abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149466694
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS
Cassandra87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SilverSjoiis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinquit
SPOILER
JantinaGr
SPOILER
Sproetjes
SPOILER
sara82
SPOILER
Barreltje
SPOILER
Hilzillah
SPOILER
MaJo
SPOILER
Bottoms_up
SPOILER
KapiteinCupcake
SPOILER
Daui
SPOILER
bloes85
SPOILER
Stroopwafelmeisje
SPOILER
Fien10
SPOILER
Silliegirl
SPOILER
Felinecat
SPOILER
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Skoap

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..
(Spelletjes)meet 18 april 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
Stroopwafelmeisje
Majo

Misschien

[ Bericht 0% gewijzigd door Cassandra87 op 08-02-2015 12:36:25 ]
pi_149467295
Moet Cassandra nou helemaal alleen spelen?
Schudden voor gebruik
  zondag 8 februari 2015 @ 12:26:34 #3
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149467367
Ik had helemaal gemist dat er een andere datum is! Maar natuurlijk niet, ik ben van de partij! *O*
pi_149467480
Haha die staat er ook heel sneaky in!
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 12:34:21 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149467534
Ik kan de 18e ook *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149468893
Almere is voor mij echt niet te doen qua afstand, helaas..

Wat een drama was die verjaardag gisteren zeg.

SPOILER
Spoiler svp niet quoten, haal m straks weer weg denk ik..

[ Bericht 15% gewijzigd door silliegirl op 08-02-2015 13:31:43 ]
pi_149469172
Silliegirl
SPOILER
Jeetjemineetje mensen.. Kan het zijn dat ik nu al last heb van nesteldrang? :')
De kamer hier in huis die ooit babykamer moet worden, daar staat al niet veel in. Alleen een ladekast wat ooit commode kan worden, maar daar zat allemaal troep van vriendlief in. Dus ik ben even flink aan het ruimen geweest. Die hele ladekast is nu haast leeg, dus al commode proef gemaakt. Ik ben nog niet eens zwanger mensen. Ik denk dat als ik zwanger ben, ik met 10 weken zwangerschap mijn hele huis overhoop gehaald heb en alles uitgezocht heb en alles schoongemaakt, en dan tot 40 weken dat x10.. :')
Word mijn hoofd rustig van, en ik blij. :P

Morgen je operatie toch MaJo? Sterkte!!
  zondag 8 februari 2015 @ 13:37:28 #8
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149469393
Bah Sillie! Wat een maffe ex-schoonfamilie! Vandaag maar lekker op de bank ontspannen :*

waar woon je? Misschien met iemand poolen?

Alvast succes morgen, MaJo! Ben je nog erg gespannen?
pi_149469520
Voor de spelletjesmeet blijf ik een misschien ivm sportwedstrijd enzo :W
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_149469526
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:37 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Bah Sillie! Wat een maffe ex-schoonfamilie! Vandaag maar lekker op de bank ontspannen :*

waar woon je? Misschien met iemand poolen?

Alvast succes morgen, MaJo! Ben je nog erg gespannen?
In een uithoek helemaal in Zeeland!

Oh ja, Majo! Succes morgen! Komt allemaal goed hoor!
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 14:27:16 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149471078
Bedankt meiden! Ik ben wel zenuwachtig Stroopwafel :Y Daarom kijken we vandaag lekker de hele dag een serietje (Suits) als afleiding. Wel bizar dat ik over 24 uur al geholpen ben en dan op de verpleegafdeling lig :X Moet er maar niet al teveel over nadenken :)

Sillie wat een stom gedoe zeg :( Zo te horen heeft ex nog gevoelens voor jou? Lekker proberen te negeren en gaan voor O+ die inderdaad heel erg O+ klinkt!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 8 februari 2015 @ 14:55:11 #12
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149472145
Jemig silliegirl, wat een gedoe met die ex zeg... Gaat het weer een beetje?

Majo, heel veel beterschap alvast voor morgen (en de rest van de week)! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je maar snel mag herstellen :)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149472695
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:27 schreef MaJo het volgende:

Sillie wat een stom gedoe zeg :( Zo te horen heeft ex nog gevoelens voor jou? Lekker proberen te negeren en gaan voor O+ die inderdaad heel erg O+ klinkt!
Goed plan die series! Voor je het weet heb je 't
ergste achter de rug hoor!
SPOILER
En het gaat wel Zoe! Ik ben vooral geschrokken denk ik.. O+ vertroetelt me met kopjes thee en hij praat over babynamen en babykamers *;
  zondag 8 februari 2015 @ 15:22:41 #14
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149473193
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:09 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Goed plan die series! Voor je het weet heb je 't
ergste achter de rug hoor!
SPOILER
En het gaat wel Zoe! Ik ben vooral geschrokken denk ik.. O+ vertroetelt me met kopjes thee en hij praat over babynamen en babykamers *;
Fijn dat je lief je zo vertroetelt, klinkt alsof je het kan gebruiken vandaag.

SPOILER
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 17:49:42 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149478540
Bedankt allemaal O+ ik zal hier een update posten als ik weer kan internetten :)
pi_149479650
Heel veel sterkte/succes morgen, Majo! Ga aanje denken! :*
pi_149479707
Succes morgen majo!
  zondag 8 februari 2015 @ 18:56:25 #18
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149480908
Volgens mij is mijn menstruatie ten einde. Dat betekent dat we er nu echt voor gaan. Stiekem vind ik het toch best spannend :@
pi_149482459
Hallo allemaal,

Voor sommigen een bekende, voor anderen niet... Hoi, ik ben Kiwi!

Sinds een 1.5 week geleden hebben wij besloten te proberen een tweede kindje te krijgen. Ik zit nu op dag 7 van mijn cyclus en nu wordt het dus wel weer een beetje spannend!

Vorige keer ben ik na het stoppen met de pil direct ongesteld geworden, en daarna pas 10.5 maand later omdat ik direct al zwanger bleek van onze dochter. Ben dus erg benieuwd of het nu weer vlug zal gaan, maak mezelf wijs dat dat heus niet zo zal zijn want he... Maar wie weet! Stuiter stuiter! *O*

Succes morgen majo, nog niet gelezen wat er gebeuren gaat maar dat hoor ik vast verderop wel! Sterkte
  zondag 8 februari 2015 @ 19:57:40 #20
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149483470
Welkom, Kiwi! :W Spannend, hopelijk hoef je dit keer ook niet lang in dit topic te blijven en mag je snel doorschuiven! Hoe oud is je dochter nu?

En Zoe, dit is juist het leuke deel! :7 Veel plezier ;)
pi_149483997
Welkom en spannend kiwi! Hopelijk is het nu weer snel raak

Zoe officieel aan de klus!

Ik baal als een stekker. Ik ben over mijn langste cyclus dit jaar heen, nu liep ik deze cyclus onder controle, zul je net zien dat ik deze maand wel een lange lf heb :'( op zich niet erg en gunstig maar ik heb een vrij korte lf (gemiddeld tien dagen) een dat zou het probleem van niet zwanger raken kunnen zijn. Als ik nu toevallig een normale lf heb zullen ze niets vinden vrees ik, of er zou toch iets bij een samenlevingstest uit moeten komen.
pi_149485603
Welkom Kiwi, ik hoop dat het net zo snel raak is als bij je dochter!!

Ik snap dat je ervan baalt Cassandra!! Net nu je onder controle staat.. Heb je NOD al gehad? Is er misschien een kleine kans dat je zwanger bent of niet?
pi_149486353
MaJo, ik kom even snel binnenwippen om je succes te wensen voor morgen. Voor je het weet is het achter de rug! :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 21:04:39 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149487175
Welkom kiwi! *O* Ik heb morgen een neuscorrectie :)

Bedankt allemaal! Nog 12 uurtjes en ik ga onder het mes :o

Vandaag trouwens zere tetten, zou dus mijn eisprong kunnen zijn :o Dit is echter dag 12 van mijn cyclus dus dan zou ik weer een korte cyclus hebben, lekker verwarrend :') Zal ik voor de zekerheid nog een ovutestje er tegenaan gooien? We hebben wel gebatst vandaag :9 :D
pi_149487287
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:40 schreef Fien10 het volgende:
Welkom Kiwi, ik hoop dat het net zo snel raak is als bij je dochter!!

Ik snap dat je ervan baalt Cassandra!! Net nu je onder controle staat.. Heb je NOD al gehad? Is er misschien een kleine kans dat je zwanger bent of niet?
Kans is wel aanwezig, we hebben mijn eisprong gemonitord met echo's en daardoor op de goede momenten geklust. Maar ondertussen ga ik er niet meer vanuit.. Zelfs mijn vriend zegt, je gaat ongesteld worden. :')
Lichaam is ook wat van slag denk ik door de verhuisstress, daar kan ik heel slecht tegen

Ooh en mijn gemiddelde cyclus is 27 dagen, dat was afgelopen vrijdag, mijn langste cyclus was 30 dagen (2 keer voorgekomen) en dat is vandaag. Vrijdag is mijn nod volgens het ziekenhuis (voor t eerst sinds een jaar dan een LF van 14 dagen als k dan ongesteld wordt)
pi_149487329
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:04 schreef MaJo het volgende:
Welkom kiwi! *O* Ik heb morgen een neuscorrectie :)

Bedankt allemaal! Nog 12 uurtjes en ik ga onder het mes :o

Vandaag trouwens zere tetten, zou dus mijn eisprong kunnen zijn :o Dit is echter dag 12 van mijn cyclus dus dan zou ik weer een korte cyclus hebben, lekker verwarrend :') Zal ik voor de zekerheid nog een ovutestje er tegenaan gooien? We hebben wel gebatst vandaag :9 :D
Testen kan altijd maar dag 12 is wel erg vroeg?
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 21:10:10 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149487508
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Testen kan altijd maar dag 12 is wel erg vroeg?
De eerste ronde was mijn cyclus ook 25 dagen. Het is heel kort maar het kan dus wel :Y
pi_149487650
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

De eerste ronde was mijn cyclus ook 25 dagen. Het is heel kort maar het kan dus wel :Y
Gewoon testen dan ;)
pi_149489313
O succes met de neuscorrectie majo!
onze dochter was in januari anderhalf, dus nu 19 maanden.

Zal me straks even gaan verdiepen in de posters van dit topic. Toch nog wat van mijn vorige lichting, leuk! O+
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 23:05:25 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149494016
Ovutest was weer een licht streepje, lijkt me ook beter de dag voor mijn operatie :)

Bedankt allemaal! Ik ga nu maar eens een poging doen tot slapen :z
pi_149498758
Veel succes Majo!
pi_149498804
Majo sterkte vandaag! En succes
pi_149498819
Succes Majo!
pi_149499161
Succes Majo

Kiwisoep welkom!
pi_149499288
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:42 schreef Kiwisoep het volgende:
O succes met de neuscorrectie majo!
onze dochter was in januari anderhalf, dus nu 19 maanden.

Zal me straks even gaan verdiepen in de posters van dit topic. Toch nog wat van mijn vorige lichting, leuk! O+
Hoi Kiwi! Niet een nieuwe poging om mij een verjaarsbaby te geven :D ;)
pi_149499662
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Kans is wel aanwezig, we hebben mijn eisprong gemonitord met echo's en daardoor op de goede momenten geklust. Maar ondertussen ga ik er niet meer vanuit.. Zelfs mijn vriend zegt, je gaat ongesteld worden. :')
Lichaam is ook wat van slag denk ik door de verhuisstress, daar kan ik heel slecht tegen

Ooh en mijn gemiddelde cyclus is 27 dagen, dat was afgelopen vrijdag, mijn langste cyclus was 30 dagen (2 keer voorgekomen) en dat is vandaag. Vrijdag is mijn nod volgens het ziekenhuis (voor t eerst sinds een jaar dan een LF van 14 dagen als k dan ongesteld wordt)
Ik hoop dat je vriend ongelijk heeft, en op een klein wonder.

Succes vandaag MaJo! Sterkte. :*
pi_149500755
Dames. ik heb een nieuwe app ontdenkt: mijn biologische klok van predictor. Hij lijkt heel erg op de variant met dat bloemetje, maar je kunt hier ook je temperatuur in kwijt. Heel overzichtelijk en duidelijk.

Ik zou, volgens mij, deze week ergens mijn eisprong moeten hebben. Ik had echter dit weekend al bizar veel zin in seks (mijn vriend wist niet hoe die het had volgens mij) dus misschien was het vroeg. We zien wel, ik ga maar mee in wat mijn lichaam wil :). Ik vind het stiekem wel heel spannend; vorige maand had ik eisprong in de week dat we door schimmelinfecties niks konden en ging ik er eigenlijk al vanuit dat het toch nooit raak kon zijn, deze maand zou het wel zomaar kunnen.. Ergens vind ik dat idee ook best nog eng, eigenlijk :@ . Het ene moment denk ik "yes, ik ben klaar voor een kindje" *O* en het volgende is het meer "OMG, wie weet ben ik over een jaar wel moeder... -O- "
pi_149501159
Succes vandaag Majo :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149501494
Succes vandaag Majo!

Welkom kiwi :)
pi_149502117
Succes Majo! :* spannend

En hai allen!
Kennen jullie dat verhaal nog, van de Pinq die even op pauze ging met het maken van babies, omdat er misschien wel een supertoffe baan op de weg lag? Nou, ik heb toen besloten om te stoppen met onveilige seks en een sollicitatiebrief gestuurd enz. Sluitingsdatum van de vacature was 4 feb., en ik hoor iets binnen twee weken *O* SPANNEND

Maar euh :')

SPOILER
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Moderator maandag 9 februari 2015 @ 11:02:10 #41
5428 crew  miss_sly
pi_149502192
*zoekt 'vind ik leuk* knop!
Whaa pinq wat leuk! Een echte streep!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_149502275
Knalstreep! *O* gefeliciteerd!
pi_149502278
quote:
4s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:58 schreef pinquit het volgende:
Succes Majo! :* spannend

En hai allen!
Kennen jullie dat verhaal nog, van de Pinq die even op pauze ging met het maken van babies, omdat er misschien wel een supertoffe baan op de weg lag? Nou, ik heb toen besloten om te stoppen met onveilige seks en een sollicitatiebrief gestuurd enz. Sluitingsdatum van de vacature was 4 feb., en ik hoor iets binnen twee weken *O* SPANNEND

Maar euh :')

SPOILER
Dat is een echte streep!! ^O^ *O*

en Majo veel succes vandaag natuurlijk
  maandag 9 februari 2015 @ 11:05:51 #44
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_149502284
4 dagen vóór nod?! Is deze niet van vorige maand dan :D
Proficat, super tof! *O*
pi_149502313
't is een belachelijk donkere streep he :D *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_149502341
Pinquit *O*
pi_149502576
Pinquit wat een streep!!! *O*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149502671
quote:
11s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:06 schreef pinquit het volgende:
't is een belachelijk donkere streep he :D *O*
4 dagen voor NOD zo'n streep :o O-)
  maandag 9 februari 2015 @ 11:22:19 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_149502692
Nog meer tweelingen *O* gefeliciteerd!!
disclaimer
  maandag 9 februari 2015 @ 11:25:46 #50
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149502786
Pinq! Grapjas! *O*

En nog een update van mijn kant: gister een druppel oud bloed :o zo op dag 7/8 dpo, dus dat zou zomaar een innesteling kunnen zijn. Man, heb geen nagels meer over :X
m'n O+ is er stiekem toch ook erg mee bezig. Stelt af en toe vragen, hoe dat dan zit met die 'bloeding' en of dat klopt qua timing enzo O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')