abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:20:57 #276
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149627699
Gefeliciteerd Jantina! Met je streepjes en met je verjaardag! *O*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_149627732
Jantina gefeliciteerd x2!
pi_149627786
Gefeliciteerd Jantina! Streepjes!!! *O* *O*

We krijgen leegloop hier..tijd voor nieuwe aanwas! Of massale doorstroom naar z&g!
pi_149627904
Dubbel gefeliciteerd Jantina! *O*
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:31:06 #280
409579 LuDann
All the way
pi_149627908
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 05:49 schreef JantinaGr het volgende:
Happy birthday to me. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeeej!! Gefeliciteerd!! :D *O*

Was stiekum niet echt een verassing meer voor diegenen die hier lezen denk ik. ;)

Herken je onzekerheid mbt de ibuprofen, ik heb een kuur van 10 dagen Diclofenac geslikt voor ik wist dat ik zwanger was.
pi_149628166
Gefeliciteerd Jantina! *O*
pi_149628540
Dubbel gefeliciteerd Jantina *O*
pi_149629067
Bedankt voor alle lieve reacties!!
En de opstekers met betrekking tot de ibuprofen, doet me goed.

Net bij de etos geweest, kruidvat zit verderop dus (nog) niet geweest, ik schrok me rot van de prijs van de clearblue; dus niet gedaan; komt volgende week (ofzo) wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 07:39 schreef Danaa het volgende:

Is manlief inmiddels al wakker!?!?
Jup. Ik liet hem de tests zien (inmiddels 2 van ebay gedaan).
hij: wat moet ik zien?
ik: twee streepjes. een lichte en een felle.
hij: en wat betekent dat? ( :') )
ik: dat het goed is. :P
hij: *klein glimlachje en strijkt door m'n haar*, dat zou leuk zijn.

Hij is heel erg nuchter en heeft dus nu ook zoiets van :{w HO, eerst maar een tijdje aanzien, om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Dat was dan ook zijn reactie toen ik begon over wat de uitgerekende datum zou (kunnen) zijn.

Een voorzichtige :) van vriendlief dus.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef LuDann het volgende:

[..]

Was stiekum niet echt een verassing meer voor diegenen die hier lezen denk ik. ;)
*denkt na* Niet? :{
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:23:06 #284
409579 LuDann
All the way
pi_149629183
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:17 schreef JantinaGr het volgende:

*denkt na* Niet? :{
Ik las nog een terug, en het is eigenlijk alleen die post over je onderrug die erop wijst idd. Dan weet ik niet waarom het voor mij niet als een verrassing kwam. Had gewoon al het idee dat je wel positief zou testen. :?
pi_149629236
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:23 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik las nog een terug, en het is eigenlijk alleen die post over je onderrug die erop wijst idd. Dan weet ik niet waarom het voor mij niet als een verrassing kwam. Had gewoon al het idee dat je wel positief zou testen. :?
Zesde zintuig ;)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:31:39 #286
409579 LuDann
All the way
pi_149629368
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:25 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Zesde zintuig ;)
Misschien een symptoom van zwangerschap, had hetzelfde idee bij Cassandra. :+
pi_149629704
Wie volgen er LuDann :D

Hier de onderste van vanochtend op mijn nod,is volgens mij inderdaad donkerder .. Het is echt zo *O* ik merk nog nul komma nul :')
pi_149629758
Jantina!!!! Gefeliciteerd! Wat een mooi verjaardagscadeautje!! *O*

Wat een vruchtbare weken! En wat vind ik het leuk dat jullie mij allemaal volgen! Oktoberbabiesssss!!!! O+ (aangezien mijn septemberbaby een oktoberbaby blijkt te zijn)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149629822
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:46 schreef Cassandra87 het volgende:

[ afbeelding ]
Hier de onderste van vanochtend op mijn nod,is volgens mij inderdaad donkerder .. Het is echt zo *O* ik merk nog nul komma nul :')
Ah meid. Ik ben 3 weken verder, en ik merk 0,2 :P Hier alleen verschrikkelijk moe, en af en toe wat misselijk. Krampjes lijken ook vrijwel over. Ik zeg: geniet! O+

En je streep is idd donkerder. Maar schrik niet als je blijft testen dat er misschien ook een eens lichtere tussen zit! (Iets met meer drinken en zulks.)
pi_149629840
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:46 schreef Cassandra87 het volgende:

Pick me pick me!! ;)

Gefeliciteerd Jantina!! O+
pi_149629858
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ah meid. Ik ben 3 weken verder, en ik merk 0,2 :P Hier alleen verschrikkelijk moe, en af en toe wat misselijk. Krampjes lijken ook vrijwel over. Ik zeg: geniet! O+

En je streep is idd donkerder. Maar schrik niet als je blijft testen dat er misschien ook een eens lichtere tussen zit! (Iets met meer drinken en zulks.)
ik blijf niet testen hoor ,, alleen nog een digitale voor de foto. Dit was een ,, ik heb de eerste streepjes ingebeeld maar nu mag ik officieel testen test haha
pi_149629957
Naja, ik geloofde het met momenten zo erg niet dat ik echt wel wat testen heb versleten, had er ook best wel wat liggen van de action/wibra doordat ik regelmatig wel eens testte door mijn lange cyclussen.

Ahhhh het lijstje voor nog maar zo klein in de OP!
pi_149630087
Als We nog even doorposten kan die bijgewerkt worden :D

Ik geloof het ook niet maar kan er nog niet veel aan veranderen,, behalve mij druk maken bij een negatieve test.. Was daar vanochtend trouwens wel bang voor.. Maar normaal heb ik spotting vanaf dag 24, het is nu dag 35 dus dat zegt wel wat. Nu nog wachten op een kloppend hartje ..

OoH en mijn kat springt steeds op schoot .. Daar kan ik ook nog overheen piesen })
pi_149630140
Streepjes op vrijdag de 13de *O*

Gefeliciteerd jantina!(X2)

Wat balen hilzillah. Hier ook spotting sinds gisteren, zal morgen dus losbreken. Volgende week wordt ons nieuwe bed geleverd. Dat kan toch niet misgaan volgende ronde :7

Ik had vorige ronde een vermoeden dat het vroeg is misgegaan (wegens symptomen en heftige ongesteldheid). Met de langere cyclus deze maand werd het vermoeden alleen maar groter. Beetje dubbel gevoel erbij...
pi_149630341
Ja meid, misschien kun je met je eerste echo wel iets zien kloppen! Moet zeggen dat dat we afgelopen woensdag wel erg goed deed hoor.. Maar toch leef ik alweer toe naar de volgende controle ;)

Mijn katten zien me trouwens niet staan. En de hond van vrienden komt ook al niet meer naar me toe.Maar dat schijnt goed te zijn want die hond springt altijd op je, en wanneer je zwanger bent zou hij dat nooit doen volgens zijn baasje. Hoe goedkoop wil je de zwangerschapstest hebben ;)

Bottoms_up, wat vervelend dat je dat gevoel krijgt. Het kan natuurlijk. Geloof dat MaJo dat gevoel ook eens heeft gehad.
Hopelijk brengt het nieuwe bed geluk!
pi_149630548
Cassandra, heb je al `t ziekenhuis gebeld voor echo?

Bottoms :(
pi_149630635
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:15 schreef JantinaGr het volgende:
Cassandra, heb je al `t ziekenhuis gebeld voor echo?

Bottoms :(
vervelend Bottoms ;(

Ja de 27 heb ik een echo
pi_149630672
Stom bottoms! Nieuwbedstreepjes! Moet goedkomen!

Vk vanmorgen toch nog even gebeld.

* Na curettage kan het langer duren
* Ik mag door dat gekke stolsel niet tellen vanaf de curettage maar vanaf het stolsel. en dat is 'pas' december
* lichtere streepjes op ovu kan ook komen door stolsel dus dat het toch nog op gang moet komen.

Anyway... Ik kijk het gewoon nog een aantal maanden aan, en bats me de neten.
pi_149631104
Wij gaan zo de auto in, op naar de Veluwe. Ik ga een November-baby maken van het weekend *O* .

En als dat niet lukt ga ik in ieder geval verwend worden met lekker eten, wandelingen, sauna's en massages en geniet ik van mijn O+ *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')