Nope ik melde dat dit in de voorgaande topics voorbij is gekomen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn punt juist dat niemand dat precies kan weten, en dat het leek alsof jij beweerde van wel.
Ik leg alleen uit wat er bedoeld wordt. Misschien dat je je tekst in een quote kan zetten? Dit leest niet zo lekker weg.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope ik melde dat dit in de voorgaande topics voorbij is gekomen.
Niet alleen in deze ook in het oude Syrie topic wat zeg maar de voorganger van deze was.
hieronder aan een link naar dat topic!
ik zal mijn eigen post hiernogmaals neer zetten dan maar.
In feite anti Alles wat niet in hun straatje past.
Jij vind het niet raar dat de VS eindelijks weer is rond de tafel is gaan zitten met landen als Iran?
De vorige reden half jaartje terug was dat als de VS zou ingrijpen in de regio ( wat nu al weer een poosje gaande is) het ging om Iran.
en niet alleen de VS dit keer ook veel andere landen doen mee, ook de landen in de regio zelf.
Iran was de grootste reden waarom de vs zo graag zou willen ingrijpen in de regio.
ik heb er sinds die tijd niemand over gehoord.
Andere reden was omdat de IS de olie velden in handen had en dat vond de VS niet kunnen.
Ook werd er heilig van overtuigd dat de Mossad achter de IS zat.
Wacht we moeten weer een reden zoeken omdat het weer in het nieuws komt..
Weet je wat.. we zeggen wel dat het helemaal niet bestaat!
zou zeggen 4 topics Lees alles maar even terug!
Erg logisch inderdaad.. zeker dat men om de haverklap weer ergens anders van overtuigd is..
Terwijl dit topic nog geen 4 delen oud is!
Dit kwam allemaal naar voren in de voorgaande topics en het Syrie topic, BNW / syrie gas aanval
Niks mis mee. Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik leg alleen uit wat er bedoeld wordt. Misschien dat je je tekst in een quote kan zetten? Dit leest niet zo lekker weg.
De boodschap van je reactie ontgaat me.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is.
Kon niet meer omdat topic al dicht was.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik leg alleen uit wat er bedoeld wordt. Misschien dat je je tekst in een quote kan zetten? Dit leest niet zo lekker weg.
En hoe kan jij dat bepallen uit jou bronnen dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:34 schreef El_Matador het volgende:
Ja, leuk guyver, dat "dingen in vorige topics voorbij zijn gekomen" maar de "informatie" die tot die inzichten moet leiden, komt toch allemaal uit de massamedia die selectief, wellicht verdraaid en sowieso gepropagandeerd politieke planinformatie "lekken" en die informatie komt zo bij jou, en ons door.
Hoe kan jij in godsnaam bepalen:
- of die informatie waar is
- of niet tegengestelde informatie ook waar kan zijn
- dat dat het hele plaatje is; die informatie is het, meer is er niet, want er is geen informatie
Zouden wij als volk niet veel meer humbleness moeten tonen over wat we nu eigenlijk wel maar vooral niet weten?
Het punt is toch juist dat men weet dat men het niet zeker weet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kon niet meer omdat topic al dicht was.
[..]
En hoe kan jij dat bepallen uit jou bronnen dan?
Hoe weet jij zo zeker van al die info die je neer plemt in dat panama topic?
Vrijwel alles daarvan komt uit de msm!
Nog maar een keer goed lezen dan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De boodschap van je reactie ontgaat me.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het punt is toch juist dat men weet dat men het niet zeker weet?
En daar ben je het, neem ik aan, mee eens. Of niet?
Ah okay, ik kan alleen voor mezelf spreken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Wat ik wel, debiel vind is het wisselen van standpunt om de haverklap.
Het ligt er net maar aan hoe het balletje rolt in het geval van El_matador.
Als je de MSM niet meer serieus neemt, dan moet je NIKS meer ervan serieus nemen.
En niet zolang het hem uit komt om zijn standpunt hard te maken!
Moet je het niet een beetje nuanceren? Het is niet zo zwart/wit als je het wil doen gelovenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je de MSM niet meer serieus neemt, dan moet je NIKS meer ervan serieus nemen.
Klopt, maar Als je dit leest!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ah okay, ik kan alleen voor mezelf spreken.
Als iemand de MSM niet serieus neemt is dat denk ik vanwege tegenstrijdige berichten of berichten die achteraf onjuist bleken te zijn/bedoelt zijn om mensen een bepaald (onjuist) beeld te schetsen. Echter lijkt het me niet dat dan alles maar onjuist zou zijn en dat je niet de MSM kan blijven volgen om te zien welke kant bepaalde dingen opgestuurd worden. Dus ik zie daar wel een nuance in. Een belangrijk onderdeel van misleiding is desinformatie, dus totaal ongeloofwaardig zal het nooit worden. Juist door daartussen te blijven hangen gaan mensen in hoax's/false flags geloven, omdat ze toch niet weten wat ze er precies van moeten maken.
En daarna wel alles gebruikt als grootste schreeuwer in dit topicquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:34 schreef El_Matador het volgende:
Ja, leuk guyver, dat "dingen in vorige topics voorbij zijn gekomen" maar de "informatie" die tot die inzichten moet leiden, komt toch allemaal uit de massamedia die selectief, wellicht verdraaid en sowieso gepropagandeerd politieke planinformatie "lekken" en die informatie komt zo bij jou, en ons door.
Hoe kan jij in godsnaam bepalen:
- of die informatie waar is
- of niet tegengestelde informatie ook waar kan zijn
- dat dat het hele plaatje is; die informatie is het, meer is er niet, want er is geen informatie
Zouden wij als volk niet veel meer humbleness moeten tonen over wat we nu eigenlijk wel maar vooral niet weten?
Dat weet ik maar daarom schreef ik NIKS ook met hoofdletters.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Moet je het niet een beetje nuanceren? Het is niet zo zwart/wit als je het wil doen geloven
Ah okay. Om eerlijk te zijn volg ik dat topic totaal niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt, maar Als je dit leest!
[..]
En daarna wel alles gebruikt als grootste schreeuwer in dit topic
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #159 - Kwamen niet meer thuis...
Waarvan hij een van de grootste verantwoordelijke is voor de OP en al deze informatie haalt uit de MSM ditto geld voor ons samen in elkaar gezette 9/11 OP sorry maar wees dan consequent!
Loop mij niet te veroordelen en te beschuldigen dat ik alles maar uit de MSM haal terwijl je dat zelf ook doet..
Ik kijk geen TV ik haal informatie overal en nergens vandaan het hangt er maar net vanaf wat voor informatie het is!
Als er iets over in het nieuws komt dan kan het maar zo zijn dat het een toegevoegde waarde kan zijn voor een topic.
Ik meen dat Beathoven uit Turkije kwam, kan me ook vergissen hoor.
Als er 1 land is wat dicht bij de IS staat waar het nog relatief rustig is, is het dat land wel ik hoop dat hij wat merkt van de toestand in het land er naast!
Ik hoop dat hij ons van wat meer informatie kan voorzien!
BTW in geval van Iran VS dulde ik op dit bericht..
http://www.nu.nl/weekend/(...)aar-veroordeeld.html
ook had ik nog ergens een filmpje zien staan van de geestelijkleider vand e Iran over benadering van de VS over de aanpak in de regio!
Dat topic is vanuit NWS overgekomen nadat er de wildste geruchten over en weer gingen..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ah okay. Om eerlijk te zijn volg ik dat topic totaal niet.
Komt op mij over als opgeblazen heisa.
Die geruchten ken ik niet, maar die zullen vast 'juicy' zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat topic is vanuit NWS overgekomen nadat er de wildste geruchten over en weer gingen..
Misschien zit de IS wel achter de moorden wie weet!
We gaan beetje off-topic!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die geruchten ken ik niet, maar die zullen vast 'juicy' zijn.
Anders kan ik het niet verklaren waarom men zolang bezig is met 2 Hollandse meisjes.
Ik snap niet wat je punt is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
We gaan beetje off-topic!
Ik zou zeggen lees de OP van die..
Hier gaat het schijnbaar om het wel of niet bestaan van een Islamitische staat in een islamitische regio!
Of er nu wel of niet doden vallen, of dat ze daar gewoon gezellig thee zitten te drinken terwij er wel of geen bommen uit de lucht vallen om hun gezellige thee kransje te verstoren.
Ik zou ook niet chaggy worden als er weer een bom valt op mijn huis!
Ik blijf gewoon vredelievend mijn thee opzuipen zand uit mijn oor peuteren en gezellig met de westerse journalisten vertellen wat de beste manier is om mijn baard te pimpen!
Ik ga afwassen en koken, de mazzel!
Wat een gotspe !quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik zeg er nu dit over, maar Kris en Lisanne zijn hier totaal offtopic en is -naar alle waarschijnlijkheid- geen echte BNW-zaak. De media in die zaak hebben ook geen politieke belangen ofzo. Op de mogelijke connecties tussen Betsy P. en de Panamese media na.
Nu de wereldpolitiek.
Je zegt dat je geen tv kijkt, wat me heel goed lijkt, laat dat vergif buiten je belevingswereld, en wel internetlinks volgt. Ja, dat doe ik ook en een beetje beeld kun je eruit destilleren.
Maar dat is iets heel anders dan zeggen: "Zo zit het!" (dat obligate uitroeptekentje verliest zijn kracht nogal door de frequentie waarmee je hem gebruikt).
Wij kunnen niet bepalen "zo zit het".
Dan terug naar Kris en Lisanne. Ook daar kunnen wij niet bepalen "zo zit het". We kunnen wel pogingen doen, en onze bronnen zijn massamedia maar ook en vooral gewone mensen (zoals de families). Er is ook geen tegenstrijdigheid in de beschrijving van de feiten en waar die wel uit de massamedia volgt, is die juist door het zelfreinigend vermogen in het topic door onze gezamenlijke aanpak er zoveel mogelijk uitgefilterd.
De vergelijking "nieuws rondom Kris en Lisanne" en "nieuwsberichten die het zogenaamde politieke beleid helemaal tot in de puntjes uitleggen" slaat kant noch wal.
Ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat een gotspe !
Als er iemand grossiert in 'het is gebleken dat...', dan ben jij het wel.
Nee, ik ben geen IWAB.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:33 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb geen idee wat je bedoelt.
Wij kunnen niet bepalen "zo zit het".
Wij kunnen wel beredeneren "zo zit het in ieder geval niet"
Heb jij je falsifieringscertificaat?
Was ervan op de hoogte, gewoon t nieuws gevolgd. Maar Öcalan heeft vermoedelijk niet heel veel contact want hij zit nog vast, al staat z'n vrijlating er wel aan te komen. Misschien is 't een sprankje hoop in donkere tijden daar, maar het is Gallië tussen de grootmachten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
Licht in de duisternis van het Midden-Oosten?
Ontwikkelingen in Syrië die de mainstream media voor ons verbergen:
Langs de grenzen van Syrië met Turkije en Noord-Irak, ligt een voornamelijk Koerdisch gebied met een bevolking van 4,6 miljoen mensen, waar een enorm ‘sociaal experiment’ plaatsvindt in het midden van een kruisvuur tussen de Syrische dictatuur en de collectieve waanzin van ISIS.
De (PYD) en de (KNV) in de regio van Rojava, hebben in de regio een samenleving gesticht door het samenbrengen van hartstochtelijk libertarisme (overal geweren, en er zijn helemaal geen belastingen) en vriendelijk anarchisme met een gezonde dosis feminisme.
Een geavanceerd systeem dat ze democratische confederalisme noemen.
Een kleine centrale overheid met een absoluut minimum van 40% vrouwelijke afgevaardigden,
De ontwerper van dit syteem van democratisch confederalisme, Abdullah Öcalan, zegt dat ‘Ecologie en feminisme de centrale pijlers’ zijn van het systeem dat hij heeft aangestuurd.
In Rojava worden mannen die hun vrouwen slaan volledig verstoten uit de gemeenschap, omdat ze het leven in een zeer sociaal verbonden maatschappij vrijwel onmogelijk maken. In plaats van een politiemacht en gevangenissen, werken er ‘vredescommissies’ in elke gemeente om de familiaire wraakmoorden uit te roeien door afspraken te maken op vrijwillige basis tussen beide partijen – en dat werkt.
http://www.gewoon-nieuws.(...)-voor-ons-verbergen/
http://www.cvltnation.com(...)bodys-talking-about/
Wie zegt mij dat deze propaganda wel waar is en al die andere propaganda niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:
Licht in de duisternis van het Midden-Oosten?
Ontwikkelingen in Syrië die de mainstream media voor ons verbergen:
Langs de grenzen van Syrië met Turkije en Noord-Irak, ligt een voornamelijk Koerdisch gebied met een bevolking van 4,6 miljoen mensen, waar een enorm ‘sociaal experiment’ plaatsvindt in het midden van een kruisvuur tussen de Syrische dictatuur en de collectieve waanzin van ISIS.
De (PYD) en de (KNV) in de regio van Rojava, hebben in de regio een samenleving gesticht door het samenbrengen van hartstochtelijk libertarisme (overal geweren, en er zijn helemaal geen belastingen) en vriendelijk anarchisme met een gezonde dosis feminisme.
Een geavanceerd systeem dat ze democratische confederalisme noemen.
Een kleine centrale overheid met een absoluut minimum van 40% vrouwelijke afgevaardigden,
De ontwerper van dit syteem van democratisch confederalisme, Abdullah Öcalan, zegt dat ‘Ecologie en feminisme de centrale pijlers’ zijn van het systeem dat hij heeft aangestuurd.
In Rojava worden mannen die hun vrouwen slaan volledig verstoten uit de gemeenschap, omdat ze het leven in een zeer sociaal verbonden maatschappij vrijwel onmogelijk maken. In plaats van een politiemacht en gevangenissen, werken er ‘vredescommissies’ in elke gemeente om de familiaire wraakmoorden uit te roeien door afspraken te maken op vrijwillige basis tussen beide partijen – en dat werkt.
http://www.gewoon-nieuws.(...)-voor-ons-verbergen/
http://www.cvltnation.com(...)bodys-talking-about/
Tja, dat krijg je ervan met de steun van Turkije aan ISIS. Nieuwe wapens en constant nieuw kanonnenvoer, geleverd door Turkije.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens Amerika heeft ISIS het lastig. ISIS denkt daar zelf heel anders over.
ISIS is teruggedrongen uit Kobani én ligt zwaar onder vuur in Mosul, wat natuurlijk geweldig is. Toch betekent dit niet automatisch dat de terroristische organisatie op het punt van omvallen staat.
Het belangrijkste voor ISIS is dat er continu nieuwe jihadisten bijkomen die hun hebben en houden maar wat graag willen opofferen voor de gekke ‘kalief’ Abu Bakr al-Baghdadi.
En wat dat betreft gaat het nog altijd goed voor ISIS:
Het aantal mensen dat naar Syrië afreist om zich aan te sluiten bij Islamitische Staat of een andere terroristische groep, neemt nog altijd toe. De Verenigde Staten denken dat meer dan 20.000 jihadisten uit meer dan negentig landen naar Syrië zijn gegaan. Dat zijn er duizend meer dan waar de VS vorige maand nog van uitgingen.
De afgelopen tijd hebben maar liefst 3400 westerse extremisten zich aangesloten bij ISIS – of hebben dat geprobeerd. Er lijkt voorlopig nog steeds geen einde te komen aan de instroom van dit soort wannabe jihadisten.
Deze cijfers bewijzen maar weer eens dat de strijd tegen ISIS groter is dan veel mensen – ja, ook veel politici – willen toegeven. We moeten niet alleen de militaire oorlog winnen door de terroristische organisatie te bestrijden (en te bombarderen) in Syrië en Iraq, maar we moeten op de één of andere manier ook de pr-oorlog winnen. Te veel jonge moslims in het Westen voelen zich aangetrokken tot de Radicale Islam; of dat nu gepredikt wordt door ISIS, Al Qaeda, of willekeurig elke andere extremistische organisatie. De enige reden dat ze zich bij ISIS aansluiten is dat die groep relatief succesvol is én duidelijk maakt dat zijn leden alle ruimte krijgen om onschuldige, maar andersdenkende mensen te martelen en te vermoorden. Blijkbaar trekt dat flink wat ‘westerse’ moslims aan.
http://www.dagelijksestan(...)oegen-zich-bij-isis/
20.000 uit meerdere landen, dat is nogal watquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je ervan met de steun van Turkije aan ISIS. Nieuwe wapens en constant nieuw kanonnenvoer, geleverd door Turkije.
99% van die terroristen komen via Turkije daarheen, en de Turkse geheime dienst MIT is daar van op de hoogte. Die weet zelfs welke routes ze gebruiken, maar niemand doet er iets aan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
20.000 uit meerdere landen, dat is nogal wat
En uit België. Zie de vader met zoontje in dit filmpje: http://www.telegraaf.nl/t(...)dervideo_ISIS__.htmlquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:05 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
99% van die terroristen komen via Turkije daarheen, en de Turkse geheime dienst MIT is daar van op de hoogte. Die weet zelfs welke routes ze gebruiken, maar niemand doet er iets aan.
bron?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je ervan met de steun van Turkije aan ISIS. Nieuwe wapens en constant nieuw kanonnenvoer, geleverd door Turkije.
IS claimt ontvoering 'Israëlische spion'quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:52 schreef Izzy73 het volgende:
Ik ga maar eens een gewaagde voorspelling doen. Wat voor nationaliteit zal 1 van de volgende slachtoffers van IS hebben? Zou me niets verbazen als het een Israëliër is.
Kan je daarvan een paar voorbeelden (screenshots) laten zien? Beetje raar dat wanneer dit uit een Amerikaanse media mill zou komen, ze dat ook in beeld zouden zetten. Hoe maak je jezelf verdacht?quote:Voor de kenners: de handtekening van Hill & Knowlton stond bij elk shot in Arabische calligrafieletters vol in beeld.
mwah, 3400 westerse fundamentalistische jongeren is geen substantieel aantal vechttroepen, los ervan dat betwijfeld kan worden hoe geschikt een groot aantal van die westerlingen om te vechten (een aantal van zulke jongens zijn al gebruikt om zelfmoord-aanslagen te plegen, waaronder volgens mij daaronder al minimaal twee nederlanders, wat ook een teken ervoor is dat ze in werkelijke vechtsituaties weinig 'nut' hadden, en 'disposabel' waren).quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
De enige reden dat ze zich bij ISIS aansluiten is dat die groep relatief succesvol is én duidelijk maakt dat zijn leden alle ruimte krijgen om onschuldige, maar andersdenkende mensen te martelen en te vermoorden. Blijkbaar trekt dat flink wat ‘westerse’ moslims aan.
Dat kan ik me juist wél voorstellen. Die zijn makkelijk te manipuleren en overal voor in te zetten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
mwah, 3400 westerse fundamentalistische jongeren is geen substantieel aantal vechttroepen, los ervan dat betwijfeld kan worden hoe geschikt een groot aantal van die westerlingen om te vechten (een aantal van zulke jongens zijn al gebruikt om zelfmoord-aanslagen te plegen, waaronder volgens mij daaronder al minimaal twee nederlanders, wat ook een teken ervoor is dat ze in werkelijke vechtsituaties weinig 'nut' hadden, en 'disposabel' waren).
Volgens mij is dit tot nu hooguit vooral een publicitair thema, maar millitair zal IS weinig substantiele voordelen hebben aan wat westerlingen (deels klein-criminelen, deels lichtelijk labiele jongeren die bv ook eerder meededen aan celebrity-TV-shows en een labiele zucht naar 'beroemdheid' lijken te hebben) die daarheen reizen en willen meevechten (maar het aan training en gevechtservaring ontbreekt).
Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat IS nu werkelijk erop zit te wachten om een soort van reality-Casting-show te worden voor zulke labiele losers.
Als bloed-dorstige barbaric desert guerillas zeker? Volgens mij zijn naieve,onervarende 'soldaten' meer 'n gevaar dan 'n hulp 'for the cause'.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan ik me juist wél voorstellen. Die zijn makkelijk te manipuleren en overal voor in te zetten.
Dat is verrassend .quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als bloed-dorstige barbaric desert guerillas zeker? Volgens mij zijn naieve,onervarende 'soldaten' meer 'n gevaar dan 'n hulp 'for the cause'.
Ik vraag me af hoe de MSM komt bij de cijfers.
Duizenden young western radicalised moslims?
Ik geloof er geen reet van.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is even blijven liggen, excuus, maar ik plaats het antwoord even hier omdat het iedereen aangaat.
Het is met de andere A's ook besproken dus daar gaan we:
BNW: verkoolde handen, onthoofdingen, verbrandingen etc frame voor frame bekijken is gewoon goor en valt ook gewoon onder 'gore' het is ogrish materiaal en dat is al sinds het begin van FOK! gewoon tegen de policy.
Over dit specifieke geval zou ik zeggen: het was groot nieuws, op de FP dit soort zaken absoluut linken, NWS linkt maar naar de FP in zo'n geval en in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.
Nu komt geheid de vraag waarom de brandende boedhist in Vietnam en de moord op Kennedy dan wel, maar als men dat soort zaken niet wilt snappen is dat niet ons probleem lijkt me.
Ik ga toch wel uit van ene beetje common sense.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er staat niets over IS in de policy, wel staat er in de policy dat dit soort ogrish materiaal niet toegestaan is.
Lijkt me duidelijk genoeg en ik ga er ook niet over in discussie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja binnen de geldende policy.
En nee BNW is niet bedoeld om alle ranzigheden te bespreken.
quote:Op zondag 15 februari 2015 21:54 schreef Fogel het volgende:
in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.
Dus bespreken mag, alleen geen linkjes en plaatjes.quote:in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.
Het nieuws is dat IS claimtquote:Op zondag 15 februari 2015 21:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ach ja.
Je kan ook makkelijk 'n hele langere lijst van de oorlogsmisdaden van US e.a. soldaten maken.
En 'n paar leuke beelden van de Agent Orange slachtoffers bijzetten.Zeker veel erger dan de IS onzin.
Ik wil de laatste zien...kan je 'n zoekterm geven misschien?
Er is alleen gecensureerd materiaal op internet. Geen onthoofdingen.quote:isis executes 21 egyptian christians
Klikken op eigen risico.quote:Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waar? Ik zie geen link. Waarschijnlijk is 't toch te erg voor onze gevoelige ogen?!
Die andere IS filmpjes waren ook niet schokkend?
Of moeten we weer de leuke MSM newslezer vertrouwen?
Ik heb de video net gezien en de onthoofdingen zijn echt ranzig. Ik geloof niet dat dit fake is.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het nieuws is dat IS claimt
[..]
Er is alleen gecensureerd materiaal op internet. Geen onthoofdingen.
Alleen een scene waar 21 egyptenaren langs de kust zitten met achter hen IS leden.
Er wordt het een en ander verteld en dan stopt het filmpje.
Ik heb het ook gezien, inderdaad ranzig. Over de echtheid ga ik geen uitspraken meer doen hier.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb de video net gezien en de onthoofdingen zijn echt ranzig. Ik geloof niet dat dit fake is.
wat een gelul dat die filmpjes fake zijn!! hoe wil je zoiets uberhaubt bewerken??quote:Op zondag 15 februari 2015 22:25 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, inderdaad ranzig. Over de echtheid ga ik geen uitspraken meer doen hier.
Moet iedereen zelf maar bepalen.
Er zijn hier een paar users die alles als fake bestempelen.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef Beursaap het volgende:
[..]
wat een gelul dat die filmpjes fake zijn!! hoe wil je zoiets uberhaubt bewerken??
Maar dat dacht je ook van de laatste 'onthoofding' video?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb de video net gezien en de onthoofdingen zijn echt ranzig. Ik geloof niet dat dit fake is.
De onthoofdingen van de journalisten zouden fake of staged kunnen zijn omdat ze op het moment suprème op zwart gingen en er geen raw footage van de onthoofdingen op internet is gereleased. Dat was dubieus en liet dus ruimte voor discussie over de authenticiteit over.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef Beursaap het volgende:
[..]
wat een gelul dat die filmpjes fake zijn!! hoe wil je zoiets uberhaubt bewerken??
Welke was dat?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar dat dacht je ook van de laatste 'onthoofding' video?
Alle films in de bioscoop zijn ook echt volgens jou?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ik denk dat de grens tussen realiteit en fantasie is expres in de war gezet.quote:
Ik weet 't niet precies,ik denk een van de wat 'flashier' producties met de David Cronenberg style neck-snapping audio effects?quote:
die jordaniër in die kooi is echt wel real hoor. waarom zouden ze daarmee gaan kloten? aan alle fake roepers: ga het ze daar lekker vertellen, kom je er vanzelf achter hoe 'fake' die mensen zijnquote:Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De onthoofdingen van de journalisten zouden fake of staged kunnen zijn omdat ze op het moment suprème op zwart gingen en er geen raw footage van de onthoofdingen op internet is gereleased. Dat was dubieus en liet dus ruimte voor discussie over de authenticiteit over.
Dit overtuigt imho echter wel.
ik denk het ook.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat de grens tussen realiteit en fantasie is expres in de war gezet.
ja, mee eens, alleen heeft het altijd een oorzaak waarom ze doen wat ze doenquote:Reality TV,gedramatiseerde true-life cop/murder/crime/history docu's enz. Ik kijk naar de stomme real-life crime docus af en toe,ik vind 't interressent wat voor vreselijke dingen mensen doen voor geld,liefde,hebzucht.whatever.
heb je nog nooit rambo gezien? daar worden ook random mensen doorzeefd met messen en hoofden afgehakt denk je dat ze dat alleen in hollywood kunnen? met een paar uur after effects oefenen kan zelfs jij datquote:Op zondag 15 februari 2015 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eens. Die TV is puur vergif.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat de grens tussen realiteit en fantasie is expres in de war gezet.
Reality TV,gedramatiseerde true-life cop/murder/crime/history docu's enz. Ik kijk naar de stomme real-life crime docus af en toe,ik vind 't interressent wat voor vreselijke dingen mensen doen voor geld,liefde,hebzucht.whatever.
Oordeel zelf. Zie linkje in DMquote:Op zondag 15 februari 2015 22:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit keer wel echt, of toch la misma mierda?
Gracias, morgen misschien. Liever pannenkoeken bakken en Miss Escobar verwennen.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias, morgen misschien. Liever pannenkoeken bakken en Miss Escobar verwennen.
Ik weet niet door wie of wat voor doel precies.Gewoon om mensen in de war te houden dan zijn ze makkelijer te manipuleren? Zet maar 'n schokkende verhaal op TV news op 'n bepaalde tijdstip dan heb je miljoenen mensen die gaan denken: Oh wat erg,de beesten,hoe kan dat nou allemaal.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef badass-san het volgende:
[..]
ik denk het ook.
door wie in de war gezet denk je?, met wat voor doel?
[..]
ja, mee eens, alleen heeft het altijd een oorzaak waarom ze doen wat ze doen
denk het ook, het heeft altijd wel invloed.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet niet door wie of wat voor doel precies.Gewoon om mensen in de war te houden dan zijn ze makkelijer te manipuleren? Zet maar 'n schokkende verhaal op TV news op 'n bepaalde tijdstip dan heb je miljoenen mensen die gaan denken: Oh wat erg,de beesten,hoe kan dat nou allemaal.
Dat is,imo,'n beetje controle van emoties.
Dat vind ik ook maar vreemd.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:14 schreef badass-san het volgende:
[..]
denk het ook, het heeft altijd wel invloed.
angst
kijk naar dit forum. Er mogen opeens geen linkjes meer geplaatst worden.
Ik ook,maar sommige mensen zijn wat gevoeliger dan andere....en die gevoelige onderwerpen mogen niet overgesproken.quote:
De iS/ISIS/ISL is net zo echt als WMD 's en AQ.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:14 schreef badass-san het volgende:
[..]
angst
Als je 't niet begrijpt, begrijp je de historie van 't midden-oosten en de 9/11 voorgeschiedenis en nasleep niet. Wellicht wordt 't eens tijd om je wat in te lezen want 9/11 begint voor de meesten pas op 9/11 maar er ging meer aan vooraf, wat altijd wordt weggelaten.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
De iS/ISIS/ISL is net zo echt als WMD 's en AQ.
(Don't forget the trustworthy sources from within the Intelligence Community!)
Is heel makkelijk uit te zoeken als je het echt wil weten, boek een ticket naar Turkije en steek daarna de grens over bij Syrie of Irak.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
De iS/ISIS/ISL is net zo echt als WMD 's en AQ.
(Don't forget the trustworthy sources from within the Intelligence Community!)
There are no records of the Hanging Gardens having existed at Babylon. Experts today believe that the myth of the Hanging Gardens was perpetuated by soldiers returning to Greece from Babylon. They told exaggerated tales of the things they saw -- Babylon did have some sweet buildings, and the land was more fertile back then -- and in turn the ancient historians made those descriptions even more fanciful, until we had a Wonder of the Ancient World on our hands.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
Het zou wat zijn, de grens over lopen bij Syrië en in een Arabische weelde van tolerantie en wetenschap terechtkomen. De tuinen van Babylon staan. Er heerst vrede, overal overvloed en weelde, de bibliotheken van Alexadrie staan er nog...![]()
Ik boek een vlucht
Lul niet zo dom.quote:Op zondag 15 februari 2015 23:14 schreef badass-san het volgende:
[..]
angst
quote:Het is met de andere A's ook besproken dus daar gaan we:
BNW: verkoolde handen, onthoofdingen, verbrandingen etc frame voor frame bekijken is gewoon goor en valt ook gewoon onder 'gore' het is ogrish materiaal en dat is al sinds het begin van FOK! gewoon tegen de policy.
Over dit specifieke geval zou ik zeggen: het was groot nieuws, op de FP dit soort zaken absoluut linken, NWS linkt maar naar de FP in zo'n geval en in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.
Nu komt geheid de vraag waarom de brandende boedhist in Vietnam en de moord op Kennedy dan wel, maar als men dat soort zaken niet wilt snappen is dat niet ons probleem lijkt me.
Ik ga toch wel uit van ene beetje common sense.
Zie boven je.quote:
Thanks!quote:
quote:
wiens probleem is het dan?quote:Met je 'opeens' dat jullie al tijden gewoon de policy aan je laars lappen is niet mijn probleem.
Zijn er ook kranten die daar niet van leven?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:09 schreef Fogel het volgende:
Kleine voetnoot: Ekstra Bladet is een tabloidkrant en ze leven van sensatienieuws.
Er zijn tabloids en 'serieuze' kranten, ze leven beiden van nieuws maar gaan er anders mee om. Tabloids geven (nog) minder om de kwaliteit van hun bronnen, als er maar schreeuwende koppen van gemaakt kunnen worden.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zijn er ook kranten die daar niet van leven?
Die (nog) vind ik een gepaste nuance.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zijn tabloids en 'serieuze' kranten, ze leven beiden van nieuws maar gaan er anders mee om. Tabloids geven (nog) minder om de kwaliteit van hun bronnen, als er maar schreeuwende koppen van gemaakt kunnen worden.
Ik denk niet dat je hoeft veel history te kennen om te zien dat de IS vids zijn fake.imo.quote:Op maandag 16 februari 2015 00:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je 't niet begrijpt, begrijp je de historie van 't midden-oosten en de 9/11 voorgeschiedenis en nasleep niet. Wellicht wordt 't eens tijd om je wat in te lezen want 9/11 begint voor de meesten pas op 9/11 maar er ging meer aan vooraf, wat altijd wordt weggelaten.
Verder teruggaand zou je 't bestaan van Lawrence of Arabia nog ontkennen in zijn tijd, maar veel impact heeft zo'n mening niet op 't verloop van de geschiedenis.
Absoluut! Maar die gaat er vanuit dat IS bestaat.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
Goed artikel van de Volkskrant
http://www.volkskrant.nl/(...)-de-vijand~a3852455/
Dat is omdat het herkennen van echtheid van een video niets te maken heeft met geschiedenis.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hoeft veel history te kennen om te zien dat de IS vids zijn fake.imo.
Jij weet helemaal niets van het midden oosten.quote:Waarschijnlijk ken ik de Midden Oost iets beter dan wat je denkt.
Maar dan ook helemaal niets.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is omdat het herkennen van echtheid van een video niets te maken heeft met geschiedenis.
[..]
Jij weet helemaal niets van het midden oosten.
Is dat gebaseerd op je vrolijke leventje in Amsterdam? Dat was immers ook de reden dat je dacht dat het in andere gebieden wel zou meevallen met de radicalisering. Een ware kosmopoliet.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hoeft veel history te kennen om te zien dat de IS vids zijn fake.imo.
Waarschijnlijk ken ik de Midden Oost iets beter dan wat je denkt.
Nee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dat gebaseerd op je vrolijke leventje in Amsterdam? Dat was immers ook de reden dat je dacht dat het in andere gebieden wel zou meevallen met de radicalisering. Een ware kosmopoliet.
Zand, veel zand!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
Women living under Islamic State’s control in Iraq and Syria are facing increasingly harsh restrictions on movement and dress, which are rigorously enforced by religious police and are leading to resentment and despair among moderate Muslims.
Residents of Mosul, Raqqa and Deir el-Zour have told the Guardian in interviews conducted by phone and Skype that women are forced to be accompanied by a male guardian, known as a mahram, at all times, and are compelled to wear double-layered veils, loose abayas and gloves.
Their testimonies follow the publication this month of an Isis “manifesto” to clarify the “realities of life and the hallowed existence of women in the Islamic State”. It said that girls could be married from the age of nine, and that women should only leave the house in exceptional circumstances and should remain “hidden and veiled”.
Sama Maher, 20, a resident of Raqqa who has been detained several times by Isis religious police, known as Hisbah, for violating Isis rules, said: “It is prohibited for a woman in Raqqa or Deir el-Zour to move anywhere outside without a mahram, a male guardian. It is a big problem as I do not have any, we are only five sisters.”
Hele artikel hier: http://www.theguardian.co(...)q-syria-veils-gloves
Waar hebben die mannen daar toch last van?
IS, een beetje het two girls one cup van de jaren 10.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
Jihadist militants from Islamic State (IS) have burned to death 45 people in the western Iraqi town of al-Baghdadi, the local police chief says.
Wat moet je hier nog op zeggen behalve
Weet je wat ik trouwens ook een enorm domme opmerking vind in die link!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:41 schreef gijsman het volgende:
http://www.wanttoknow.nl/(...)en-bewapend-door-vs/
Toffe studieboeken hebben ze daarquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:08 schreef theguyver het volgende:
De hoogste islamitische autoriteit in Egypte, de Al-Azhar Universiteit, moedigt in een officieel leerboek voor middelbare scholen moslims aan om ‘afvalligen’ van het geloof op te eten zolang het mensenvlees maar niet gekookt wordt (zie film hierboven). Op het Al-Tahrir TV-kanaal citeerde adviseur Ahmad Abdo Maher letterlijk uit het studieboek (‘Al-Iqna’ Fe Hal Alfath Abi Shuja’) van de Al-Azhar Universiteit waarin staat dat er voor het eten van ongekookt mensenvlees geen toestemming nodig is en er dan ook geen straf op staat. Al-Azhar maakt deel uit van de Moslim Broederschap regering en heeft in de nieuwe grondwet (artikel 4) de macht gekregen om gezaghebbende edicten ten aanzien van de islam en de Sharia uit te vaardigen.
http://likud.nl/2013/03/v(...)gedood-en-opgegeten/
http://joostniemoller.nl/(...)yrie-onder-rebellen/
Het was groot nieuws, afgelopen zomer, de Syrische ‘rebel’ Abbu Sakkar, die het hart, anderen zeiden een deel van de long, opat van een gedode tegenstander.
Kannibalisme. Was de burgeroorlog al in zo’n stadium van beestachtigheid gekomen? Nu raakt via Arabische nieuwskanalen het bericht verspreid dat onder de Soennitische strijders in Allepo gevallen van de dodelijke ziekte Kuru geconstateerd worden. Kuru krijg je uitsluitend door kannibalisme. Het komt voor onder Papoea’s, en is het gevolg van het eten van menselijke hersenen.
In Syrië zouden nu al 8 tot 20 gevallen van Kuru gesignaleerd te zijn. Twee mannen met Kuru kwamen terecht in een ziekenhuis in Turkije. Een is er al gestorven.
![]()
Prima scheelt kokenquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toffe studieboeken hebben ze daar.
Broodje Kuru halen vanavond?
Agh ze moeten ergens geld vandaan halen!quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:41 schreef Tingo het volgende:
Orgaan handel is big business voor jarenlang al.
Maar tis MSM, dus misschien fake.Ik heb niet erg veel interesse in.
http://www.nytimes.com/20(...)?pagewanted=all&_r=0
"A two-year corruption and international money-laundering investigation stretching from the Jersey Shore to Brooklyn to Israel and Switzerland culminated in charges against 44 people on Thursday, including three New Jersey mayors, two state assemblymen and five rabbis, the authorities said.
It was replete with tales of the illegal sales of body parts; of furtive negotiations in diners, parking lots and boiler rooms; of nervous jokes about “patting down” a man who turned out to indeed be an informant; and, again and again, of the passing of cash — once in a box of Apple Jacks cereal stuffed with $97,000."
Whoever writes this kind of nonsense is fcking insane.quote:Op donderdag 19 februari 2015 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
'IS-strijders dringen Turkije binnen en plannen aanslagen'
Terroristen van Islamitische Staat (IS) zijn Turkije binnengedrongen en plannen aanslagen op diplomatieke posten in Ankara en Istanbul.
Daarvoor waarschuwt de Turkse nationale inlichtingendienst donderdag volgens Turkse media.
Het gaat volgens de krant Hürriyet om een groep van circa drieduizend extremisten die zich moesten terugtrekken uit de grensstad Kobani en nu het zuiden van Turkije willen binnendringen. Een onbekend aantal van hen zou de grens al zijn overgestoken.
De IS-strijders bereiden volgens de inlichtingendienst zelfmoordaanslagen en bomaanslagen voor. Vooral diplomatieke posten van landen die deelnemen aan de coalitie tegen IS en die bombarderen in Syrië zouden het doelwit zijn.
Andere IS-militanten proberen als vluchtelingen Europa te bereiken via Bulgarije om daar aanslagen te plegen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)annen-aanslagen.html
Tof die open grenzen
Goed dat jij dat om de zoveel tijd even komt herhalen. Erg interessante toevoegingen heb je altijd. Laat je het weten als je weer wat nieuws hebt geleerd op school?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Whoever writes this kind of nonsense is fcking insane.
Komt allemaal uit de koker van de islamofobe Erdogan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Whoever writes this kind of nonsense is fcking insane.
Ach, BBC.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
Jihadist militants from Islamic State (IS) have burned to death 45 people in the western Iraqi town of al-Baghdadi, the local police chief says.
Exactly who these people were and why they were killed is not clear, but Col Qasim al-Obeidi said he believed some were members of the security forces.
IS fighters captured much of the town, near Ain al-Asad air base, last week.
Col Obeidi said a compound that houses the families of security personnel and local officials was now under attack.
He pleaded for help from the government and the international community.
The fighting and poor communications in the area make it difficult to confirm such reports.
Earlier this month, IS published a video showing militants burning alive a Jordanian air force pilot, whose plane crashed in Syria in December.
Siege
Al-Baghdadi had been besieged for months by Islamic State fighters before its fall on Thursday.
It had been one of the few towns to still be controlled by the Iraqi government in Anbar province, where IS and allied Sunni Arab tribesmen launched an offensive in January 2014.
Pentagon spokesman Rear Adm John Kirby told reporters on Friday that al-Baghdadi's capture needed to be put in perspective.
He said it was the first time in the last couple of months that the jihadist group had taken new ground.
However, Ain al-Asad air base, where about 320 US Marines are training members of the Iraqi army's 7th Division, is only 8km (5 miles) away.
The base was itself attacked by IS militants, among them several suicide bombers, on Friday. The militants were eventually repelled by Iraqi troops backed by US-led coalition aircraft.
http://m.bbc.com/news/world-middle-east-31502863
Wat moet je hier nog op zeggen behalve
Misschien moet jij je roze bril eens afzetten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ach, BBC.
Misschien kan je beter niet deze soort verhalen zo serieus nemen.
Alsof 't eerste keer is dat jonge mensen zijn betrokken bij 'oorlog' (echt of niet)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
16 jaar![]()
Two 16 year olds have been arrested by anti-terror police in Greater Manchester.
The pair - a girl and a boy - were detained by the North West Counter Terrorism Unit on suspicion of being concerned in the commission, preparation or instigation of an act of terrorism.
Two address in the Mossley area of Tameside, which is east of Manchester city centre, are being searched, Greater Manchester Police said.
Meanwhile, a 29-year-old man from Stoke-on-Trent was arrested on Tuesday morning on suspicion of encouraging terrorism and supporting a proscribed organisation.
The arrest relates to "suspected online postings which reference the Islamic State", West Midlands Police said.
http://www.telegraph.co.u(...)-and-girl-of-16.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag niet posten op hartvannederland kijkers forum.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hahaha... die Tingo houdt de gemoederen hier goed bezig zie ik.
Ik vraag me af als 't echte mensen/acteurs zijn. Kan makkelijk CGI karakters zijn imo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik blijf me wel afvragen waar ze al deze crISIS acteurs vandaan hebben gehaald, duidelijk fake, zie je ook aan de editing van de videos.
Dat zou ook een valide theorie zijn, echter lijken mij de kosten van CGI wel duurder.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vraag me af als 't echte mensen/acteurs zijn. Kan makkelijk CGI karakters zijn imo.
De makers van de nep films hebben ook geen last/problemen van echte mensen.
Ik denk dat de kosten zijn niet 'n probleem.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat zou ook een valide theorie zijn, echter lijken mij de kosten van CGI wel duurder.
Dat doet iemand die een scheet laat in een lift ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hahaha... die Tingo houdt de gemoederen hier goed bezig zie ik.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik blijf me wel afvragen waar ze al deze crISIS acteurs vandaan hebben gehaald, duidelijk fake, zie je ook aan de editing van de videos.onscherp plaatje word ineens stuk duidelijker op ingezoomd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
dat kan ik ook !
Er staat nog een vraag voor u open!!
Je kan 't zelfde vragen stellen over mensen(meestal vrouwen) handel.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
Three London schoolgirls believed to have fled to join Isis in Syria
Counter-terror police issue appeal for information about three girls aged between 15 and 16 who left their homes in east London last week and caught a flight to Turkey
Three teenage girls are feared to be on their way to join Islamic State militants in Syria after fleeing their London homes in the school half-term holidays.
The girls – named as Shamima Begum, 15, Kadiza Sultana, 16, and an unidentified 15-year-old girl – slipped out of their homes in east London last Tuesday and secretly caught a flight to Istanbul, Turkey.
In the first public appeal of its kind, Scotland Yard counter-terror detectives pleaded for information about the whereabouts of the girls and urged them to return home to their “devastated” families.
The three girls, all academically-gifted students at Bethnal Green academy in east London, were friends with a 15-year-old girl who is believed to have travelled to join Islamic State (Isis) last December.
Kadiza Sultana. Photograph: Met police
The three girls were interviewed in December by detectives about the whereabouts of their friend but were not themselves considered at risk of fleeing Britain. There are now concerns that the girls may be planning to meet up with their friend in Isis-held territory.
Hele artikel hier: http://www.theguardian.co(...)hoolgirls-isis-syria
Not gifted enough blijkbaar.
En kunnen deze kinderen ongezien uit huis vertrekken? Voorbereidingen treffen en paspoort regelen en dat soort dingen. Dat merken ouders toch?
Man man man, hoe is het mogelijk dat mensen hierin trappen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
Hoogste tijd voor nieuwe sterke Europese leiders tegen ISIS
Door Joost Niemöller
Wie de berichten van de afgelopen dagen volgt, ziet dat ISIS in Irak kennelijk niet onder de indruk is van de bombardementen van ‘de coalitie.’ Ze zijn een offensief westwaarts begonnen richting de stad Erbil, waar zich ook Nederlandse militairen bevinden. Meer zuidelijk, op vijf mijl afstand van een enorme Irakese legerbasis, waar zich ook honderden Amerikaanse trainers zouden bevinden, heeft ISIS 45 mensen levend verbrand, als teken van hun macht, en als afschrikking. Ik hoor niets over tegenaanvallen. Het is de vraag hoe sterk de Koerden zijn. Over de kracht van het Irakese leger, dat zich zo makkelijk liet overlopen, hoeven we ons al helemaal geen illusies te maken.
Men lijkt zich in Irak angstig in te graven en af te wachten tot ISIS een fout maakt.
Nog veel ernstiger is de situatie in Libië.
Italië vreest van daaruit een invasie, maar lijkt nauwelijks over de militaire middelen te beschikken iets tegen ISIS in Libië te doen.
Er is een intern document uitgelekt waaruit blijkt dat ISIS van plan is Europa te laten overstromen door migranten, door de chaos en het geweld in Libië te vergroten. Met die migranten kan ook ISIS meereizen Europa in.
Eerste doel: Rome.
Er wordt nogal eens gezegd dat ISIS militair niet veel voorstelt. De laatste berichten wijzen daar niet erg op. Ondanks de tegenslagen die ISIS geboekt heeft in Kobani, na maandenlange strijd, lijken ze nog niets aan slagkracht verloren te zijn. ISIS heeft geen tanks of vliegtuigen nodig. Met het aanjagen van angst, verspreid door berichten over steeds meer onvoorstelbare wreedheden, en de doodsverachting van hun strijders komen ze al een heel eind. Wat ze vooral ervaren is de zwakte van het Westen.
Het Westen durft niet openlijk te spreken over de islamisering in Europa, over de aanhang onder moslims in Europa voor ISIS, en lijkt al helemaal geen plannen lijkt te hebben om ISIS te verslaan. Waar bleef die bijeenkomst op hoog EU niveau toen ISIS zwoer op te trekken naar Europa? Als één man achter Italië? Waar was Merkel? Waar was Hollande? Europa heeft zwakke, weifelende leiders, dat is het grote probleem nu. Eerlijk gezegd jaagt dat me veel meer angst aan dan ISIS zelf met hun horrorfilms.
http://joostniemoller.nl/(...)-leiders-tegen-isis/
Op BBC News heeft de reporter vermeld:quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
Three London schoolgirls believed to have fled to join Isis in Syria
Counter-terror police issue appeal for information about three girls aged between 15 and 16 who left their homes in east London last week and caught a flight to Turkey
Three teenage girls are feared to be on their way to join Islamic State militants in Syria after fleeing their London homes in the school half-term holidays.
The girls – named as Shamima Begum, 15, Kadiza Sultana, 16, and an unidentified 15-year-old girl – slipped out of their homes in east London last Tuesday and secretly caught a flight to Istanbul, Turkey.
In the first public appeal of its kind, Scotland Yard counter-terror detectives pleaded for information about the whereabouts of the girls and urged them to return home to their “devastated” families.
The three girls, all academically-gifted students at Bethnal Green academy in east London, were friends with a 15-year-old girl who is believed to have travelled to join Islamic State (Isis) last December.
Kadiza Sultana. Photograph: Met police
The three girls were interviewed in December by detectives about the whereabouts of their friend but were not themselves considered at risk of fleeing Britain. There are now concerns that the girls may be planning to meet up with their friend in Isis-held territory.
Hele artikel hier: http://www.theguardian.co(...)hoolgirls-isis-syria
Not gifted enough blijkbaar.
En kunnen deze kinderen ongezien uit huis vertrekken? Voorbereidingen treffen en paspoort regelen en dat soort dingen. Dat merken ouders toch?
Het word idd steeds absurder met die berichtgeving waarbij we ons voor moeten stellen dat " ze " aan de " poort "van Europa staan zoals vroeger aan de poorten van een kasteel klaar om ons onder de voet te lopen nadat de muren zijn afgebroken .quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Man man man, hoe is het mogelijk dat mensen hierin trappen.
ISIS is niet onder de indruk van de bombardementen van de NAVO?
Ze hebben geen vliegtuigen, geen tanks maar rijden in jeeps met vlaggen in de hand dwars door het Midden-Oosten en verslaan het ene zwaarbewapende leger met tanks raketten en bommenwerpers na de ander.
En nu op weg naar Rome. Het lijkt wel Asterix en Obelix. (de galliërs)
Maar dan met Red-Bull (gal) als toverdrankje en gewapend met afschrikwekkende you-tube filmpjes.
Italië vreest een aanval en Merkel en Hollande maken zich druk om Oekraïne en Griekenland?
De NAVO moet zich kapot schamen, dat ze ISIS niet kunnen/willen stoppen.
Een coalitie van 60 landen met geavanceerde bommenwerpers zijn niet in staat om een groep terroristen waarvan een jaar geleden nog amper iemand had gehoord te stoppen.
Eens.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ze hebben geen vliegtuigen, geen tanks maar rijden in jeeps met vlaggen in de hand dwars door het Midden-Oosten en verslaan het ene zwaarbewapende leger met tanks raketten en bommenwerpers na de ander.
Maar dan met Red-Bull (gal) als toverdrankje en gewapend met afschrikwekkende you-tube filmpjes.
Italië vreest een aanval en Merkel en Hollande maken zich druk om Oekraïne en Griekenland?
Een coalitie van 60 landen met geavanceerde bommenwerpers zijn niet in staat om een groep terroristen waarvan een jaar geleden nog amper iemand had gehoord te stoppen.
Een coalitie van 60 (!) landen beslist niet zomaar even over wat zij wel of niet gaan doen tegen een vijandelijke groepering, dat lijkt me logisch. Daarnaast is IS niet zomaar een afgebakend stuk land waar je at random bommen op kan gooien, bovendien zijn er van die gekke mensen die het ook nog eens niet geheel ethisch vinden om wijken plat te gooien omdat daar "mogelijk" IS strijders zitten.quote:Een coalitie van 60 landen met geavanceerde bommenwerpers zijn niet in staat om een groep terroristen waarvan een jaar geleden nog amper iemand had gehoord te stoppen.
Vliegtuigen hadden ze wel een paar genakt maar kunnen ze niets mee. Is toch wat anders dan een skateboard zo'n jet.quote:Ze hebben geen vliegtuigen,
Dan heb je niet opgelet.quote:geen tanks
Wat stel jij voor? Het midden oosten gewoon napalmen?quote:Een coalitie van 60 landen met geavanceerde bommenwerpers zijn niet in staat om een groep terroristen waarvan een jaar geleden nog amper iemand had gehoord te stoppen.
Misschien moet je dan je berichten halen bij een degelijke bron.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Het word idd steeds absurder met die berichtgeving waarbij we ons voor moeten stellen dat " ze " aan de " poort "van Europa staan zoals vroeger aan de poorten van een kasteel klaar om ons onder de voet te lopen nadat de muren zijn afgebroken .
Het lijkt wel alsof men heel graag wil geloven dat dat de onderliggende gedachte is.quote:Het lijkt wel alsof we heel bang moeten worden.
Destabilisatie van juist die landen die de CFR volgens PNAC in handen wil hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het geweld lijkt juist te worden getolereerd door de wereldleiders. Ze laten ze gewoon lekker aanklooien en die landen ontwrichten en destabiliseren. Alsof het ze best uitkomt allemaal. Ondertussen worden we bang gemaakt door alle berichten over een oprukkend IS en is de roep om grootschalige interventie groter en groter aan het worden.
Ben benieuwd wat er te gebeuren staat. Something big... moet haast wel.
De msm is de bangmaker en de ervaring leert dat het gehype van angst en eventuele invasies niet altijd met de realiteit te maken hebben . Dit zijn dezelfde " degelijke " bronnen die jarenlang braaf meededen met de massavernietingswapens die er niet waren . Dat noem ik geen degelijke bron .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien moet je dan je berichten halen bij een degelijke bron.
[..]
Het lijkt wel alsof men heel graag wil geloven dat dat de onderliggende gedachte is.
Welk filmpje?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Destabilisatie van juist die landen die de CFR volgens PNAC in handen wil hebben.
En een hele hoop propaganda helpt daarbij. "Je" filmpje nog niet gekeken trouwens.
Ze hebben tanks vliegtuigen en zware wapens!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik heb toevallig het nieuws gezien en daar ben ik geen bangmakerij tegengekomen. Waar doel je precies op? Dat ze berichtgeving hebben over dat IS plannen heeft voor Italië?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:44 schreef Summers het volgende:
[..]
De msm is de bangmaker en de ervaring leert dat het gehype van angst en eventuele invasies niet altijd met de realiteit te maken hebben . Dit zijn dezelfde " degelijke " bronnen die jarenlang braaf meededen met de massavernietingswapens die er niet waren . Dat noem ik geen degelijke bron .
Nazi-Duitsland, dat land dat volgens Anne Frank niet vervolgd heeft?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Alsof 't eerste keer is dat jonge mensen zijn betrokken bij 'oorlog' (echt of niet)
Volgens mij zijn er ook 'n paar jongen en meisjes bij extreem rechts organisaties ook.
Hoeveel jongens hadden 'n soms ongezond interesse in Nazi Duitsland.
The Telegraph. Oh dear.
Dit staat er nu wel heel raar ... Volgens Anne heeft nazi-Duitsland Frank niet vervolgd?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:05 schreef TitusPullo het volgende:
Nazi-Duitsland, dat land dat volgens Anne Frank niet vervolgd heeft?
Bijvoorbeeld , Het onzichtbare monster onder het bed . De helft van de berichten komt er op neer dat er niks gebeurd is en dat alle angstzaaierij is gebaseerd op wat ieder individu zich ervan kan voorstellen dat zou kunnen gebeuren . Dat is geen realiteit maar de helft maak je zelf echt door angst . Door de berichtgeving roepen ze op tot haat tegen moslims en creeren ze meer problemen .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb toevallig het nieuws gezien en daar ben ik geen bangmakerij tegengekomen. Waar doel je precies op? Dat ze berichtgeving hebben over dat IS plannen heeft voor Italië?
Valt me wel op de enige die het over angst heeft zijn jij Tingo Cad en Izzy73 de rest houd gewoon de schouders op er voor.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld , Het onzichtbare monster onder het bed . De helft van de berichten komt er op neer dat er niks gebeurd is en dat alle angstzaaierij is gebaseerd op wat ieder individu zich ervan kan voorstellen dat zou kunnen gebeuren . Dat is geen realiteit maar de helft maak je zelf echt door angst . Door de berichtgeving roepen ze op tot haat tegen moslims en creeren ze meer problemen .
En met 'n beetje zappen door de westerse MSM zie je dat alle nationale zenders gaan met 't zelfde verhalen.....heel weinig verschil behalve van taal.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Het word idd steeds absurder met die berichtgeving waarbij we ons voor moeten stellen dat " ze " aan de " poort "van Europa staan zoals vroeger aan de poorten van een kasteel klaar om ons onder de voet te lopen nadat de muren zijn afgebroken .
Dat is niet waar want in Nederland en in heel Europa worden moslims aangevallen door mensen die zich laten leiden door angstzaaierij en berichtgeving van de msm . Het probleem gaat niet weg door je schouders op te halen of het te ontkennen .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Valt me wel op de enige die het over angst heeft zijn jij Tingo Cad en Izzy73 de rest houd gewoon de schouders op er voor.
Dus wie is er nu angstig?
Ik zie ook niemand in paniek op straat of de hele dag lullen dat ze bang zijn voor extremisten of iets, mja ik woon in tukker land he, misschien dat we er hier iets te nuchter voor zijn!
Oh ja, die claims die je niet hard kon maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:46 schreef Summers het volgende:
Dat is niet waar want in Nederland en in heel Europa worden moslims aangevallen door mensen die zich laten leiden door angstzaaierij en berichtgeving van de msm . Het probleem gaat niet weg door je schouders op te halen of het te ontkennen .
Inderdaad, en het werkt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat precies? Duizenden 'young,radicalised,western moslims' heen en weer waar ze willen? Zijn er niet wat strenger 'security measures' in plaats?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eens.
Dat bericht ook
Aan de ene kant zitten we met tig jihadstrijders die naar Syrië willen en aan de andere kant worden ze juist Europa weer ingestuurd om Rome te grazen te nemen
Het lijkt wel alsof we heel bang moeten worden.
Precies, ben ook wel benieuwd wat er staat te gebeuren.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het geweld lijkt juist te worden getolereerd door de wereldleiders. Ze laten ze gewoon lekker aanklooien en die landen ontwrichten en destabiliseren. Alsof het ze best uitkomt allemaal. Ondertussen worden we bang gemaakt door alle berichten over een oprukkend IS en is de roep om grootschalige interventie groter en groter aan het worden.
Ben benieuwd wat er te gebeuren staat. Something big... moet haast wel.
Het zou verdachter zijn als het allemaal verschillende verhalen waren. Weleens over nagedacht of blaat je maar weer wat?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
En met 'n beetje zappen door de westerse MSM zie je dat alle nationale zenders gaan met 't zelfde verhalen.....heel weinig verschil behalve van taal.
Volgens Tingo en Cad en Izzy73 wel want volgens hun bestaat de IS niet eens!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is niet waar want in Nederland en in heel Europa worden moslims aangevallen door mensen die zich laten leiden door angstzaaierij en berichtgeving van de msm . Het probleem gaat niet weg door je schouders op te halen of het te ontkennen .
Het komt zelfs in de msm en toch ontken je het ? moslimvrouwen die bier over hun heen krijgen , fysiek aangevallen worden , uitgescholden of gedwongen worden bijv in de bus om zich publiekelijk uit te spreken tegen de aanslag in Parijs . Meldpunt islamofobie . Zijn we nou echt zo onbewust dat we niks hebben geleerd van de geschiedenis en toekijken hoe een groep word gedemoniseerd met behulp van de msm ?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, die claims die je niet hard kon maken.
Dus?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:50 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Inderdaad, en het werkt.
Op de FP zijn er al mensen die roepen dat we over een jaar in IS kampen zitten
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Valt me wel op de enige die het over angst heeft zijn jij Tingo Cad en Izzy73 de rest houd gewoon de schouders op er voor.
Waarom leg je mensen telkens woorden in de mond?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:56 schreef theguyver het volgende:
Volgens Tingo en Cad en Izzy73 wel want volgens hun bestaat de IS niet eens!
De joden krijgen op dit foum ook van alles op de kop?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Het komt zelfs in de msm en toch ontken je het ? moslimvrouwen die bier over hun heen krijgen , fysiek aangevallen worden , uitgescholden of gedwongen worden bijv in de bus om zich publiekelijk uit te spreken tegen de aanslag in Parijs . Meldpunt islamofobie . Zijn we nou echt zo onbewust dat we niks hebben geleerd van de geschiedenis en toekijken hoe een groep word gedemoniseerd met behulp van de msm ?
OMG het werkt , de politiek en msm moeten het van die mensen hebben die ze kunnen bespelen als een marionet .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:50 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Inderdaad, en het werkt.
Waar ben je zo bang voor dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:01 schreef Summers het volgende:
[..]
OMG het werkt , de politiek en msm moeten het van die mensen hebben die ze kunnen bespelen als een marionet .
Zoals ik al zeg ... ga ff stad in, neem telefoon mee gaa eens mensen interviewen, denk dat je op een heel ander beeld terecht komt als wat jij denkt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:01 schreef Summers het volgende:
[..]
OMG het werkt , de politiek en msm moeten het van die mensen hebben die ze kunnen bespelen als een marionet .
Ik niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kijk... wie is er nu bang dan?
Jij lavje?
Dat was op reactie dat mensen zich over een jaar al in IS kampen waandenquote:
Dat hoeft niet want er is een meldpunt islamofobiequote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg ... ga ff stad in, neem telefoon mee gaa eens mensen interviewen, denk dat je op een heel ander beeld terecht komt als wat jij denkt.
Vraag eens al je vrienden hoe ze er over denken?
8111quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat hoeft niet want er is een meldpunt islamofobie
Tja; onze lieve heer heeft nu eenmaal rare kostgangers.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:50 schreef Izzy73 het volgende:
Inderdaad, en het werkt.
Er ontbrak een jou. Het is een schrijnend voorbeeld van het opportunisme waarmee de geschiedenis gebruikt wordt: de moslims worden gediaboliseerd, zoals de joden door de Nazi's! Maar ik kan aantonen dat een van de meest bekende slachtoffers van de Holocaust nooit bestaan heeft!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit staat er nu wel heel raar ... Volgens Anne heeft nazi-Duitsland Frank niet vervolgd?
Welke angstzaaierij? Dat was mijn vraag.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld , Het onzichtbare monster onder het bed . De helft van de berichten komt er op neer dat er niks gebeurd is en dat alle angstzaaierij is gebaseerd op wat ieder individu zich ervan kan voorstellen dat zou kunnen gebeuren .
Dat heb ik nooit zo ervaren.quote:Dat is geen realiteit maar de helft maak je zelf echt door angst . Door de berichtgeving roepen ze op tot haat tegen moslims en creeren ze meer problemen .
Dan heb je niet goed gezapt. Verder dacht ik dat jij die media vermeedquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
En met 'n beetje zappen door de westerse MSM zie je dat alle nationale zenders gaan met 't zelfde verhalen.....heel weinig verschil behalve van taal.
Op jou, blijkbaar. Je zit hier de hele tijd angst te zaaien.quote:
Op FP ja? Stop de persenquote:Op de FP zijn er al mensen die roepen dat we over een jaar in IS kampen zitten
Heb je inmiddels meer bronnen dan een link naar een meldpunt om jouw claim te onderbouwen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:57 schreef Summers het volgende:
Het komt zelfs in de msm en toch ontken je het ? moslimvrouwen die bier over hun heen krijgen , fysiek aangevallen worden , uitgescholden of gedwongen worden bijv in de bus om zich publiekelijk uit te spreken tegen de aanslag in Parijs . Meldpunt islamofobie . Zijn we nou echt zo onbewust dat we niks hebben geleerd van de geschiedenis en toekijken hoe een groep word gedemoniseerd met behulp van de msm ?
Er is in 2013 een moslima in Parijs zo erg mishandeld dat ze een miskraam kreeg: en dan zijn er nog de moorden in Duitsland. Ik kan even geen links overnemen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je inmiddels meer bronnen dan een link naar een meldpunt om jouw claim te onderbouwen?
Inmiddels is het 2015 ... Afschuwelijke zaken natuurlijk, maar een schrikbarende toename? Niet echt. En in Nederland. De voorbeelden moeten legio zijn volgens Summers.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:19 schreef TitusPullo het volgende:
Er is in 2013 een moslima in Parijs zo erg mishandeld dat ze een miskraam kreeg: en dan zijn er nog de moorden in Duitsland. Ik kan even geen links overnemen.
Dat klopt. Ik heb ze vermeld om te zien of Summers dit bedoelde.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inmiddels is het 2015 ... Afschuwelijke zaken natuurlijk, maar een schrikbarende toename? Niet echt. En in Nederland. De voorbeelden moeten legio zijn volgens Summers.
" Ze vallen rome bijna binnen en bedreigen Europa " en elke keer de suggestie opperen dat op elke hoek een jihadist een plan aan het beramen kan zijn . " We hebben weer een aanslag verijdeld jongens " kortom niks gebeurd . Altijd en eeuwig de focus op burgers ipv op de politiek die altijd de meeste onschuldige burgerslachtoffers maken en de grootste gekken zijn in de geschiedenis en in het nu . liegen over massavernietingswapens om invasies te rechtvaardigen en meer dan een miljoen doden waaronder 500.000 kinderen . Ik wacht nog steeds op die kritische journalisten die de primeur willen of politieke leiders die dat afkeuren of oproepen tot rechtvaardigheid of het oppakken van oorlogsmisdadigers . hypocriete bende die niet voor mij gaan zeggen waar ik wel en niet bang voor moet zijn en waar ik op zou moeten focussen .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Welke angstzaaierij? Dat was mijn vraag.
Dat is toch ook zo? Ze kunnen europese landen schade toebrengen zoals al is gebleken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:47 schreef Summers het volgende:
[..]
" Ze vallen rome bijna binnen en bedreigen Europa "
Dat heb ik niet zo ervaren.quote:en elke keer de suggestie opperen dat op elke hoek een jihadist een plan aan het beramen kan zijn
Dat er niets kebeurt lijkt me een goed ding toch?quote:. " We hebben weer een aanslag verijdeld jongens " kortom niks gebeurd .
Politiek bestaat uit burgers en hoe leggen ze precies de focus op burgers? De focus ligt op jihadisten want dat is immers hetgeen waar het om gaat.quote:Altijd en eeuwig de focus op burgers ipv op de politiek die altijd de meeste onschuldige burgerslachtoffers maken en de grootste gekken zijn in de geschiedenis en in het nu .
Ja, dat is stout maar heeft hier niets mee te maken.quote:liegen over massavernietingswapens om invasies te rechtvaardigen en meer dan een miljoen doden waaronder 500.000 kinderen .
Dat is je goed recht natuurlijk. Wel is duidelijk dat je gewoon heel graag bepaalde dingen wilt horen in de berichtgeving die helemaal niet gezegd worden.quote:Ik wacht nog steeds op die kritische journalisten die de primeur willen of politieke leiders die dat afkeuren of oproepen tot rechtvaardigheid of het oppakken van oorlogsmisdadigers . hypocriete bende die niet voor mij gaan zeggen waar ik wel en niet bang voor moet zijn en waar ik op zou moeten focussen .
Juist. Vrees dat je kan wachten tot je een ons weegt op een kritische journalist. Zodra een journalist kritisch zou gaan zijn wordt ie weggezet als een fantast (denk aan Martin Vrijland) .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:47 schreef Summers het volgende:
[..]
" Ze vallen rome bijna binnen en bedreigen Europa " en elke keer de suggestie opperen dat op elke hoek een jihadist een plan aan het beramen kan zijn . " We hebben weer een aanslag verijdeld jongens " kortom niks gebeurd . Altijd en eeuwig de focus op burgers ipv op de politiek die altijd de meeste onschuldige burgerslachtoffers maken en de grootste gekken zijn in de geschiedenis en in het nu . liegen over massavernietingswapens om invasies te rechtvaardigen en meer dan een miljoen doden waaronder 500.000 kinderen . Ik wacht nog steeds op die kritische journalisten die de primeur willen of politieke leiders die dat afkeuren of oproepen tot rechtvaardigheid of het oppakken van oorlogsmisdadigers . hypocriete bende die niet voor mij gaan zeggen waar ik wel en niet bang voor moet zijn en waar ik op zou moeten focussen .
[..]
-weg-quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:50 schreef TitusPullo het volgende:
Maar nee, Summers heeft er niets aan toe te voegen.
Wat?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Juist. Vrees dat je kan wachten tot je een ons weegt op een kritische journalist.
Gelukkig wordt dat nooit gedaan met het NOS journaalquote:Zodra een journalist kritisch zou gaan zijn wordt ie weggezet als een fantast (denk aan Martin Vrijland) .
Zulks een verrassing.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:50 schreef TitusPullo het volgende:
Maar nee, Summers heeft er niets aan toe te voegen.
Ze voegt inderdaad meer toe dan ik kan ontzenuwen. Gelukkig is ze niet homofoob of antisemitisch, zoals Vrijland.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Juist. Vrees dat je kan wachten tot je een ons weegt op een kritische journalist. Zodra een journalist kritisch zou gaan zijn wordt ie weggezet als een fantast (denk aan Martin Vrijland) .
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)minatie-zegt-haagse-quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb ze vermeld om te zien of Summers dit bedoelde.
Veel gevallen van intimidatie blijven waarschijnlijk onbekend.
En inmiddels hebben IS en de Taliban al meer Moslims vermoord dan alle niet-islamitische terroristen bij elkaar. Het is dus bepaald geen teken van Islamofobie als men zich zorgen maakt om ISIS.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:10 schreef Summers het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)minatie-zegt-haagse-
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)tie-in-de-klas.dhtml
http://wijblijvenhier.nl/(...)el-van-albert-heijn/
http://www.washingtonpost(...)day-than-before-911/
http://www.groene.nl/artikel/ja-sorry-pvv
Voor IS was islamofobie ook al een probleem door de war of terror dus men is daar gewoon op aan het voortborduren .
Oh.Naar nijn idee is het andersom.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vermoed dat Summers en anderen dit als bangmakerij bestempelt:
"Europa, word wakker! We moeten nu ingrijpen"
"IS staat voor de poort van Europa, de internationale gemeenschap moet tussenkomen om de toekomst van de westerse wereld veilig te stellen." Dat verklaart Angelino Alfano, de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken in de krant 'La Repubblica'. Italië is bereid om duizenden soldaten naar Libië te sturen om IS te bekampen.
Libië bevindt zich niet alleen dichtbij Egypte en Algerije, enkel de Middellandse zee scheidt het land van Europa. Het toenemende geweld drijft duizenden vluchtelingen naar Italië. IS heeft al meermaals Rome genoemd in haar expansiedrang. Voldoende reden voor Italië om aan de alarmbel te trekken. Het land wil het voortouw nemen in een internationale coalitie tegen IS in Libië.
Brand blussen
"We hebben geen minuut meer te verliezen", zegt Alfano. "De troepen van het Kalifaat rukken sneller op dan dat de internationale gemeenschap beslissingen neemt. Hoe kunnen we dan de brand in Libië blussen en de migratiestromen stoppen?"
Exodus
"We riskeren een exodus die oncontroleerbaar wordt. De situatie is dermate urgent dat we nu moeten ingrijpen." De minister sluit ook niet uit dat jihadi's vermomd als vluchtelingen het land zullen binnenkomen om aanslagen te plegen in Italië.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ren-naar-Libie.dhtml
Dat is naar mijn idee geen bangmakerij maar realiteitszin.
De woordvoerder van het OM is wel bijzonder ergerlijk. "Het had ook ergens anders kunnen gebeuren", tot tweemaal toe. Houd toch op.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:10 schreef Summers het volgende:
[..]
http://www.groene.nl/artikel/ja-sorry-pvv
Voor IS was islamofobie ook al een probleem door de war of terror dus men is daar gewoon op aan het voortborduren .
Doe je oogkleppen af overal zijn rellen voor en tegenstanders!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inmiddels is het 2015 ... Afschuwelijke zaken natuurlijk, maar een schrikbarende toename? Niet echt. En in Nederland. De voorbeelden moeten legio zijn volgens Summers.
Misschien lees ik alle meldingen van meldpunt islamofobie en jij niet aangezien je niet leek te weten dat er een meldpunt was . Als ik nooit mijn aandacht erop vestig leeft het ook niet of veel minder .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:50 schreef Copycat het volgende:
Maar die enorme geweldsexplosie jegens moslims lees ik nog steeds nergens terug.
Jawel hoor, dat wist ik wel -hadden we het hier ook al eerder over gehad, weet je nog? -, maar geweldadigheid? Neuh, niet explosief gestegen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:53 schreef Summers het volgende:
Misschien lees ik alle meldingen van meldpunt islamofobie en jij niet aangezien je niet leek te weten dat er een meldpunt was . Als ik nooit mijn aandacht erop vestig leeft het ook niet of veel minder .
Dat was er in het verleden ook na de moord op Theo van Gogh, paar brandjes en paar weken later was er niet veel meer gaande..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:50 schreef Copycat het volgende:
Maar die enorme geweldsexplosie jegens moslims lees ik nog steeds nergens terug.
Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Misschien lees ik alle meldingen van meldpunt islamofobie
Obvious troll is obvious.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:50 schreef ems. het volgende:
Islamofobie was altijd al min of meer een probleem. Dat probleem kwam echter zowel uit de hoek van de islam als de mensen die daar vermeend een fobie over hadden.
Dat de Islam iets is wat vermeden moet worden heeft verder niets te maken met islamofobie. De meeste mensen zijn niet dol op nazi's maar ik hoor niemand klagen over de heersende nazifobie.
En ondertussen zijn ze zelf bang voor Israel!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vermoed dat Summers en anderen dit als bangmakerij bestempelt:
"Europa, word wakker! We moeten nu ingrijpen"
"IS staat voor de poort van Europa, de internationale gemeenschap moet tussenkomen om de toekomst van de westerse wereld veilig te stellen." Dat verklaart Angelino Alfano, de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken in de krant 'La Repubblica'. Italië is bereid om duizenden soldaten naar Libië te sturen om IS te bekampen.
Libië bevindt zich niet alleen dichtbij Egypte en Algerije, enkel de Middellandse zee scheidt het land van Europa. Het toenemende geweld drijft duizenden vluchtelingen naar Italië. IS heeft al meermaals Rome genoemd in haar expansiedrang. Voldoende reden voor Italië om aan de alarmbel te trekken. Het land wil het voortouw nemen in een internationale coalitie tegen IS in Libië.
Brand blussen
"We hebben geen minuut meer te verliezen", zegt Alfano. "De troepen van het Kalifaat rukken sneller op dan dat de internationale gemeenschap beslissingen neemt. Hoe kunnen we dan de brand in Libië blussen en de migratiestromen stoppen?"
Exodus
"We riskeren een exodus die oncontroleerbaar wordt. De situatie is dermate urgent dat we nu moeten ingrijpen." De minister sluit ook niet uit dat jihadi's vermomd als vluchtelingen het land zullen binnenkomen om aanslagen te plegen in Italië.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ren-naar-Libie.dhtml
Dat is naar mijn idee geen bangmakerij maar realiteitszin.
Wel maar het boeit niet echt of jij dat wel of niet gelooft , moet jij weten . Het gaat iig over ongewenst gedrag in de samenleving waar ik onderdeel van ben . Die wilde interpretatie komt juist van de onredelijke goedgelovige mensen die met haat en geweld reageren omdat ze de msm propaganda voor waarheid hebben aangenomen .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Verder lijkt me dat nogal een twijfelachtige bron gezien de wilde interpretatie van fobie.
Ben je ook zo verontwaardigd over de moorden bij Charlie Hebdo en Denemarken?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Wel maar het boeit niet echt of jij dat wel of niet gelooft , moet jij weten . Het gaat iig over ongewenst gedrag in de samenleving waar ik onderdeel van ben . Die wilde interpretatie komt juist van de onredelijke goedgelovige mensen die met haat en geweld reageren omdat ze de msm propaganda voor waarheid hebben aangenomen .
Linkje doet het niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
En ondertussen zijn ze zelf bang voor Israel!
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Ik laat me niet meer leiden door de msm over waar ik wel en niet verontwaardigt over ben en zou moeten zijn .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je ook zo verontwaardigd over de moorden bij Charlie Hebdo en Denemarken?
Dus je bent selectief verontwaardigd?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik laat me niet meer leiden door de msm over waar ik wel en niet verontwaardigt over ben en zou moeten zijn .
Ze hoeven ook niet steeds met hetzelfde doorzichtige angst en haat zaaiende script te komen van msm en politici die we eigenlijk allemaal al kennen van de jarenlange war of terror . Tijd om te leren van eerdere ervaringen en ervoor te zorgen dat ik niet meer zo meega in leugens en deceptie en politieke belangen .
Ze ontkent dat ze ergens verontwaardigd over zou moeten zijn: het is toch allemaal nep.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je bent selectief verontwaardigd?
..net zoals het nieuws.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Het gaat iig over ongewenst gedrag in de samenleving waar ik onderdeel van ben .
En die zijn er nauwelijks. Dat het zulke grote aantallen betreft is vooralsnog ongegrond. En nogmaals: Dat iemand de Islam als iets vervelends ziet maakt die persoon niet meteen een islamofoob.quote:Die wilde interpretatie komt juist van de onredelijke goedgelovige mensen die met haat en geweld reageren omdat ze de msm propaganda voor waarheid hebben aangenomen .
Als iemand mij zomaar een glas bier in mijn gezicht gooit, voel ik me wel degelijk aangevallen, en ik beschouw alcohol niet als iets onreins.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:24 schreef theguyver het volgende:
Voegt muziekje toe aan dit topic!
Wat ik erg raar vind is dat Ik nog weinig gelezen heb over moskeeën die in brand gestoken zijn of moslims echt aangevallen worden etc..
En een biertje in je gezicht noem ik niet echt een aanval, bedoel ga vanavond stappen en het kan je ook overkomen.
Andersom zijn er wel weer heel wat bondkraagjes op gepakt deze week!
noem het zoals je wilt , ik noem het bij mezelf blijven ipv als een pion ingezet worden voor een politieke agenda die nooit de burger dient .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je bent selectief verontwaardigd?
Wat vind je hier van?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:17 schreef Summers het volgende:
[..]
noem het zoals je wilt , ik noem het bij mezelf blijven ipv als een pion ingezet worden voor een politieke agenda die nooit de burger dient .
Er is nogal een verschil tussen "niet ingezet willen worden als pion in een jihadistisch spel van VSAmerikaanse neocons" en "ontkennen dat moslimterrorisme naast fake ook echt is, dat de kern van de islam onplezierig en gewelddadig is en dat er problemen met moslims wereldwijd zijn".quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:17 schreef Summers het volgende:
[..]
noem het zoals je wilt , ik noem het bij mezelf blijven ipv als een pion ingezet worden voor een politieke agenda die nooit de burger dient .
In other unexpected news, a Saudi cleric rejects the heliocentric theory and drugged-up Feyenoord supporters damage a priceless fointain.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:24 schreef Tingo het volgende:
Over de laatste stomme IS verhaal:
Ik vind 't beetje vreemd dat ze zijn door douane/immigatie gekomen.
De beelden van ze zijn van erg slechte kwaliteit. Ik zie geen goede reden om dit verhaal te geloven.
Wat is er 'eigen' aan je perceptie als je die 1:1 aan cluesforum ontleent ?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:35 schreef Tingo het volgende:
Oh.Naar nijn idee is het andersom.
Weer 'n kwestie van eigen perceptie lijkt mij.
Dat wordt niet geaccepteerd. Men houdt zich maar aan de fatsoensnormen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat is er 'eigen' aan je perceptie als je die 1:1 aan cluesforum ontleent ?
[small]In B4 'GFY'.[/small]
Ik wilde enkel mijn voorspellende gaven hier ten toon spreiden, meer niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
Dat wordt niet geaccepteerd. Men houdt zich maar aan de fatsoensnormen.
Ja, die voorspelling zou heel goed uit kunnen komen daarom waarschuw ik maar alvast.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik wilde enkel mijn voorspellende gaven hier ten toon spreiden, meer niet.
Ik wil ook geen pion in het echt maken van een fake verhaal zijn of een pion in het ontwikkelen van haat jegens een bepaalde groep omdat dat zo uitkomt voor andere egoistische belangen .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen "niet ingezet willen worden als pion in een jihadistisch spel van VSAmerikaanse neocons" en "ontkennen dat moslimterrorisme naast fake ook echt is, dat de kern van de islam onplezierig en gewelddadig is en dat er problemen met moslims wereldwijd zijn".
Een war of terror slaat ook nergens op en heeft nooit positieve gevolgen , ik doe iig niet mee aan de omgekeerde wereld waarin degene die met militairen een land binnenvalt niet de agressor is .quote:Je valt in een andere propagandaval; die van Arabische (opinie)leiders die gewoon alles ontkennen en "de joden" of "de VSAmerikanen" dan wel "het Westen" de schuld geven van alles.
Zo zit ik niet in elkaar .quote:Zo zit de wereld niet in elkaar.
Amen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:47 schreef Summers het volgende:
[..]
" Ze vallen rome bijna binnen en bedreigen Europa " en elke keer de suggestie opperen dat op elke hoek een jihadist een plan aan het beramen kan zijn . " We hebben weer een aanslag verijdeld jongens " kortom niks gebeurd . Altijd en eeuwig de focus op burgers ipv op de politiek die altijd de meeste onschuldige burgerslachtoffers maken en de grootste gekken zijn in de geschiedenis en in het nu . liegen over massavernietingswapens om invasies te rechtvaardigen en meer dan een miljoen doden waaronder 500.000 kinderen . Ik wacht nog steeds op die kritische journalisten die de primeur willen of politieke leiders die dat afkeuren of oproepen tot rechtvaardigheid of het oppakken van oorlogsmisdadigers . hypocriete bende die niet voor mij gaan zeggen waar ik wel en niet bang voor moet zijn en waar ik op zou moeten focussen .
Haat?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik wil ook geen pion in het echt maken van een fake verhaal zijn of een pion in het ontwikkelen van haat jegens een bepaalde groep omdat dat zo uitkomt voor andere egoistische belangen .
Je bent vrouw? Dat lijkt me vrij dom dan. De kern van de islam is heel erg vuil, intolerant en vrouw-, homo- en anderen-onvriendelijk. Dat veel moslims niet zo zijn als de egekkies is waar, maar als je dan zogenaamd matige moslims ziet "demonstreren" op de Dam omdat er 3 kapodtgeschoten zijn, dan blijkt toch dat de broederschap groter is tussen moslims dan tussen gematigde moslims en niet-moslims.quote:Ik heb niks tegen de islam en niks tegen moslims .
Het standaard gelul over gristendom. De islam is heel anders, behandel het dan ook zo.quote:Het christendom en de politiek zijn in de kern ook onplezierig en gewelddadig en zijn ook altijd over lijken gegaan . Isis representeert islam of moslims niet net zo min als dat alle vvd stemmers of heel Nederland een stelletje criminelen zijn omdat de ene na de andere vvd-er door de mand valt .
Het is irrelevant hoe jij in elkaar zit; de wereld draait ook zonder jou en mij door. Dat de War On Terror net als de War on Drugs nergens op slaat, tuurlijk.quote:Een war of terror slaat ook nergens op en heeft nooit positieve gevolgen , ik doe iig niet mee aan de omgekeerde wereld waarin degene die met militairen een land binnenvalt niet de agressor is .
[..]
Zo zit ik niet in elkaar .
Die lui weten overal een handel van te maken..quote:Op zondag 22 februari 2015 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
'IS claimt onthoofding Koerdische strijders in nieuwe video'
In een nieuwe video van terreurgroep IS (Islamitische Staat) zeggen de terroristen 21 Koerdische strijders te hebben onthoofd. De video, waarvan de authenticiteit niet vaststaat, is zaterdag online gezet.
Dat meldt CNN zondag.
De video bevat veel bekende kenmerken uit eerdere IS-video's. Zo zitten de Koerden gevangen in grote metalen kooien. De Peshmerga's worden gedwongen door de straten van Kirkuk in Irak geleid en geïnterviewd door een man die een microfoon met een IS-logo gebruikt.
Vervolgens wordt door een IS-lid gezegd dat de strijders worden geëxecuteerd, maar dat is in de video niet zien. In andere video's is dat wel het geval, waardoor niet vaststaat of de Koerden daadwerkelijk zijn omgebracht.
CNN meldde eerder dat beelden van de executie ook op de video stonden, maar trekt deze bewering nu in.
De Koerden strijden tegen de terreurgroep, met name in het noorden van Syrië. Daar wisten Koerdische strijders de stad Kobani na een maandenlange strijd uit handen van IS te houden.
Inkomsten
IS heeft in de Koerden volgens de Duitse krant Frankfurter Allgemeine Zeitung ook een nieuwe bron van inkomsten gevonden. De terreurgroep bewaart de lijken van omgekomen Koerdische strijders en vraagt 10.000 tot 20.000 dollar (ongeveer 9000 tot 17.500 euro) als de Koerdische milities ze terug willen hebben.
De terreurgroep lijkt daarmee een manier te hebben gevonden om de dalende inkomsten uit olie- en kunstsmokkel te compenseren
http://edition.cnn.com/20(...)is-crisis/index.html
Ik wil dat natuurlijk allemaal graag aannemen (het grotere plaatje is wel redelijk duidelijk), maar de Soedanese president is nou niet bepaald een lekker betrouwbare of onverdachte bron.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:35 schreef Izzy73 het volgende:
Hollywood Studio Caught Producing ISIS Videos
http://drudgereport.com.c(...)oducing-isis-videos/
Exclusive: CIA and Mossad are behind Boko Haram and ISIL, says Sudan president
http://www.euronews.com/2(...)ays-sudan-president/
Maar ja, dat was natuurlijk al heel lang bekend.
Nou nee. Geloof jij dat?quote:Op zondag 22 februari 2015 14:35 schreef Izzy73 het volgende:
Exclusive: CIA and Mossad are behind Boko Haram and ISIL, says Sudan president
http://www.euronews.com/2(...)ays-sudan-president/
Maar ja, dat was natuurlijk al heel lang bekend.
Hollywood? Heb je de website van 't bedrijfje bekeken? Sinds wanneer doet Hollywood commercials en product-presentaties.quote:Op zondag 22 februari 2015 14:35 schreef Izzy73 het volgende:
Klopt; Hollywood is te cheesy.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hollywood? Heb je de website van 't bedrijfje bekeken? Sinds wanneer doet Hollywood commercials en product-presentaties.
Iedereen met een beetje skills in video bewerking en de juiste software (waar er echt een heleboel van zijn) kan een bedrijfje beginnen overal ter wereld en zich goedkoop aanbieden op de markt. Ik heb de website bekeken van dit post-productiebedrijf en 't is gewoon een brief, het lijkt dus gewoon één van de miljoenen bedrijfjes die voor weinig geld een hoge kwaliteit kunnen leveren. Net als de chinezen goedkoop Samsung tablets en iPads kunnen produceren en andere apparaten voor elke willekeurige aanbieder.
Dat men skills heeft in videobewerking en toevallig in Amerika zit maakt geen directe relatie met de Amerikaanse overheid. Het kan zijn dat er video editors zitten die dezelfde stroming aanhangen, het kan zijn dat men gewoon voor 't geld ging, no matter what er op tafel kwam en het kan ook dat 't onder bedreiging gebeurd is. Door 't stempel 'hollywood' te gebruiken zet men met 't bericht een toon maar heel diepgravend is 't niet.
http://finalsolutionproductions.comquote:Op maandag 23 februari 2015 07:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt; Hollywood is te cheesy.
Dit was duidelijk Hill & Knowlton. Ander niveautje, maar net zo nep.
Ah want bedrijven zetten alles wat ze doen keurig in het jaarverslag?quote:Op maandag 23 februari 2015 07:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
http://finalsolutionproductions.com
Dit is 't bedrijf waar de bron over spreekt. Als daar een link tussen H&K tussenzit dan moet die eerst wel worden gevonden en bevestigd.
Binnen je eigen organisatie is 't toch ook niet uitgesloten dat er ooit weleens een individu of een klein groepje zal zijn die binnen de marges zit te rommelen en zo de leiding omspeelt. Waarom is 't bij dit geval dan zo anders.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah want bedrijven zetten alles wat ze doen keurig in het jaarverslag?
Typisch VSAmerikaanse propaganda, die IS-zooi.
Dat mensen erin trappen en -erger- erdoor geschokt zijn, vind ik een stuk ernstiger.
Niet zoals dit.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Binnen je eigen organisatie is 't toch ook niet uitgesloten dat er ooit weleens een individu of een klein groepje zal zijn die binnen de marges zit te rommelen en zo de leiding omspeelt. Waarom is 't bij dit geval dan zo anders.
Het scenario dat er onder de oppervlakte veel Salafisten en sympathisanten actief zijn, die hun doelen met bedreigingen halen en / of zelf opgeleid kunnen zijn om 't werk te kunnen doen in de vrije uurtjes, is dus ook uitgesloten.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet zoals dit.
Terreurvideo's faken voor politieke propaganda is toch net wat anders dan een uurtje eerder weggaan of een beetje bijbeunen voor een vriend.
Onder welke oppervlakte?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het scenario dat er onder de oppervlakte veel Salafisten en sympathisanten actief zijn, die hun doelen met bedreigingen halen en / of zelf opgeleid kunnen zijn om 't werk te kunnen doen in de vrije uurtjes, is dus ook uitgesloten.
Bekijk eens wat toespraken van bepaalde extreme imams uit Qatar en India en tel 't aantal hoofden in de zalen. Ik wil best meegaan in die theorieren dat alles door punt A geregisseerd is maar waarom zou punt B dat zelf niet kunnen?quote:
Ik heb nooit gezegd dat "alles door partij A geregisseerd is". Ik ontken de aanwezigheid van moslimterroristen ook nergens.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Bekijk eens wat toespraken van bepaalde extreme imams uit Qatar en India en tel 't aantal hoofden in de zalen. Ik wil best meegaan in die theorieren dat alles door punt A geregisseerd is maar waarom zou punt B dat zelf niet kunnen?
Omdat jij ze niet gelooft is de 'hele' wereld treurig?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onder welke oppervlakte?
Deze videomakers worden gewoon aangestuurd door VSAmerikaanse inlichtingendiensten. Niet direct, zo gek zijn ze niet, maar wel indirect, verborgen.
En de "hele" wereld gelooft die IS-video's ook nog. Treurig, ergens.
Dat mensen, waaronder jij, die zowat onder de tafel kroop van angst (voor een Volkswagenreclamequote:Op maandag 23 februari 2015 11:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat jij ze niet gelooft is de 'hele' wereld treurig?
Huh? Vertel want ik weet niet welke reclame je bedoelt. En ik angstig?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mensen, waaronder jij, die zowat onder de tafel kroop van angst (voor een Volkswagenreclame) dit als echt zien en hier geen vragen bij stellen vind ik treurig ja.
En waar blijft je wetenschappelijke onderbouwing voor deze feiten?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onder welke oppervlakte?
Deze videomakers worden gewoon aangestuurd door VSAmerikaanse inlichtingendiensten. Niet direct, zo gek zijn ze niet, maar wel indirect, verborgen.
En de "hele" wereld gelooft die IS-video's ook nog. Treurig, ergens.
Die van die Jordaanse piloot die zogenaamd in de fik werd gezet.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh? Vertel want ik weet niet welke reclame je bedoelt. En ik angstig?
En waarom zou het niet kunnen?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat "alles door partij A geregisseerd is". Ik ontken de aanwezigheid van moslimterroristen ook nergens.
Alleen dat IS, die filmpjes, die bizarre verhaaltjes die in de media komen over eierstokfrituren en moederkoekpoepen, dat gelooft toch geen weldenkend mens? Nah ja, driekwart van Nederland dan. Lutsers.
Ik heb niet gezegd dat er geen rare dingen (kunnen) gebeuren, maar de onzin die je hierboven opnoemt over Colombia, jij gelooft dat ook werkelijk? Omdat je het op internet leest?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
En waarom zou het niet kunnen?
Ik kom geregeld bizarre plaatjes of nieuws berichten tegen op het internet.
hier mooi lijstje met rare dingen uit Colombia
2. Donkey porn sold on the street
7. Store mannequins have ginormous boobs
8. You can pay a guy to electrocute you
Dus dan zou dit ook niet kunnen , want iedereen is normaal!
Er zijn geen weirdos of mafketels op de planeet!
Ik zou zeggen loop de deur uit kijk eens rond!
paar weken geleden nog werd een man in nederland neer geschoten omdat hij agenten aanviel met een samurai zwaard!
http://www.geenstijl.nl/m(...)of_een_nepwapen.html
Wat is het verschil op het internet staat ook dat het niet waar is!quote:Op maandag 23 februari 2015 12:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat er geen rare dingen (kunnen) gebeuren, maar de onzin die je hierboven opnoemt over Colombia, jij gelooft dat ook werkelijk? Omdat je het op internet leest?
De rest is waar, wat hierboven gequote staat is onzin.
Ik zeg niet dat mensen geen foetussen kunnen uitrukken of baby's roosteren. Maar stopte het daar maar, welnee, die IS is inmiddels het grootste mythische monster ooit, bij wie vergeleken de Chupacabra en Heinrich Himmler brave schooljongens waren.
Het is dus heel moeilijk na te gaan wat waar is en wat niet. Wat ik tot nu toe uit die IS-koker gezien heb, overtuigde me geen seconde van "gruwelijkheid". Het was eerder "slick", "onwerkelijk" en zelfs "lachwekkend".
Ik kan er echt niet bij dat zoveel mensen dat niet zien, nee zelfs van een reclamefilmpje "slapeloze nachten" krijgen.
Oh en hoe is dat anders dan een filmpje op internet zien en dan gelijk van mening zijn dat we nog nooit op de maan zijn geweest?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:12 schreef El_Matador het volgende:
maar de onzin die je hierboven opnoemt over Colombia, jij gelooft dat ook werkelijk? Omdat je het op internet leest?
En waar blijft je onderbouwing voor deze stellige bewering dat het allemaal fake is?quote:Ik kan er echt niet bij dat zoveel mensen dat niet zien, nee zelfs van een reclamefilmpje "slapeloze nachten" krijgen.
Die komt na zijn onweerlegbare onderbouwing van de moonhoax. Mits initieel respect!quote:Op maandag 23 februari 2015 13:21 schreef Chewie het volgende:
En waar blijft je onderbouwing voor deze stellige bewering dat het allemaal fake is?
Dat is na het 'bewijs' in dat stupide filmpje veranderd in hoongelach . Grappig ook dat de echte wetenschappelijke kenners in het moonhoax-filmpje nooit een echte reactie hebben gekregen van Mata op de afbraak van zijn claims. Grappig, voorspelbaar en veelzeggend.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:25 schreef Chewie het volgende:
Nooit dus, want dat respect is er niet (meer)
Exact mijn punt!quote:Op maandag 23 februari 2015 13:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh en hoe is dat anders dan een filmpje op internet zien en dan gelijk van mening zijn dat we nog nooit op de maan zijn geweest?
The Guyver pretendeert nog niet eens dat dit lijstje de waarheid is, jij beweert van jouw internetbron dat je het wetenschappelijk kunt onderbouwen
[..]
En waar blijft je onderbouwing voor deze stellige bewering dat het allemaal fake is?
Als er 3 moslims worden doodgeschoten door een blanke man dan is hij verward , zodra een moslim iets doet is het een terrorist in de media . Dat gebeurd al jaren en ik kan me voorstellen dat moslims dat zat zijn . Ik ben geen moslim en zelfs ik ben die kromme berichtgeving zat .quote:Op zondag 22 februari 2015 13:28 schreef El_Matador het volgende:
Je bent vrouw? Dat lijkt me vrij dom dan. De kern van de islam is heel erg vuil, intolerant en vrouw-, homo- en anderen-onvriendelijk. Dat veel moslims niet zo zijn als de egekkies is waar, maar als je dan zogenaamd matige moslims ziet "demonstreren" op de Dam omdat er 3 kapodtgeschoten zijn, dan blijkt toch dat de broederschap groter is tussen moslims dan tussen gematigde moslims en niet-moslims.
We zijn allemaal gelijk ook al hebben we een ander geloof , het ziekste geloof op de wereld die over de meeste lijken gaat is geld , niet de islam of het christendom .quote:[..]
Het standaard gelul over gristendom. De islam is heel anders, behandel het dan ook zo.
Wij zijn onderdeel van de wereld en hoe de wereld verder draait is afhankelijk van onze keuzes , onze keuzes zijn weer afhankelijk van hoe we zelf in elkaar steken . De enige relevantie is hoe je zelf in elkaar steekt want dat is het verschil tussen zelf kiezen welke kant je opgaat of je laten sturen in een richting die van buitenaf word opgelegd . Het is het verschil tussen de realiteit zelf beoordelen en voor je laten beoordelen door iets buiten jezelf . Boston bombing is echt gebeurd volgens de msm , ( iets buiten jezelf ) maar als je het zelf gaat beoordelen ( bij jezelf blijven ) zie je dat het gestaged is .quote:[..]
Het is irrelevant hoe jij in elkaar zit; de wereld draait ook zonder jou en mij door. Dat de War On Terror net als de War on Drugs nergens op slaat, tuurlijk.
Je moet je volgens mij nooit conformeren aan het beeld dat de msm wilt scheppen dat is nooit in je voordeel en je moet je eigen beeld scheppen . Iets wat mensen steeds meer aan het doen zijn anders zou het ze niet eens opvallen dat iets gestaged is , de lijst word steeds langer .quote:Maar wat jij doet is veel erger; omdat je je niet wilp conformeren aan het beeld dat de MSM willen scheppen, ontken je gewoon alles. Moslimterrorisme? Bestaat niet; allemaal nep. Oh en als het wel bestaat; dan is het terecht want oeh het christendom en poeh de polletiek.
Ik heb geen moslim politici nodig die mij verteld dat het gewoon fout is dat ik in een land leef die moslims discrimineert doordat mensen juist het beeld volgen die de msm schept . Het angstbeeld hoort bij het rechtvaardigen van invasies en het sturen van de publieke opinie in de westerse media . Iets waar we al jaren in leven . Fool me once shame on you , fool me twice shame on me .quote:Dat soort gevaarlijk nihilisme vind ik zwaar ongezond voor iemand die zegt na te denken. En zo trap je precies in net zo'n propagandaval als die van de MSM, namelijk die van moslimse politici.
Deze drogredenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Als er 3 moslims worden doodgeschoten door een blanke man dan is hij verward , zodra een moslim iets doet is het een terrorist in de media . Dat gebeurd al jaren en ik kan me voorstellen dat moslims dat zat zijn . Ik ben geen moslim en zelfs ik ben die kromme berichtgeving zat .
[..]
Het doet er niet toe waar je je op beroept , iedereen vind altijd wel een andere rechtvaardiging , dat kan geld zijn of religie of wat dan ook . Het is onzin om een gevaar in een religie te zien en dat door te trekken naar iedereen die die religie heeft . Dat is middeleeuws denken die we in 2015 hoognodig een keer achter moeten laten willen we niet steeds de geschiedenis blijven herhalen .quote:Op maandag 23 februari 2015 15:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Deze drogreden![]()
Het cruciale verschil tussen bv Karst Tates, Breivik en Volkert met bv de gast in Sydney, Denemarken of CH is dat bij de eerstgenoemde religie geen rol speelde. Breivik was overtuigd atheist, en ook niet bepaald verward. Volkert heeft zich ook nooit beroept op religie en was ook niet verward. Tates en Tristan van der Vlies waren dat wel. Maar, ook zij beroepten zich niet op religie.
Mohammed Bouyeri bijvoorbeeld, deed dit wel. De gast in Sydney, deed dit wel. De 2 broers van Charlie Hebdo, deden dit wel.
Ik snap niet dat je oprecht dat verschil niet ziet.
Doet me denken aan het pr verhaaltje voor de invasie in Iraq waar een huilende betaalde actrice voor het oog van de wereld getuigde dat barbaren baby's uit de couveuses op de koude grond gooiden . Ze weten precies hoe ze de wereld moeten bespelen en welke emoties ze kunnen oproepen .quote:Op maandag 23 februari 2015 08:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat "alles door partij A geregisseerd is". Ik ontken de aanwezigheid van moslimterroristen ook nergens.
Alleen dat IS, die filmpjes, die bizarre verhaaltjes die in de media komen over eierstokfrituren en moederkoekpoepen, dat gelooft toch geen weldenkend mens? Nah ja, driekwart van Nederland dan. Lutsers.
Je reageert niet op wat hij zegt. Jouw stelling dat een blanke man verward word genoemd is ook maar gedeeltelijk correct, die word over het algemeen een verwarde terrorist genoemd. Het verschil met een moslim die zich beroept op zijn geloof om zijn daden te verklaren is dat de voorbeelden van blanke mannen over het algemeen "lone wolves" zijn en die van de moslim daders geassocieerd zijn met terroristische organisaties, enerzijds door hun eigen opmerkingen of omdat een organisatie de aanslag opeist.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Het doet er niet toe waar je je op beroept , iedereen vind altijd wel een andere rechtvaardiging , dat kan geld zijn of religie of wat dan ook . Het is onzin om een gevaar in een religie te zien en dat door te trekken naar iedereen die die religie heeft . Dat is middeleeuws denken die we in 2015 hoognodig een keer achter moeten laten willen we niet steeds de geschiedenis blijven herhalen .
Ik snap je verhaal wel, maar je mist het punt. Je geeft aan dat er gesproken wordt van moslimterrorisme wanneer het door een moslim wordt gedaan, en dat het bij een blanke "een verwarde man" is.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Het doet er niet toe waar je je op beroept , iedereen vind altijd wel een andere rechtvaardiging , dat kan geld zijn of religie of wat dan ook . Het is onzin om een gevaar in een religie te zien en dat door te trekken naar iedereen die die religie heeft . Dat is middeleeuws denken die we in 2015 hoognodig een keer achter moeten laten willen we niet steeds de geschiedenis blijven herhalen .
Dat ontkent niemand, toch? Maar je kan bij hem niet bepaald er een religieuze slinger aan geven, vooral ook omdat hij zelf aangeeft atheïst te zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:01 schreef Inspireme het volgende:
Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstigedreiging daarmee, met een politiek of religieus doel.
Je hoeft je niet alleen te beroepen op religie om een terrorist te zijn. Dus ja, een Breivik is OOK een terrorist.
Hij is een atheist geworden?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:04 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat ontkent niemand, toch? Maar je kan bij hem niet bepaald er een religieuze slinger aan geven, vooral ook omdat hij zelf aangeeft atheïst te zijn.
Geen van beiden:quote:Op maandag 23 februari 2015 16:07 schreef Inspireme het volgende:
Hij is een atheist geworden?
Dacht dat hij conservatief christen was.
http://www.refdag.nl/kerk(...)n_religieus_1_578585quote:Breivik geeft zelf aanleiding voor zulke speculaties. Op zijn Facebook-account had hij zich als lid aangemeld van de interessegroepen ‘conservative’ en ‘christian’. Hij heeft verder uitgebreid verslag van zijn motieven gedaan in een ruim 1500 pagina’s tellend document. Hij stuurde dat in pdf-formaat de wereld in enkele uren voordat hij tot zijn gewelddadige actie overging.
Monocultureel christelijk Europa
Breivik beschouwde zichzelf volgens het document „voor 100 procent een christen” (p. 1403). Toch lijkt hij vooral een cultureel christendom voor te staan: „Gezien mijn persoonlijke relatie met God, ben ik volgens mij geen overdreven religieus man. Ik ben eerst en vooral een man van logica. Ik ben echter wel een voorstander van een monocultureel christelijk Europa.”
Ik hoop dat er geluisterd wordt naar de groot-moefti, maar ben bang dat hij geen enkele invloed heeft op de figuren van de IS.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:33 schreef Inspireme het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ring-islam~a3871486/
Waarom zit je op je mobiel? Daar kunnen ze doorgaans niet zo goed tegen.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:42 schreef Inspireme het volgende:
Ik zit op mijn mobiel, sorry hoor.
Plakken op volgorde werkt nauwelijks.
Die man ziet ook een groot zionistisch complot tegen de moslims. Hij is niet veel beter. Hij wil eenheid onder de moslims, iets wat het westen niet zou moeten willen. Beter houden ze elkaar lekker bezig en blijven ze zwak.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat er geluisterd wordt naar de groot-moefti, maar ben bang dat hij geen enkele invloed heeft op de figuren van de IS.
Oh dat wist ik niet. Vind het sowieso een beetje apart klinken: 'De islam en de strijd tegen het terrorisme'.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die man ziet ook een groot zionistisch complot tegen de moslims. Hij is niet veel beter. Hij wil eenheid onder de moslims, iets wat het westen niet zou moeten willen. Beter houden ze elkaar lekker bezig en blijven ze zwak.
De Salafistische gemeenschap zal hoogstwaarschijnlijk niets aantrekken van hem. Maar in de moslimgemeenschap is dit nu wel een veelbesproken onderwerp. Er wordt ook kritischer gekeken naar de betrouwbaarheid van de overleveringen over de profeet mohammed vzmh honderden jaren na zijn dood.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat er geluisterd wordt naar de groot-moefti, maar ben bang dat hij geen enkele invloed heeft op de figuren van de IS.
Bron? Ben wel benieuwd wat hij daar over te zeggen heeft.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die man ziet ook een groot zionistisch complot tegen de moslims. Hij is niet veel beter. Hij wil eenheid onder de moslims, iets wat het westen niet zou moeten willen. Beter houden ze elkaar lekker bezig en blijven ze zwak.
Lees dit maar even.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:59 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Bron? Ben wel benieuwd wat hij daar over te zeggen heeft.
Je "als....zodra"-redenering is er typsch een van een moslim. Altijd dat verongelijkte, we worden gediescriemienierd, etc.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Als er 3 moslims worden doodgeschoten door een blanke man dan is hij verward , zodra een moslim iets doet is het een terrorist in de media . Dat gebeurd al jaren en ik kan me voorstellen dat moslims dat zat zijn . Ik ben geen moslim en zelfs ik ben die kromme berichtgeving zat .
Daar ben ik het fundamenteel mee oneens. We zijn nu juist allemaal verschillend.quote:We zijn allemaal gelijk
Geld is een belangrijke drijfveer maar bij lange na niet de belangrijkste. Macht is veeeel belangrijker, minder tastbaar en daardoor valt het minder snel op. Met macht verdien je trouwens toch meer geld, met meer geld alleen heb je alleen dat; meer geld.quote:ook al hebben we een ander geloof , het ziekste geloof op de wereld die over de meeste lijken gaat is geld , niet de islam of het christendom .
Daar ben ik het natuurlijk helemaal mee eens, maar dat wil niet zeggen dat ALLES gestaged is, NIETS meer echt is, terrorisme gewoon een VERZINSEL is.quote:Wij zijn onderdeel van de wereld en hoe de wereld verder draait is afhankelijk van onze keuzes , onze keuzes zijn weer afhankelijk van hoe we zelf in elkaar steken . De enige relevantie is hoe je zelf in elkaar steekt want dat is het verschil tussen zelf kiezen welke kant je opgaat of je laten sturen in een richting die van buitenaf word opgelegd . Het is het verschil tussen de realiteit zelf beoordelen en voor je laten beoordelen door iets buiten jezelf . Boston bombing is echt gebeurd volgens de msm , ( iets buiten jezelf ) maar als je het zelf gaat beoordelen ( bij jezelf blijven ) zie je dat het gestaged is .
Door dat uit te spreken en anders te handelen en tegen de stroom in te gaan , ben je ZELF de wereld aan het veranderen versus het oude paradigma waar je de wereld neemt zoals het komt en gelooft dat je alle macht uit handen moet geven en je jezelf niet kan beoordelen .
Ik schep zeer duidelijk mijn eigen beeld, ik denk niet dat je veel FOK!kers vindt die het voor meer dan 60% van de tijd met mij eens is, boeit ook niet.quote:Je moet je volgens mij nooit conformeren aan het beeld dat de msm wilt scheppen dat is nooit in je voordeel en je moet je eigen beeld scheppen . Iets wat mensen steeds meer aan het doen zijn anders zou het ze niet eens opvallen dat iets gestaged is , de lijst word steeds langer .
Dat is dus het punt; jij gaat op de schoot van den moslim zitten. Die mensen aanhaalt die gewoon alles ontkennen, zoals die imam op deze bladzijde (Jokkebrok's reactie).quote:Ik heb geen moslim politici nodig die mij verteld dat het gewoon fout is dat ik in een land leef die moslims discrimineert doordat mensen juist het beeld volgen die de msm schept .
Ik heb geen angstbeeld t.o.v. islam, ik heb vaak gezegd in aardig wat (sharia)moslimlanden te zijn geweest, wel vind ik de beginselen van de islam bijzonder onplezierig. Dat jij als vrouw daar niet van schrikt, schrik ik dan weer van.quote:Het angstbeeld hoort bij het rechtvaardigen van invasies en het sturen van de publieke opinie in de westerse media . Iets waar we al jaren in leven . Fool me once shame on you , fool me twice shame on me .
Dan kijk je er niet naar. Verder ben je aan het liegen over hoe moslims worden neergezet, waarschijnlijk ben je geïndoctrineerd door je massamedia die blijft vertellen hoe erg moslims het wel niet hebbenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Gelezen, hij gaat er niet echt inhoudelijk op in helaas. Wat is er mis met punt 1? Is dat niet zo'n beetje de denkwijze van iedereen die tegen IS is? En worden IS strijders niet gemarteld, onthoofd, en gebombardeerd. Jawel toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lees dit maar even.
http://www.theguardian.co(...)to-counter-extremism
1. Al-Azhar, het meest prestigieuze kenniscentrum van de soennitische islam waar deze imam het hoofd van is, heeft onlangs opgeroepen tot het doden, kruisigen en verminken van strijders van de terreurbeweging Islamitische Staat (IS).
2. He blamed unrest in the region on a conspiracy by what he called “new global colonialism allied to world Zionism”.
Zo'n lieverdje is dus ook weer niet. Vooral dat eerste is ook nogal extremistisch te noemen. Geen goed idee om zo'n figuur te laten bepalen wat er onderwezen wordt.
Dat is het. Ik heb al een paar moslims op FOK! gewoon glashard zien beweren dat niets waar is. Geen enkele moslim is een terrorist, ALLES aan IS is nep (en dat is ook weer niet zo natuurlijk, er is wel degelijk oorlog en er worden aanslagen gepleegd).quote:Op maandag 23 februari 2015 18:19 schreef ems. het volgende:
Verder ben je aan het liegen over hoe moslims worden neergezet, waarschijnlijk ben je geïndoctrineerd door je massamedia die blijft vertellen hoe erg moslims het wel niet hebben
Kruisigen en verminken deden IS strijdersquote:Op maandag 23 februari 2015 18:26 schreef ems. het volgende:
Nuh, kruisigen en verminken zijn allemaal overbodige emotionele randzaken. Dood is prima, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |