abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149524477
*O* *O* Pinquit!
  maandag 9 februari 2015 @ 22:54:12 #102
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_149526381
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:52 schreef pinquit het volgende:

[..]

:D Zelfde als jij, maar dan wat jaartjes later O+ *O*
Nu wil ik ook weer... :')
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 9 februari 2015 @ 23:01:53 #103
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_149526682
woei, Pinq! wat een geweldig leuk nieuws! O+
in de haak.
pi_149531071
Waah pinquit!!! Gefeliciteerd! Nog zo'n mooierd in wording zit in je buik!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_149533103
Ok, mijn broek is zojuist afgezakt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 10:44:56 #106
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149533273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:35 schreef silliegirl het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o :o :o

Verder geen woorden voor. Behalve nog meer :o
  Moderator dinsdag 10 februari 2015 @ 10:49:35 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149533354
Wat een vals wijf is die baas van jou sillie :X ik vind het echt een naar mens als ik dit zo allemaal hoor! Kun je haar niet een keer een veeg uit de pan geven dat dit echt niet kan?
5 - 28 februari Thailand O+
pi_149533552
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:49 schreef MaJo het volgende:
Wat een vals wijf is die baas van jou sillie :X ik vind het echt een naar mens als ik dit zo allemaal hoor! Kun je haar niet een keer een veeg uit de pan geven dat dit echt niet kan?
Nou, dat hoefde ik niet zelf te doen. Ik zat zo geshockeerd naar haar te staren na die opmerking dat meerdere van mijn collega's het spontaan voor me opnamen dat dit not-done was.
  Moderator dinsdag 10 februari 2015 @ 11:06:08 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149533699
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:58 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nou, dat hoefde ik niet zelf te doen. Ik zat zo geshockeerd naar haar te staren na die opmerking dat meerdere van mijn collega's het spontaan voor me opnamen dat dit not-done was.
ah dat is fijn!! Dat mens moet echt leren om wat fatsoenlijker te zijn :X
5 - 28 februari Thailand O+
pi_149535289
Wat walgelijk van dat mens, Silliegirl. Gatverdamme. :(

Ik zit zelf nog een beetje in dubio voor vrijdag. M'n verjaardag + ook nog eens een borrel op het werk. En dan zaterdag ook nog m'n verjaardag vieren.

15 feb is mijn NOD. Misschien vrijdagochtend alvast testen...? O-)
pi_149536263
Jaaa Pinq! *O* *O* *O*
pi_149536403
Sillie... NEE!! Wat een figuur joh! Die is écht niet goed! Gelukkig namen wat collega's het voor je op maar dan nog. Dat gedrag is gewoon heel erg onacceptabel!
pi_149537042
Wat vals Sillie, daar wil je toch niet voor werken? Verder ook geen woorden voor :o
pi_149537085
Ik ren elke keer naar t toilet, denkend dat mijn menstruatie doorgebroken is. Ik heb erg veel last van afscheiding :r Verder krampjes en mijn borsten beginnen ook weer pijn te doen, dus t feest zal wel weer los barsten. Hopelijk vanaf donderdag, want morgen is ons geregistreerd partnerschap *En dan mag ik mijn mooie jurk aan *O* *
pi_149537303
jemig... je baas heeft issues Sillie :X
:)
pi_149538690
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ren elke keer naar t toilet, denkend dat mijn menstruatie doorgebroken is. Ik heb erg veel last van afscheiding :r Verder krampjes en mijn borsten beginnen ook weer pijn te doen, dus t feest zal wel weer los barsten. Hopelijk vanaf donderdag, want morgen is ons geregistreerd partnerschap *En dan mag ik mijn mooie jurk aan *O* *
Het klinkt anders ook alsof je ergens anders last van kan hebben hoor... Heb je al getest? ;)

En tsja. Mijn baas. Ik weet het ook niet. Ze heeft nu 10x dr excuus aangeboden en ze dacht dat "iedereen het al wel wist". Dat zal ze ook wel echt denken, want zo chaotisch is ze.. Maar dan nog weten mn collega's t nu. En dat was eigenlijk niet de bedoeling.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 14:56:20 #117
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149539475
Cassandra, wat spannend voor morgen! Wordt het een groot feest? En krijgen we wel een foto van je jurk? O+
pi_149539560
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:30 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Het klinkt anders ook alsof je ergens anders last van kan hebben hoor... Heb je al getest? ;)

En tsja. Mijn baas. Ik weet het ook niet. Ze heeft nu 10x dr excuus aangeboden en ze dacht dat "iedereen het al wel wist". Dat zal ze ook wel echt denken, want zo chaotisch is ze.. Maar dan nog weten mn collega's t nu. En dat was eigenlijk niet de bedoeling.
Dat heb ik al vaker gedacht en er telkens naast gezeten. Dus we wachten t nu maar af, ik ga uit van pms klachten

Ja ze kan chaotisch zijn maar t hele verhaal geeft me een nare bijsmaak, sorry dat ik het zeg. Vervelend is het wel. Hopelijk is het snel raak bij jullie, dan valt t mee dat alle collega's t weten :) Lijkt me erger als het niet wil lukken en iedereen er van af weet.

Hier had ik dat tijdens de verhuizing, vrienden hielpen, samen met mijn schoonouders, roept een vriendin ineens keihard, zie je wel dat je zwanger wil worden! Had ze foliumzuur gevonden.
Nou wisten mijn schoonouders en beste vriendin het al, maar ik had wel zoiets van, |:(
Mijn standaard smoes als er naar gevraagd wordt is namelijk, nee hoor,, kinderen denken we niet aan! We zijn net verhuisd, eerst de spaarrekening spekken!

Ikk zal morgen een foto van mijn jurk posten :) O+ heeft m nog niet gezien :)
pi_149539746
Spannend hoor! Mooie jurken dragen is altijd leuk, maar op zo'n dag al helemaal! :Y
  dinsdag 10 februari 2015 @ 16:00:12 #120
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149541362
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:35 schreef silliegirl het volgende:

SPOILER
Pfff, dat méén je niet :o Wat een ongelooflijke klote reactie zeg... Fijn dat je collega's het voor je opnamen, maar dan nog, dit had ze nooit mogen doen :N

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat heb ik al vaker gedacht en er telkens naast gezeten. Dus we wachten t nu maar af, ik ga uit van pms klachten

Ja ze kan chaotisch zijn maar t hele verhaal geeft me een nare bijsmaak, sorry dat ik het zeg. Vervelend is het wel. Hopelijk is het snel raak bij jullie, dan valt t mee dat alle collega's t weten :) Lijkt me erger als het niet wil lukken en iedereen er van af weet.

Hier had ik dat tijdens de verhuizing, vrienden hielpen, samen met mijn schoonouders, roept een vriendin ineens keihard, zie je wel dat je zwanger wil worden! Had ze foliumzuur gevonden.
Nou wisten mijn schoonouders en beste vriendin het al, maar ik had wel zoiets van, |:(
Mijn standaard smoes als er naar gevraagd wordt is namelijk, nee hoor,, kinderen denken we niet aan! We zijn net verhuisd, eerst de spaarrekening spekken!

Ikk zal morgen een foto van mijn jurk posten :) O+ heeft m nog niet gezien :)
Ben benieuwd naar je jurk! En alvast heel veel plezier morgen O+ Zou wel extra speciaal zijn als er morgen ook nog wat streepjes zouden verschijnen :D

Wel apart dat er dan bij de verhuizing zo ineens geroepen wordt als er foliumzuur is gevonden, dat had ze ook alleen tegen jou kunnen zeggen als ze het dan toch per se kwijt had gemoeten :{

Toen wij met oud & nieuw een huis vol visite hadden, had ik mijn foliumzuur wel ergens tactisch weggemoffeld, in plaats van het in het kastje te laten staan wat door anderen ook eventueel open getrokken kon worden op zoek naar een glas O-)

En vanaf deze week kunnen we aan de klus :o Zo niet handig tijdens carnaval straks, wanneer we elkaar traditiegetrouw amper zien 8)7 :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149541428
Nou jaaaaa zeg, wat mankeert mensen om zoiets rond te bazuinen? Ben echt blij dat we het eigenlijk niemand verteld hebben.... Als mensen lollig willen doen in gezelschap of een glaasje te veel ophebben dan is het blijkbaar toch heel moeilijk om gewoon je mond te houden. Echt vervelend hoor Sillie... :*

(En hier heb ik netjes het label van de pot foliumzuur getrokken, hihi :7 )
pi_149542531
Veel plezier morgen Cassandra! Leuk leuk.
Hopelijk blijft }) weg.
pi_149544528
Wow wat een gestoord mens Silliegirl. Daar zit toch wat frustratie achter lijkt mij.

Heel veel plezier gewenst Cassandra!

Hier ligt foliumzuur niet open en bloot maar ook niet verstopt. Gewoon bij de medicijnen. Sowieso vermoeden een aantal mensen al wat aangezien we net een skoda octavia hebben (en ja, ook de station natuurlijk :'))

Mijn lichaam blijft nu maar hypochonderen. Nog steeds af en toe last van rugpijn en liespijn. Test van zaterdag was negatief. Ik vermoed dat mijn ei dan toch later was en dan hebben we m misschien gemist. Hier met die volgende ronde :(
  dinsdag 10 februari 2015 @ 20:52:46 #124
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149551251
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:40 schreef Bottoms_up het volgende:
Wow wat een gestoord mens Silliegirl. Daar zit toch wat frustratie achter lijkt mij.

Heel veel plezier gewenst Cassandra!

Hier ligt foliumzuur niet open en bloot maar ook niet verstopt. Gewoon bij de medicijnen. Sowieso vermoeden een aantal mensen al wat aangezien we net een skoda octavia hebben (en ja, ook de station natuurlijk :'))

Mijn lichaam blijft nu maar hypochonderen. Nog steeds af en toe last van rugpijn en liespijn. Test van zaterdag was negatief. Ik vermoed dat mijn ei dan toch later was en dan hebben we m misschien gemist. Hier met die volgende ronde :(
Meh -O-

Hier hebben we anderhalf jaar geleden een station gekocht. Maar mijn man wilde die heel graag hebben en die is auto gek dus niemand zocht er wat achter :P Maar was wel met voorbedachte rade gekocht O-)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149551974
Super irritant Bottoms_up, niet fijn. :(

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:52 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Meh -O-

Hier hebben we anderhalf jaar geleden een station gekocht. Maar mijn man wilde die heel graag hebben en die is auto gek dus niemand zocht er wat achter :P Maar was wel met voorbedachte rade gekocht O-)
Hier ook. Danwel geen station maar wel een gezinsauto. Ook met voorbedachte rade, maar niemand die er opmerkingen over maakte. Nu nog een kind, voordat deze auto straks vervangen wordt. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')