abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149449827
Iedereen heeft nu zo onderhand wel gehoord van de IS.

Wat is de IS? Niemand weet het precies. Het officiële verhaal:

Islamitische Staat in Irak en de Levant (ISIL, IS) werd als Islamitische Staat in Irak (ISI) in 2003 opgericht als vereniging van vaak aan al Qaida verbonden jihadistische organisaties, om naar eigen zeggen "de soennitische Irakezen te beschermen en de islam te verdedigen". Na het uitbreken van de Syrische burgeroorlog in 2011 werd het werkterrein uitgebreid met Syrië. 29 juni 2014 hernoemde terreurbeweging zichzelf tot Islamitische Staat (IS).

Hoewel de organisatie oorspronkelijk uit al Qaida is voortgekomen, trok al-Qaidaleider Ayman al-Zawahiri in 2014 zijn handen af van IS. Reden hiervoor was dat, waar al Qaida wilde dat IS zich toelegde op het bestrijden van de legers van Irak, Syrië en de Verenigde Staten, de organisatie ook op grote schaal onschuldige burgers: sjiieten, alevieten en vrijzinnige moslims, doodde. Ook weigerde IS in Syrië samen te werken met andere jihadistische opstandelingengroepen, zoals het aan al Qaida gelieerde Jabhat al-Nusra, en bestreed deze lang evenzeer als het Syrische regeringsleger. Sinds het offensief in Irak in juni 2014 leken beide organisaties weer vrede te hebben gesloten, maar nadien waren er toch weer regelmatig confrontaties. In de grensgebieden tussen de twee landen zouden al-Nusra-strijders zich zelfs hebben aangesloten bij IS.

Mede doordat Assads troepen voornamelijk de democratische oppositie aanviel en IS en al-Nusra ontzagen, kon met name IS terrein winnen. Hierdoor werd deze oppositie in toenemende mate geassocieerd met fundamentalisme, en verloor internationaal veel krediet, wat Assads bedoeling was. IS kon hierdoor grote delen van Oost-Syrië veroveren, die aansluiten op het door IS veroverde gebied in Irak.

Documentaire die de officiele kant van het verhaal belicht:

Ernstige dreiging?

Zorgt deze radicale groeperingen ook in het veilige Europa voor dreiging of bestaat de dreiging vooral uit mediapropaganda?

Is het daarom mogelijk dat de macht van deze Islamitische staat uitbreidt en dat wij ook in Europa opstanden kunnen verwachten, rellen en misschien wel machtsovername door deze Islamistische Staat?

Doelstelling?

Geld?

Door wie wordt IS gesponsord? Velen zeggen de VS, anderen zeggen dat het rijke soennieten zijn, aangezien ze zichzelf als de strijders van de Soennieten zien, maar klopt het allemaal wel?
Plundering van banken, diefstal van staatseigendom, afpersing van winkeliers, verkoop van ruwe olie, belasting van christenen, donaties van rijke personen uit de Golfstaten.
Totaal vermogen: 2 miljard dollar
Hun doelstelling is: Stichting van salafistisch kalifaat, eventueel wereldwijd,
Ideologie: Salafisme, wahabisme, islamisme, takfir tegen sjiisme en soefisme, alles wat niet in hun smaak valt eigenlijk!

Hun methodes:

Reguliere oorlogsvoering, etnische zuivering, massamoord, aanslagen op burgerdoelen, gijzeling, kindsoldaterij, onderdrukking met bruut geweld, publieke executies door onthoofding en kruisiging, marteling, verkrachting, vrouwenhandel, iconoclasme, propaganda, chemische wapens; volgens regering en Koerden.

Kaartje van het gebied dat in handen zou zijn van de IS:

Europese connecties met de IS:

• Fransman onthoofd - http://www.nu.nl/buitenla(...)voerde-fransman.html
• Nederland heeft de knoop doorgehakt en gaat door middel van vliegtuigen helpen om IS terug te dringen - http://www.telegraaf.nl/b(...)S_bombarderen__.html

Wat is IS? Bestaat IS? Hoe zit IS in elkaar?

Geen idee.

Niemand weet het. De massamedia EN de alternatieve media geven duizenden verschillende verklaringen. De hoeveelheid misinformatie, desinformatie, half ware informatie, propaganda, antipropaganda, mesopropaganda, micropropaganda, pseudopropaganda, contrapropaganda, politieke kleuring, belangenverstrengeling en massapsychologisering zijn zo enorm bij "IS" dat het een soort mythisch monster geworden is.

Werkelijk de meest bizare gekste dingen worden geroepen "wat IS allemaal wel niet doet".

Kinderen roosteren, foetussen uit baarmoeders trekken, piloten in brand steken, koppen afhakken, massaverkrachten, genocideren, echt niets is te gek voor onze massamedia om te publiceren. En dat is allemaal waar? Echt? Hoe Hollywood moet de "werkelijkheid" zijn?

Het laatste filmpje was voor mij exemplarisch voor de marketing- en reclamecampagne van dit hele zooitje. Het voelde werkelijk totaal niet gruwelijk, eng, echt, werkelijk. Het had, los van het thema, net zo goed in de voorbeschouwing van de Champions League kunnen zitten.

Voor de kenners: de handtekening van Hill & Knowlton stond bij elk shot in Arabische calligrafieletters vol in beeld.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 08-02-2015 15:08:17 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 7 februari 2015 @ 17:31:18 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149450003
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:22 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Volgens mij is zijn punt juist dat niemand dat precies kan weten, en dat het leek alsof jij beweerde van wel.
Nope ik melde dat dit in de voorgaande topics voorbij is gekomen.
Niet alleen in deze ook in het oude Syrie topic wat zeg maar de voorganger van deze was.
hieronder aan een link naar dat topic!

ik zal mijn eigen post hiernogmaals neer zetten dan maar.

In feite anti Alles wat niet in hun straatje past.

Jij vind het niet raar dat de VS eindelijks weer is rond de tafel is gaan zitten met landen als Iran?

De vorige reden half jaartje terug was dat als de VS zou ingrijpen in de regio ( wat nu al weer een poosje gaande is) het ging om Iran.
en niet alleen de VS dit keer ook veel andere landen doen mee, ook de landen in de regio zelf.

Iran was de grootste reden waarom de vs zo graag zou willen ingrijpen in de regio.
ik heb er sinds die tijd niemand over gehoord.

Andere reden was omdat de IS de olie velden in handen had en dat vond de VS niet kunnen.

Ook werd er heilig van overtuigd dat de Mossad achter de IS zat.

Wacht we moeten weer een reden zoeken omdat het weer in het nieuws komt..
Weet je wat.. we zeggen wel dat het helemaal niet bestaat!
zou zeggen 4 topics Lees alles maar even terug!

Erg logisch inderdaad.. zeker dat men om de haverklap weer ergens anders van overtuigd is..
Terwijl dit topic nog geen 4 delen oud is!

Dit kwam allemaal naar voren in de voorgaande topics en het Syrie topic, BNW / syrie gas aanval
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149450065
Ja, leuk guyver, dat "dingen in vorige topics voorbij zijn gekomen" maar de "informatie" die tot die inzichten moet leiden, komt toch allemaal uit de massamedia die selectief, wellicht verdraaid en sowieso gepropagandeerd politieke planinformatie "lekken" en die informatie komt zo bij jou, en ons door.

Hoe kan jij in godsnaam bepalen:
- of die informatie waar is
- of niet tegengestelde informatie ook waar kan zijn
- dat dat het hele plaatje is; die informatie is het, meer is er niet, want er is geen informatie

Zouden wij als volk niet veel meer humbleness moeten tonen over wat we nu eigenlijk wel maar vooral niet weten?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149450108
Is toepasbaar op alle bronnen :z
Conscience do cost.
pi_149450147
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nope ik melde dat dit in de voorgaande topics voorbij is gekomen.
Niet alleen in deze ook in het oude Syrie topic wat zeg maar de voorganger van deze was.
hieronder aan een link naar dat topic!

ik zal mijn eigen post hiernogmaals neer zetten dan maar.

In feite anti Alles wat niet in hun straatje past.

Jij vind het niet raar dat de VS eindelijks weer is rond de tafel is gaan zitten met landen als Iran?

De vorige reden half jaartje terug was dat als de VS zou ingrijpen in de regio ( wat nu al weer een poosje gaande is) het ging om Iran.
en niet alleen de VS dit keer ook veel andere landen doen mee, ook de landen in de regio zelf.

Iran was de grootste reden waarom de vs zo graag zou willen ingrijpen in de regio.
ik heb er sinds die tijd niemand over gehoord.

Andere reden was omdat de IS de olie velden in handen had en dat vond de VS niet kunnen.

Ook werd er heilig van overtuigd dat de Mossad achter de IS zat.

Wacht we moeten weer een reden zoeken omdat het weer in het nieuws komt..
Weet je wat.. we zeggen wel dat het helemaal niet bestaat!
zou zeggen 4 topics Lees alles maar even terug!

Erg logisch inderdaad.. zeker dat men om de haverklap weer ergens anders van overtuigd is..
Terwijl dit topic nog geen 4 delen oud is!

Dit kwam allemaal naar voren in de voorgaande topics en het Syrie topic, BNW / syrie gas aanval
Ik leg alleen uit wat er bedoeld wordt. Misschien dat je je tekst in een quote kan zetten? Dit leest niet zo lekker weg.
wooblabalurg
pi_149450200
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik leg alleen uit wat er bedoeld wordt. Misschien dat je je tekst in een quote kan zetten? Dit leest niet zo lekker weg.
Niks mis mee. Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is.
pi_149450217
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niks mis mee. Ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is.
De boodschap van je reactie ontgaat me.
wooblabalurg
  zaterdag 7 februari 2015 @ 17:40:09 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149450220
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Kon niet meer omdat topic al dicht was.

quote:
11s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:34 schreef El_Matador het volgende:
Ja, leuk guyver, dat "dingen in vorige topics voorbij zijn gekomen" maar de "informatie" die tot die inzichten moet leiden, komt toch allemaal uit de massamedia die selectief, wellicht verdraaid en sowieso gepropagandeerd politieke planinformatie "lekken" en die informatie komt zo bij jou, en ons door.

- dat dat het hele plaatje is; die informatie is het, meer is er niet, want er is geen informatie

Zouden wij als volk niet veel meer humbleness moeten tonen over wat we nu eigenlijk wel maar vooral niet weten?
En hoe kan jij dat bepallen uit jou bronnen dan?
Hoe weet jij zo zeker van al die info die je neer plemt in dat panama topic?
Vrijwel alles daarvan komt uit de msm!
pi_149450246
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kon niet meer omdat topic al dicht was.

[..]

En hoe kan jij dat bepallen uit jou bronnen dan?
Hoe weet jij zo zeker van al die info die je neer plemt in dat panama topic?
Vrijwel alles daarvan komt uit de msm!
Het punt is toch juist dat men weet dat men het niet zeker weet?
En daar ben je het, neem ik aan, mee eens. Of niet?
wooblabalurg
pi_149450267
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

De boodschap van je reactie ontgaat me.
Nog maar een keer goed lezen dan.
pi_149450350
'IS evacueert Mosul om bombardementen'

De internationale coalitie is volgens de Koerden begonnen met massale bombardementen op de Iraakse stad Mosul.

Islamitische Staat (IS) zou inmiddels zijn overgegaan tot ontruiming van de stad, melden Koerdische media op gezag van het Koerdische peshmerga-leger.

Bronnen binnen de veiligheidsdiensten zeiden tegen de Iraakse nieuwssite al-Sumaria dat IS verdreven is uit zeven plaatsen ten noordwesten van Mosul, de tweede stad van Irak die sinds de zomer in handen is van de fundamentalisten.

In de buurt van de stad is opnieuw een massagraf ontdekt, met daarin de resten van 23 mannen, vrouwen en kinderen.

Vermoedelijk zijn de slachtoffers yezidi's en zijn ze door de jihadisten gedood. IS doodde na de inname van de miljoenenstad religieuze minderheden of verkocht hen als slaven.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-bombardementen.html
  zaterdag 7 februari 2015 @ 17:47:32 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149450412
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:41 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Het punt is toch juist dat men weet dat men het niet zeker weet?
En daar ben je het, neem ik aan, mee eens. Of niet?
Daar ben ik het mee eens.

Wat ik wel, debiel vind is het wisselen van standpunt om de haverklap.
Het ligt er net maar aan hoe het balletje rolt in het geval van El_matador.
Als je de MSM niet meer serieus neemt, dan moet je NIKS meer ervan serieus nemen.
En niet zolang het hem uit komt om zijn standpunt hard te maken!
pi_149450474
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens.

Wat ik wel, debiel vind is het wisselen van standpunt om de haverklap.
Het ligt er net maar aan hoe het balletje rolt in het geval van El_matador.
Als je de MSM niet meer serieus neemt, dan moet je NIKS meer ervan serieus nemen.
En niet zolang het hem uit komt om zijn standpunt hard te maken!
Ah okay, ik kan alleen voor mezelf spreken.
Als iemand de MSM niet serieus neemt is dat denk ik vanwege tegenstrijdige berichten of berichten die achteraf onjuist bleken te zijn/bedoelt zijn om mensen een bepaald (onjuist) beeld te schetsen. Echter lijkt het me niet dat dan alles maar onjuist zou zijn en dat je niet de MSM kan blijven volgen om te zien welke kant bepaalde dingen opgestuurd worden. Dus ik zie daar wel een nuance in. Een belangrijk onderdeel van misleiding is desinformatie, dus totaal ongeloofwaardig zal het nooit worden. Juist door daartussen te blijven hangen gaan mensen in hoax's/false flags geloven, omdat ze toch niet weten wat ze er precies van moeten maken.
wooblabalurg
pi_149450680
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Moet je het niet een beetje nuanceren? Het is niet zo zwart/wit als je het wil doen geloven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:03:56 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149450759
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:50 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ah okay, ik kan alleen voor mezelf spreken.
Als iemand de MSM niet serieus neemt is dat denk ik vanwege tegenstrijdige berichten of berichten die achteraf onjuist bleken te zijn/bedoelt zijn om mensen een bepaald (onjuist) beeld te schetsen. Echter lijkt het me niet dat dan alles maar onjuist zou zijn en dat je niet de MSM kan blijven volgen om te zien welke kant bepaalde dingen opgestuurd worden. Dus ik zie daar wel een nuance in. Een belangrijk onderdeel van misleiding is desinformatie, dus totaal ongeloofwaardig zal het nooit worden. Juist door daartussen te blijven hangen gaan mensen in hoax's/false flags geloven, omdat ze toch niet weten wat ze er precies van moeten maken.
Klopt, maar Als je dit leest!

quote:
11s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:34 schreef El_Matador het volgende:

En daarna wel alles gebruikt als grootste schreeuwer in dit topic
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #159 - Kwamen niet meer thuis...

Waarvan hij een van de grootste verantwoordelijke is voor de OP en al deze informatie haalt uit de MSM ditto geld voor ons samen in elkaar gezette 9/11 OP sorry maar wees dan consequent!

Loop mij niet te veroordelen en te beschuldigen dat ik alles maar uit de MSM haal terwijl je dat zelf ook doet..

Ik kijk geen TV ik haal informatie overal en nergens vandaan het hangt er maar net vanaf wat voor informatie het is!
Als er iets over in het nieuws komt dan kan het maar zo zijn dat het een toegevoegde waarde kan zijn voor een topic.

Ik meen dat Beathoven uit Turkije kwam, kan me ook vergissen hoor.
Als er 1 land is wat dicht bij de IS staat waar het nog relatief rustig is, is het dat land wel ik hoop dat hij wat merkt van de toestand in het land er naast!
Ik hoop dat hij ons van wat meer informatie kan voorzien!

BTW in geval van Iran VS dulde ik op dit bericht..
http://www.nu.nl/weekend/(...)aar-veroordeeld.html
ook had ik nog ergens een filmpje zien staan van de geestelijkleider vand e Iran over benadering van de VS over de aanpak in de regio!
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:05:06 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149450775
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Moet je het niet een beetje nuanceren? Het is niet zo zwart/wit als je het wil doen geloven
Dat weet ik maar daarom schreef ik NIKS ook met hoofdletters.
pi_149450796
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt, maar Als je dit leest!

[..]

En daarna wel alles gebruikt als grootste schreeuwer in dit topic
BNW / Kris Kremers & Lisanne Froon #159 - Kwamen niet meer thuis...

Waarvan hij een van de grootste verantwoordelijke is voor de OP en al deze informatie haalt uit de MSM ditto geld voor ons samen in elkaar gezette 9/11 OP sorry maar wees dan consequent!

Loop mij niet te veroordelen en te beschuldigen dat ik alles maar uit de MSM haal terwijl je dat zelf ook doet..

Ik kijk geen TV ik haal informatie overal en nergens vandaan het hangt er maar net vanaf wat voor informatie het is!
Als er iets over in het nieuws komt dan kan het maar zo zijn dat het een toegevoegde waarde kan zijn voor een topic.

Ik meen dat Beathoven uit Turkije kwam, kan me ook vergissen hoor.
Als er 1 land is wat dicht bij de IS staat waar het nog relatief rustig is, is het dat land wel ik hoop dat hij wat merkt van de toestand in het land er naast!
Ik hoop dat hij ons van wat meer informatie kan voorzien!

BTW in geval van Iran VS dulde ik op dit bericht..
http://www.nu.nl/weekend/(...)aar-veroordeeld.html
ook had ik nog ergens een filmpje zien staan van de geestelijkleider vand e Iran over benadering van de VS over de aanpak in de regio!
Ah okay. Om eerlijk te zijn volg ik dat topic totaal niet.
Komt op mij over als opgeblazen heisa.
wooblabalurg
pi_149450853
Ik zeg er nu dit over, maar Kris en Lisanne zijn hier totaal offtopic en is -naar alle waarschijnlijkheid- geen echte BNW-zaak. De media in die zaak hebben ook geen politieke belangen ofzo. Op de mogelijke connecties tussen Betsy P. en de Panamese media na.

Nu de wereldpolitiek.

Je zegt dat je geen tv kijkt, wat me heel goed lijkt, laat dat vergif buiten je belevingswereld, en wel internetlinks volgt. Ja, dat doe ik ook en een beetje beeld kun je eruit destilleren.

Maar dat is iets heel anders dan zeggen: "Zo zit het!" (dat obligate uitroeptekentje verliest zijn kracht nogal door de frequentie waarmee je hem gebruikt).

Wij kunnen niet bepalen "zo zit het".

Dan terug naar Kris en Lisanne. Ook daar kunnen wij niet bepalen "zo zit het". We kunnen wel pogingen doen, en onze bronnen zijn massamedia maar ook en vooral gewone mensen (zoals de families). Er is ook geen tegenstrijdigheid in de beschrijving van de feiten en waar die wel uit de massamedia volgt, is die juist door het zelfreinigend vermogen in het topic door onze gezamenlijke aanpak er zoveel mogelijk uitgefilterd.

De vergelijking "nieuws rondom Kris en Lisanne" en "nieuwsberichten die het zogenaamde politieke beleid helemaal tot in de puntjes uitleggen" slaat kant noch wal.

zaterdag 7 februari 2015 @ 18:10:10 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149450870
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:06 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ah okay. Om eerlijk te zijn volg ik dat topic totaal niet.
Komt op mij over als opgeblazen heisa.
Dat topic is vanuit NWS overgekomen nadat er de wildste geruchten over en weer gingen..
Misschien zit de IS wel achter de moorden wie weet!
pi_149450905
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat topic is vanuit NWS overgekomen nadat er de wildste geruchten over en weer gingen..
Misschien zit de IS wel achter de moorden wie weet!
Die geruchten ken ik niet, maar die zullen vast 'juicy' zijn.
Anders kan ik niet verklaren waarom men zolang bezig is met 2 Hollandse meisjes.
Maar laten we het erop houden dat er wel een nuance zit in nieuwsberichten, om on-topic te blijven.
wooblabalurg
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:16:36 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149450992
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:12 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Die geruchten ken ik niet, maar die zullen vast 'juicy' zijn.
Anders kan ik het niet verklaren waarom men zolang bezig is met 2 Hollandse meisjes.
We gaan beetje off-topic!

Ik zou zeggen lees de OP van die..

Hier gaat het schijnbaar om het wel of niet bestaan van een Islamitische staat in een islamitische regio!

Of er nu wel of niet doden vallen, of dat ze daar gewoon gezellig thee zitten te drinken terwij er wel of geen bommen uit de lucht vallen om hun gezellige thee kransje te verstoren.

Ik zou ook niet chaggy worden als er weer een bom valt op mijn huis!
Ik blijf gewoon vredelievend mijn thee opzuipen zand uit mijn oor peuteren en gezellig met de westerse journalisten vertellen wat de beste manier is om mijn baard te pimpen!

Ik ga afwassen en koken, de mazzel!
pi_149451010
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

We gaan beetje off-topic!

Ik zou zeggen lees de OP van die..

Hier gaat het schijnbaar om het wel of niet bestaan van een Islamitische staat in een islamitische regio!

Of er nu wel of niet doden vallen, of dat ze daar gewoon gezellig thee zitten te drinken terwij er wel of geen bommen uit de lucht vallen om hun gezellige thee kransje te verstoren.

Ik zou ook niet chaggy worden als er weer een bom valt op mijn huis!
Ik blijf gewoon vredelievend mijn thee opzuipen zand uit mijn oor peuteren en gezellig met de westerse journalisten vertellen wat de beste manier is om mijn baard te pimpen!

Ik ga afwassen en koken, de mazzel!
Ik snap niet wat je punt is.
wooblabalurg
pi_149461530
quote:
Op zaterdag 7 februari 2015 18:09 schreef El_Matador het volgende:
Ik zeg er nu dit over, maar Kris en Lisanne zijn hier totaal offtopic en is -naar alle waarschijnlijkheid- geen echte BNW-zaak. De media in die zaak hebben ook geen politieke belangen ofzo. Op de mogelijke connecties tussen Betsy P. en de Panamese media na.

Nu de wereldpolitiek.

Je zegt dat je geen tv kijkt, wat me heel goed lijkt, laat dat vergif buiten je belevingswereld, en wel internetlinks volgt. Ja, dat doe ik ook en een beetje beeld kun je eruit destilleren.

Maar dat is iets heel anders dan zeggen: "Zo zit het!" (dat obligate uitroeptekentje verliest zijn kracht nogal door de frequentie waarmee je hem gebruikt).

Dan terug naar Kris en Lisanne. Ook daar kunnen wij niet bepalen "zo zit het". We kunnen wel pogingen doen, en onze bronnen zijn massamedia maar ook en vooral gewone mensen (zoals de families). Er is ook geen tegenstrijdigheid in de beschrijving van de feiten en waar die wel uit de massamedia volgt, is die juist door het zelfreinigend vermogen in het topic door onze gezamenlijke aanpak er zoveel mogelijk uitgefilterd.

De vergelijking "nieuws rondom Kris en Lisanne" en "nieuwsberichten die het zogenaamde politieke beleid helemaal tot in de puntjes uitleggen" slaat kant noch wal.
Wat een gotspe ! :D
Als er iemand grossiert in 'het is gebleken dat...', dan ben jij het wel.
pi_149461749
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 00:22 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Wat een gotspe ! :D
Als er iemand grossiert in 'het is gebleken dat...', dan ben jij het wel.
Ik heb geen idee wat je bedoelt.

Wij kunnen wel beredeneren "zo zit het in ieder geval niet"

Heb jij je falsifieringscertificaat?

pi_149461809
quote:
Op zondag 8 februari 2015 00:33 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb geen idee wat je bedoelt.

Wij kunnen wel beredeneren "zo zit het in ieder geval niet"

Heb jij je falsifieringscertificaat?
Nee, ik ben geen IWAB.
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 14:16:21 #26
249559 crew  Lavenderr
pi_149470673
Opnieuw zes vermoedelijke jihadisten opgepakt in Frankrijk

Eind januari rekende de Franse politie ook al vijf vermoedelijke jihadisten in (Lunel).
In Frankrijk, in de buurt van Toulouse en Albi, zijn vanochtend zes mensen opgepakt die ervan verdacht worden tot een jihadistengroep te behoren. Dat heeft de Franse minister van Binnenlandse Zaken Bernard Cazeneuve bekendgemaakt.

Parijse antiterreurmagistraten hadden de arrestaties bevolen in het kader van een onderzoek naar terroristische bendevorming en financiering van terrorisme, zo meldt de minister in een mededeling. Vijf personen werden volgens een bron dicht bij het onderzoek gevat in Albi en omstreken, een zesde in de buurt van Toulouse.

Ze zouden zich met verdachte geldstromen beziggehouden hebben en met het ronselen van jihad-kandidaten. En er wordt nog nagegaan of sommigen onder hen naar Syrië zijn geweest. Vijf dagen geleden werden al acht mensen opgepakt in de de omgeving van Parijs en Lyon.

http://www.demorgen.be/bu(...)-frankrijk-a2210680/
pi_149510445
Poetin bekritiseert internationale coalitie tegen IS

De Russische president Vladimir Poetin zegt dat ''plomp en onverantwoordelijk'' optreden van buitenaf de toestand in Syrië en Irak hebben gemaakt tot wat die nu is.
Deze klacht heeft Poetin maandag geuit in de Egyptische krant al-Ahram.

Poetin brengt maandag en dinsdag een staatsbezoek aan Egypte. Hij klaagt steen en been over de internationale coalitie tegen de terreurgroep Islamitische Staat (IS), waar ook Nederland aan meedoet.

De strategie en de tactiek van de landen van de coalitie die wordt geleid door de VS, ''zijn volkomen buitenproportioneel in verhouding tot de reële bedreiging'', aldus Poetin. Hij spreekt in Caïro onder meer over de bestrijding van het terrorisme met de Egyptische president Abdel Fattah al-Sisi.

Rusland is een belangrijke partner van Egypte. Bijna de helft van de Egyptische graanbehoefte wordt uit Rusland geïmporteerd. Russische toeristen blijven komen, ondanks de turbulente tijden in Egypte. Al-Sisi, die in 2013 de macht greep, ging in augustus vorig jaar op bezoek bij Poetin in Sotsji.

http://www.nu.nl/buitenla(...)ionale-coalitie.html
pi_149525229
Britse gijzelaar John Cantlie duikt weer op in IS-video 

De terreurorganisatie Islamitische Staat (IS) heeft maandag opnieuw een video naar buiten gebracht waarin John Cantlie te zien is.

Dat meldt de Amerikaanse online-jihadmonitor SITE. De Britse journalist, die al sinds 2012 in handen is van IS, presenteert opnieuw een soort korte reisdocumentaire over een stad.

Dit keer is Cantlie in de Syrische stad Aleppo. Eerder gaf hij 'rondleidingen' door onder meer Mosul en Kobani.

''Hallo, ik ben John Cantlie. In de laatste film van deze serie zijn we in een stad die sinds de zomer van 2012 bij het hart van de gevechten ligt'', begint Cantlie zijn video. Hij leidt zijn publiek onder meer langs een marktplaats die net is gebombardeerd. Volgens Cantlie is dat het gevolg van de samenwerking van de Amerikanen met de regering van de Syrische president Bashar al-Assad.

http://www.nu.nl/buitenla(...)t-weer-in-video.html
pi_149532014
Syria's President Bashar al-Assad says his government is receiving messages from the US-led coalition battling the jihadist group, Islamic State.

Mr Assad told the BBC that there had been no direct co-operation since air strikes began in Syria in September.

But third parties - among them Iraq - were conveying "information".

He also denied that Syrian government forces had been dropping barrel bombs indiscriminately on rebel-held areas, killing thousands of civilians.

Mr Assad dismissed the allegation as a "childish story", in a wide-ranging interview with BBC Middle East editor Jeremy Bowen in Damascus.

"We have bombs, missiles and bullets... There is [are] no barrel bombs, we don't have barrels."

Our correspondent says that his denial is highly controversial as the deaths of civilians in barrel bomb attacks are well-documented.

http://www.nu.nl/buitenla(...)en-van-coalitie.html
  dinsdag 10 februari 2015 @ 20:57:16 #30
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149551453
Licht in de duisternis van het Midden-Oosten?

Ontwikkelingen in Syrië die de mainstream media voor ons verbergen:

Langs de grenzen van Syrië met Turkije en Noord-Irak, ligt een voornamelijk Koerdisch gebied met een bevolking van 4,6 miljoen mensen, waar een enorm ‘sociaal experiment’ plaatsvindt in het midden van een kruisvuur tussen de Syrische dictatuur en de collectieve waanzin van ISIS.

De (PYD) en de (KNV) in de regio van Rojava, hebben in de regio een samenleving gesticht door het samenbrengen van hartstochtelijk libertarisme (overal geweren, en er zijn helemaal geen belastingen) en vriendelijk anarchisme met een gezonde dosis feminisme.
Een geavanceerd systeem dat ze democratische confederalisme noemen.

Een kleine centrale overheid met een absoluut minimum van 40% vrouwelijke afgevaardigden,
De ontwerper van dit syteem van democratisch confederalisme, Abdullah Öcalan, zegt dat ‘Ecologie en feminisme de centrale pijlers’ zijn van het systeem dat hij heeft aangestuurd.
In Rojava worden mannen die hun vrouwen slaan volledig verstoten uit de gemeenschap, omdat ze het leven in een zeer sociaal verbonden maatschappij vrijwel onmogelijk maken. In plaats van een politiemacht en gevangenissen, werken er ‘vredescommissies’ in elke gemeente om de familiaire wraakmoorden uit te roeien door afspraken te maken op vrijwillige basis tussen beide partijen – en dat werkt.

http://www.gewoon-nieuws.(...)-voor-ons-verbergen/
http://www.cvltnation.com(...)bodys-talking-about/
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149552026
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:

Langs de grenzen van Syrië met Turkije en Noord-Irak, ligt een voornamelijk Koerdisch gebied met een bevolking van 4,6 miljoen mensen, waar een enorm ‘sociaal experiment’ plaatsvindt in het midden van een kruisvuur tussen de Syrische dictatuur en de collectieve waanzin van ISIS.

De (PYD) en de (KNV) in de regio van Rojava, hebben in de regio een samenleving gesticht door het samenbrengen van hartstochtelijk libertarisme (overal geweren, en er zijn helemaal geen belastingen) en vriendelijk anarchisme met een gezonde dosis feminisme.

Een kleine centrale overheid met een absoluut minimum van 40% vrouwelijke afgevaardigden,
De ontwerper van dit syteem van democratisch confederalisme, Abdullah Öcalan, zegt dat ‘Ecologie en feminisme de centrale pijlers’ zijn van het systeem dat hij heeft aangestuurd.
In Rojava worden mannen die hun vrouwen slaan volledig verstoten uit de gemeenschap, omdat ze het leven in een zeer sociaal verbonden maatschappij vrijwel onmogelijk maken. In plaats van een politiemacht en gevangenissen, werken er ‘vredescommissies’ in elke gemeente om de familiaire wraakmoorden uit te roeien door afspraken te maken op vrijwillige basis tussen beide partijen – en dat werkt.

Was ervan op de hoogte, gewoon t nieuws gevolgd. Maar Öcalan heeft vermoedelijk niet heel veel contact want hij zit nog vast, al staat z'n vrijlating er wel aan te komen. Misschien is 't een sprankje hoop in donkere tijden daar, maar het is Gallië tussen de grootmachten.
pi_149552189
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef Izzy73 het volgende:

Wie zegt mij dat deze propaganda wel waar is en al die andere propaganda niet?

Wensdenken?

pi_149571340
Apparent ISIS sympathizers called CyberCaliphate hack Twitter account of military spouses
Group's leader feels scared and takes down Twitter page indefinitely
Another group member is undaunted and writes about how "they didn't win"

(CNN)—Military family activist Liz Snell never thought it would happen to her group: Apparent ISIS sympathizers hacked her group's Twitter account and posted threats against a half dozen or so members.

The threats came just a month after Snell told CNN she wouldn't allow the ISIS-related hack of the U.S. military's Central Command Twitter account to deter her fight to help military spouses in distress.

On Tuesday, the ISIS-connected threats became personal, against her group, Military Spouses of Strength.

http://edition.cnn.com/20(...)r-battles/index.html
pi_149599937
Volgens Amerika heeft ISIS het lastig. ISIS denkt daar zelf heel anders over.
ISIS is teruggedrongen uit Kobani én ligt zwaar onder vuur in Mosul, wat natuurlijk geweldig is. Toch betekent dit niet automatisch dat de terroristische organisatie op het punt van omvallen staat.
Het belangrijkste voor ISIS is dat er continu nieuwe jihadisten bijkomen die hun hebben en houden maar wat graag willen opofferen voor de gekke ‘kalief’ Abu Bakr al-Baghdadi.
En wat dat betreft gaat het nog altijd goed voor ISIS:
Het aantal mensen dat naar Syrië afreist om zich aan te sluiten bij Islamitische Staat of een andere terroristische groep, neemt nog altijd toe. De Verenigde Staten denken dat meer dan 20.000 jihadisten uit meer dan negentig landen naar Syrië zijn gegaan. Dat zijn er duizend meer dan waar de VS vorige maand nog van uitgingen.
De afgelopen tijd hebben maar liefst 3400 westerse extremisten zich aangesloten bij ISIS – of hebben dat geprobeerd. Er lijkt voorlopig nog steeds geen einde te komen aan de instroom van dit soort wannabe jihadisten.
Deze cijfers bewijzen maar weer eens dat de strijd tegen ISIS groter is dan veel mensen – ja, ook veel politici – willen toegeven. We moeten niet alleen de militaire oorlog winnen door de terroristische organisatie te bestrijden (en te bombarderen) in Syrië en Iraq, maar we moeten op de één of andere manier ook de pr-oorlog winnen. Te veel jonge moslims in het Westen voelen zich aangetrokken tot de Radicale Islam; of dat nu gepredikt wordt door ISIS, Al Qaeda, of willekeurig elke andere extremistische organisatie. De enige reden dat ze zich bij ISIS aansluiten is dat die groep relatief succesvol is én duidelijk maakt dat zijn leden alle ruimte krijgen om onschuldige, maar andersdenkende mensen te martelen en te vermoorden. Blijkbaar trekt dat flink wat ‘westerse’ moslims aan.

http://www.dagelijksestan(...)oegen-zich-bij-isis/
pi_149600101
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens Amerika heeft ISIS het lastig. ISIS denkt daar zelf heel anders over.
ISIS is teruggedrongen uit Kobani én ligt zwaar onder vuur in Mosul, wat natuurlijk geweldig is. Toch betekent dit niet automatisch dat de terroristische organisatie op het punt van omvallen staat.
Het belangrijkste voor ISIS is dat er continu nieuwe jihadisten bijkomen die hun hebben en houden maar wat graag willen opofferen voor de gekke ‘kalief’ Abu Bakr al-Baghdadi.
En wat dat betreft gaat het nog altijd goed voor ISIS:
Het aantal mensen dat naar Syrië afreist om zich aan te sluiten bij Islamitische Staat of een andere terroristische groep, neemt nog altijd toe. De Verenigde Staten denken dat meer dan 20.000 jihadisten uit meer dan negentig landen naar Syrië zijn gegaan. Dat zijn er duizend meer dan waar de VS vorige maand nog van uitgingen.
De afgelopen tijd hebben maar liefst 3400 westerse extremisten zich aangesloten bij ISIS – of hebben dat geprobeerd. Er lijkt voorlopig nog steeds geen einde te komen aan de instroom van dit soort wannabe jihadisten.
Deze cijfers bewijzen maar weer eens dat de strijd tegen ISIS groter is dan veel mensen – ja, ook veel politici – willen toegeven. We moeten niet alleen de militaire oorlog winnen door de terroristische organisatie te bestrijden (en te bombarderen) in Syrië en Iraq, maar we moeten op de één of andere manier ook de pr-oorlog winnen. Te veel jonge moslims in het Westen voelen zich aangetrokken tot de Radicale Islam; of dat nu gepredikt wordt door ISIS, Al Qaeda, of willekeurig elke andere extremistische organisatie. De enige reden dat ze zich bij ISIS aansluiten is dat die groep relatief succesvol is én duidelijk maakt dat zijn leden alle ruimte krijgen om onschuldige, maar andersdenkende mensen te martelen en te vermoorden. Blijkbaar trekt dat flink wat ‘westerse’ moslims aan.

http://www.dagelijksestan(...)oegen-zich-bij-isis/
Tja, dat krijg je ervan met de steun van Turkije aan ISIS. Nieuwe wapens en constant nieuw kanonnenvoer, geleverd door Turkije.
#freefrederike
pi_149600150
quote:
4s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Tja, dat krijg je ervan met de steun van Turkije aan ISIS. Nieuwe wapens en constant nieuw kanonnenvoer, geleverd door Turkije.
20.000 uit meerdere landen, dat is nogal wat :o
pi_149600203
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

20.000 uit meerdere landen, dat is nogal wat :o
99% van die terroristen komen via Turkije daarheen, en de Turkse geheime dienst MIT is daar van op de hoogte. Die weet zelfs welke routes ze gebruiken, maar niemand doet er iets aan.
#freefrederike
pi_149600441
quote:
4s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:05 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

99% van die terroristen komen via Turkije daarheen, en de Turkse geheime dienst MIT is daar van op de hoogte. Die weet zelfs welke routes ze gebruiken, maar niemand doet er iets aan.
En uit België. Zie de vader met zoontje in dit filmpje: http://www.telegraaf.nl/t(...)dervideo_ISIS__.html
pi_149601077
quote:
4s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:02 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

bron?
pi_149601124

De schrijver van het stuk valt vredelievende moslims aan door uit te leggen dat Allah de islam een religie van het zwaard heeft gemaakt: "En het bewijs hiervoor is zo overvloedig dat alleen een ketter hier aan zou kunnen twijfelen."

Dabiq is vernoemd naar een stadje in het noorden van Syrie, waar volgens de hadith moslims en christenen tijdens de Armageddon tot een bloedige clash zullen komen.

Don't believe me just watch: lezen kan HIER.

http://www.powned.tv/nieu(...)m_is_geen_vrede.html

donderdag 12 februari 2015 @ 22:42:43 #41
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149618121
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:52 schreef Izzy73 het volgende:
Ik ga maar eens een gewaagde voorspelling doen. Wat voor nationaliteit zal 1 van de volgende slachtoffers van IS hebben? Zou me niets verbazen als het een Israëliër is.
IS claimt ontvoering 'Israëlische spion'
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149623932
Nostradamus _O_

Al moest ik wel toevallig aan je post denken toen ik het nieuws hoorde
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Redactie Frontpage vrijdag 13 februari 2015 @ 10:13:35 #43
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_149627555
quote:
Voor de kenners: de handtekening van Hill & Knowlton stond bij elk shot in Arabische calligrafieletters vol in beeld.
Kan je daarvan een paar voorbeelden (screenshots) laten zien? Beetje raar dat wanneer dit uit een Amerikaanse media mill zou komen, ze dat ook in beeld zouden zetten. Hoe maak je jezelf verdacht?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_149628501
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
De enige reden dat ze zich bij ISIS aansluiten is dat die groep relatief succesvol is én duidelijk maakt dat zijn leden alle ruimte krijgen om onschuldige, maar andersdenkende mensen te martelen en te vermoorden. Blijkbaar trekt dat flink wat ‘westerse’ moslims aan.
mwah, 3400 westerse fundamentalistische jongeren is geen substantieel aantal vechttroepen, los ervan dat betwijfeld kan worden hoe geschikt een groot aantal van die westerlingen om te vechten (een aantal van zulke jongens zijn al gebruikt om zelfmoord-aanslagen te plegen, waaronder volgens mij daaronder al minimaal twee nederlanders, wat ook een teken ervoor is dat ze in werkelijke vechtsituaties weinig 'nut' hadden, en 'disposabel' waren).

Volgens mij is dit tot nu hooguit vooral een publicitair thema, maar millitair zal IS weinig substantiele voordelen hebben aan wat westerlingen (deels klein-criminelen, deels lichtelijk labiele jongeren die bv ook eerder meededen aan celebrity-TV-shows en een labiele zucht naar 'beroemdheid' lijken te hebben) die daarheen reizen en willen meevechten (maar het aan training en gevechtservaring ontbreekt).

Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat IS nu werkelijk erop zit te wachten om een soort van reality-Casting-show te worden voor zulke labiele losers.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_149628577
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

mwah, 3400 westerse fundamentalistische jongeren is geen substantieel aantal vechttroepen, los ervan dat betwijfeld kan worden hoe geschikt een groot aantal van die westerlingen om te vechten (een aantal van zulke jongens zijn al gebruikt om zelfmoord-aanslagen te plegen, waaronder volgens mij daaronder al minimaal twee nederlanders, wat ook een teken ervoor is dat ze in werkelijke vechtsituaties weinig 'nut' hadden, en 'disposabel' waren).

Volgens mij is dit tot nu hooguit vooral een publicitair thema, maar millitair zal IS weinig substantiele voordelen hebben aan wat westerlingen (deels klein-criminelen, deels lichtelijk labiele jongeren die bv ook eerder meededen aan celebrity-TV-shows en een labiele zucht naar 'beroemdheid' lijken te hebben) die daarheen reizen en willen meevechten (maar het aan training en gevechtservaring ontbreekt).

Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat IS nu werkelijk erop zit te wachten om een soort van reality-Casting-show te worden voor zulke labiele losers.
Dat kan ik me juist wél voorstellen. Die zijn makkelijk te manipuleren en overal voor in te zetten.
pi_149633235
Dappere oma

Syrische oma scheldt ISIS-bandieten verrot

Maar een regime stort pas echt in, als de vijanden binnen ISIS de overhand krijgen. Vandaar dat dit filmpje zo mooi is. Een oud, lichamelijk verzwakt vrouwtje heeft de euvele moed om op een stel terroristische godsdienstwaanzinnigen af te stappen en ze te vertellen dat ze verkeerd bezig zijn. Ze pakt ze precies op de punten waar het voor de gasten pijn doet, want ze zegt in feite dat de twee terroristen die buiten beeld blijven de islam allang verlaten hebben.

En in feite is er voor een ISIS-strijder niets zo beledigend als suggereren dat ze geen (goede) moslims zijn.
En misschien wel het mooiste? Deze oma is geen verstokte atheïst, christen of jood. Nee, deze vrouw is zelf ook een soennitische moslim. U wilt moslims die zich tegen ISIS uitspreken en de organisatie van hun sokkel kieperen, zegt u? Nou, beter dan dit wordt het niet.
Nu maar hopen dat deze heldin het er levend vanaf heeft gebracht. We weten immers dat ISIS geen enkel respect heeft voor westerlingen, Koerden, yezidi’s, christenen, joden, atheïsten, shiïeten, vrouwen en kinderen. Laten we hopen dat ze in ieder geval een basale eerbied voor bejaarden hebben.

http://www.dagelijksestan(...)is-bandieten-verrot/
pi_149638265
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat kan ik me juist wél voorstellen. Die zijn makkelijk te manipuleren en overal voor in te zetten.
Als bloed-dorstige barbaric desert guerillas zeker? Volgens mij zijn naieve,onervarende 'soldaten' meer 'n gevaar dan 'n hulp 'for the cause'.
Ik vraag me af hoe de MSM komt bij de cijfers.
Duizenden young western radicalised moslims?
Ik geloof er geen reet van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149643146
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als bloed-dorstige barbaric desert guerillas zeker? Volgens mij zijn naieve,onervarende 'soldaten' meer 'n gevaar dan 'n hulp 'for the cause'.
Ik vraag me af hoe de MSM komt bij de cijfers.
Duizenden young western radicalised moslims?
Ik geloof er geen reet van.
Dat is verrassend .
pi_149663939
Vermoedelijke aanhanger IS opgepakt in Londen

De Britse politie heeft in het oosten van Londen een 32-jarige man opgepakt die ervan wordt verdacht een lid of aanhanger van de extremistische beweging Islamitische Staat te zijn.

In een verklaring zei de politie dat de man naar verluidt informatie aan het verzamelen was die gebruikt zou kunnen worden voor een terreuraanslag of het aanzetten tot terreurdaden. De verdachte wordt ondervraagd.

IS is vorig jaar in Groot-Brittannië verboden.

http://www.reformatorisch(...)-opgepakt-in-londen/
pi_149671692
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 15 februari 2015 @ 21:14:38 #51
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149707852
Nieuw IS filmpje.
  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 21:54:09 #52
45833 crew  Fogel
pi_149709953
Even ter herinnering een paar quotes uit de BNW feedback:
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is even blijven liggen, excuus, maar ik plaats het antwoord even hier omdat het iedereen aangaat.

Het is met de andere A's ook besproken dus daar gaan we:

BNW: verkoolde handen, onthoofdingen, verbrandingen etc frame voor frame bekijken is gewoon goor en valt ook gewoon onder 'gore' het is ogrish materiaal en dat is al sinds het begin van FOK! gewoon tegen de policy.

Over dit specifieke geval zou ik zeggen: het was groot nieuws, op de FP dit soort zaken absoluut linken, NWS linkt maar naar de FP in zo'n geval en in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.

Nu komt geheid de vraag waarom de brandende boedhist in Vietnam en de moord op Kennedy dan wel, maar als men dat soort zaken niet wilt snappen is dat niet ons probleem lijkt me.
Ik ga toch wel uit van ene beetje common sense.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er staat niets over IS in de policy, wel staat er in de policy dat dit soort ogrish materiaal niet toegestaan is.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja binnen de geldende policy.
En nee BNW is niet bedoeld om alle ranzigheden te bespreken.

Lijkt me duidelijk genoeg en ik ga er ook niet over in discussie.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  zondag 15 februari 2015 @ 21:57:40 #53
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149710136
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:54 schreef Fogel het volgende:
in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.
quote:
in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.
Dus bespreken mag, alleen geen linkjes en plaatjes.
  zondag 15 februari 2015 @ 22:00:30 #54
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149710315
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ach ja.
Je kan ook makkelijk 'n hele langere lijst van de oorlogsmisdaden van US e.a. soldaten maken.
En 'n paar leuke beelden van de Agent Orange slachtoffers bijzetten.Zeker veel erger dan de IS onzin.

Ik wil de laatste zien...kan je 'n zoekterm geven misschien?
Het nieuws is dat IS claimt
quote:
isis executes 21 egyptian christians
Er is alleen gecensureerd materiaal op internet. Geen onthoofdingen.
Alleen een scene waar 21 egyptenaren langs de kust zitten met achter hen IS leden.
Er wordt het een en ander verteld en dan stopt het filmpje.
pi_149711306
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 21:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waar? Ik zie geen link. Waarschijnlijk is 't toch te erg voor onze gevoelige ogen?!
Die andere IS filmpjes waren ook niet schokkend?
Of moeten we weer de leuke MSM newslezer vertrouwen?
Klikken op eigen risico.

< Oh.. mag dus niet... > Video is op Dumpert te vinden.

Dit lijkt me toch zeker wel echt. :r

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2015 22:19:44 ]
pi_149711356
ooooh, hij plaatst een link
pi_149711484
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:00 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het nieuws is dat IS claimt

[..]

Er is alleen gecensureerd materiaal op internet. Geen onthoofdingen.
Alleen een scene waar 21 egyptenaren langs de kust zitten met achter hen IS leden.
Er wordt het een en ander verteld en dan stopt het filmpje.
Ik heb de video net gezien en de onthoofdingen zijn echt ranzig. Ik geloof niet dat dit fake is.
pi_149711734
heb je een link? ben wel benieuwd
  zondag 15 februari 2015 @ 22:25:52 #59
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149711765
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb de video net gezien en de onthoofdingen zijn echt ranzig. Ik geloof niet dat dit fake is.
Ik heb het ook gezien, inderdaad ranzig. Over de echtheid ga ik geen uitspraken meer doen hier.
Moet iedereen zelf maar bepalen.
pi_149712021
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:25 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik heb het ook gezien, inderdaad ranzig. Over de echtheid ga ik geen uitspraken meer doen hier.
Moet iedereen zelf maar bepalen.
wat een gelul dat die filmpjes fake zijn!! hoe wil je zoiets uberhaubt bewerken??
pi_149712118
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:30 schreef Beursaap het volgende:

[..]

wat een gelul dat die filmpjes fake zijn!! hoe wil je zoiets uberhaubt bewerken??
Er zijn hier een paar users die alles als fake bestempelen.
pi_149712207
alles is illusie, net echt
pi_149712278
quote:

[..]

Maar dat dacht je ook van de laatste 'onthoofding' video?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149712296
quote:

[..]

De onthoofdingen van de journalisten zouden fake of staged kunnen zijn omdat ze op het moment suprème op zwart gingen en er geen raw footage van de onthoofdingen op internet is gereleased. Dat was dubieus en liet dus ruimte voor discussie over de authenticiteit over.

Dit overtuigt imho echter wel.
pi_149712390
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar dat dacht je ook van de laatste 'onthoofding' video?
Welke was dat?
  zondag 15 februari 2015 @ 22:41:58 #66
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149712701
quote:

[..]

Alle films in de bioscoop zijn ook echt volgens jou?
Ooit wel eens van special effects gehoord?
pi_149712752
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:34 schreef badass-san het volgende:
alles is illusie, net echt
Ik denk dat de grens tussen realiteit en fantasie is expres in de war gezet.
Reality TV,gedramatiseerde true-life cop/murder/crime/history docu's enz. Ik kijk naar de stomme real-life crime docus af en toe,ik vind 't interressent wat voor vreselijke dingen mensen doen voor geld,liefde,hebzucht.whatever.
pi_149713023
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Welke was dat?
Ik weet 't niet precies,ik denk een van de wat 'flashier' producties met de David Cronenberg style neck-snapping audio effects?
pi_149713234
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De onthoofdingen van de journalisten zouden fake of staged kunnen zijn omdat ze op het moment suprème op zwart gingen en er geen raw footage van de onthoofdingen op internet is gereleased. Dat was dubieus en liet dus ruimte voor discussie over de authenticiteit over.

Dit overtuigt imho echter wel.
die jordaniër in die kooi is echt wel real hoor. waarom zouden ze daarmee gaan kloten? aan alle fake roepers: ga het ze daar lekker vertellen, kom je er vanzelf achter hoe 'fake' die mensen zijn })
pi_149713242
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

ik denk het ook.
door wie in de war gezet denk je?, met wat voor doel?

quote:
Reality TV,gedramatiseerde true-life cop/murder/crime/history docu's enz. Ik kijk naar de stomme real-life crime docus af en toe,ik vind 't interressent wat voor vreselijke dingen mensen doen voor geld,liefde,hebzucht.whatever.
ja, mee eens, alleen heeft het altijd een oorzaak waarom ze doen wat ze doen
pi_149713296
quote:

[..]

heb je nog nooit rambo gezien? daar worden ook random mensen doorzeefd met messen en hoofden afgehakt denk je dat ze dat alleen in hollywood kunnen? met een paar uur after effects oefenen kan zelfs jij dat
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_149713345
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Eens. Die TV is puur vergif.

Kijk alleen al naar de hysterische pubermeisjespaniek toen Wie Is De Mol niet doorging door Tarik en al die huisvrouwtjes die Utopia (Thomas More draait zich om in zijn graf) volgen omdat ze zelf geen leven hebben.

Ik wil niet weten hoe erg de rest is.

Over is gesproken, het islamitische staatje heeft een nieuw reclamefilmpje uitgebracht? Dit keer wel echt, of toch la misma mierda?

pi_149713501
quote:
14s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit keer wel echt, of toch la misma mierda?
Oordeel zelf. Zie linkje in DM
pi_149713644
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

staat gwn op dumpert zelfs :')
pi_149713677
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:59 schreef Beursaap het volgende:

[..]

staat gwn op dumpert zelfs :')
Ja, maar hier mag het dus niet.
pi_149713918
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gracias, morgen misschien. Liever pannenkoeken bakken en Miss Escobar verwennen.

pi_149713983
quote:
14s.gif Op zondag 15 februari 2015 23:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gracias, morgen misschien. Liever pannenkoeken bakken en Miss Escobar verwennen.
^O^
pi_149713984
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:51 schreef badass-san het volgende:

[..]

ik denk het ook.
door wie in de war gezet denk je?, met wat voor doel?

[..]

ja, mee eens, alleen heeft het altijd een oorzaak waarom ze doen wat ze doen
Ik weet niet door wie of wat voor doel precies.Gewoon om mensen in de war te houden dan zijn ze makkelijer te manipuleren? Zet maar 'n schokkende verhaal op TV news op 'n bepaalde tijdstip dan heb je miljoenen mensen die gaan denken: Oh wat erg,de beesten,hoe kan dat nou allemaal.
Dat is,imo,'n beetje controle van emoties.
pi_149714256
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 23:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet niet door wie of wat voor doel precies.Gewoon om mensen in de war te houden dan zijn ze makkelijer te manipuleren? Zet maar 'n schokkende verhaal op TV news op 'n bepaalde tijdstip dan heb je miljoenen mensen die gaan denken: Oh wat erg,de beesten,hoe kan dat nou allemaal.
Dat is,imo,'n beetje controle van emoties.
denk het ook, het heeft altijd wel invloed.
angst
kijk naar dit forum. Er mogen opeens geen linkjes meer geplaatst worden.
pi_149714310
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 23:14 schreef badass-san het volgende:

[..]

angst
Dat vind ik ook maar vreemd.
pi_149714498
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ook,maar sommige mensen zijn wat gevoeliger dan andere....en die gevoelige onderwerpen mogen niet overgesproken.
It's not brave,new or worldly. :)
pi_149714972
quote:

[..]

angst
De iS/ISIS/ISL is net zo echt als WMD 's en AQ.
(Don't forget the trustworthy sources from within the Intelligence Community!)
pi_149716607
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 23:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als je 't niet begrijpt, begrijp je de historie van 't midden-oosten en de 9/11 voorgeschiedenis en nasleep niet. Wellicht wordt 't eens tijd om je wat in te lezen want 9/11 begint voor de meesten pas op 9/11 maar er ging meer aan vooraf, wat altijd wordt weggelaten.

Verder teruggaand zou je 't bestaan van Lawrence of Arabia nog ontkennen in zijn tijd, maar veel impact heeft zo'n mening niet op 't verloop van de geschiedenis.
pi_149718356
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 23:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is heel makkelijk uit te zoeken als je het echt wil weten, boek een ticket naar Turkije en steek daarna de grens over bij Syrie of Irak.
  maandag 16 februari 2015 @ 09:55:11 #85
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_149719677
Het zou wat zijn, de grens over lopen bij Syrië en in een Arabische weelde van tolerantie en wetenschap terechtkomen. De tuinen van Babylon staan. Er heerst vrede, overal overvloed en weelde, de bibliotheken van Alexadrie staan er nog... O+

Ik boek een vlucht :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_149720294
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
Het zou wat zijn, de grens over lopen bij Syrië en in een Arabische weelde van tolerantie en wetenschap terechtkomen. De tuinen van Babylon staan. Er heerst vrede, overal overvloed en weelde, de bibliotheken van Alexadrie staan er nog... O+

Ik boek een vlucht :D
There are no records of the Hanging Gardens having existed at Babylon. Experts today believe that the myth of the Hanging Gardens was perpetuated by soldiers returning to Greece from Babylon. They told exaggerated tales of the things they saw -- Babylon did have some sweet buildings, and the land was more fertile back then -- and in turn the ancient historians made those descriptions even more fanciful, until we had a Wonder of the Ancient World on our hands.

But surely there must have been something there for the ancients to embellish, right? Well, a tablet was found in the Assyrian city of Nineveh that has a depiction of a garden, which has one Assyriologist raising the possibility that Babylon's gardens were actually an exaggerated, overhyped version of something that existed elsewhere, maybe.

By the way, the tablet looks like this:

http://www.cracked.com/ar(...)-actually-exist.html

'The Garden of Eden' (Hof van Eden?) schijnt volgens de legendes gezien bij Haran in de buurt te zijn geweest. Heb daar in 2008 nog gelopen.

Restanten van de mogelijk oudste universiteit ter wereld
  Admin maandag 16 februari 2015 @ 10:48:27 #87
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149720612
quote:

[..]

angst
Lul niet zo dom.
Met je 'opeens' dat jullie al tijden gewoon de policy aan je laars lappen is niet mijn probleem.

quote:
Het is met de andere A's ook besproken dus daar gaan we:

BNW: verkoolde handen, onthoofdingen, verbrandingen etc frame voor frame bekijken is gewoon goor en valt ook gewoon onder 'gore' het is ogrish materiaal en dat is al sinds het begin van FOK! gewoon tegen de policy.

Over dit specifieke geval zou ik zeggen: het was groot nieuws, op de FP dit soort zaken absoluut linken, NWS linkt maar naar de FP in zo'n geval en in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.

Nu komt geheid de vraag waarom de brandende boedhist in Vietnam en de moord op Kennedy dan wel, maar als men dat soort zaken niet wilt snappen is dat niet ons probleem lijkt me.
Ik ga toch wel uit van ene beetje common sense.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 16 februari 2015 @ 10:48:35 #88
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149720613
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zie boven je.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 16 februari 2015 @ 10:51:25 #89
116015 SicSicSics
pi_149720667
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:31 schreef Beathoven het volgende:
[...]
Thanks! :D Ik was ook ietwat sarcastisch ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_149722871
Egypte bombardeert doelen Islamitische Staat in Libië 

Egypte heeft maandagochtend doelen van de terreurbeweging Islamitische Staat (IS) in Libië gebombardeerd. Dat heeft het leger in een verklaring op de staatstelevisie meegedeeld.

De luchtaanvallen zouden maandag bij zonsopkomst zijn uitgevoerd op onder meer trainingskampen en wapendepots in Derna, 250 kilometer van de grens met Egypte. In totaal zouden acht doelen zijn bestookt.

Een commandant van de Libische luchtmacht meldt maandag dat door de bombardementen veertig tot vijftig leden van IS zijn omgekomen.

Vooral kampen, trainingsplaatsen en wapenopslagplaatsen van IS werden gebombardeerd. Een commandant van de luchtmacht die loyaal is aan de officiële Libische regering, zei maandag dat er meer bombardementen zullen volgen.

De luchtaanvallen zijn een reactie op de publicatie van een video waarin te zien is hoe IS-beulen 21 koptische christenen uit Egypte onthoofden op een strand in Libië. De christenen werden gevangen gehouden in Libië. De werklieden werden weken geleden ontvoerd.

Oproep

Het Egyptische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de internationale coalitie opgeroepen ook doelen van IS in Libië aan te vallen.

Tot nu toe voert de door de Amerikanen geleide coalitie aanvallen uit op IS-doelen in Syrië en Irak. Daar heeft het IS een kalifaat uitgeroepen in een gebied dat ongeveer even groot als Italië is.

Nationale rouw

Egypte kondigde na de publicatie van de onthoofdingsvideo zeven dagen van nationale rouw af. Ook zei president Abdul Fattah al-Sisi van Egypte dat zijn land het recht heeft om te reageren op de moordpartij op een manier die "passend" wordt geacht.

Ook de koptische kerk stelde erop te rekenen dat Egypte zich zou wreken.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-staat-in-libie.html
pi_149726613
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lul niet zo dom.
:') je lult zelf dom
quote:
Met je 'opeens' dat jullie al tijden gewoon de policy aan je laars lappen is niet mijn probleem.
wiens probleem is het dan?
pi_149728904
Drie kwartier voordat hij het vuur opende op cultuurcentrum Krudttonden in Kopenhagen, deelde de verdachte Omar el-Hussein een jihadvideo op zijn Facebookpagina.

Dat meldt de Deense krant Ekstra Bladet. Volgens deze krant is in de video een loflied voor de gewapende jihad te horen. Hij zou de video niet zelf hebben gemaakt: de video stond al op 5 februari op een YouTube-kanaal dat sterke affiniteit vertoont met terreurgroep IS (Islamitische Staat).

Palestijnse achtergrond
De politie heeft nog niets losgelaten over een mogelijk verband met islamitische groeperingen. De verdachte man heeft een Palestijnse achtergrond, maar werd geboren in Denemarken en groeide daar ook op. Volgens klasgenoten had hij een hartgrondige hekel aan Joden.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ag-video-op-facebook
  Moderator maandag 16 februari 2015 @ 16:09:42 #93
45833 crew  Fogel
pi_149729030
Kleine voetnoot: Ekstra Bladet is een tabloidkrant en ze leven van sensatienieuws.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_149729372
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:09 schreef Fogel het volgende:
Kleine voetnoot: Ekstra Bladet is een tabloidkrant en ze leven van sensatienieuws.
Zijn er ook kranten die daar niet van leven?
wooblabalurg
  Moderator maandag 16 februari 2015 @ 16:39:12 #95
45833 crew  Fogel
pi_149729946
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:22 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Zijn er ook kranten die daar niet van leven?
Er zijn tabloids en 'serieuze' kranten, ze leven beiden van nieuws maar gaan er anders mee om. Tabloids geven (nog) minder om de kwaliteit van hun bronnen, als er maar schreeuwende koppen van gemaakt kunnen worden.
pi_149729977
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:39 schreef Fogel het volgende:

[..]

Er zijn tabloids en 'serieuze' kranten, ze leven beiden van nieuws maar gaan er anders mee om. Tabloids geven (nog) minder om de kwaliteit van hun bronnen, als er maar schreeuwende koppen van gemaakt kunnen worden.
Die (nog) vind ik een gepaste nuance.
wooblabalurg
pi_149739823
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 00:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als je 't niet begrijpt, begrijp je de historie van 't midden-oosten en de 9/11 voorgeschiedenis en nasleep niet. Wellicht wordt 't eens tijd om je wat in te lezen want 9/11 begint voor de meesten pas op 9/11 maar er ging meer aan vooraf, wat altijd wordt weggelaten.

Verder teruggaand zou je 't bestaan van Lawrence of Arabia nog ontkennen in zijn tijd, maar veel impact heeft zo'n mening niet op 't verloop van de geschiedenis.
Ik denk niet dat je hoeft veel history te kennen om te zien dat de IS vids zijn fake.imo.
Waarschijnlijk ken ik de Midden Oost iets beter dan wat je denkt.
pi_149749937
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk
En hier ga jij de fout in..
Slaaplekker.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 17 februari 2015 @ 08:23:16 #100
116015 SicSicSics
pi_149751305
quote:
Absoluut! Maar die gaat er vanuit dat IS bestaat. ;) Zover zijn we hier nog niet ;( _O-

Het maakt overigens niet uit 'hoe goed' je de Midden-Oost kent... Het is geen wedstrijdje ver pissen. Geen schoolplein discussie over 'wie ze vader bij de politie zit' of wie er heus wel meer van weet dan iemand anders. Beetje jammer, want dat vreet ruimte voor 'echt bewijs'.

Ik heb trouwens nog steeds geen 'echt bewijs' gezien voor het 'feit' dat IS niet bestaat.

Wat ik me trouwens nog afvroeg, Bestaat Boko Haram wel? Abu Sayyaf? Of zijn die ook nep?
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')