WTF, dat waren mijn lengte & gewicht vorig jaar ook en ik paste in een 36 bovenkleding en 38 onderkleding. Ik heb ooit meer richting de 55 gewogen en toen kreeg ik volgens mensen een ingevallen gezicht en het zag er niet bepaald gezond uit. Ik snap echt niet dat ze over jouw gewicht kunnen gaan zeuren...quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:09 schreef silliegirl het volgende:
Deadly: ik ben veel afgevallen met prodi-med. Ik vind het echt een aanrader, maar wel duur en ook niet ok als je zwanger wil worden. Maargoed, geen enkel dieet is dat echt.
Ik was bij de longarts en die liep ook weer over mijn gewicht te zeuren. Nu weet ik wel dat ik niet super slank ben (ben 1,64 en weeg 60 kg) maar volgens de arts kon er zeker 7 kilo af.Ik vind dat ze teveel zeuren over gewicht ook
Klinkt wel als een mogelijke (spier)pijn door griep ja, in combinatie met die andere dingen. Maar ik hoop voor je dat het toch wat anders is...quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:25 schreef JantinaGr het volgende:
Grr.. ik heb last van m'n onderrug. Dus ga meteen denken: zou het, zou het? Heb er nl. nooit last van als ik ongesteld word.
Maar ik hoest ook enorm, voel me lamlendig (ik kan zo in slaap vallen) en heb het ijskoud, dus misschien word ik gewoon ziek. Bleeh.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:32 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]Of ze nou wel of geen gelijk hebben met hun opmerkingen over afvallen, je zou toch zeggen dat ze het op z'n minst wat netter/minder bot kunnen brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
De weegschaal is ook niet mijn beste vriend hoor, maar ik kijk nu liever in de spiegel om te zien hoe alles er bij staatquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:25 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
WTF, dat waren mijn lengte & gewicht vorig jaar ook en ik paste in een 36 bovenkleding en 38 onderkleding. Ik heb ooit meer richting de 55 gewogen en toen kreeg ik volgens mensen een ingevallen gezicht en het zag er niet bepaald gezond uit. Ik snap echt niet dat ze over jouw gewicht kunnen gaan zeuren...
Helaas zit er bij mij inmiddels wel 5+ kilo weer bijWeet niet precies hoeveel, durf me niet te wegen
quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:43 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het komt omdat ik vorige maand voor een halfjaar aan bloed heb verlorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hebben vriendlief en ik besloten om volgende week naar de huisarts te gaan, want sinds 9 oktober niet meer ongesteld geweest en geen streepjes en ik word er gestoord van
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
Oh, de huisarts weet niet eens dat we bezig zijn, aangezien ik nooit naar de huisarts ga. We zijn 'bezig' sinds 1 juli 2014. Maar ja, er valt weinig bezig te zijnquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:45 schreef deadly_kiss het volgende:
SilverSjoiis wat zegt jouw huisarts/gyn dan? Of ben je nog niet zo lang bezig?
Vinden jullie dat ik me niet zo naar huis had moeten laten sturen?![]()
Laat ik maar hopen dan het potverrrrrrrdorie snel raak zal zijn
quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:06 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]Wel een +?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hebben vriendlief en ik besloten om volgende week naar de huisarts te gaan, want sinds 9 oktober niet meer ongesteld geweest en geen streepjes en ik word er gestoord van
Of interpreteer ik deicm er is niks om bezig voor te zijn verkeerd?
Nee, ik plas geen positieve testenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wel een +?
Of interpreteer ik deicm er is niks om bezig voor te zijn verkeerd?
Ja. De mijne.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:50 schreef Risu het volgende:
Wooh, hold up. Is er echt een arts die zegt dat 60kg bij 1,64 te dik is?
Mag ik die vent dan even slaan! Ik ben even lang en woog 64 vlak voor zwangerschap, en ik vond mezelf helemaaaaal niet dik. Niet superslank nee, maar prima BMI hoor. Tuurlijk kan er nog wel 7kg af, maar dat is echt niet nodig hoor.
Qua broek ga ik nu meer richting de 40 dus eigenlijk zou ik wel weer wat beter moeten gaan letten op wat ik in mijn muil schuifquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef silliegirl het volgende:
[..]
De weegschaal is ook niet mijn beste vriend hoor, maar ik kijk nu liever in de spiegel om te zien hoe alles er bij staat. Welke kledingmaat draag je nu? Zolang ik een 36/38 pas vind ik het eigenlijk wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |