quote:Op vrijdag 13 februari 2015 05:49 schreef JantinaGr het volgende:
Happy birthday to me.
Jeeej!! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was stiekum niet echt een verassing meer voor diegenen die hier lezen denk ik.![]()
Herken je onzekerheid mbt de ibuprofen, ik heb een kuur van 10 dagen Diclofenac geslikt voor ik wist dat ik zwanger was.
Jup. Ik liet hem de tests zien (inmiddels 2 van ebay gedaan).quote:
*denkt na* Niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef LuDann het volgende:
[..]
Was stiekum niet echt een verassing meer voor diegenen die hier lezen denk ik.![]()
Ik las nog een terug, en het is eigenlijk alleen die post over je onderrug die erop wijst idd. Dan weet ik niet waarom het voor mij niet als een verrassing kwam. Had gewoon al het idee dat je wel positief zou testen.quote:
Zesde zintuigquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:23 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik las nog een terug, en het is eigenlijk alleen die post over je onderrug die erop wijst idd. Dan weet ik niet waarom het voor mij niet als een verrassing kwam. Had gewoon al het idee dat je wel positief zou testen.
Ah meid. Ik ben 3 weken verder, en ik merk 0,2quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Wie volgen er LuDann
[ afbeelding ]
Hier de onderste van vanochtend op mijn nod,is volgens mij inderdaad donkerder .. Het is echt zoik merk nog nul komma nul
ik blijf niet testen hoor ,, alleen nog een digitale voor de foto. Dit was een ,, ik heb de eerste streepjes ingebeeld maar nu mag ik officieel testen test hahaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ah meid. Ik ben 3 weken verder, en ik merk 0,2Hier alleen verschrikkelijk moe, en af en toe wat misselijk. Krampjes lijken ook vrijwel over. Ik zeg: geniet!
![]()
En je streep is idd donkerder. Maar schrik niet als je blijft testen dat er misschien ook een eens lichtere tussen zit! (Iets met meer drinken en zulks.)
vervelend Bottomsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:15 schreef JantinaGr het volgende:
Cassandra, heb je al `t ziekenhuis gebeld voor echo?
Bottoms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |