu nog een kind, voordat deze auto straks vervangen wordt. _O-
  Moderator dinsdag 10 februari 2015 @ 21:51:21 #126
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149553467
Wij kregen wel opmerkingen toen we van de MG overstapten naar een Citroën C5, maar dat zijn ook wel twee uitersten _O-
pi_149559042
Wij zijn niet overgestapt. Ik heb nog steeds een kleine kut corsa. Leuk joh, dat proppen met die maxicosi tussen de naar voren geschoven stoel en deur opening. Het is het zeg maar nét niet :')
pi_149559324
Wij hebben een caddy met bench in de cabine :')
pi_149561838
Wij hebben 2 auto's. Ik rijd in een fiat500 en O+ heeft een 4-deurs seat die prima voor gezinsauto doorkan. Als we al een auto vervangen, dan wordt het voor een gelijke klasse, dus dat gaat niemand opvallen.

En ik heb mijn foliumzuur overgekiept in een leeg potje van multivitamine O~)

Oh! En geniet ervan vandaag cassandra! :)

[ Bericht 13% gewijzigd door silliegirl op 11-02-2015 07:19:05 ]
pi_149561857
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:47 schreef Hilzillah het volgende:
Wij zijn niet overgestapt. Ik heb nog steeds een kleine kut corsa. Leuk joh, dat proppen met die maxicosi tussen de naar voren geschoven stoel en deur opening. Het is het zeg maar nét niet :')
Idem... Oude Yaris. Gek word ik ervan. Maar we hebben echt geen geld voor een andere auto, dus ben al heel blij met deze.
Kwak
pi_149561903
Hier net op tijd overgestapt van een oude Honda Accord (maar daar hadden we ook niet over mogen klagen, alleen een lage auto) naar een Renault Clio Estate. Met ISOfix. Toen kregen we ook wel vragen over gezinsuitbreiding en dergelijke.

MaJo, hoe gaat het nu met je?

Sillie, wat een werkgever. Heb er geen woorden voor.

Cassandra, veel plezier vandaag!

Verder las ik nog wat onzekerheden, slechte voorgevoelens. Even een dikke :* voor jullie allemaal!
pi_149561910
Heel veel plezier vandaag Cassandra O+ Ben benieuwd naar de jurk! :D

En ik zag knalstrepen voor Pinq! *O* :*

Hoop dat het herstel bij Majo lekker snel gaat, zodat er weer snel geklust kan worden :D O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 08:00:11 #133
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149562134
Veel plezier vandaag Cassandra! Hopelijk begint de dag al feestelijk met twee strepen! ^)
pi_149562506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 08:00 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Veel plezier vandaag Cassandra! Hopelijk begint de dag al feestelijk met twee strepen! ^)
:Y
  woensdag 11 februari 2015 @ 08:43:12 #135
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_149562568
Twee strepen?
pi_149562655
quote:
11s.gif Op woensdag 11 februari 2015 08:43 schreef Mariposas het volgende:
Twee strepen?
Ja :o :o :'( :'( ik moest lachen en janken tegelijk. Doodeng, hopelijk gaat t nu goed, maar een tweede streep!! Wat een geweldig cadeau
Twee dagen voor nod,licht maar zichtbaar zonder bril :+
Vrijdag mag ik officieel testen en dan het zkh bellen voor een echo
pi_149562676
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 08:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ja :o :o :'( :'( ik moest lachen en janken tegelijk. Doodeng, hopelijk gaat t nu goed, maar een tweede streep!! Wat een geweldig cadeau
*O*
Kwak
pi_149562728
Cassandra!! *O*
Ik wilde je veel plezier wensen en nu lees ik dit. Gefeliciteerd meid, ik gunde je het zo ontzettend!! Je dag kan niet meer stuk vandaag, wauw wat bijzonder! O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 08:57:41 #139
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_149562741
Gefeliciteerd Cassandra! Wat een mooie dag! *O* *O* ^)
Merk dat het nog opvallend vaak gebeurd dat iemand ineens toch zwanger wordt voordat het medische traject echt begint. Net alsof je lichaam toch denkt: oké, oké, ik doe het al!
  woensdag 11 februari 2015 @ 08:58:46 #140
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149562751
Whoa!!cassandra! !!!
Wat fijn !dubbel fijn!!
Genieten van vandaag!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_149562765
Wat een mooi cadeau, cassandra!
pi_149562766
Cassandra *O*
Heel veel plezier vandaag!
pi_149562789
Geweldig *O*
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:04:35 #144
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_149562824
waaaaah wat leuk *O* *O* *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_149562912
Wauw! Wat tof Cassandra! Gefeliciteerd *O*
Fijne dag vandaag :*
pi_149562934
Yay Cassandra!! *O*

Ik word altijd zo blij als ik streepjes zie :D

Mijn NOD staat inmiddels weer op 5 maart.
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:12:24 #147
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_149562941
Wat een tof nieuws op een bijzondere dag Cassandra *O*
Oude (on)bekende.
pi_149562946
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_149562989
Cassandra geweldig *O* *O*
pi_149563071
Wat lief en bedankt allemaal. Zelfs reacties van users die ik zelden tegen kom :D
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:23:51 #151
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_149563113
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat lief en bedankt allemaal. Zelfs reacties van users die ik zelden tegen kom :D
Maar je komt hier wel regelmatig op m'n FB timeline voorbij dus ik leef op afstand mee :)
Oude (on)bekende.
pi_149563171
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:23 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Maar je komt hier wel regelmatig op m'n FB timeline voorbij dus ik leef op afstand mee :)
super lief!
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:31:24 #153
409579 LuDann
All the way
pi_149563254
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

super lief!
Whaaaa, ik had echt al zo'n gevoel dat je positief zou testen! Ik vraag zelden wanneer mensen gaan testen maar bij jou had ik echt zoiets van ''doe nou testen nuhuh!'' :D

Gefeliciteerd! *O*
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:48:03 #154
360012 Shopaholic1984
pi_149563526
Gefeliciteerd Cassandra :) :) :)
pi_149563658
Welke test heb je gebruikt? Van ebay klackstar of een clearblue / kruidvat / action test??

*ik ben benieuwd hoever van tevoren je kan testen met de klackstar*
pi_149563660
Cassandra, wat een bijzondere dag voor twee streepjes! Van harte gefeliciteerd! O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:53:45 #157
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149563672
gefeliciteerd Cassandra! *O*
pi_149563690
Jaaa! Cassandra, ik had al zo'n voorgevoel! *O* Hopelijk is dit een plakker, ik duim voor je!

Geniet, hoe dan ook, dubbel van je dag vandaag! ^)
pi_149563714
Cassandra *O*
En dat vandaag!
pi_149563779
Wat een cadeau!! *O*
pi_149563911
Cassandra, wat een bijzondere dag voor jullie *O* Gefeliciteerd!!
pi_149564336
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:52 schreef JantinaGr het volgende:
Welke test heb je gebruikt? Van ebay klackstar of een clearblue / kruidvat / action test??

*ik ben benieuwd hoever van tevoren je kan testen met de klackstar*
Kruidvat :)

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:53 schreef L-E het volgende:
Cassandra, wat een bijzondere dag voor twee streepjes! Van harte gefeliciteerd! O+
Wel beetje bewust :@ Ik had al heel erg het vermoeden dat het raak was, dus ik gokte het er maar op, juist vanwege vandaag. Mijn ei was vrijdag of zaterdag gesprongen dus mijn nod is pas van het weekend.
SPOILER
En bedankt allemaal *; We zijn nog steeds een beetje beduusd
pi_149564402
Van harte Cassandra! *O*
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:30:16 #164
381212 Gulara
From the future
pi_149564435
Gefeliciteerd Cassandra! *O* En wat een bijzondere dag.

Ping ook gefeliciteerd. *O* Hoe krijg je nou zulke strepen? :o
pi_149564661
Gefeliciteerd Cassandra *O*
  Moderator woensdag 11 februari 2015 @ 10:42:25 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149564711
Cassandra, gefeliciteerd! Dat wordt een dubbel mooie dag vandaag O+ Wat bijzonder!

Ik mag zo naar huis *O* de tampons zijn er net uitgehaald, wat een gruwel :X maar vrij ademen ftw *O*
pi_149564788
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:42 schreef MaJo het volgende:
Cassandra, gefeliciteerd! Dat wordt een dubbel mooie dag vandaag O+ Wat bijzonder!

Ik mag zo naar huis *O* de tampons zijn er net uitgehaald, wat een gruwel :X maar vrij ademen ftw *O*
Erg hè! Ben jij wel overeind gebleven? Ik ben toen hartstikke flauwgevallen. Gelukkig zat mijn vader naast me, die heeft me toen opgevangen.

Fijn dat je naar huis mag! Lekker rustig op de bank relaxen!
  Moderator woensdag 11 februari 2015 @ 10:57:48 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149564965
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:47 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Erg hè! Ben jij wel overeind gebleven? Ik ben toen hartstikke flauwgevallen. Gelukkig zat mijn vader naast me, die heeft me toen opgevangen.

Fijn dat je naar huis mag! Lekker rustig op de bank relaxen!
ze hebben me echt vast moeten houden, anders was ik ook wel tegen de vlakte gegaan :X maar vanaf nu gaat het alleen maar beter worden *O*
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:57:57 #169
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_149564967
Gefeliciteerd! Superleuk! *O*
  woensdag 11 februari 2015 @ 10:58:14 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_149564975
Ik vind m superduidelijk hoor Cassandra! Dubbel gefeliciteerd! *O*
disclaimer
pi_149565019
Super duidelijk!!
pi_149565137
Cassandra gefeliciteerd, wat een mooi moment! Veel plezier vandaag, daar staan jullie dan "stiekem" met z'n drietjes O+

Majo succes met het herstel.
  Moderator woensdag 11 februari 2015 @ 11:06:31 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149565152
Ik zie hem ook duidelijk en ik zit ook nog eens mobiel, dat zegt toch wel wat :Y
pi_149566527
Ik zie ze! 8-) O+ Jouw dag kan niet meer stuk O+
pi_149567714
Cassandra, wat een geweldige dag voor twee strepen! Gefeliciteerd, dubbelop :D *O*
E.
pi_149569962
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 10:25 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Kruidvat :)

[..]

Wel beetje bewust :@ Ik had al heel erg het vermoeden dat het raak was, dus ik gokte het er maar op, juist vanwege vandaag. Mijn ei was vrijdag of zaterdag gesprongen dus mijn nod is pas van het weekend.
SPOILER
En bedankt allemaal *; We zijn nog steeds een beetje beduusd
Ik zie hem hoor!! Wh000h000!! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_149570745
Van harte gefeliciteerd Cassandra! Wat bijzonder! En strepen zijn ook op de foto duidelijk hoor! O+

En natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap!
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:38:03 #178
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149570993
Dubbel gefeliciteerd Cassandra! Wat een mooie dag voor 2 strepen O+
pi_149571117
Jaaaaaaaa!!! Cassandra!!!! *O* :D :* *O*

Fantastisch geweldig super! Gefeliciteerd!

Heerlijke dag gewenst, maar dat zit wel snor he? :*
pi_149576207
Weer streepjes *O*

En wat een goede timing ook. Gefeliciteerd cassandra!
  Moderator woensdag 11 februari 2015 @ 18:00:33 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149576764
Maarre, krijgen we ook nog een foto van de jurk te zien? :P
pi_149576822
Hoe is het nu met jou MaJo? Veel last of valt het mee?

Hoe is het geweest vandaag Cassandra? Hebben jullie het al mensen verteld of blijft het voorlopig jullie geheimpje?
  woensdag 11 februari 2015 @ 18:11:32 #183
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_149577060
Gaaf, gefeliciteerd Cassandra!
  Moderator woensdag 11 februari 2015 @ 18:27:44 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149577421
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:02 schreef Fien10 het volgende:
Hoe is het nu met jou MaJo? Veel last of valt het mee?

Hoe is het geweest vandaag Cassandra? Hebben jullie het al mensen verteld of blijft het voorlopig jullie geheimpje?
ik zit nog vol aan de pijnstilling dus het valt mee gelukkig! Het blijft wel wat ongemakkelijk en ik kan heel weinig. Mag niet bukken, tillen, heet douchen, warm eten/warme dranken enz dus ik moet vooral liggen en zitten en dat verveelt wel snel :') gelukkig komt vriend zo met de laptop dus de komende dagen ga ik lekker series kijken O+
pi_149577942
Lekker even uitzieken!!
pi_149578352
*O* Cassandra!! *O* Gaaaf! Gefeliciteerd keer 2!! *O*
pi_149579066
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 08:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaaaaaaaaat??????

Omg! Je maakte er vorige week al gebbetjes over dat het zo tof zou zijn als.... En nu begrijp ik dat het ook gewoon zo is???? Omg!!! Wat ontzettend TOF!!!!
pi_149580256
Even snel
Ja hilz ik had twee strepen vanochtend :D

Mijn beste vriendinnen weten t,moeder was te emotioneel om t te vertellen, de rest komt na de echo

Ik ga nu snel naar de visite. Foto's staan in mijn fotoboek
pi_149582904
Veel beterschap Majo. Laat je maar goed verzorgen.

Hier nog geen beweging. Hoop maar dat het pas vrijdagmiddag of later begint. Heb die ochtend nog een wax gepland en wil echt niet als wookie de volgende ronde in :') Dat wordt dan sowieso niks }:|
  Manager PR/Moderator woensdag 11 februari 2015 @ 21:11:20 #190
269689 crew  Viv
pi_149583624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Even snel

Mijn beste vriendinnen weten t,moeder was te emotioneel om t te vertellen, de rest komt na de echo

Ik heb in je fotoboek gespiekt :@ ! Wat zien jullie er beiden mooi maar vooral gelukkig uit! O+
pi_149585601
Van harte Cassandra! *O*
  Moderator woensdag 11 februari 2015 @ 23:35:45 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149588509
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Even snel

Wat zien jullie er stralend uit O+ Mooie jurk!
pi_149592449
Ik moest lachen, ik heb de majo zichtbaarheid test doorstaan :)

Onwerkelijk nog. Ik ben licht misselijk maar dat kan ook door de spanning van gisteren komen. Verder gewoon buikkramp alsof ik ongesteld moet worden. Ouders vertellen we dit weekend, die weten immers van het onderzoek in het ziekenhuis, dus of we vertellen het of we gaan liegen. Dan kies ik voor het eerste.

En nogmaals bedankt voor de felicitaties etc. We hebben echt een heerlijke dag gehad :D

Bottoms ik ga duimen dat de beweging in zijn geheel uitblijft!
pi_149592625
Je zag er mooi uit Cassandra!

Die "menstruatieachtige" krampjes heb ik ook heel veel gehad. Maak je daar niet te druk om! :)
pi_149593099
Waar is dat fotoboek te zien? Heeft fok een fotoboek? :?
Ben ook wel benieuwd naar de jurk!

Fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad! ^)
pi_149593538
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:52 schreef JantinaGr het volgende:
Waar is dat fotoboek te zien? Heeft fok een fotoboek? :?
Ben ook wel benieuwd naar de jurk!

Fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad! ^)
http://fotoboek.fok.nl
Dan zelf ff cassandra zoeken.

Gefeliciteerd, stralend paar!
S. 2014
J. 2016
pi_149593832
Wat zien jullie er gelukkig uit Cassandra ^) Dubbel gefeliciteerd *O*

Hier al 2 dagen overtijd.. geen druppel bloed te bekennen.. maar ook geen dubbele strepen :{
  donderdag 12 februari 2015 @ 10:14:28 #199
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149594580
Wat een mooie foto's, Cassandra! Nogmaals gefeliciteerd! Ben je nu ook een paar dagen vrij?

Hier een paar dagen te vroeg, maar de dijken zijn doorgebroken. Beetje zonde alleen dan ik net een weekend weg ben rond de volgende eisprong }:| En de ronde daarna is O+ een week weg met werk. Maar hopen dat het net een beetje gunstig valt!
Mijn nieuwe NOD is 15 maart.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stroopwafelmeisje op 12-02-2015 10:29:30 ]
pi_149594654
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

http://fotoboek.fok.nl
Dan zelf ff cassandra zoeken.

Gefeliciteerd, stralend paar!
Thnx!

Jullie zien er op de foto's heel gelukkig uit Cassandra !!! ^) Leuk stel!
pi_149594687
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:40 schreef deadly_kiss het volgende:
Wat zien jullie er gelukkig uit Cassandra ^) Dubbel gefeliciteerd *O*

Hier al 2 dagen overtijd.. geen druppel bloed te bekennen.. maar ook geen dubbele strepen :{
Toch wel spannend!!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:14 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wat een mooie foto's, Cassandra! Nogmaals gefeliciteerd! Ben je nu ook een paar dagen vrij?

Hier een paar dagen te vroeg, maar de dijken zijn doorgebroken. Beetje zonde alleen dan ik net een weekend weg ben rond de volgende eisprong }:| En de ronde daarna is O+ een week weg met werk. Maar hopen dat het net een beetje gunstig valt!
Mijn nieuwe NOD is 17 maart.
Mehh... :(

Hier geen *(^&*^* te doen op kantoor. Geen werkzaamheden voor mij momenteel (web development). Ik kan mij best een paar uur vermaken met vakgerelateerde artikelen & experimentjes, maar dan houd het ook wel snel op. :N Dan wil ik weer aan de slag met een doel. Deze dag gaat lang duren.
pi_149595235
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:19 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Toch wel spannend!!
Mwah, ik denk dat het komt omdat ik vorige maand voor een halfjaar aan bloed heb verloren ;)

SPOILER
pi_149595542
Ik herken mij niet zo zeer in je verhaal, maar wil je wel een hart onder de riem steken. Het is hartstikke positief dat je vriend zo goed zaad blijkt te hebben! En bezig sinds september, dat is nog niet zo heel lang, dus het kan zomaar komende maand raak zijn! Blijf positief, er zijn meer dames die overgewicht hebben maar gewoon zwanger zijn geraakt en nu een kindje verwachten of al in de armen hebben gesloten.
  donderdag 12 februari 2015 @ 10:58:54 #204
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149595583
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:43 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat het komt omdat ik vorige maand voor een halfjaar aan bloed heb verloren ;)

SPOILER
SPOILER
En wat Jantina zegt! Overgewicht hoeft geen bezwaar te zijn!
pi_149595679
Cassandra, mooie foto's! Gefeliciteerd! Wat een geluk stralen jullie uit O+.
pi_149595753
@Stroopwafelmeisje. We hadden dezelfde NOD zie ik net.

Ik ben morgen jarig en overweeg er 's morgens een testje tegenaan te gooien. Wel een ebay klackstar, en weet niet hoe gevoelig die is 2 dagen voor NOD, dus misschien wat zonde. :?

Zul je net zien dat ik vanmiddag spotting heb ofzo. :')
pi_149595799
Deadly: ik ben veel afgevallen met prodi-med. Ik vind het echt een aanrader, maar wel duur en ook niet ok als je zwanger wil worden. Maargoed, geen enkel dieet is dat echt.

Ik was bij de longarts en die liep ook weer over mijn gewicht te zeuren. Nu weet ik wel dat ik niet super slank ben (ben 1,64 en weeg 60 kg) maar volgens de arts kon er zeker 7 kilo af. :{ Ik vind dat ze teveel zeuren over gewicht ook
pi_149595915
Wat raar silliegirl, je zit dan toch precies tussen die 20 - 25 wat wordt aangehouden als "gezond"?
Dus volgens die arts moet je naar een BMI van 19,7??
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:17:08 #209
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149595965
Spannend Jantina! Mij leek het wel wat om te testen op valentijnsdag (sucker voor dat soort gooey-nep-romantiek), maar ik denk dat ik al weet wat ie zegt :') ik heb geen ervaring met de klackstar. Wellicht snel naar de kruidvat fietsen?

Sillie, dat is wel heel heftig! Toen ik zo veel af was gevallen woog ik 60 kilo (ben 1,68) maar voelde me helemaal niet gezond. Had het altijd koud, geen energie, chagrijnig... Mij maak je niet wijs dat ik toen een grotere kans had op een zwangerschap dan nu, nu ik 74 weeg (helemaal niet als ik weer naar de sportschool ga, daardoor een beetje vet verruil voor spieren en nog een kilo of 3 afval). Zo ongezond zijn vetjes niet hoor! o|O
pi_149596063
Ja precies. Ik ben 172 met 70 kilo en zou dus op een BMI van 23,7 uitkomen. Hoger dan die van jou silliegirl en heb nog nooit te horen gekregen dat ik zou moeten afvallen. Wat een onzin. :{w
pi_149596104
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:14 schreef JantinaGr het volgende:
Wat raar silliegirl, je zit dan toch precies tussen die 20 - 25 wat wordt aangehouden als "gezond"?
Dus volgens die arts moet je naar een BMI van 19,7??
Mja, die man vindt het voor mijn astma beter als ik aan de "ondergrens" zit dan wat meer aan de bovenkant.

Maar ik vind BMI een rare norm. Ik ben op mijn zwaarste ooit 70 kg geweest. Ik kan toen echt wel vetrolletjes en een buik, dus ben ik gaan afvallen. Heb toen uiteindelijk 55 KG gewogen. Nu zitten er dus weer 5 bij, maar ik zie er eigenlijk slanker uit dan met 55 kilo. Heb me rot getraind (en kan nu 95 kg liften!) mijn benen zijn gespierder, mijn buik strakker. 't is nog niet perfect, maar ik ben van kledingmaat L naar S terug gegaan en ik voel me wel prima zo.
Dat iemand zegt dat ik eigenlijk toch nog moet afvallen puur door naar de weegschaal te kijken vindt ik echt heel irritant.
pi_149596285
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:08 schreef JantinaGr het volgende:
@Stroopwafelmeisje. We hadden dezelfde NOD zie ik net.

Ik ben morgen jarig en overweeg er 's morgens een testje tegenaan te gooien. Wel een ebay klackstar, en weet niet hoe gevoelig die is 2 dagen voor NOD, dus misschien wat zonde. :?

Zul je net zien dat ik vanmiddag spotting heb ofzo. :')
kruidvat twee voor vijf deed het bij mij prima twee dagen voor nod :)

Ik heb net een schrik gehad. Heb een donker roze slipje aan een dacht een rode vlek te zien. Is gewoon afscheiding. Geen bloed te bekennen. Maar met de buikpijn die ik heb toch wel geschrokken. K heb het ziekenhuis gemaild hoe nu verder, morgen bel ik er nog even achteraan
pi_149596318
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:30 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik heb net een schrik gehad. Heb een donker roze slipje aan een dacht een rode vlek te zien. Is gewoon afscheiding. Geen bloed te bekennen. Maar met de buikpijn die ik heb toch wel geschrokken. K heb het ziekenhuis gemaild hoe nu verder, morgen bel ik er nog even achteraan
Ik heb de dag voor mijn NOD zelfs een tampon ingebracht, met het idee dat ik ongesteld was geworden. Kan dus bijvoorbeeld innestelingsbloeding zijn.

En die krampen alsof ik ongesteld werd heb ik tot een week of 6-7 gehad. Rete-irritant, want ik associeerde dat zo met ongesteld zijn dat ik erg bang was voor bloed....
pi_149596351
quote:

[..]

Positief denken! De krampjes horen erbij, omdat je lichaam zich nu eenmaal klaar moet maken voor 9 maanden een huisje zijn voor een babytje! :) En zo is eigenlijk voor alles wat je voelt ook een logische, positieve verklaring te geven. Probeer daar een beetje aan vast te houden.
pi_149596644
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:57 schreef JantinaGr het volgende:
Ik herken mij niet zo zeer in je verhaal, maar wil je wel een hart onder de riem steken. Het is hartstikke positief dat je vriend zo goed zaad blijkt te hebben! En bezig sinds september, dat is nog niet zo heel lang, dus het kan zomaar komende maand raak zijn! Blijf positief, er zijn meer dames die overgewicht hebben maar gewoon zwanger zijn geraakt en nu een kindje verwachten of al in de armen hebben gesloten.
Wij zijn bezig sinds dec 2013... was het maar waar dat we pas een halfjaar bezig waren :P

Ik was afgelopen zomer 10kilo afgevallen met weightwatchers..maar uit frustratie gewoon binnen enkele maanden er weer aan gevreten :( het geld kan me niks schelen als het maar werk t dn als ik maar gewoon mag eten anders pleur ik dood neer op mn werk :+
pi_149596867
Oh, dan ben ik in de war met iemand anders. :@
pi_149596876
Deadly, ik denk dat wij ongeveer dezelfde BMI hebben...

Weet je zeker dat die BMI-grens overal zo is. En je hebt het meteen over IVF. Zijn er geen andere opties waarbij je BMI geen probleem is.
Heb je wel regelmatige cyclussen? En gebruik je testen of temperatuur je op je je eisprong te vinden?

Je zegt dat je vriend zijn sperma is onderzocht en dat dat prima is! Maar heb je zelf ook onderzoeken gehad?

Heb je een goed gevoel bij de arts, of zou je niet misschien om een second opinion kunnen vragen?

Ik heb alleen gesprekken gehad met mijn huisarts, en mijn overgewicht is toen ook benoemt, maar ik heb het idee lang niet zoveel als bij jou. Ze wilde ons ook graag doorsturen. Maar dit is gelukkig niet nodig geweest. Ik ben nu zwanger. Na bijna een jaar proberen. Gisteren een echo gehad en het hartje klopt! O+ Hopelijk mogen jullie in de komende maanden ook gewoon zwanger worden!

Lastig hoor!
pi_149596912
Vraag over temperaturen: Moet dat met een bepaald soort thermometer of kan een oorthermometer gewoon?
En hoe merk je dat je ovulatie is/ eraan komt met temperaturen?
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:04:06 #219
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149596995
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:59 schreef silliegirl het volgende:
Vraag over temperaturen: Moet dat met een bepaald soort thermometer of kan een oorthermometer gewoon?
Je moet een speciale thermometer hebben die gevoeliger is. Na de ovulatie stijgt de temperatuur. Bij mij ligt ie normaal tussen 36.20 en 36.40, na de eisprong tussen 36.60 en 36.80/36.99.
pi_149597398
quote:
k heb net een schrik gehad. Heb een donker roze slipje aan een dacht een rode vlek te zien. Is gewoon afscheiding. Geen bloed te bekennen. Maar met de buikpijn die ik heb toch wel geschrokken. K heb het ziekenhuis gemaild hoe nu verder, morgen bel ik er nog even achteraan
ik heb echt de hele tijd krampen en steken... en tot nu toe geen bloed.
Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook. Het hoort er echt een beetje bij.

Zoals mijn moeder zei, zodra je zwanger bent begint het zorgen maken ;)

Ik heb volgende week donderdag mijn eerste echo, ik kan de tijd wel vooruit kijken :D
pi_149597753
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Deadly, ik denk dat wij ongeveer dezelfde BMI hebben...

Weet je zeker dat die BMI-grens overal zo is. En je hebt het meteen over IVF. Zijn er geen andere opties waarbij je BMI geen probleem is.
Heb je wel regelmatige cyclussen? En gebruik je testen of temperatuur je op je je eisprong te vinden?

Je zegt dat je vriend zijn sperma is onderzocht en dat dat prima is! Maar heb je zelf ook onderzoeken gehad?

Heb je een goed gevoel bij de arts, of zou je niet misschien om een second opinion kunnen vragen?

Ik heb alleen gesprekken gehad met mijn huisarts, en mijn overgewicht is toen ook benoemt, maar ik heb het idee lang niet zoveel als bij jou. Ze wilde ons ook graag doorsturen. Maar dit is gelukkig niet nodig geweest. Ik ben nu zwanger. Na bijna een jaar proberen. Gisteren een echo gehad en het hartje klopt! O+ Hopelijk mogen jullie in de komende maanden ook gewoon zwanger worden!

Lastig hoor!
SPOILER
pi_149597845
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:32 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

SPOILER
Wat een opmerking zeg!
pi_149599003
quote:

[..]

Het was mijn allereerste vraag bij het "volgende" topic, of die krampen en steken normaal zijn. ik ben al 10 dagen voortdurend aan het checken of ik toch niet ongesteld ben. Want zo voelt het. En die steken gaan soms echt best hard. Maar vooralsnog geen bloed! (Klopt af!)
pi_149599109
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:59 schreef silliegirl het volgende:
Geen oorthermometer, maar een gewone digitale met 2 cijfers achter de komma bij voorkeur.
Altijd anaal en op hetzelfde tijdstip meten, voor je uit bed bent gegaan en als je minstens 4 uur onafgebroken in bed hebt gelegen. Als je ovulatie eraan komt, stijgt je temperatuur licht, vandaar 2 cijfers achter de komma. Als je ongesteld wordt, daalt ie weer naar de lagere standaardtemperatuur.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:37:05 #225
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149599365
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Geen oorthermometer, maar een gewone digitale met 2 cijfers achter de komma bij voorkeur.
Altijd anaal en op hetzelfde tijdstip meten, voor je uit bed bent gegaan en als je minstens 4 uur onafgebroken in bed hebt gelegen. Als je ovulatie eraan komt, stijgt je temperatuur licht, vandaar 2 cijfers achter de komma. Als je ongesteld wordt, daalt ie weer naar de lagere standaardtemperatuur.
Hmm ik doe m niet anaal. Ik begreep dat het niet echt uit maakt (oraal, vaginaal of anaal),als je maar altijd hetzelfde doet.
wat ook wel weer prettig is als je maar 1 thermometer hebt :+

[ Bericht 8% gewijzigd door Stroopwafelmeisje op 12-02-2015 13:43:24 ]
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:25:13 #226
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149600708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:09 schreef silliegirl het volgende:
Deadly: ik ben veel afgevallen met prodi-med. Ik vind het echt een aanrader, maar wel duur en ook niet ok als je zwanger wil worden. Maargoed, geen enkel dieet is dat echt.

Ik was bij de longarts en die liep ook weer over mijn gewicht te zeuren. Nu weet ik wel dat ik niet super slank ben (ben 1,64 en weeg 60 kg) maar volgens de arts kon er zeker 7 kilo af. :{ Ik vind dat ze teveel zeuren over gewicht ook
WTF, dat waren mijn lengte & gewicht vorig jaar ook en ik paste in een 36 bovenkleding en 38 onderkleding. Ik heb ooit meer richting de 55 gewogen en toen kreeg ik volgens mensen een ingevallen gezicht en het zag er niet bepaald gezond uit. Ik snap echt niet dat ze over jouw gewicht kunnen gaan zeuren...

Helaas zit er bij mij inmiddels wel 5+ kilo weer bij -O- Weet niet precies hoeveel, durf me niet te wegen :@
pi_149600726
Grr.. ik heb last van m'n onderrug. Dus ga meteen denken: zou het, zou het? Heb er nl. nooit last van als ik ongesteld word.
Maar ik hoest ook enorm, voel me lamlendig (ik kan zo in slaap vallen) en heb het ijskoud, dus misschien word ik gewoon ziek. Bleeh.

[ Bericht 2% gewijzigd door JantinaGr op 12-02-2015 14:36:52 ]
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:39:08 #228
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149601078
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:25 schreef JantinaGr het volgende:
Grr.. ik heb last van m'n onderrug. Dus ga meteen denken: zou het, zou het? Heb er nl. nooit last van als ik ongesteld word.
Maar ik hoest ook enorm, voel me lamlendig (ik kan zo in slaap vallen) en heb het ijskoud, dus misschien word ik gewoon ziek. Bleeh.
Klinkt wel als een mogelijke (spier)pijn door griep ja, in combinatie met die andere dingen. Maar ik hoop voor je dat het toch wat anders is...

Beterschap in ieder geval!
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:42:42 #229
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149601155
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:32 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

SPOILER
Of ze nou wel of geen gelijk hebben met hun opmerkingen over afvallen, je zou toch zeggen dat ze het op z'n minst wat netter/minder bot kunnen brengen. -O-
pi_149601380
Wat stom dat je nog meer moet afvallen silliegirl!!
Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen de 25e over mijn gewicht. Ik ben sinds de zomer 14 kilo afgevallen. Ik ben 1.68 lang en ik weeg nu 60 kilo. Mag toch hopen dat ze daar niet over gaan zaniken..
Ik ben wel blij dat ik al ben afgevallen nu ik in de medische molen beland ben.. Lijkt me zo kut als je eerst nog kilo's moet gaan afvallen voor er actie ondernomen wordt.

Ik voel me echt zo kut de laatste dagen. Ik ben zó benieuwd naar de 25e. Wat gaat er gebeuren, wat is het plan.
Ik zit steeds met zo'n kut gevoel dat we kinderloos zullen blijven enz. Terwijl t misschien ook wel nergens op slaat.. We zijn pas net begonnen. Maar we hebben nu al zoveel wat tegen zit. Daardoor voel ik me zo blehhhh. En 's nachts is altijd alles erger als je wakker ligt..
pi_149602035
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:25 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

WTF, dat waren mijn lengte & gewicht vorig jaar ook en ik paste in een 36 bovenkleding en 38 onderkleding. Ik heb ooit meer richting de 55 gewogen en toen kreeg ik volgens mensen een ingevallen gezicht en het zag er niet bepaald gezond uit. Ik snap echt niet dat ze over jouw gewicht kunnen gaan zeuren...

Helaas zit er bij mij inmiddels wel 5+ kilo weer bij -O- Weet niet precies hoeveel, durf me niet te wegen :@
De weegschaal is ook niet mijn beste vriend hoor, maar ik kijk nu liever in de spiegel om te zien hoe alles er bij staat :P. Welke kledingmaat draag je nu? Zolang ik een 36/38 pas vind ik het eigenlijk wel prima.
pi_149603759
Wat bizar dat die ziekenhuizen allemaal anders werken deadly!
En lekker lullig dat je zonder verder onderzoek naar huis bent gestuurd :{

Thermometers, ik had er een met 1 decimaal, en een met 2 decimaal, maar nooit volgehouden, omdat ik snachts niet lekker doorslaap. 2 decimaal is preciezer (dôh)
Anaal wordt wel aangeraden, omdat daar de minste afwijking in zit.

Jantina ik had ook last van rugpijn, en ook heel snel. Maar kon ook toeval zijn.
Ik had verder errug veel afscheiding, en pijnlijke borsten. Ze zijn overigens niet pijnlijker geworden. De afscheiding is nog wel volop aanwezig :')

Knuffel voor Fien! Wat een rotgevoel, en hoe herkenbaar. Maar als je helemaal beneden zit, kun je alleen nog maar naar boven he :* Komt goed meis. Hopelijk komen jullie verder n.a.v. dat gesprek de 25e (als in, hopelijk is het een bevredigend gesprek)
pi_149604238
Thanks Cassandra! Hoe is het nu met jou? Mooie foto's van jullie partnerschap. Jullie stralen!! Is het allemaal een beetje geland?
pi_149604340
Dankjewel :)
We voelden ons ook echt op en top gelukkig, nog steeds.
Ik ga van de ene gedachte naar de andere. Een gedeelte denkt, dit zit helemaal goed, ik ben zwanger, ik ga vanaf het eerste moment genieten! Ik schreef al in het andere topic, het had zo moeten zijn, ná onze vakantie in Amerika, ná het kopen van ons huis, ná de verhuizing, en positieve test op de dag dat we ons partnerschap hadden. Dat zweverige gedeelte is erg zeker van zn zaak en denkt, yeahhh!! In oktober worden we papa en mama *;

Het andere gedeelte is nuchterder, en denkt, heel veel zwangerschappen eindigen alsnog in een miskraam, reken je nou niet rijk, je hebt al vaker een positieve test gehad waarna je ongesteld werd. En dat gedeelte weet dat buikpijn erbij hoort, maar dat maakt t niet minder spannend.

Vraag het over tien minuten nog eens, dan denk ik er vast wéér anders over :P
pi_149604484
Ik kan het me zo goed indenken, die heen en weer slingerende gedachten. Maar meid, ik hoop inderdaad gewoon echt dat het zweverige klopt, dit moet gewoon zo zijn. Mooier kan niet!!!
pi_149604508
Bloed, 4 dagen te vroeg... Ik vind het stom.
pi_149604519
Nee hilz :'( :( wat stom!
  Moderator donderdag 12 februari 2015 @ 16:57:34 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149604961
Ik snap die twijfels cassandra, maar eigenlijk is het ook zonde van je energie. Ik zou proberen er zoveel mogelijk van te genieten O+

Hilz wat stom :( heb je nog een afspraak gemaakt met de gyn? Ik bedenk me net dat ik de komende week niet thuis ben dus je envelop volgende week pas vind. Aan de andere kant valt er weinig te batsen op het moment dus die testen hebben ook weinig zin :')
pi_149605483
Stom bloed hilzillah! })
pi_149605947
Maakt niet uit Majo! Als je ze nodig hebt dan zijn ze er O+

Ik ga morgen even de gyn bellen en vragen hoe reëel mijn 'er is iets stuk' gevoel is...
pi_149606007
Stom Hilz!
pi_149606552
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:43 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Verder hebben vriendlief en ik besloten om volgende week naar de huisarts te gaan, want sinds 9 oktober niet meer ongesteld geweest en geen streepjes en ik word er gestoord van O-)
pi_149609614
SilverSjoiis wat zegt jouw huisarts/gyn dan? Of ben je nog niet zo lang bezig?

Vinden jullie dat ik me niet zo naar huis had moeten laten sturen? :{

Laat ik maar hopen dan het potverrrrrrrdorie snel raak zal zijn :9
pi_149609860
Wooh, hold up. Is er echt een arts die zegt dat 60kg bij 1,64 te dik is?
Mag ik die vent dan even slaan! Ik ben even lang en woog 64 vlak voor zwangerschap, en ik vond mezelf helemaaaaal niet dik. Niet superslank nee, maar prima BMI hoor. Tuurlijk kan er nog wel 7kg af, maar dat is echt niet nodig hoor.
pi_149610760
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:45 schreef deadly_kiss het volgende:

Oh, de huisarts weet niet eens dat we bezig zijn, aangezien ik nooit naar de huisarts ga. We zijn 'bezig' sinds 1 juli 2014. Maar ja, er valt weinig bezig te zijn O-)
pi_149610960
quote:
17s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:06 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

SPOILER
Verder hebben vriendlief en ik besloten om volgende week naar de huisarts te gaan, want sinds 9 oktober niet meer ongesteld geweest en geen streepjes en ik word er gestoord van O-)
Wel een +?
Of interpreteer ik de O-) icm er is niks om bezig voor te zijn verkeerd?
pi_149611218
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:13 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Wel een +?
Of interpreteer ik de O-) icm er is niks om bezig voor te zijn verkeerd?
Nee, ik plas geen positieve testen :N :) Niet op de ovulatietesten en niet op de zwangerschapstesten :s)
pi_149611838
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:50 schreef Risu het volgende:
Wooh, hold up. Is er echt een arts die zegt dat 60kg bij 1,64 te dik is?
Mag ik die vent dan even slaan! Ik ben even lang en woog 64 vlak voor zwangerschap, en ik vond mezelf helemaaaaal niet dik. Niet superslank nee, maar prima BMI hoor. Tuurlijk kan er nog wel 7kg af, maar dat is echt niet nodig hoor.
Ja. De mijne. -O- hij had er een verhaal bij want als ik zwanger raak en dan 10kg aankom ben ik te zwaar en dat is slecht voor astma. Beter dus nu afvallen en dan marge hebben.

Maar ik ga het niet doen hoor, 't is goed.
pi_149612437
Nou, ik heb het even teruggelezen en ik zou het ook niet doen hoor. Het gaat meer om je conditie dan je gewicht volgens mij, bij astma. Dus ja, je kan een slechte conditie hebben bij dit gewicht en dan 10 kilo erbij is natuurlijk niet handig. Maarrrrrr, diezelfde slechte conditie bij 10 kilo minder is net zo slecht.

Iemand met een BMI van 25 kan betere conditie hebben dan iemand met een van 19. Ik ben natuurlijk geen arts, maar ik vind die opmerking wel kort door de bocht. (Overigens wegen spieren meer dan vet heb ik me ooit eens laten vertellen)
Mijn zusje heeft astma, en weegt veel te veel. Dan moet je gewoon wel afvallen ja. 'Gewoon' want heel makkelijk is het niet.

Ik ben zelf trouwens een keer 5 kilo afgevallen simpel door wii fit (ik zweer bij dat ding) en dan niet de spelletjes natuurlijk, maar echt de oefeningen. Dus eerst opwarmen met een yoga stukje of een intensief spelletje zoals hoolahoop, dan cardio terwijl je je favo serie kijkt (de wiimote verteld je dat je het goed doet) en dan daarna weer een beetje yoga als cooling down, of een spelletje. En dat kan je zelf langzaam opbouwen. De grafiekjes zijn ook een leuke toevoeging. Moet er wel bij zeggen dat ik sowieso niet van het snoepen was. Een handje chips af en toe, en die heb ik ook niet weggelaten.
Na de bevalling trek ik hem weer uit de kast. Terug naar de 60kg zweten.
  donderdag 12 februari 2015 @ 21:14:50 #250
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149613979
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef silliegirl het volgende:

[..]

De weegschaal is ook niet mijn beste vriend hoor, maar ik kijk nu liever in de spiegel om te zien hoe alles er bij staat :P. Welke kledingmaat draag je nu? Zolang ik een 36/38 pas vind ik het eigenlijk wel prima.
Qua broek ga ik nu meer richting de 40 dus eigenlijk zou ik wel weer wat beter moeten gaan letten op wat ik in mijn muil schuif :{

Bovenkleding is nog steeds M, alleen vind ik zelf de strakkere kleding niet zo mooi zitten want dat benadrukt mijn buik zo. Maar hopelijk heb ik snel genoeg een reden om die juist wel te willen benadrukken O-)
pi_149616930
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:45 schreef deadly_kiss het volgende:

Nee ik snap de gyn wel. Jouw vriend heeft goed zaad. Op jouw echo was geen pcos beeld te zien.
Veel mensen overschatten de slagingskansen van de medische molen. Jullie hebben in principe zelf samen een goede kans.

Het zou zonde zijn om nu al naar ivf te grijpen, zonder eerst af te vallen. Na 3 pogingen ben je uitbehandeld en doen ze niks meer voor je. Wat als jouw gewicht jouw vruchtbaarheid inderdaad vermindert? Dan is het zonde dat je al je pogingen al hebt opgemaakt.

Ik weet niet hoe oud je bent? Als je 35+ bent, kom je bv sneller in de medische molen dan wanneer je 25 bent en nog veel vruchtbare jaren hebt.
pi_149625055
Happy birthday to me. *O*

SPOILER
pi_149625062
Streepjesregen? :o
Gefeliciteerd Jantina *O* Dubbel gefeliciteerd zelfs!
pi_149625081
Dubbel gefeliciteerd jantina!yeah!
Hier ook om vijf uur wakker en plassen :')
(was gisterenavond wat onzeker maar mijn streep is donkerder dan woensdag)
pi_149625099
Ik heb trouwens 5 keer geprobeerd dat haartje van m'n scherm af te vegen voor ik door had dat het haartje op de foto staat :( :')
pi_149625101
Dankjulliewel. Ik doe natuurlijk geen oog meer dicht de komende uren.

Welke test kan ik het beste kopen straks? Die kruidvat 2 voor 5? Of clearblue; of is dat dan weer te vroeg?

Pfff, nu beginnen de eerste dagen onzekerheid zeker. :')
pi_149625107
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 06:14 schreef Skittles het volgende:
Ik heb trouwens 5 keer geprobeerd dat haartje van m'n scherm af te vegen voor ik door had dat het haartje op de foto staat :( :')
Dat is onze 30 jaar oude salontafel, vol met krassen. :P
pi_149625109
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 06:15 schreef JantinaGr het volgende:
Dankjulliewel. Ik doe natuurlijk geen oog meer dicht de komende uren.

Welke test kan ik het beste kopen straks? Die kruidvat 2 voor 5? Of clearblue; of is dat dan weer te vroeg?

Pfff, nu beginnen de eerste dagen onzekerheid zeker. :')
Die onzekerheid houdt niet snel meer op *O*
* als ik een hartje zie kloppen, maak ik me geen zorgen meer
* als het er nog zit bij de termijnecho
* als de SEO goed is, dan maak ik me geen zorgen meer
* als ik het kindje eenmaal voel bewegen (huh maar beweegt het nou te weinig ik voel de baby niet vandaag?)
* als de baby eenmaal geboren is
* Gaat de baby ooit nog doorslapen/drinkt ie wel voldoende/genoeg plasluiers/groeit het wel goed/waarom zijn sommige baby's al verder met hun ontwikkeling dan mijn baby etc etc etc
:D

valt het op dat ik me verveel tijdens de nachtvoeding/vroege ochtendvoeding? :@
pi_149625127
Ik geloof het meteen.

Haha, dan is Fok een goed middel om de tijd te doden.
En ik ben allang blij dat er iemand op het forum zit. :P

Ik ga maar weer eens proberen te slapen ofzo, *stuiter*
  vrijdag 13 februari 2015 @ 06:30:03 #260
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_149625130
Dubbel gefeliciteerd, Jantina!
Waarom zou je nog een test kopen? Gewoon omdat je een duidelijker streepje wilt? Want dit is gewoon een zwanger streepje hoor! Ik heb alleen na de klackstar test een digitale ClearBlue gekocht, maar dat was alleen omdat ik het leuk vond om het ook nog zo digitaal in beeld te zien. :P Wel een foto van maken want de batterij werkt maar 24 uur. :(
Voor alle testen is het niet te vroeg hoor, als je het hier op ziet zul je het op andere, gewone testen (dus geen vroege testen) ook kunnen zien.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 07:04:44 #261
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149625230
Wat een heerlijk verjaardagscadeau, Jantina! *O* gefeliciteerd!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 07:19:37 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_149625295
Nog meer strepen! Jantina, gefeliciteerd! *O*
Zouden we weer zo veel oktoberbaby's gaan krijgen?
disclaimer
pi_149625400
Gefeliciteerd Jantina!!
Geweldig zo op je verjaardag..
Als je nog een test wil zou ik naar de kruidvat gaan voor indd de 2v5 testen.

Is manlief inmiddels al wakker!?!?
pi_149625425
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nog meer strepen! Jantina, gefeliciteerd! *O*
Zouden we weer zo veel oktoberbaby's gaan krijgen?
September zit ook alweer goed vol volgens mij O+ oktoberbabies O+

Jantina, van 1 ibuprofen gisteren krijgt je embryo/ blastocyt echt niks. Mocht het onverhoopt (en daar gaan we helemaal niet vanuit) toch niet plakken, dan komt dat ook echt niet van die ene ibu.

En *O* gefeliciteerd natuurlijk!
Kwak
  vrijdag 13 februari 2015 @ 08:11:17 #265
360012 Shopaholic1984
pi_149625631
Dubbel gefeliciteerd Jantina!!!!
pi_149625718
Jantina, gefeliciteerd *O* *O*
pi_149625775
Gefeliciteerd Jantina! Twee keer zelfs *O*
pi_149625899
Verjaardagsstreepjeskinderen zojn hele leuke? Van harte en van harte! :)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 08:53:40 #269
56471 pinquit
oh my lama!
pi_149626096
Jaaaa nog meer strepen *O*
Gefeliciteerd×2 Jantina!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:00:35 #270
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_149626199
Jaaa gefeliciteerd! Iedere situatie is anders enzo en het zegt niks maar mijn oudste heeft een ctscan, mri scan en een week max ibuprofen slikken overleefd :). Van 1 ibu loopt je kindje niks op. Wat een leuk cadeau *O*

Edit: toen ik dus een week of 5 zwanger was hè, en het niet wist voor de duidelijkheid :+

[ Bericht 19% gewijzigd door Tante_Soesa op 13-02-2015 09:09:06 ]
pi_149626243
Jaaahhh Jantinaaaaa! Wooeehooeeee! *O*

En een fijne verjaardag ;)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:12:16 #272
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_149626398
verkeerde topic :@
pi_149626824
Gefeliciteerd x 2 Jantina!
pi_149627423
Jantina dubbel gefeliciteerd *O* en beterschap.
pi_149627607
Janita *O*
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:20:57 #276
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149627699
Gefeliciteerd Jantina! Met je streepjes en met je verjaardag! *O*
pi_149627732
Jantina gefeliciteerd x2!
pi_149627786
Gefeliciteerd Jantina! Streepjes!!! *O* *O*

We krijgen leegloop hier..tijd voor nieuwe aanwas! Of massale doorstroom naar z&g!
pi_149627904
Dubbel gefeliciteerd Jantina! *O*
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:31:06 #280
409579 LuDann
All the way
pi_149627908
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 05:49 schreef JantinaGr het volgende:
Happy birthday to me. *O*

SPOILER
Jeeej!! Gefeliciteerd!! :D *O*

Was stiekum niet echt een verassing meer voor diegenen die hier lezen denk ik. ;)

Herken je onzekerheid mbt de ibuprofen, ik heb een kuur van 10 dagen Diclofenac geslikt voor ik wist dat ik zwanger was.
pi_149628166
Gefeliciteerd Jantina! *O*
pi_149628540
Dubbel gefeliciteerd Jantina *O*
pi_149629067
Bedankt voor alle lieve reacties!!
En de opstekers met betrekking tot de ibuprofen, doet me goed.

Net bij de etos geweest, kruidvat zit verderop dus (nog) niet geweest, ik schrok me rot van de prijs van de clearblue; dus niet gedaan; komt volgende week (ofzo) wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 07:39 schreef Danaa het volgende:

Is manlief inmiddels al wakker!?!?
Jup. Ik liet hem de tests zien (inmiddels 2 van ebay gedaan).
hij: wat moet ik zien?
ik: twee streepjes. een lichte en een felle.
hij: en wat betekent dat? ( :') )
ik: dat het goed is. :P
hij: *klein glimlachje en strijkt door m'n haar*, dat zou leuk zijn.

Hij is heel erg nuchter en heeft dus nu ook zoiets van :{w HO, eerst maar een tijdje aanzien, om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Dat was dan ook zijn reactie toen ik begon over wat de uitgerekende datum zou (kunnen) zijn.

Een voorzichtige :) van vriendlief dus.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef LuDann het volgende:

[..]

Was stiekum niet echt een verassing meer voor diegenen die hier lezen denk ik. ;)
*denkt na* Niet? :{
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:23:06 #284
409579 LuDann
All the way
pi_149629183
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:17 schreef JantinaGr het volgende:

*denkt na* Niet? :{
Ik las nog een terug, en het is eigenlijk alleen die post over je onderrug die erop wijst idd. Dan weet ik niet waarom het voor mij niet als een verrassing kwam. Had gewoon al het idee dat je wel positief zou testen. :?
pi_149629236
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:23 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik las nog een terug, en het is eigenlijk alleen die post over je onderrug die erop wijst idd. Dan weet ik niet waarom het voor mij niet als een verrassing kwam. Had gewoon al het idee dat je wel positief zou testen. :?
Zesde zintuig ;)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:31:39 #286
409579 LuDann
All the way
pi_149629368
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:25 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Zesde zintuig ;)
Misschien een symptoom van zwangerschap, had hetzelfde idee bij Cassandra. :+
pi_149629704
Wie volgen er LuDann :D

Hier de onderste van vanochtend op mijn nod,is volgens mij inderdaad donkerder .. Het is echt zo *O* ik merk nog nul komma nul :')
pi_149629758
Jantina!!!! Gefeliciteerd! Wat een mooi verjaardagscadeautje!! *O*

Wat een vruchtbare weken! En wat vind ik het leuk dat jullie mij allemaal volgen! Oktoberbabiesssss!!!! O+ (aangezien mijn septemberbaby een oktoberbaby blijkt te zijn)
pi_149629822
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:46 schreef Cassandra87 het volgende:

[ afbeelding ]
Hier de onderste van vanochtend op mijn nod,is volgens mij inderdaad donkerder .. Het is echt zo *O* ik merk nog nul komma nul :')
Ah meid. Ik ben 3 weken verder, en ik merk 0,2 :P Hier alleen verschrikkelijk moe, en af en toe wat misselijk. Krampjes lijken ook vrijwel over. Ik zeg: geniet! O+

En je streep is idd donkerder. Maar schrik niet als je blijft testen dat er misschien ook een eens lichtere tussen zit! (Iets met meer drinken en zulks.)
pi_149629840
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:46 schreef Cassandra87 het volgende:

Pick me pick me!! ;)

Gefeliciteerd Jantina!! O+
pi_149629858
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ah meid. Ik ben 3 weken verder, en ik merk 0,2 :P Hier alleen verschrikkelijk moe, en af en toe wat misselijk. Krampjes lijken ook vrijwel over. Ik zeg: geniet! O+

En je streep is idd donkerder. Maar schrik niet als je blijft testen dat er misschien ook een eens lichtere tussen zit! (Iets met meer drinken en zulks.)
ik blijf niet testen hoor ,, alleen nog een digitale voor de foto. Dit was een ,, ik heb de eerste streepjes ingebeeld maar nu mag ik officieel testen test haha
pi_149629957
Naja, ik geloofde het met momenten zo erg niet dat ik echt wel wat testen heb versleten, had er ook best wel wat liggen van de action/wibra doordat ik regelmatig wel eens testte door mijn lange cyclussen.

Ahhhh het lijstje voor nog maar zo klein in de OP!
pi_149630087
Als We nog even doorposten kan die bijgewerkt worden :D

Ik geloof het ook niet maar kan er nog niet veel aan veranderen,, behalve mij druk maken bij een negatieve test.. Was daar vanochtend trouwens wel bang voor.. Maar normaal heb ik spotting vanaf dag 24, het is nu dag 35 dus dat zegt wel wat. Nu nog wachten op een kloppend hartje ..

OoH en mijn kat springt steeds op schoot .. Daar kan ik ook nog overheen piesen })
pi_149630140
Streepjes op vrijdag de 13de *O*

Gefeliciteerd jantina!(X2)

Wat balen hilzillah. Hier ook spotting sinds gisteren, zal morgen dus losbreken. Volgende week wordt ons nieuwe bed geleverd. Dat kan toch niet misgaan volgende ronde :7

Ik had vorige ronde een vermoeden dat het vroeg is misgegaan (wegens symptomen en heftige ongesteldheid). Met de langere cyclus deze maand werd het vermoeden alleen maar groter. Beetje dubbel gevoel erbij...
pi_149630341
Ja meid, misschien kun je met je eerste echo wel iets zien kloppen! Moet zeggen dat dat we afgelopen woensdag wel erg goed deed hoor.. Maar toch leef ik alweer toe naar de volgende controle ;)

Mijn katten zien me trouwens niet staan. En de hond van vrienden komt ook al niet meer naar me toe.Maar dat schijnt goed te zijn want die hond springt altijd op je, en wanneer je zwanger bent zou hij dat nooit doen volgens zijn baasje. Hoe goedkoop wil je de zwangerschapstest hebben ;)

Bottoms_up, wat vervelend dat je dat gevoel krijgt. Het kan natuurlijk. Geloof dat MaJo dat gevoel ook eens heeft gehad.
Hopelijk brengt het nieuwe bed geluk!
pi_149630548
Cassandra, heb je al `t ziekenhuis gebeld voor echo?

Bottoms :(
pi_149630635
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:15 schreef JantinaGr het volgende:
Cassandra, heb je al `t ziekenhuis gebeld voor echo?

Bottoms :(
vervelend Bottoms ;(

Ja de 27 heb ik een echo
pi_149630672
Stom bottoms! Nieuwbedstreepjes! Moet goedkomen!

Vk vanmorgen toch nog even gebeld.

* Na curettage kan het langer duren
* Ik mag door dat gekke stolsel niet tellen vanaf de curettage maar vanaf het stolsel. en dat is 'pas' december
* lichtere streepjes op ovu kan ook komen door stolsel dus dat het toch nog op gang moet komen.

Anyway... Ik kijk het gewoon nog een aantal maanden aan, en bats me de neten.
pi_149631104
Wij gaan zo de auto in, op naar de Veluwe. Ik ga een November-baby maken van het weekend *O* .

En als dat niet lukt ga ik in ieder geval verwend worden met lekker eten, wandelingen, sauna's en massages en geniet ik van mijn O+ *;
pi_149631110
Oh en dicht! werk ik nog ff de OP bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')