On 2 June, Iraq defense ministry claimed that they have intercepted an Al-Qaeda in Iraq cell working to produce sarin and mustard gas.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:26 schreef A-mineur het volgende:
Wie er verantwoordelijk is, ik heb geen flauw idee. Maar het is wel lastig kant kiezen als ze beide naar elkaar lopen te schreeuwen ALUAH AKBAR! *poef poef met de AK, enkele seconden later hoor je hetzelfde vanaf de tegenstander kant....
Maar ook niet naar de overheid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:15 schreef ems. het volgende:
Valt vooralsnog niets over te zeggen natuurlijk. Ik acht iig beide partijen in staat om zoiets te flikken.
Toch zou ik niet al te snel richting de rebellen wijzen.
Vanzelfsprekend. Er is nog veels te weinig bekend om nu al conclusies te trekken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar ook niet naar de overheid.
True. Ben echt heel benieuwd waar dit in godsnaam naar gaat leiden. Alhoewel het mij ook weer niets zal verbazen als Obama vanavond in een speech zegt te gaan pre-empen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Er is nog veels te weinig bekend om nu al conclusies te trekken.
omdat het niet in het westen gebeurt alleen daar hebben ze false flags en dat soort meuk..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe weten we dat dit niet gestaged is?
Vraag me ook af.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe weten we dat dit niet gestaged is?
Ik heb ook een uitnodiging gehad om mee te acteren, maar heb afgeslagen. Is mij toch iets te macaber.quote:
We weten het doodeenvoudig niet. We kunnen speculeren tot we een ons wegen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eerste beelden die ik gisteren zag vond ik dubieus. Inmiddels wat meer gezien, waardoor ik denk dat het niet gestaged is.
Truequote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We weten het doodeenvoudig niet. We kunnen speculeren tot we een ons wegen.
Het is dwaas te denken dat het wel eens nep kan zijn. Het aantal slachtoffers en de partij die dit heeft gedaan, dat wordt speculerenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We weten het doodeenvoudig niet. We kunnen speculeren tot we een ons wegen.
Ik heb 'n hekel aan hypocrisie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:16 schreef theguyver het volgende:
Syria is said to have one of the world's largest stockpiles of chemical weapons, including mustard gas and the nerve agent sarin. The government refuses to confirm or deny it possesses such weapons.
Rebels and the government have accused each other of using chemical weapons in attacks during the country's civil war.
In June, the US said it had conclusive evidence that Bashar al-Assad's regime used such arms against opposition forces.
bron
En dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is dwaas te denken dat het wel eens nep kan zijn. Het aantal slachtoffers en de partij die dit heeft gedaan, dat wordt speculeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |