Testen kan altijd maar dag 12 is wel erg vroeg?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:04 schreef MaJo het volgende:
Welkom kiwi!Ik heb morgen een neuscorrectie
Bedankt allemaal! Nog 12 uurtjes en ik ga onder het mes
Vandaag trouwens zere tetten, zou dus mijn eisprong kunnen zijnDit is echter dag 12 van mijn cyclus dus dan zou ik weer een korte cyclus hebben, lekker verwarrend
Zal ik voor de zekerheid nog een ovutestje er tegenaan gooien? We hebben wel gebatst vandaag
![]()
De eerste ronde was mijn cyclus ook 25 dagen. Het is heel kort maar het kan dus welquote:Op zondag 8 februari 2015 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Testen kan altijd maar dag 12 is wel erg vroeg?
Gewoon testen danquote:Op zondag 8 februari 2015 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste ronde was mijn cyclus ook 25 dagen. Het is heel kort maar het kan dus wel
Hoi Kiwi! Niet een nieuwe poging om mij een verjaarsbaby te gevenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:42 schreef Kiwisoep het volgende:
O succes met de neuscorrectie majo!
onze dochter was in januari anderhalf, dus nu 19 maanden.
Zal me straks even gaan verdiepen in de posters van dit topic. Toch nog wat van mijn vorige lichting, leuk!
Ik hoop dat je vriend ongelijk heeft, en op een klein wonder.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kans is wel aanwezig, we hebben mijn eisprong gemonitord met echo's en daardoor op de goede momenten geklust. Maar ondertussen ga ik er niet meer vanuit.. Zelfs mijn vriend zegt, je gaat ongesteld worden.
Lichaam is ook wat van slag denk ik door de verhuisstress, daar kan ik heel slecht tegen
Ooh en mijn gemiddelde cyclus is 27 dagen, dat was afgelopen vrijdag, mijn langste cyclus was 30 dagen (2 keer voorgekomen) en dat is vandaag. Vrijdag is mijn nod volgens het ziekenhuis (voor t eerst sinds een jaar dan een LF van 14 dagen als k dan ongesteld wordt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op maandag 9 februari 2015 10:58 schreef pinquit het volgende:
Succes Majo!spannend
En hai allen!
Kennen jullie dat verhaal nog, van de Pinq die even op pauze ging met het maken van babies, omdat er misschien wel een supertoffe baan op de weg lag? Nou, ik heb toen besloten om te stoppen met onveilige seks en een sollicitatiebrief gestuurd enz. Sluitingsdatum van de vacature was 4 feb., en ik hoor iets binnen twee wekenSPANNEND
Maar euh
Dat is een echte streep!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en Majo veel succes vandaag natuurlijk
4 dagen voor NOD zo'n streepquote:Op maandag 9 februari 2015 11:06 schreef pinquit het volgende:
't is een belachelijk donkere streep he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |