Mehquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:40 schreef Bottoms_up het volgende:
Wow wat een gestoord mens Silliegirl. Daar zit toch wat frustratie achter lijkt mij.
Heel veel plezier gewenst Cassandra!
Hier ligt foliumzuur niet open en bloot maar ook niet verstopt. Gewoon bij de medicijnen. Sowieso vermoeden een aantal mensen al wat aangezien we net een skoda octavia hebben (en ja, ook de station natuurlijk)
Mijn lichaam blijft nu maar hypochonderen. Nog steeds af en toe last van rugpijn en liespijn. Test van zaterdag was negatief. Ik vermoed dat mijn ei dan toch later was en dan hebben we m misschien gemist. Hier met die volgende ronde
Hier ook. Danwel geen station maar wel een gezinsauto. Ook met voorbedachte rade, maar niemand die er opmerkingen over maakte. Nu nog een kind, voordat deze auto straks vervangen wordt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:52 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Meh![]()
Hier hebben we anderhalf jaar geleden een station gekocht. Maar mijn man wilde die heel graag hebben en die is auto gek dus niemand zocht er wat achterMaar was wel met voorbedachte rade gekocht
Idem... Oude Yaris. Gek word ik ervan. Maar we hebben echt geen geld voor een andere auto, dus ben al heel blij met deze.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:47 schreef Hilzillah het volgende:
Wij zijn niet overgestapt. Ik heb nog steeds een kleine kut corsa. Leuk joh, dat proppen met die maxicosi tussen de naar voren geschoven stoel en deur opening. Het is het zeg maar nét niet
quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:00 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Veel plezier vandaag Cassandra! Hopelijk begint de dag al feestelijk met twee strepen!
Jaquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 08:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
ik moest lachen en janken tegelijk. Doodeng, hopelijk gaat t nu goed, maar een tweede streep!! Wat een geweldig cadeau
Twee dagen voor nod,licht maar zichtbaar zonder bril
Vrijdag mag ik officieel testen en dan het zkh bellen voor een echo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |