Toch wel spannend!!quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:40 schreef deadly_kiss het volgende:
Wat zien jullie er gelukkig uit CassandraDubbel gefeliciteerd
![]()
Hier al 2 dagen overtijd.. geen druppel bloed te bekennen.. maar ook geen dubbele strepen
Mehh...quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:14 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wat een mooie foto's, Cassandra! Nogmaals gefeliciteerd! Ben je nu ook een paar dagen vrij?
Hier een paar dagen te vroeg, maar de dijken zijn doorgebroken. Beetje zonde alleen dan ik net een weekend weg ben rond de volgende eisprongEn de ronde daarna is
een week weg met werk. Maar hopen dat het net een beetje gunstig valt!
Mijn nieuwe NOD is 17 maart.
Mwah, ik denk dat het komt omdat ik vorige maand voor een halfjaar aan bloed heb verlorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:43 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het komt omdat ik vorige maand voor een halfjaar aan bloed heb verlorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Jantina zegt! Overgewicht hoeft geen bezwaar te zijn!
Mja, die man vindt het voor mijn astma beter als ik aan de "ondergrens" zit dan wat meer aan de bovenkant.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:14 schreef JantinaGr het volgende:
Wat raar silliegirl, je zit dan toch precies tussen die 20 - 25 wat wordt aangehouden als "gezond"?
Dus volgens die arts moet je naar een BMI van 19,7??
kruidvat twee voor vijf deed het bij mij prima twee dagen voor nodquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:08 schreef JantinaGr het volgende:
@Stroopwafelmeisje. We hadden dezelfde NOD zie ik net.
Ik ben morgen jarig en overweeg er 's morgens een testje tegenaan te gooien. Wel een ebay klackstar, en weet niet hoe gevoelig die is 2 dagen voor NOD, dus misschien wat zonde.
Zul je net zien dat ik vanmiddag spotting heb ofzo.![]()
Ik heb de dag voor mijn NOD zelfs een tampon ingebracht, met het idee dat ik ongesteld was geworden. Kan dus bijvoorbeeld innestelingsbloeding zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
kruidvat twee voor vijf deed het bij mij prima twee dagen voor nod
Ik heb net een schrik gehad. Heb een donker roze slipje aan een dacht een rode vlek te zien. Is gewoon afscheiding. Geen bloed te bekennen. Maar met de buikpijn die ik heb toch wel geschrokken. K heb het ziekenhuis gemaild hoe nu verder, morgen bel ik er nog even achteraan
Positief denken! De krampjes horen erbij, omdat je lichaam zich nu eenmaal klaar moet maken voor 9 maanden een huisje zijn voor een babytje!quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb net een schrik gehad. Heb een donker roze slipje aan een dacht een rode vlek te zien. Is gewoon afscheiding. Geen bloed te bekennen. Maar met de buikpijn die ik heb toch wel geschrokken. K heb het ziekenhuis gemaild hoe nu verder, morgen bel ik er nog even achteraan
Wij zijn bezig sinds dec 2013... was het maar waar dat we pas een halfjaar bezig warenquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:57 schreef JantinaGr het volgende:
Ik herken mij niet zo zeer in je verhaal, maar wil je wel een hart onder de riem steken. Het is hartstikke positief dat je vriend zo goed zaad blijkt te hebben! En bezig sinds september, dat is nog niet zo heel lang, dus het kan zomaar komende maand raak zijn! Blijf positief, er zijn meer dames die overgewicht hebben maar gewoon zwanger zijn geraakt en nu een kindje verwachten of al in de armen hebben gesloten.
Je moet een speciale thermometer hebben die gevoeliger is. Na de ovulatie stijgt de temperatuur. Bij mij ligt ie normaal tussen 36.20 en 36.40, na de eisprong tussen 36.60 en 36.80/36.99.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:59 schreef silliegirl het volgende:
Vraag over temperaturen: Moet dat met een bepaald soort thermometer of kan een oorthermometer gewoon?
En hoe merk je dat je ovulatie is/ eraan komt met temperaturen?
ik heb echt de hele tijd krampen en steken... en tot nu toe geen bloed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:30 schreef Cassandra87 het volgende:
k heb net een schrik gehad. Heb een donker roze slipje aan een dacht een rode vlek te zien. Is gewoon afscheiding. Geen bloed te bekennen. Maar met de buikpijn die ik heb toch wel geschrokken. K heb het ziekenhuis gemaild hoe nu verder, morgen bel ik er nog even achteraan
quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Deadly, ik denk dat wij ongeveer dezelfde BMI hebben...
Weet je zeker dat die BMI-grens overal zo is. En je hebt het meteen over IVF. Zijn er geen andere opties waarbij je BMI geen probleem is.
Heb je wel regelmatige cyclussen? En gebruik je testen of temperatuur je op je je eisprong te vinden?
Je zegt dat je vriend zijn sperma is onderzocht en dat dat prima is! Maar heb je zelf ook onderzoeken gehad?
Heb je een goed gevoel bij de arts, of zou je niet misschien om een second opinion kunnen vragen?
Ik heb alleen gesprekken gehad met mijn huisarts, en mijn overgewicht is toen ook benoemt, maar ik heb het idee lang niet zoveel als bij jou. Ze wilde ons ook graag doorsturen. Maar dit is gelukkig niet nodig geweest. Ik ben nu zwanger. Na bijna een jaar proberen. Gisteren een echo gehad en het hartje klopt!Hopelijk mogen jullie in de komende maanden ook gewoon zwanger worden!
Lastig hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:32 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]Wat een opmerking zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Het was mijn allereerste vraag bij het "volgende" topic, of die krampen en steken normaal zijn. ik ben al 10 dagen voortdurend aan het checken of ik toch niet ongesteld ben. Want zo voelt het. En die steken gaan soms echt best hard. Maar vooralsnog geen bloed! (Klopt af!)quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Geen oorthermometer, maar een gewone digitale met 2 cijfers achter de komma bij voorkeur.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:59 schreef silliegirl het volgende:
Vraag over temperaturen: Moet dat met een bepaald soort thermometer of kan een oorthermometer gewoon?
En hoe merk je dat je ovulatie is/ eraan komt met temperaturen?
Hmm ik doe m niet anaal. Ik begreep dat het niet echt uit maakt (oraal, vaginaal of anaal),als je maar altijd hetzelfde doet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geen oorthermometer, maar een gewone digitale met 2 cijfers achter de komma bij voorkeur.
Altijd anaal en op hetzelfde tijdstip meten, voor je uit bed bent gegaan en als je minstens 4 uur onafgebroken in bed hebt gelegen. Als je ovulatie eraan komt, stijgt je temperatuur licht, vandaar 2 cijfers achter de komma. Als je ongesteld wordt, daalt ie weer naar de lagere standaardtemperatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |