quote:Op maandag 9 februari 2015 11:51 schreef PM-girl het volgende:
Pinquit wat doe je!![]()
![]()
Wat gaaf!! Van harte gefeliciteerd!
quote:Op maandag 9 februari 2015 10:58 schreef pinquit het volgende:
Succes Majo!spannend
En hai allen!
Kennen jullie dat verhaal nog, van de Pinq die even op pauze ging met het maken van babies, omdat er misschien wel een supertoffe baan op de weg lag? Nou, ik heb toen besloten om te stoppen met onveilige seks en een sollicitatiebrief gestuurd enz. Sluitingsdatum van de vacature was 4 feb., en ik hoor iets binnen twee wekenSPANNEND
Maar euh
Zo hee, doe je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtstrepen! En succes met de sollicitatie
Venus in pocketformaat
© loveli
Succes Majo!spannend
En hai allen!
Kennen jullie dat verhaal nog, van de Pinq die even op pauze ging met het maken van babies, omdat er misschien wel een supertoffe baan op de weg lag? Nou, ik heb toen besloten om te stoppen met onveilige seks en een sollicitatiebrief gestuurd enz. Sluitingsdatum van de vacature was 4 feb., en ik hoor iets binnen twee wekenSPANNEND
Maar euh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Maar euh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo knallend waren mijn tweelingstreepjes 4 dagen nieteens.
![]()
Gefeliciteerd!![]()
Kruidvat 2 voor 5 euro! Mijn ebay tot 6 dagen voor nod positief werd amper positief op nod terwijl die van kruidvat al behoorlijk donker was!quote:Op maandag 9 februari 2015 12:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat zijn goede testen voor de nod? Wil stiekem woensdag n testen als ik dat haal, mooi partnerschap cadeau
Ik zweer bij die van de Kruidvatquote:Op maandag 9 februari 2015 12:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat zijn goede testen voor de nod? Wil stiekem woensdag n testen als ik dat haal, mooi partnerschap cadeau
Nou, eh, als ik een tip mag gevenquote:Op maandag 9 februari 2015 12:52 schreef Cassandra87 het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2015 13:15 schreef pinquit het volgende:
[..]
Nou, eh, als ik een tip mag gevenDe kruidvat 5,-/2 zie je eerder in t topic onder spoiler staan op 4 dagen voor NOD
Haha ik hoop dat het geen hilzillah verjaarsbaby gaat worden!quote:Op maandag 9 februari 2015 08:25 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hoi Kiwi! Niet een nieuwe poging om mij een verjaarsbaby te geven![]()
Succes Majo!spannend
En hai allen!
Maar euh
Wauw!! Congrats!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat deed je ertoe zetten om te testen? Had je bepaalde symptomen?
En wanneer ga je nu testen?quote:Op maandag 9 februari 2015 18:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Fijn dat t goed gaat majo!
Ik heb de kruidvat testen gekocht.. Stond voor een collega, just my luck.. En twee keer mijn pincode vergeten. Is mij nog nooit overkomen.
woensdag .. Als ik het lef heb .. Maar ergens denk ik dat als ik lang genoeg wacht ik toch wel ongesteld word, just my luckquote:
Succes Majo!spannend
En hai allen!
Maar euh
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |