abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:25:13 #226
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149600708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:09 schreef silliegirl het volgende:
Deadly: ik ben veel afgevallen met prodi-med. Ik vind het echt een aanrader, maar wel duur en ook niet ok als je zwanger wil worden. Maargoed, geen enkel dieet is dat echt.

Ik was bij de longarts en die liep ook weer over mijn gewicht te zeuren. Nu weet ik wel dat ik niet super slank ben (ben 1,64 en weeg 60 kg) maar volgens de arts kon er zeker 7 kilo af. :{ Ik vind dat ze teveel zeuren over gewicht ook
WTF, dat waren mijn lengte & gewicht vorig jaar ook en ik paste in een 36 bovenkleding en 38 onderkleding. Ik heb ooit meer richting de 55 gewogen en toen kreeg ik volgens mensen een ingevallen gezicht en het zag er niet bepaald gezond uit. Ik snap echt niet dat ze over jouw gewicht kunnen gaan zeuren...

Helaas zit er bij mij inmiddels wel 5+ kilo weer bij -O- Weet niet precies hoeveel, durf me niet te wegen :@
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149600726
Grr.. ik heb last van m'n onderrug. Dus ga meteen denken: zou het, zou het? Heb er nl. nooit last van als ik ongesteld word.
Maar ik hoest ook enorm, voel me lamlendig (ik kan zo in slaap vallen) en heb het ijskoud, dus misschien word ik gewoon ziek. Bleeh.

[ Bericht 2% gewijzigd door JantinaGr op 12-02-2015 14:36:52 ]
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:39:08 #228
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149601078
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:25 schreef JantinaGr het volgende:
Grr.. ik heb last van m'n onderrug. Dus ga meteen denken: zou het, zou het? Heb er nl. nooit last van als ik ongesteld word.
Maar ik hoest ook enorm, voel me lamlendig (ik kan zo in slaap vallen) en heb het ijskoud, dus misschien word ik gewoon ziek. Bleeh.
Klinkt wel als een mogelijke (spier)pijn door griep ja, in combinatie met die andere dingen. Maar ik hoop voor je dat het toch wat anders is...

Beterschap in ieder geval!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:42:42 #229
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149601155
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:32 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ze nou wel of geen gelijk hebben met hun opmerkingen over afvallen, je zou toch zeggen dat ze het op z'n minst wat netter/minder bot kunnen brengen. -O-
pi_149601380
Wat stom dat je nog meer moet afvallen silliegirl!!
Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen de 25e over mijn gewicht. Ik ben sinds de zomer 14 kilo afgevallen. Ik ben 1.68 lang en ik weeg nu 60 kilo. Mag toch hopen dat ze daar niet over gaan zaniken..
Ik ben wel blij dat ik al ben afgevallen nu ik in de medische molen beland ben.. Lijkt me zo kut als je eerst nog kilo's moet gaan afvallen voor er actie ondernomen wordt.

Ik voel me echt zo kut de laatste dagen. Ik ben zó benieuwd naar de 25e. Wat gaat er gebeuren, wat is het plan.
Ik zit steeds met zo'n kut gevoel dat we kinderloos zullen blijven enz. Terwijl t misschien ook wel nergens op slaat.. We zijn pas net begonnen. Maar we hebben nu al zoveel wat tegen zit. Daardoor voel ik me zo blehhhh. En 's nachts is altijd alles erger als je wakker ligt..
pi_149602035
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:25 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

WTF, dat waren mijn lengte & gewicht vorig jaar ook en ik paste in een 36 bovenkleding en 38 onderkleding. Ik heb ooit meer richting de 55 gewogen en toen kreeg ik volgens mensen een ingevallen gezicht en het zag er niet bepaald gezond uit. Ik snap echt niet dat ze over jouw gewicht kunnen gaan zeuren...

Helaas zit er bij mij inmiddels wel 5+ kilo weer bij -O- Weet niet precies hoeveel, durf me niet te wegen :@
De weegschaal is ook niet mijn beste vriend hoor, maar ik kijk nu liever in de spiegel om te zien hoe alles er bij staat :P. Welke kledingmaat draag je nu? Zolang ik een 36/38 pas vind ik het eigenlijk wel prima.
pi_149603759
Wat bizar dat die ziekenhuizen allemaal anders werken deadly!
En lekker lullig dat je zonder verder onderzoek naar huis bent gestuurd :{

Thermometers, ik had er een met 1 decimaal, en een met 2 decimaal, maar nooit volgehouden, omdat ik snachts niet lekker doorslaap. 2 decimaal is preciezer (dôh)
Anaal wordt wel aangeraden, omdat daar de minste afwijking in zit.

Jantina ik had ook last van rugpijn, en ook heel snel. Maar kon ook toeval zijn.
Ik had verder errug veel afscheiding, en pijnlijke borsten. Ze zijn overigens niet pijnlijker geworden. De afscheiding is nog wel volop aanwezig :')

Knuffel voor Fien! Wat een rotgevoel, en hoe herkenbaar. Maar als je helemaal beneden zit, kun je alleen nog maar naar boven he :* Komt goed meis. Hopelijk komen jullie verder n.a.v. dat gesprek de 25e (als in, hopelijk is het een bevredigend gesprek)
pi_149604238
Thanks Cassandra! Hoe is het nu met jou? Mooie foto's van jullie partnerschap. Jullie stralen!! Is het allemaal een beetje geland?
pi_149604340
Dankjewel :)
We voelden ons ook echt op en top gelukkig, nog steeds.
Ik ga van de ene gedachte naar de andere. Een gedeelte denkt, dit zit helemaal goed, ik ben zwanger, ik ga vanaf het eerste moment genieten! Ik schreef al in het andere topic, het had zo moeten zijn, ná onze vakantie in Amerika, ná het kopen van ons huis, ná de verhuizing, en positieve test op de dag dat we ons partnerschap hadden. Dat zweverige gedeelte is erg zeker van zn zaak en denkt, yeahhh!! In oktober worden we papa en mama *;

Het andere gedeelte is nuchterder, en denkt, heel veel zwangerschappen eindigen alsnog in een miskraam, reken je nou niet rijk, je hebt al vaker een positieve test gehad waarna je ongesteld werd. En dat gedeelte weet dat buikpijn erbij hoort, maar dat maakt t niet minder spannend.

Vraag het over tien minuten nog eens, dan denk ik er vast wéér anders over :P
pi_149604484
Ik kan het me zo goed indenken, die heen en weer slingerende gedachten. Maar meid, ik hoop inderdaad gewoon echt dat het zweverige klopt, dit moet gewoon zo zijn. Mooier kan niet!!!
pi_149604508
Bloed, 4 dagen te vroeg... Ik vind het stom.
pi_149604519
Nee hilz :'( :( wat stom!
  Moderator donderdag 12 februari 2015 @ 16:57:34 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149604961
Ik snap die twijfels cassandra, maar eigenlijk is het ook zonde van je energie. Ik zou proberen er zoveel mogelijk van te genieten O+

Hilz wat stom :( heb je nog een afspraak gemaakt met de gyn? Ik bedenk me net dat ik de komende week niet thuis ben dus je envelop volgende week pas vind. Aan de andere kant valt er weinig te batsen op het moment dus die testen hebben ook weinig zin :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149605483
Stom bloed hilzillah! })
pi_149605947
Maakt niet uit Majo! Als je ze nodig hebt dan zijn ze er O+

Ik ga morgen even de gyn bellen en vragen hoe reëel mijn 'er is iets stuk' gevoel is...
pi_149606007
Stom Hilz!
pi_149606552
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:43 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat het komt omdat ik vorige maand voor een halfjaar aan bloed heb verloren ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Verder hebben vriendlief en ik besloten om volgende week naar de huisarts te gaan, want sinds 9 oktober niet meer ongesteld geweest en geen streepjes en ik word er gestoord van O-)
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_149609614
SilverSjoiis wat zegt jouw huisarts/gyn dan? Of ben je nog niet zo lang bezig?

Vinden jullie dat ik me niet zo naar huis had moeten laten sturen? :{

Laat ik maar hopen dan het potverrrrrrrdorie snel raak zal zijn :9
pi_149609860
Wooh, hold up. Is er echt een arts die zegt dat 60kg bij 1,64 te dik is?
Mag ik die vent dan even slaan! Ik ben even lang en woog 64 vlak voor zwangerschap, en ik vond mezelf helemaaaaal niet dik. Niet superslank nee, maar prima BMI hoor. Tuurlijk kan er nog wel 7kg af, maar dat is echt niet nodig hoor.
pi_149610760
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:45 schreef deadly_kiss het volgende:
SilverSjoiis wat zegt jouw huisarts/gyn dan? Of ben je nog niet zo lang bezig?

Vinden jullie dat ik me niet zo naar huis had moeten laten sturen? :{

Laat ik maar hopen dan het potverrrrrrrdorie snel raak zal zijn :9
Oh, de huisarts weet niet eens dat we bezig zijn, aangezien ik nooit naar de huisarts ga. We zijn 'bezig' sinds 1 juli 2014. Maar ja, er valt weinig bezig te zijn O-)
pi_149610960
quote:
17s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:06 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

SPOILER
Verder hebben vriendlief en ik besloten om volgende week naar de huisarts te gaan, want sinds 9 oktober niet meer ongesteld geweest en geen streepjes en ik word er gestoord van O-)
Wel een +?
Of interpreteer ik de O-) icm er is niks om bezig voor te zijn verkeerd?
pi_149611218
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:13 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Wel een +?
Of interpreteer ik de O-) icm er is niks om bezig voor te zijn verkeerd?
Nee, ik plas geen positieve testen :N :) Niet op de ovulatietesten en niet op de zwangerschapstesten :s)
pi_149611838
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:50 schreef Risu het volgende:
Wooh, hold up. Is er echt een arts die zegt dat 60kg bij 1,64 te dik is?
Mag ik die vent dan even slaan! Ik ben even lang en woog 64 vlak voor zwangerschap, en ik vond mezelf helemaaaaal niet dik. Niet superslank nee, maar prima BMI hoor. Tuurlijk kan er nog wel 7kg af, maar dat is echt niet nodig hoor.
Ja. De mijne. -O- hij had er een verhaal bij want als ik zwanger raak en dan 10kg aankom ben ik te zwaar en dat is slecht voor astma. Beter dus nu afvallen en dan marge hebben.

Maar ik ga het niet doen hoor, 't is goed.
pi_149612437
Nou, ik heb het even teruggelezen en ik zou het ook niet doen hoor. Het gaat meer om je conditie dan je gewicht volgens mij, bij astma. Dus ja, je kan een slechte conditie hebben bij dit gewicht en dan 10 kilo erbij is natuurlijk niet handig. Maarrrrrr, diezelfde slechte conditie bij 10 kilo minder is net zo slecht.

Iemand met een BMI van 25 kan betere conditie hebben dan iemand met een van 19. Ik ben natuurlijk geen arts, maar ik vind die opmerking wel kort door de bocht. (Overigens wegen spieren meer dan vet heb ik me ooit eens laten vertellen)
Mijn zusje heeft astma, en weegt veel te veel. Dan moet je gewoon wel afvallen ja. 'Gewoon' want heel makkelijk is het niet.

Ik ben zelf trouwens een keer 5 kilo afgevallen simpel door wii fit (ik zweer bij dat ding) en dan niet de spelletjes natuurlijk, maar echt de oefeningen. Dus eerst opwarmen met een yoga stukje of een intensief spelletje zoals hoolahoop, dan cardio terwijl je je favo serie kijkt (de wiimote verteld je dat je het goed doet) en dan daarna weer een beetje yoga als cooling down, of een spelletje. En dat kan je zelf langzaam opbouwen. De grafiekjes zijn ook een leuke toevoeging. Moet er wel bij zeggen dat ik sowieso niet van het snoepen was. Een handje chips af en toe, en die heb ik ook niet weggelaten.
Na de bevalling trek ik hem weer uit de kast. Terug naar de 60kg zweten.
  donderdag 12 februari 2015 @ 21:14:50 #250
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149613979
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef silliegirl het volgende:

[..]

De weegschaal is ook niet mijn beste vriend hoor, maar ik kijk nu liever in de spiegel om te zien hoe alles er bij staat :P. Welke kledingmaat draag je nu? Zolang ik een 36/38 pas vind ik het eigenlijk wel prima.
Qua broek ga ik nu meer richting de 40 dus eigenlijk zou ik wel weer wat beter moeten gaan letten op wat ik in mijn muil schuif :{

Bovenkleding is nog steeds M, alleen vind ik zelf de strakkere kleding niet zo mooi zitten want dat benadrukt mijn buik zo. Maar hopelijk heb ik snel genoeg een reden om die juist wel te willen benadrukken O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')