abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149419238
Antwoorden voor Kris

Nieuws

- Duidelijk filmpje dat het eerste deel van de Pianista laat zien, inclusief de paddocks en de huisjes aldaar
- De hond (Blue?) op het filmpje loopt het hele stuk mee

Laatste zoektocht een deceptie - 18 januari 2015
Kaart van Baru (voormalige gids uit Boquete)
• Zaak Lisanne en Kris op websleuths.com: deel 7

Overzichtskaart - Geruisloos - 09-12
Verschillende kaarten op een rijtje - 14-12

Uitgebreide video door de ouders van Kris

Antwoorden voor Kris door Answers for Kris

Vondsten en coördinaten in Google Maps

Mogelijke routes van de quebrada's naar de 2e kabelbrug (Kris' jeans)
lichtblauw - volgt Quebrada 2, op 2 manieren vanaf Quebrada 1 te bereiken
groen - voorgestelde route Baru (ex-gids Panama, nu Duitsland)
roze - mogelijk pad over/langs de paddocks

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-12
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - Fotoverslag

Foto's van de wandeling
SPOILER
Analyses van de foto's
SPOILER
Overzicht en analyses van de telefoongegevens
SPOILER
Nieuwslinks
SPOILER
Kaarten en luchtfoto's
SPOILER
Vondsten Lisanne en Kris
SPOILER
Zoekacties
SPOILER
Algemene foto's
SPOILER
Interviews / getuigen
SPOILER
Flora, fauna, klimaat, zon en maan
SPOILER
Informatie op video
SPOILER
Informatieve posts
SPOILER
Reisverslagen, Criminaliteit en Overige Informatie (o.a. Facebookbeschrijving El Pianista)
pi_149419288
Kennelijk kan ik zomaar een nieuwe draad beginnen?
pi_149419313
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:01 schreef RapaNui het volgende:
Hahaha, yes its all yours!
Je had zelfs de titel mogen veranderen!
pi_149419335
quote:
Tuurlijk, dank je.

Is het een idee het overzicht van de betrokkenen gelieerd aan de taalschool, de regel dat achternamen niet vermeld worden in ogenschouw houdend, met bronnen aangevuld in de OP te zetten?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:03:54 #5
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149419346
quote:
En nu ben je ook verantwoordelijk voor het bijwerken van de OP 8-)
pi_149419396
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:41 schreef jackie12 het volgende:
even in spoiler omdat ie zo lang is
En zijn ze misschien na die wandeling naar de massuese gegaan? Lisanne had dat aan haar moeder verteld NAdat ze weggestuurd ware van hun werkadressen.
pi_149419446
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:05 schreef RapaNui het volgende:

[..]

En zijn ze misschien na die wandeling naar de massuese gegaan? Lisanne had dat aan haar moeder verteld NAdat ze weggestuurd ware van hun werkadressen.
Dat denk ik niet omdat om 1645 uur de telefoon weer contact maakte met de Wifi van de taalschool
pi_149419454
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:03 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

En nu ben je ook verantwoordelijk voor het bijwerken van de OP 8-)
Als ik hulp nodig heb, dan krijg ik die toch? Weet nog niet hoe alles werkt....
pi_149419502
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:06 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet omdat om 1645 uur de telefoon weer contact maakte met de Wifi van de taalschool
Misschien 's avonds dan, voor- of nadat ze met Myriam zaten te keuvelen
pi_149419510
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:07 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Als ik hulp nodig heb, dan krijg ik die toch? Weet nog niet hoe alles werkt....
Enige waar je op moet letten is:
- een bug in de software die soms de hele OP leegmaakt (kopieer de OP voordat je op "invoeren" klikt)
- de OP kan te lang worden. Truuk is dan een deel van de OP in een nieuwe post zetten en de link naar die post ("Vrijdag 6 feb...) rechtsboven je post in de OP te zetten
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149419542
Kijk net even Fb zie ik dat diegene die dat mooie filmpje heeft gemaakt, Edwin, familie is van Laureano!
Nou als dat geen toeval is, kleine wereld toch. FF verder kijken misschien vind ik nog wat.......
pi_149419545
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:05 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Wacht even kan wel.
Het is Kris haar telefoon die contact maakte met de Wifi om 16.44 uur.
Lisanne kreeg de massage.
Volgens mij zit Sigrid haar massage een paar honderd meter van Spanish at the river

Maar ja dan klopt het niet wat Sigrid zegt want dan was dat niet de laatste keer dat zij ze zag.

Ik denk dat de massage al voor 31 maart was
pi_149419604
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:09 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Wacht even kan wel.
Het is Kris haar telefoon die contact maakte met de Wifi om 16.39 uur.
Volgens mij zit Sigrid haar massage een paar honderd meter van Spanish at the river
Ik hoorde juist van RapaNui dat Sigrid NIET bij Spanish by the River werkt, maar bij Habla Ya? Dat is in Bajo Boquete en dus kilometers (?) van Spanish by the River?

Ah, voor je ninja-edit: Tijd van wificontact was 16:44. 16:39 was de eerste noodoproep 1 dag later.

pi_149419648
Komt die 16.39 zit zoooo in mn hoofd
pi_149419945
quote:

[..]

Wacht even kan wel.
Het is Kris haar telefoon die contact maakte met de Wifi om 16.44 uur.

Haar massage is in Alto Boquete, zoals ook SbtR en Myriam: https://www.facebook.com/Neptuna.masajes.Taganga
(gegoogled, want ik kan niet op FB)
pi_149419962
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:09 schreef ToniB het volgende:
Kijk net even Fb zie ik dat diegene die dat mooie filmpje heeft gemaakt, Edwin, familie is van Laureano!
Nou als dat geen toeval is, kleine wereld toch. FF verder kijken misschien vind ik nog wat.......
Ja, ja
pi_149419993
deze al bekend hier?
pi_149420021
quote:
Maar ja dan klopt het niet wat Sigrid zegt want dan was dat niet de laatste keer dat zij ze zag.

Of zij spreekt ook niet geheel de waarheid.......
pi_149420053
quote:
Nou als dat geen toeval is, kleine wereld toch.
Dat is toch hartstikke logisch in een dorpje van 20.000 mensen van wie heul veel buitenlanders?

Wat is daar verdacht of opvallend aan?

pi_149420242
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:23 schreef ToniB het volgende:
deze al bekend hier?
Mij wel

Maakt een telefoon als die uit staat (dus geen standby echt uit) ook contact met een zendmast?
pi_149420293
quote:
Hoe zijn ze gerelateerd? Oom-neef of iets anders?
pi_149420376
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is toch hartstikke logisch in een dorpje van 20.000 mensen van wie heul veel buitenlanders?

Wat is daar verdacht of opvallend aan?
Niks verdachts.
We vragen ons al een tijdje af van wie die paddock is waar je tegen aan loopt. (IK DENK) Grote kans dat hij van Laureano is. (familie bezoek?)
pi_149420778
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:33 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Hoe zijn ze gerelateerd? Oom-neef of iets anders?
Geen idee.
Op 1.10 van het filmpje komen er een vrouw met kind hun tegemoet lopen. Je ziet de man zwaaien. De vrouw loopt met hun mee terug naar de paddock.
pi_149420973
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:53 schreef ToniB het volgende:
De vrouw loopt met hun mee terug naar de paddock.
Ze loopt toch niet met hun mee naar de paddock? Zij loopt toch met haar kind door richting dorp? (Niet zo belangrijk.)

Ik bedoelde eigenlijk, wat je op FB kon zien aan familierelatie tussen Laureano en Edwin.
pi_149421241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:00 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ze loopt toch niet met hun mee naar de paddock? Zij loopt toch met haar kind door richting dorp? (Niet zo belangrijk.)

Ik bedoelde eigenlijk, wat je op FB kon zien aan familierelatie tussen Laureano en Edwin.
ja sorry je hebt gelijk. Ik dacht dat ze meeliep maar ben gaan twijfelen, dus nog een keer gekeken
.Zij loopt richting Boquete en de boys richting paddock.
Neemt niet weg dat zij bekenden moeten zijn van die mensen die in de huisje(s) wonen. Een bezoek aan die weide was m.i. het doel van de reis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')