Maar je komt hier wel regelmatig op m'n FB timeline voorbij dus ik leef op afstand meequote:Op woensdag 11 februari 2015 09:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat lief en bedankt allemaal. Zelfs reacties van users die ik zelden tegen kom
super lief!quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:23 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Maar je komt hier wel regelmatig op m'n FB timeline voorbij dus ik leef op afstand mee
Whaaaa, ik had echt al zo'n gevoel dat je positief zou testen! Ik vraag zelden wanneer mensen gaan testen maar bij jou had ik echt zoiets van ''doe nou testen nuhuh!''quote:
Kruidvatquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:52 schreef JantinaGr het volgende:
Welke test heb je gebruikt? Van ebay klackstar of een clearblue / kruidvat / action test??
*ik ben benieuwd hoever van tevoren je kan testen met de klackstar*
Wel beetje bewustquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:53 schreef L-E het volgende:
Cassandra, wat een bijzondere dag voor twee streepjes! Van harte gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt allemaalWe zijn nog steeds een beetje beduusd
Erg hè! Ben jij wel overeind gebleven? Ik ben toen hartstikke flauwgevallen. Gelukkig zat mijn vader naast me, die heeft me toen opgevangen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:42 schreef MaJo het volgende:
Cassandra, gefeliciteerd! Dat wordt een dubbel mooie dag vandaagWat bijzonder!
Ik mag zo naar huisde tampons zijn er net uitgehaald, wat een gruwel
maar vrij ademen ftw
ze hebben me echt vast moeten houden, anders was ik ook wel tegen de vlakte gegaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:47 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Erg hè! Ben jij wel overeind gebleven? Ik ben toen hartstikke flauwgevallen. Gelukkig zat mijn vader naast me, die heeft me toen opgevangen.
Fijn dat je naar huis mag! Lekker rustig op de bank relaxen!
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kruidvat
[..]
Wel beetje bewustIk had al heel erg het vermoeden dat het raak was, dus ik gokte het er maar op, juist vanwege vandaag. Mijn ei was vrijdag of zaterdag gesprongen dus mijn nod is pas van het weekend.
Ik zie hem hoor!! Wh000h000!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt allemaalWe zijn nog steeds een beetje beduusd
![]()
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
ik zit nog vol aan de pijnstilling dus het valt mee gelukkig! Het blijft wel wat ongemakkelijk en ik kan heel weinig. Mag niet bukken, tillen, heet douchen, warm eten/warme dranken enz dus ik moet vooral liggen en zitten en dat verveelt wel snelquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:02 schreef Fien10 het volgende:
Hoe is het nu met jou MaJo? Veel last of valt het mee?
Hoe is het geweest vandaag Cassandra? Hebben jullie het al mensen verteld of blijft het voorlopig jullie geheimpje?
Waaaaaaaaaaaaaaaaat??????quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
ik moest lachen en janken tegelijk. Doodeng, hopelijk gaat t nu goed, maar een tweede streep!! Wat een geweldig cadeau
Twee dagen voor nod,licht maar zichtbaar zonder bril
Vrijdag mag ik officieel testen en dan het zkh bellen voor een echo
Ik heb in je fotoboek gespiektquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Even snel
Ja hilz ik had twee strepen vanochtend![]()
Mijn beste vriendinnen weten t,moeder was te emotioneel om t te vertellen, de rest komt na de echo
Ik ga nu snel naar de visite. Foto's staan in mijn fotoboek
Wat zien jullie er stralend uitquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Even snel
Ja hilz ik had twee strepen vanochtend![]()
Mijn beste vriendinnen weten t,moeder was te emotioneel om t te vertellen, de rest komt na de echo
Ik ga nu snel naar de visite. Foto's staan in mijn fotoboek
http://fotoboek.fok.nlquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:52 schreef JantinaGr het volgende:
Waar is dat fotoboek te zien? Heeft fok een fotoboek?![]()
Ben ook wel benieuwd naar de jurk!
Fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad!
Thnx!quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl
Dan zelf ff cassandra zoeken.
Gefeliciteerd, stralend paar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |