De woordvoerder van het OM is wel bijzonder ergerlijk. "Het had ook ergens anders kunnen gebeuren", tot tweemaal toe. Houd toch op.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:10 schreef Summers het volgende:
[..]
http://www.groene.nl/artikel/ja-sorry-pvv
Voor IS was islamofobie ook al een probleem door de war of terror dus men is daar gewoon op aan het voortborduren .
Doe je oogkleppen af overal zijn rellen voor en tegenstanders!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inmiddels is het 2015 ... Afschuwelijke zaken natuurlijk, maar een schrikbarende toename? Niet echt. En in Nederland. De voorbeelden moeten legio zijn volgens Summers.
Misschien lees ik alle meldingen van meldpunt islamofobie en jij niet aangezien je niet leek te weten dat er een meldpunt was . Als ik nooit mijn aandacht erop vestig leeft het ook niet of veel minder .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:50 schreef Copycat het volgende:
Maar die enorme geweldsexplosie jegens moslims lees ik nog steeds nergens terug.
Jawel hoor, dat wist ik wel -hadden we het hier ook al eerder over gehad, weet je nog? -, maar geweldadigheid? Neuh, niet explosief gestegen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:53 schreef Summers het volgende:
Misschien lees ik alle meldingen van meldpunt islamofobie en jij niet aangezien je niet leek te weten dat er een meldpunt was . Als ik nooit mijn aandacht erop vestig leeft het ook niet of veel minder .
Dat was er in het verleden ook na de moord op Theo van Gogh, paar brandjes en paar weken later was er niet veel meer gaande..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:50 schreef Copycat het volgende:
Maar die enorme geweldsexplosie jegens moslims lees ik nog steeds nergens terug.
Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Misschien lees ik alle meldingen van meldpunt islamofobie
Obvious troll is obvious.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:50 schreef ems. het volgende:
Islamofobie was altijd al min of meer een probleem. Dat probleem kwam echter zowel uit de hoek van de islam als de mensen die daar vermeend een fobie over hadden.
Dat de Islam iets is wat vermeden moet worden heeft verder niets te maken met islamofobie. De meeste mensen zijn niet dol op nazi's maar ik hoor niemand klagen over de heersende nazifobie.
En ondertussen zijn ze zelf bang voor Israel!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vermoed dat Summers en anderen dit als bangmakerij bestempelt:
"Europa, word wakker! We moeten nu ingrijpen"
"IS staat voor de poort van Europa, de internationale gemeenschap moet tussenkomen om de toekomst van de westerse wereld veilig te stellen." Dat verklaart Angelino Alfano, de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken in de krant 'La Repubblica'. Italië is bereid om duizenden soldaten naar Libië te sturen om IS te bekampen.
Libië bevindt zich niet alleen dichtbij Egypte en Algerije, enkel de Middellandse zee scheidt het land van Europa. Het toenemende geweld drijft duizenden vluchtelingen naar Italië. IS heeft al meermaals Rome genoemd in haar expansiedrang. Voldoende reden voor Italië om aan de alarmbel te trekken. Het land wil het voortouw nemen in een internationale coalitie tegen IS in Libië.
Brand blussen
"We hebben geen minuut meer te verliezen", zegt Alfano. "De troepen van het Kalifaat rukken sneller op dan dat de internationale gemeenschap beslissingen neemt. Hoe kunnen we dan de brand in Libië blussen en de migratiestromen stoppen?"
Exodus
"We riskeren een exodus die oncontroleerbaar wordt. De situatie is dermate urgent dat we nu moeten ingrijpen." De minister sluit ook niet uit dat jihadi's vermomd als vluchtelingen het land zullen binnenkomen om aanslagen te plegen in Italië.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ren-naar-Libie.dhtml
Dat is naar mijn idee geen bangmakerij maar realiteitszin.
Wel maar het boeit niet echt of jij dat wel of niet gelooft , moet jij weten . Het gaat iig over ongewenst gedrag in de samenleving waar ik onderdeel van ben . Die wilde interpretatie komt juist van de onredelijke goedgelovige mensen die met haat en geweld reageren omdat ze de msm propaganda voor waarheid hebben aangenomen .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Verder lijkt me dat nogal een twijfelachtige bron gezien de wilde interpretatie van fobie.
Ben je ook zo verontwaardigd over de moorden bij Charlie Hebdo en Denemarken?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Wel maar het boeit niet echt of jij dat wel of niet gelooft , moet jij weten . Het gaat iig over ongewenst gedrag in de samenleving waar ik onderdeel van ben . Die wilde interpretatie komt juist van de onredelijke goedgelovige mensen die met haat en geweld reageren omdat ze de msm propaganda voor waarheid hebben aangenomen .
Linkje doet het niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
En ondertussen zijn ze zelf bang voor Israel!
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Ik laat me niet meer leiden door de msm over waar ik wel en niet verontwaardigt over ben en zou moeten zijn .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je ook zo verontwaardigd over de moorden bij Charlie Hebdo en Denemarken?
Dus je bent selectief verontwaardigd?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik laat me niet meer leiden door de msm over waar ik wel en niet verontwaardigt over ben en zou moeten zijn .
Ze hoeven ook niet steeds met hetzelfde doorzichtige angst en haat zaaiende script te komen van msm en politici die we eigenlijk allemaal al kennen van de jarenlange war of terror . Tijd om te leren van eerdere ervaringen en ervoor te zorgen dat ik niet meer zo meega in leugens en deceptie en politieke belangen .
Ze ontkent dat ze ergens verontwaardigd over zou moeten zijn: het is toch allemaal nep.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je bent selectief verontwaardigd?
..net zoals het nieuws.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Het gaat iig over ongewenst gedrag in de samenleving waar ik onderdeel van ben .
En die zijn er nauwelijks. Dat het zulke grote aantallen betreft is vooralsnog ongegrond. En nogmaals: Dat iemand de Islam als iets vervelends ziet maakt die persoon niet meteen een islamofoob.quote:Die wilde interpretatie komt juist van de onredelijke goedgelovige mensen die met haat en geweld reageren omdat ze de msm propaganda voor waarheid hebben aangenomen .
Als iemand mij zomaar een glas bier in mijn gezicht gooit, voel ik me wel degelijk aangevallen, en ik beschouw alcohol niet als iets onreins.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:24 schreef theguyver het volgende:
Voegt muziekje toe aan dit topic!
Wat ik erg raar vind is dat Ik nog weinig gelezen heb over moskeeën die in brand gestoken zijn of moslims echt aangevallen worden etc..
En een biertje in je gezicht noem ik niet echt een aanval, bedoel ga vanavond stappen en het kan je ook overkomen.
Andersom zijn er wel weer heel wat bondkraagjes op gepakt deze week!
noem het zoals je wilt , ik noem het bij mezelf blijven ipv als een pion ingezet worden voor een politieke agenda die nooit de burger dient .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je bent selectief verontwaardigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |