abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:48:09 #201
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_149889431
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:10 schreef Summers het volgende:

[..]

http://www.groene.nl/artikel/ja-sorry-pvv

Voor IS was islamofobie ook al een probleem door de war of terror dus men is daar gewoon op aan het voortborduren .
De woordvoerder van het OM is wel bijzonder ergerlijk. "Het had ook ergens anders kunnen gebeuren", tot tweemaal toe. Houd toch op.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:50:00 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149889492
Maar die enorme geweldsexplosie jegens moslims lees ik nog steeds nergens terug.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149889500
Islamofobie was altijd al min of meer een probleem. Dat probleem kwam echter zowel uit de hoek van de islam als de mensen die daar vermeend een fobie over hadden.

Dat de Islam iets is wat vermeden moet worden heeft verder niets te maken met islamofobie. De meeste mensen zijn niet dol op nazi's maar ik hoor niemand klagen over de heersende nazifobie.
Conscience do cost.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:52:45 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149889572
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Inmiddels is het 2015 ... Afschuwelijke zaken natuurlijk, maar een schrikbarende toename? Niet echt. En in Nederland. De voorbeelden moeten legio zijn volgens Summers.
Doe je oogkleppen af overal zijn rellen voor en tegenstanders!
SHITS GOING DOWN!!!!!!!!!!!einz1
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:53:03 #205
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149889587
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:50 schreef Copycat het volgende:
Maar die enorme geweldsexplosie jegens moslims lees ik nog steeds nergens terug.
Misschien lees ik alle meldingen van meldpunt islamofobie en jij niet aangezien je niet leek te weten dat er een meldpunt was . Als ik nooit mijn aandacht erop vestig leeft het ook niet of veel minder .

Zowiezo verschilt onze kijk op de wereld als dag en nacht en focussen we altijd op andere zaken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:54:39 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149889638
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:53 schreef Summers het volgende:

Misschien lees ik alle meldingen van meldpunt islamofobie en jij niet aangezien je niet leek te weten dat er een meldpunt was . Als ik nooit mijn aandacht erop vestig leeft het ook niet of veel minder .
Jawel hoor, dat wist ik wel -hadden we het hier ook al eerder over gehad, weet je nog? -, maar geweldadigheid? Neuh, niet explosief gestegen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:56:29 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149889697
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:50 schreef Copycat het volgende:
Dat was er in het verleden ook na de moord op Theo van Gogh, paar brandjes en paar weken later was er niet veel meer gaande..

Op 6 november 2004 was er in Uden poging tot brandstichting in een moskee, op 9 november lukt het dezelfde daders wel om islamitische basisschool Bedir in die plaats geheel te laten uitbranden. De brand werd aangestoken door jongeren uit de buurt. Op muren en ramen van het gebouw hadden zij leuzen aangebracht als "Theo R.I.P." en "kut-moslims". De volgende avond liepen naar schatting 6000 mensen mee in een stille tocht ter afkeuring van de brandstichting. Eerder die dag had premier Balkenende Uden bezocht en met ouders en leerlingen van de school gesproken.
Op 11 november 2004 verijdelde de politie in Venray een aanslag op een moskee. Eerder die nacht werd het gemeentehuis al beklad met racistische leuzen.
Op 13 november 2004 ging een houten moskee in het Limburgse Helden in vlammen op. De brand werd waarschijnlijk aangestoken door extreemrechtse jongeren uit de buurt.[7] In maart 2005 werd ook in de nieuwe vestiging van basisschool Bedir in Uden brand gesticht, ook nu was de moord op Van Gogh het motief.

Ik geloof dat het nu al veel erger is!
Aldus Summers!
pi_149889898
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Misschien lees ik alle meldingen van meldpunt islamofobie
Waarschijnlijk niet.

Verder lijkt me dat nogal een twijfelachtige bron gezien de wilde interpretatie van fobie.
Conscience do cost.
pi_149889927
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:50 schreef ems. het volgende:
Islamofobie was altijd al min of meer een probleem. Dat probleem kwam echter zowel uit de hoek van de islam als de mensen die daar vermeend een fobie over hadden.

Dat de Islam iets is wat vermeden moet worden heeft verder niets te maken met islamofobie. De meeste mensen zijn niet dol op nazi's maar ik hoor niemand klagen over de heersende nazifobie.
Obvious troll is obvious.
wooblabalurg
pi_149890006
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:03 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious.
:?
Conscience do cost.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:11:15 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149890151
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vermoed dat Summers en anderen dit als bangmakerij bestempelt:

"Europa, word wakker! We moeten nu ingrijpen"

"IS staat voor de poort van Europa, de internationale gemeenschap moet tussenkomen om de toekomst van de westerse wereld veilig te stellen." Dat verklaart Angelino Alfano, de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken in de krant 'La Repubblica'. Italië is bereid om duizenden soldaten naar Libië te sturen om IS te bekampen.

Libië bevindt zich niet alleen dichtbij Egypte en Algerije, enkel de Middellandse zee scheidt het land van Europa. Het toenemende geweld drijft duizenden vluchtelingen naar Italië. IS heeft al meermaals Rome genoemd in haar expansiedrang. Voldoende reden voor Italië om aan de alarmbel te trekken. Het land wil het voortouw nemen in een internationale coalitie tegen IS in Libië.

Brand blussen
"We hebben geen minuut meer te verliezen", zegt Alfano. "De troepen van het Kalifaat rukken sneller op dan dat de internationale gemeenschap beslissingen neemt. Hoe kunnen we dan de brand in Libië blussen en de migratiestromen stoppen?"

Exodus
"We riskeren een exodus die oncontroleerbaar wordt. De situatie is dermate urgent dat we nu moeten ingrijpen." De minister sluit ook niet uit dat jihadi's vermomd als vluchtelingen het land zullen binnenkomen om aanslagen te plegen in Italië.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)ren-naar-Libie.dhtml

Dat is naar mijn idee geen bangmakerij maar realiteitszin.
En ondertussen zijn ze zelf bang voor Israel!
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:16:23 #212
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149890320
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet.

Verder lijkt me dat nogal een twijfelachtige bron gezien de wilde interpretatie van fobie.
Wel maar het boeit niet echt of jij dat wel of niet gelooft , moet jij weten . Het gaat iig over ongewenst gedrag in de samenleving waar ik onderdeel van ben . Die wilde interpretatie komt juist van de onredelijke goedgelovige mensen die met haat en geweld reageren omdat ze de msm propaganda voor waarheid hebben aangenomen .
pi_149890438
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Wel maar het boeit niet echt of jij dat wel of niet gelooft , moet jij weten . Het gaat iig over ongewenst gedrag in de samenleving waar ik onderdeel van ben . Die wilde interpretatie komt juist van de onredelijke goedgelovige mensen die met haat en geweld reageren omdat ze de msm propaganda voor waarheid hebben aangenomen .
Ben je ook zo verontwaardigd over de moorden bij Charlie Hebdo en Denemarken?
pi_149890449
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

En ondertussen zijn ze zelf bang voor Israel!
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Linkje doet het niet.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:23:59 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149890542
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Linkje doet het niet.
weird, nou ja, niburu en dan 2 dagen geleden.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:34:16 #216
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149890826
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben je ook zo verontwaardigd over de moorden bij Charlie Hebdo en Denemarken?
Ik laat me niet meer leiden door de msm over waar ik wel en niet verontwaardigt over ben en zou moeten zijn .
Ze hoeven ook niet steeds met hetzelfde doorzichtige angst en haat zaaiende script te komen van msm en politici die we eigenlijk allemaal al kennen van de jarenlange war of terror . Tijd om te leren van eerdere ervaringen en ervoor te zorgen dat ik niet meer zo meega in leugens en deceptie en politieke belangen .
pi_149890887
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik laat me niet meer leiden door de msm over waar ik wel en niet verontwaardigt over ben en zou moeten zijn .
Ze hoeven ook niet steeds met hetzelfde doorzichtige angst en haat zaaiende script te komen van msm en politici die we eigenlijk allemaal al kennen van de jarenlange war of terror . Tijd om te leren van eerdere ervaringen en ervoor te zorgen dat ik niet meer zo meega in leugens en deceptie en politieke belangen .
Dus je bent selectief verontwaardigd?
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:38:57 #218
235357 TitusPullo
pi_149890951
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze ontkent dat ze ergens verontwaardigd over zou moeten zijn: het is toch allemaal nep.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_149891327
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Het gaat iig over ongewenst gedrag in de samenleving waar ik onderdeel van ben .
..net zoals het nieuws.
quote:
Die wilde interpretatie komt juist van de onredelijke goedgelovige mensen die met haat en geweld reageren omdat ze de msm propaganda voor waarheid hebben aangenomen .
En die zijn er nauwelijks. Dat het zulke grote aantallen betreft is vooralsnog ongegrond. En nogmaals: Dat iemand de Islam als iets vervelends ziet maakt die persoon niet meteen een islamofoob.
Conscience do cost.
pi_149891554
The Liquid Bomb Threat

The Christmas Day Underpant bomber (am not sure if he got the underpants as a present)

The Shoe Bomber

Er was ook 'n verhaal over 'explosive breast implants' !
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:04:02 #221
235357 TitusPullo
pi_149891644
En daar hebben we Benny Hill.
pi_149891786
:D
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:24:54 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149892223
Voegt muziekje toe aan dit topic!

Wat ik erg raar vind is dat Ik nog weinig gelezen heb over moskeeën die in brand gestoken zijn of moslims echt aangevallen worden etc..
En een biertje in je gezicht noem ik niet echt een aanval, bedoel ga vanavond stappen en het kan je ook overkomen.

Andersom zijn er wel weer heel wat bondkraagjes op gepakt deze week!
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:31:45 #224
235357 TitusPullo
pi_149892358
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:24 schreef theguyver het volgende:
Voegt muziekje toe aan dit topic!

Wat ik erg raar vind is dat Ik nog weinig gelezen heb over moskeeën die in brand gestoken zijn of moslims echt aangevallen worden etc..
En een biertje in je gezicht noem ik niet echt een aanval, bedoel ga vanavond stappen en het kan je ook overkomen.

Andersom zijn er wel weer heel wat bondkraagjes op gepakt deze week!
Als iemand mij zomaar een glas bier in mijn gezicht gooit, voel ik me wel degelijk aangevallen, en ik beschouw alcohol niet als iets onreins.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 18:17:28 #225
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149893461
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

noem het zoals je wilt , ik noem het bij mezelf blijven ipv als een pion ingezet worden voor een politieke agenda die nooit de burger dient .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')