abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:57:47 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149553812
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jouw topic bestond uit een plaatje dat alleen over christenen vs Darwin ging. Verder een paar wikilinkjes en dat was het.

Een algemeen Evolutietheorie = complot? topic is iets heel anders dan creationisten vs evolutie, wat in F&L en/of W&T thuishoort en daar ook veelvuldig besproken wordt.

Waar is het complot, in "jouw topic"?
Dan moet je het topic doorlezen..
Als jij een andere conclusie hebt maak een nieuwe aan. Andere reeks.
Dit is gewoon Jezus VS Darwin en ontstond uit een discussie tussen tribalwars mij en vele andere users.. Maar daar was je niet bij. Vanuit die discussie ontstond dit topic.. Een soortgelijke discussie was er van de week vandaar de kick..
Graag heb ik mijn tekst terug in de OP!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:33:48 #202
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149555774
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als het onderwerp verandert gedurende het topic en breder is dan wat de eerste TT aangaf, ondersteund door medegeinteresseerden in het topic zelf, wat is er dan mis met "Evolutietheorie een complot?"

De titel Jezus vs Darwin is in ieder geval niet allesomvattend (meer).

BNW / Jezus vs Darwin dl.2
Open dan zelf een evolutie is een complot topic als je dat wil. Wat er nu staat past totaal niet bij de trekking van deel 1.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:35:37 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149555884
beste modjes, zouden jullie mijn oorspronkelijke plaatje weer in de OP kunnen zetten plus de rest van de OP!
Dank u!

Waarom moet hij de OP in pikken terwijl hij geen idee heeft waar het oorspronkelijke topic over ging!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:41:32 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149556209
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jouw topic bestond uit een plaatje dat alleen over christenen vs Darwin ging. Verder een paar wikilinkjes en dat was het.

Een algemeen Evolutietheorie = complot? topic is iets heel anders dan creationisten vs evolutie, wat in F&L en/of W&T thuishoort en daar ook veelvuldig besproken wordt.

Waar is het complot, in "jouw topic"?
Nou joepie, 1 plaatje en 2 zinnen meer in de huidige OP :')
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 10 februari 2015 @ 23:23:36 #205
45833 crew  Fogel
pi_149558173
De originele OP is toegevoegd aan de huidige OP van deel 2. Geen check op redundantie gedaan.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  dinsdag 10 februari 2015 @ 23:47:48 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149559045
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:23 schreef Fogel het volgende:
De originele OP is toegevoegd aan de huidige OP van deel 2. Geen check op redundantie gedaan.
^O^ dank u wel :)
  Admin woensdag 11 februari 2015 @ 15:17:56 #207
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149572179
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:19 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Wat een onzin maar goed ;( , het is wel klaar ja ik wacht wel op antwoord van forum@fok.nl
Het is even blijven liggen, excuus, maar ik plaats het antwoord even hier omdat het iedereen aangaat.

Het is met de andere A's ook besproken dus daar gaan we:

BNW: verkoolde handen, onthoofdingen, verbrandingen etc frame voor frame bekijken is gewoon goor en valt ook gewoon onder 'gore' het is ogrish materiaal en dat is al sinds het begin van FOK! gewoon tegen de policy.

Over dit specifieke geval zou ik zeggen: het was groot nieuws, op de FP dit soort zaken absoluut linken, NWS linkt maar naar de FP in zo'n geval en in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.

Nu komt geheid de vraag waarom de brandende boedhist in Vietnam en de moord op Kennedy dan wel, maar als men dat soort zaken niet wilt snappen is dat niet ons probleem lijkt me.
Ik ga toch wel uit van ene beetje common sense.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_149575855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is even blijven liggen, excuus, maar ik plaats het antwoord even hier omdat het iedereen aangaat.

BNW: verkoolde handen, onthoofdingen, verbrandingen etc frame voor frame bekijken is gewoon goor en valt ook gewoon onder 'gore' het is ogrish materiaal en dat is al sinds het begin van FOK! gewoon tegen de policy.

Over dit specifieke geval zou ik zeggen: het was groot nieuws, op de FP dit soort zaken absoluut linken, NWS linkt maar naar de FP in zo'n geval en in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.

Nu komt geheid de vraag waarom de brandende boedhist in Vietnam en de moord op Kennedy dan wel, maar als men dat soort zaken niet wilt snappen is dat niet ons probleem lijkt me.
Zoals iedereen hier hoop ik,Ik kijk niet naar de beelden voor 'gorish' redenen.Vele hier zijn ook van mening dat de 'gorish' beelden zijn nep.We hadden 't niet over echte zelfverbrandingen, maar een van de MSM gelovers wilden heel graag 'n mening over horen en heeft mensen benadered met z'n 'NEP OF ECHT!' geschreeuw en per PM met links naar die echte beelden.Ik heb 'm vertelt dat dat gaat 't niet om.
Heb je de recente videos gezien?
Mogen we wel gore horror-films discusseren?
Als er 'n waarschuwing bij 'n link is,dan mensen moeten zelf weten of ze gaan kijken?
Gaat de censor over 'n paar van de wat gevoeliger users?
Everyone knows that BNW is not for the faint-hearted.

Offence is in the eye of the beholder dacht ik
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 11 februari 2015 @ 17:24:13 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149575865
quote:
...

Dat is een flinke aanname :P
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 11 februari 2015 @ 17:25:51 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149575907
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:24 schreef ATuin-hek het volgende:

Dat is een flinke aanname :P
Eentje die ook direct wordt afgestraft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149575911
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zoals iedereen hier hoop ik,Ik kijk niet naar de beelden voor 'gorish' redenen.Vele hier zijn ook van mening dat de 'gorish' beelden zijn nep.We hadden 't niet over echte zelfverbrandingen, maar een van de MSM gelovers wilden heel graag 'n mening over horen en heeft mensen benadered met z'n 'NEP OF ECHT!' geschreeuw en per PM met links naar die echte beelden.Ik heb 'm vertelt dat dat gaat 't niet om.
Als er 'n waarschuwing bij 'n link is,dan mensen moeten zelf weten of ze gaan kijken?

Ik vind het nogal onbeschoft naar de nabestaanden. Maar als je graag onbeschoft wilt zijn, houd ik je niet tegen.
Make my day!
pi_149576022
quote:

Yvonne, in het geval dat dat soort filmpjes echt zijn, is het inderdaad gore en vraag ik me af waarom iemand dat gaat bekijken. De vraag is nu juist of deze verbranding echt is, en ik en anderen hier hebben daar grote twijfels over.

In het geval van B, dat de verbranding niet echt is, is ook het bekijken van die beelden niet gruwelijk (meer).

In het IS-topic heb ik een uitleg gegeven over die "je mag die filmpjes niet downplayen qua gruwelijkheid want dat is beledigend naar het slachtoffer"-fallacy;

Er zijn 2 mogelijkheden:

A - het is waar
- er zijn slachtoffers
- het filmpje is echt
- het is gruwelijk

B - het is niet waar
- er zijn geen slachtoffers
- het filmpje is niet echt
- het is niet gruwelijk

Het bediscussieren van B moet gewoon mogelijk zijn, neem ik aan? Dan is het filmpje noch de analyse ervan "gruwelijk" of "beledigend naar de slachtoffers" ofzo, want dan zijn er helemaal geen slachtoffers.

Over de motivatie voor het wel of niet linken hier van dat filmpje heb ik het niet, dat is jullie keuze en mensen die het willen zien, kunnen eraan komen, maar over de motivatie van beeld-voor-beeld-analyse niet toestaan, zelfs onder spoilers, onzichtbaar voor niet-leden en een keuzemogelijkheid voor ingelogden, wel.

Is dan nu het beleid dat alle "gruwelijke" IS-filmpjes vanaf nu niet meer gelinkt worden op BNW? Ik neem niet aan dat deze Jordaanse piloot (?) de laatste was in een serie van "zo monsterlijk mogelijke berichtgeving/propaganda".

IS krijgt geen virtueel podium meer vanaf nu, of was dit een uniek geval?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149576063
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:26 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind het nogal onbeschoft naar de nabestaanden. Maar als je graag onbeschoft wilt zijn, houd ik je niet tegen.
Het bediscussieren of het nep is, kan niet "onbeschoft" zijn naar de nabestaanden, want indien B waar is, zijn er helemaal geen nabestaanden. Zie voor uitleg van die fallacy hierboven.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 11 februari 2015 @ 17:48:29 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149576483
quote:
15s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Yvonne, in het geval dat dat soort filmpjes echt zijn, is het inderdaad gore en vraag ik me af waarom iemand dat gaat bekijken. De vraag is nu juist of deze verbranding echt is, en ik en anderen hier hebben daar grote twijfels over.

In het geval van B, dat de verbranding niet echt is, is ook het bekijken van die beelden niet gruwelijk (meer).

In het IS-topic heb ik een uitleg gegeven over die "je mag die filmpjes niet downplayen qua gruwelijkheid want dat is beledigend naar het slachtoffer"-fallacy;

Er zijn 2 mogelijkheden:

A - het is waar
- er zijn slachtoffers
- het filmpje is echt
- het is gruwelijk

B - het is niet waar
- het is niet gruwelijk

Het bediscussieren van B moet gewoon mogelijk zijn, neem ik aan? Dan is het filmpje noch de analyse ervan "gruwelijk" of "beledigend naar de slachtoffers" ofzo, want dan zijn er helemaal geen slachtoffers.

Over de motivatie voor het wel of niet linken hier van dat filmpje heb ik het niet, dat is jullie keuze en mensen die het willen zien, kunnen eraan komen, maar over de motivatie van beeld-voor-beeld-analyse niet toestaan, zelfs onder spoilers, onzichtbaar voor niet-leden en een keuzemogelijkheid voor ingelogden, wel.

Is dan nu het beleid dat alle "gruwelijke" IS-filmpjes vanaf nu niet meer gelinkt worden op BNW? Ik neem niet aan dat deze Jordaanse piloot (?) de laatste was in een serie van "zo monsterlijk mogelijke berichtgeving/propaganda".

Volgens die redenatie is dat hele raten van films ook maar onzin, want al die bloederige slasher films zijn toch nep.
Onikaan ni ov dovah
pi_149576637
Topshow weer dit!
pi_149576725
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:26 schreef agter het volgende:

[..]

Ben helelmaal niet onbeschoft.Als ik dacht dat de mensen die komen op TV onder de titel 'nabestanden' echt waren, dan zou ik echt empathie voor ze hebben.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149576967
quote:
12s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het bediscussieren of het nep is, kan niet "onbeschoft" zijn naar de nabestaanden, want indien B waar is, zijn er helemaal geen nabestaanden. Zie voor uitleg van die fallacy hierboven.
Yvonne was toch heel duidelijk:
'Over dit specifieke geval zou ik zeggen: het was groot nieuws, op de FP dit soort zaken absoluut linken, NWS linkt maar naar de FP in zo'n geval en in BNW frame voor frame bespreken kan maar dan zonder linkjes, ook niet in spoilers.'

Wat begrijp je daar niet aan?
  woensdag 11 februari 2015 @ 18:10:20 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149577031
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ben helelmaal niet onbeschoft.Als ik dacht dat de mensen die komen op TV onder de titel 'nabestanden' echt waren, dan zou ik echt empathie voor ze hebben.
Ja maar zolang jij het maar nep vind toch?
Ik vind het nep, ( want gevoel ) dus moet de rest het ook maar nep vinden.
Zo werkt dat niet...
Het is opdringen van jou mening, en jou gevoel..

Maar goed, Ik had ook de filmpjes niet moeten posten!
Aangezien je wel zeker wist dat het echt was, want LOGICA!
pi_149577769
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar zolang jij het maar nep vind toch?
Ik vind het nep, ( want gevoel ) dus moet de rest het ook maar nep vinden.
Zo werkt dat niet...
Het is opdringen van jou mening, en jou gevoel..

Maar goed, Ik had ook de filmpjes niet moeten posten!
Aangezien je wel zeker wist dat het echt was, want LOGICA!
En je was duidelijk meeedere keren vertelt dat de discussie was over de validiiteit van de IS vids.
' De rest moeten' niks van vinden.
Want dat er zijn echte 'gore' videos bedoelt niet dat de recente IS videos zijn ook echt.
Dat probeert jij zo graag te zeggen.
  Admin woensdag 11 februari 2015 @ 18:42:10 #220
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149577800
quote:
15s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn 2 mogelijkheden:

A - het is waar
- er zijn slachtoffers
- het filmpje is echt
- het is gruwelijk

B - het is niet waar
- het is niet gruwelijk

Er staat niets over IS in de policy, wel staat er in de policy dat dit soort ogrish materiaal niet toegestaan is.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_149577817
Ik mis een false flag topic, kan dat?
I´m back.
  Admin woensdag 11 februari 2015 @ 18:43:00 #222
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149577822
quote:

[..]

Wie zegt dat nou weer?
En verder kun je best wel lezen wat er staat.

woensdag 11 februari 2015 @ 18:50:29 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149578015
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

En je was duidelijk meeedere keren vertelt dat de discussie was over de validiiteit van de IS vids.
' De rest moeten' niks van vinden.
Want dat er zijn echte 'gore' videos bedoelt niet dat de recente IS videos zijn ook echt.
Dat probeert jij zo graag te zeggen.
Nee ik plaatste 2 vergelijkbare video's van mensen die overgoten waren met benzine en waarvan mensen in brand stonden, niemand wou fatsoenlijk antwoord geven waarom de een nep was en de andere evt niet.
v.t.v. als iets afkeuren als nep is niet mogelijk.
Pas als er daadwerdelijk bewijs is dat alles in scene is gezet, is het MOGELIJK echt.
Er bestaat twijfel over! ( misschien niet van jou kant maar wel voor anderen! )
Zolang er twijfel over bestaat is het gewoon een gore video!
De Saw filsm zijn nep maar ik vind dat gewoon smerig ook al is het nep!
pi_149578313
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:50 schreef theguyver het volgende:

Zolang er twijfel over bestaat is het gewoon een gore video!

Haha, zo werkt het niet, guyver.

Zolang er twijfel bestaat over de authenticiteit, bestaat er ook twijfel over of het wel gruwelijk is, en of er wel slachtoffers zijn.

Jij vindt het gore, ik vind het een Zwitserlevenreclame. Ieder zijn visie en mening.

woensdag 11 februari 2015 @ 19:11:10 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149578569
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, zo werkt het niet, guyver.

Zolang er twijfel bestaat over de authenticiteit, bestaat er ook twijfel over of het wel gruwelijk is, en of er wel slachtoffers zijn.

Jij vindt het gore, ik vind het een Zwitserlevenreclame. Ieder zijn visie en mening.
Ja en dus als een ander het wel gore vind, hoort het of in een spoiler of gewoon niet in het topic.

Als je gore wil ga dan fijn naar Rotten.com!
pi_149578693
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja en dus als een ander het wel gore vind, hoort het of in een spoiler
Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat het FOK!admin team besluit om helemaal geen links te willen accepteer ik, het is hun forum. Bovendien ben ik blij met minder IS-propaganda.

quote:
Als je gore wil ga dan fijn naar Rotten.com!
Gore is situatie A.

Die zie ik er niet eens in. Het overtuigt mij totaal niet van "gore" of "gruwelijkheid". Dat anderen dat "mesjogge" vinden, kan me echt niets schelen. Ik deel slechts mijn mening op de plek waar dat hoort.

Verder over de video in het IS-topic dan?

woensdag 11 februari 2015 @ 19:15:56 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149578735
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat het FOK!admin team besluit om helemaal geen links te willen accepteer ik, het is hun forum. Bovendien ben ik blij met minder IS-propaganda.

[..]

Gore is situatie A.

Die zie ik er niet eens in. Het overtuigt mij totaal niet van "gore" of "gruwelijkheid". Dat anderen dat "mesjogge" vinden, kan me echt niets schelen. Ik deel slechts mijn mening op de plek waar dat hoort.

Verder over de video in het IS-topic dan?
Jij zou het niet erg vinden dat je 5 jarige neefje dat filmpje kijkt?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:25:34 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149579141
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik zit vaak in een andere kamer zodat kleine miep dit niet 123 mee krijgt!
Ik weet wel wie hier het hardst hier weg rent als iets verschrikkelijks voor hun ogen gebeurt!
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:38:53 #229
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149579589
quote:

[..]

Bedankt voor de feedback.
Ik respecteer uiteraard de beslissing van FOK.
Ben wel benieuwd of alle linkjes naar de video in het NWS topic ook weggehaald worden.
En vraag me af waarom de video's in het Charlie Hebdo topic van de doodgeschoten agent dan wel
openlijk gepost mogen worden zonder spoiler, ook de gifjes van de gijzelaar die wordt doodgeschoten e.d.

Verder hoop ik dat moderators net zo streng gaan optreden ivm het handhaven van deze regel uit de policy:

Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.

Fijne avond gewenst :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:48:30 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149579928
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:38 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Bedankt voor de feedback.
Ik respecteer uiteraard de beslissing van FOK.
Ben wel benieuwd of alle linkjes naar de video in het NWS topic ook weggehaald worden.
En vraag me af waarom de video's in het Charlie Hebdo topic van de doodgeschoten agent dan wel
openlijk gepost mogen worden zonder spoiler, ook de gifjes van de gijzelaar die wordt doodgeschoten e.d.

Verder hoop ik dat moderators net zo streng gaan optreden ivm het handhaven van deze regel uit de policy:

Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.

Fijne avond gewenst :)
Lachen om doden, filmpjes hilarisch noemen.
Mensen uitmaken voor van alles en nog wat terwijl je hun achtergrond niet kent..
betichten voor crisis acteur, roepen dat mensen volledig anders reageren als ze in brand staan, mensen voor nazi's uitmaken.
etc etc etc.
pi_149580078
quote:

[..]

Volgens mij is 'n stomme gloricatie van geweld soort film veel erger.
Hammer Horror films ook - maar ze zijn te camp om echt te zijn :)
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:52:47 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149580119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens mij is 'n stomme gloricatie van geweld soort film veel erger.
Hammer Horror films ook - maar ze zijn te camp om echt te zijn :)
Dat heeft geen ene donder met mijn vraag aan mata te maken.
Onikaan ni ov dovah
pi_149580277
quote:

[..]

Misschien als je 't goed en duidelijk uitleggen dat 't nep beelden zijn om mensen te misleiden.
pi_149580355
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien als je 't goed en duidelijk uitleggen dat 't nep beelden zijn om mensen te misleiden.
Wat??
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:03:09 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149580489
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nou dat geeft je de keuze uit twee opties. Je bent danwel een ontzettende troll, of een triest misselijkmakend kereltje waarvan ik hoop dat je nooit bij een kind in de buurt komt. You choose.
Onikaan ni ov dovah
pi_149580677
Don't Cry,it's only a movie baby- Televison Personalities

A hero is dying, his sad life his ending
Don't worry baby, they're only pretending
Don't cry baby it's only a movie, dry your eyes.
You can be my Audrey Hepburn, I'll be Cary Grant
You could be my Cleopatra, who's to say we can't?
You can be my leading lady, I would be your Beau
And we can live in Hollywood and be stars of the show
pi_149580995
quote:
11s.gif Op woensdag 11 februari 2015 19:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat??
Kinderen wordt ook 'n beetje upset van Disney fims.
Wat is de bedoeling van Disney films dan?
Vind je 't ook appropriate dat 'n ex-nazi (Werner von Braun) en z'n nazi-sympathiser vriend Walt Disney hebben samen NASA promotie fims gemaakt?
pi_149581096
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou dat geeft je de keuze uit twee opties. Je bent danwel een ontzettende troll, of een triest misselijkmakend kereltje waarvan ik hoop dat je nooit bij een kind in de buurt komt. You choose.
You can choose what je fckin want, sunshine.
Ik kan ook heel goed omgaan met kinderen trouwens.Ik oppas voor vrienden af en toe.
Gaan we lekker September Clues kijken. :)
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:28:33 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149581512
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

You can choose what je fckin want, sunshine.
Ik kan ook heel goed omgaan met kinderen trouwens.Ik oppas voor vrienden af en toe.
Gaan we lekker September Clues kijken. :)
Ja of beide opties natuurlijk, Troll EN een mentaal ziek ventje.
Onikaan ni ov dovah
pi_149583276
Mensen met verstand van een doperwt zouden ze geen internet toegang moeten geven.
  Admin woensdag 11 februari 2015 @ 22:28:40 #241
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149586031
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eentje die ook direct wordt afgestraft.
Ik kon het proberen toch :{

Admin woensdag 11 februari 2015 @ 22:29:55 #242
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149586077
quote:

[..]

Ik wil nog even weten waar je dit vandaan haalt.

Moderator woensdag 11 februari 2015 @ 22:34:28 #243
45833 crew  Fogel
pi_149586239
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik kon het proberen toch :{
Ja, da's ongeveer net zoiets als hopen dat mensen zich inderdaad aan de policy houden. Als de users dat nou eens gewoon allemaal zouden doen was er geen moderatie nodig geweest.
Een klacht over moderatie begint [nagenoeg altijd] met wangedrag van een user :D

Een beter FOK!/BNW begint toch echt bij jezelf, maar niet iedereen schijnt dat te begrijpen helaas.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_149586862
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik wil nog even weten waar je dit vandaan haalt.
Ik was onder de indruk dat BNW was bedoelt als 'n plek waar wat heftiger onderwerpen kunnen overgesproken.
  Admin woensdag 11 februari 2015 @ 22:54:38 #245
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149586947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik was onder de indruk dat BNW was bedoelt als 'n plek waar wat heftiger onderwerpen kunnen overgesproken.
Ja binnen de geldende policy.
En nee BNW is niet bedoeld om alle ranzigheden te bespreken.

quote:
Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Zoals het hoort, staat de vrijheid van meningsuiting voor ons hoog in het vaandel. Maar dat betekent niet dat er geen grenzen zijn
Dat dus.

pi_149587506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja binnen de geldende policy.
En nee BNW is niet bedoeld om alle ranzigheden te bespreken.

Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Zoals het hoort, staat de vrijheid van meningsuiting voor ons hoog in het vaandel. Maar dat betekent niet dat er geen grenzen zijn
Dat dus.
Dat snap ik dankje. Maar is 't niet goed dat de MSM verhalen/beelden zijn overgesproken?
Misschien binnen 'n tijdje gaat jij denken dat er iets verkeerd is te zien in een of ander MSM beeldje en je gaan denken, "oh ja, daar heb ik wat over gelezen bij BNW' .
  woensdag 11 februari 2015 @ 23:52:58 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149589128
Ik zit al jaren op BNW maar om nu maar even foto's van lijken hier te plaatsten, en dan maar schreeeuwen het zijn poppen, of zie je wel hardstikke nep is wel lekker makkelijk vanachter je toetsenbord.

Persoonlijk ging het me bij Boston al redelijk ver gaan!
Niet de discussie zelf maar de foto's die gepost werden, en dat allemaal hilarisch noemen en maar blijven volhouden dat het onmogelijk is..

BNW gaat ver, verder dan gewoon NWS achtergronden veel meer specifieke informatie en apparte gedachten gang, maar dat hier veel users zitten zonder medische achtergrond of uberhaupt kaas gegeten hebben van video editting.

Misschien is een baantje in een mortuarium wel iets deze users!

Maar goed dat is mijn mening hier over..
pi_149593508
Ik heb zojuist een nieuw topic geopend in het K&L gedeelte. Eerst stond de OP en goed en nu is die weer weg?

Ik kan nu niets meer aanpassen... Kan er iemand even helpen?
pi_149593552
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan er iemand even helpen?
Ja :)
Ja doei.
pi_149593572
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja :)
Dank je!
pi_149593635
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb zojuist een nieuw topic geopend in het K&L gedeelte. Eerst stond de OP en goed en nu is die weer weg?

Ik kan nu niets meer aanpassen... Kan er iemand even helpen?
OP is ok hoor.
edit-al klaar
pi_149593744
Ja, ik huppelde voorbij en dacht 'kleine moeite' :@
Ja doei.
pi_149593778
in ieder geval, bedankt
pi_149593990
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:37 schreef ootjekatootje het volgende:
in ieder geval, bedankt
Wil je dezelfde TT houden of liever een andere?
pi_149594550
tt is goed

Nou ik wilde graag de onderste post verwijderen, die van het misdaadscenario. Was gisteren ook besproken op het topic met Jackie en El Matador. De laatste had het erop gezet en het is niet gebaseerd op feiten maar aannames.
pi_149594760
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:12 schreef ootjekatootje het volgende:
tt is goed

Nou ik wilde graag de onderste post verwijderen, die van het misdaadscenario. Was gisteren ook besproken op het topic met Jackie en El Matador. De laatste had het erop gezet en het is niet gebaseerd op feiten maar aannames.
Done.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 13:48:36 #257
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149662252
Waar heb ik nu weer een note voor gekregen?
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149662266
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:48 schreef Izzy73 het volgende:
Abo kopen of niet mekkeren gr gr
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 14 februari 2015 @ 13:50:17 #259
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149662293
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Abo kopen of niet mekkeren gr gr
pi_149663515
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:48 schreef Izzy73 het volgende:
Valentines Day?
Heeft ze wat leuks geschreven?
  Moderator zaterdag 14 februari 2015 @ 14:51:16 #261
45833 crew  Fogel
pi_149663958
Notes worden niet besproken. Je kan wel een abo nemen en ze inzien (na een week), of tegen betaling (zonder abo) aanvragen bij Danny.
Ik weet of de FOK!shop het weer doet maar zo ja dan kan je het daar regelen.
pi_149664939
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:51 schreef Fogel het volgende:
Notes worden niet besproken. Je kan wel een abo nemen en ze inzien (na een week), of tegen betaling (zonder abo) aanvragen bij Danny.
Ja die doet het prima ^O^
pi_149667655
Kan iemand voor mij uitleggen waarom de Taipei plane crash topic op slot is?
  Moderator zaterdag 14 februari 2015 @ 17:22:57 #264
45833 crew  Fogel
pi_149667858
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:16 schreef Tingo het volgende:
Ja hoor. Geen argumenten in de OP, geen verdere inhoudelijke reacties van TS in het topic. Dat bij elkaar is een reden om een topic niet open te houden.
Je mag het best nog eens proberen met wat meer dan "ik geloof het niet" in een nieuw topic. Zet er bij waarom jij het niet gelooft, welke bronnen (ja, dat is meervoud) je daarvoor gebruikt en waarom jij die informatie plausibel vind. En als je echt pluspunten wil krijgen doe er dan ook wat MSM bronnen bij en leg uit wat en waarom die fout berichten volgens jou.
Dát is een goed fundament voor een discussie.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:24:05 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149667898
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:16 schreef Tingo het volgende:
Is elke gebeurtenis nu een hoax?

ow sorry om wat fogel zegt O-)
pi_149668131
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:22 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ja hoor. Geen argumenten in de OP, geen verdere inhoudelijke reacties van TS in het topic. Dat bij elkaar is een reden om een topic niet open te houden.
Je mag het best nog eens proberen met wat meer dan "ik geloof het niet" in een nieuw topic. Zet er bij waarom jij het niet gelooft, welke bronnen (ja, dat is meervoud) je daarvoor gebruikt en waarom jij die informatie plausibel vind. En als je echt pluspunten wil krijgen doe er dan ook wat MSM bronnen bij en leg uit wat en waarom die fout berichten volgens jou.
Dát is een goed fundament voor een discussie.
Oh ja - net zoals de inhoudelijk bijdragen zoals : De beesten! bij nu.nl links?
Ik heb de vragen over 'cruciale info' en 'motieven' kort en simpel beantwoorden....dus er was al discussie.
Kan de topic aub weer open?
Voor sommige hier is 't wel interessant,met of zonder grote lange tekst om alles uit te leggen,in slecht geschreven Nederlands.
pi_149668678
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb de vragen over 'cruciale info' en 'motieven' kort en simpel beantwoorden....dus er was al discussie.
Voor sommige hier is 't wel interessant,met of zonder grote lange tekst om alles uit te leggen,in slecht geschreven Nederlands.
Dat staat helemaal niet in dat topic?
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:48:35 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149668687
quote:

[..]

Het was een ordinaire linkdump OP... En ook nog eens een linkdump naar het cluesforum, waar ze dingen als parallax en perspectief niet gegrijpen.
Onikaan ni ov dovah
pi_149668891
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het was een ordinaire linkdump OP... En ook nog eens een linkdump naar het cluesforum, waar ze dingen als parallax en perspectief niet gegrijpen.
Volgens mij heb je clues forum niet erg goed gelezen....en ook niet goed begrijpen.
pi_149668931
quote:

[..]

Kweenie is geen discussie.
pi_149668953
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat staat helemaal niet in dat topic?
Dat was 'n voorbeeldje van hoe jij kan posten wat je wil met hele korte uitleg en ik moet 'n hele essay over schrijven.
  Moderator zaterdag 14 februari 2015 @ 18:02:06 #272
45833 crew  Fogel
pi_149669040
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat was 'n voorbeeldje van hoe jij kan posten wat je wil met hele korte uitleg en ik moet 'n hele essay over schrijven.
Het verschil tussen een reactie in een topic en een openingspost die uitnodigt tot discussie zijn twee verschillende dingen.
"Ik geloof het niet" is geen uitnodiging tot discussie, evenals een linkdump. Een essay is niet nodig, maar minimaal een paar argumenten, zoals ik hierboven al uitleg. Stuur me eventueel een goede OP per PM, dan plaats ik die voor je en open het topic opnieuw. Tot die tijd blijft er gewoon een slot opzitten. Of als je een goede OP maakt mag je ook zelf een nieuw topic maken daarmee.
pi_149670041
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:02 schreef Fogel het volgende:

[..]

Het verschil tussen een reactie in een topic en een openingspost die uitnodigt tot discussie zijn twee verschillende dingen.
"Ik geloof het niet" is geen uitnodiging tot discussie, evenals een linkdump. Een essay is niet nodig, maar minimaal een paar argumenten, zoals ik hierboven al uitleg. Stuur me eventueel een goede OP per PM, dan plaats ik die voor je en open het topic opnieuw. Tot die tijd blijft er gewoon een slot opzitten. Of als je een goede OP maakt mag je ook zelf een nieuw topic maken daarmee.
Dus de korte 'discussie' over 'cruciale' info en motieven was niet interessant genoeg voor je.
  Moderator zaterdag 14 februari 2015 @ 18:48:02 #274
45833 crew  Fogel
pi_149670273
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus de korte 'discussie' over 'cruciale' info en motieven was niet interessant genoeg voor je.
Ik heb nog geen PM met een nieuwe OP gezien?
pi_149670670
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:48 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik heb nog geen PM met een nieuwe OP gezien?
OMG! Misschien omdat ik heb geen PM aan je verstuurd!?
  Moderator zaterdag 14 februari 2015 @ 19:05:12 #276
45833 crew  Fogel
pi_149670744
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah mooi, dacht al dat het een complot was ;)

Maak een goede OP en dan kan het topic weer open. Zo simpel is het.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 19:05:53 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149670763
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

deze ook nep dan?
pi_149671525
Een beter BNW begint bij je... oh nee.. bij Tingo, El_matador, en Izzy2002
  zaterdag 14 februari 2015 @ 20:07:23 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149672736
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zaterdag 14 februari 2015 @ 20:15:44 #280
45833 crew  Fogel
pi_149673091
Heren, de slowchat is een paar deuren verderop ;)
  zaterdag 14 februari 2015 @ 20:28:52 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149673609
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 20:15 schreef Fogel het volgende:
Heren, de slowchat is een paar deuren verderop ;)
Ik dacht we kunnen beter een topic maken speciaal voor wat in nieuws komt plane crashes etc, wat we door Tingo laten bekijken, gelijk nep of echt laten verklaren..
Want dan word het voor ons ook duidelijk.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 21:13:27 #282
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_149675131
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:02 schreef Fogel het volgende:
"Ik geloof het niet" is geen uitnodiging tot discussie, evenals een linkdump.
Goeien garp!

Geloof je zelf wat je hier schrijft???

_O-
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  zondag 15 februari 2015 @ 02:53:54 #283
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149684997
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:51 schreef Fogel het volgende:
Oh ok, jullie geven gewoon random notes aan BNW-ers als de inhoud van een post niet bevalt.
Maar de trollen mogen schelden mensen voor lul zetten en is allemaal geen probleem.
En wanneer je uitleg vraagt om de rede van een note mag je betalen aan FOK.
Goed geregeld hier. Niet eens een uitleg zodat je er in de toekomst rekening mee kan houden.
Nee, gewoon notes geven aan mensen met een andere mening waar BNW juist voor bedoeld is. ;(
pi_149685035
quote:
13s.gif Op zondag 15 februari 2015 02:53 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Oh ok, jullie geven gewoon random notes aan BNW-ers als de inhoud van een post niet bevalt.
Maar de trollen mogen schelden mensen voor lul zetten en is allemaal geen probleem.
Goed geregeld hier. Niet eens een uitleg zodat je er in de toekomst rekening mee kan houden.
Nee, gewoon notes geven aan mensen met een andere mening waar BNW juist voor bedoeld is. ;(
Je hoeft hier niet te posten, Izzy73.
Je kan ook gewoon opdonderen.
  zondag 15 februari 2015 @ 03:02:06 #285
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149685039
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Je hoeft hier niet te posten, Izzy73.
Je kan ook gewoon opdonderen.
Waar bemoei jij je mee, de slow chat is jouw hok.
pi_149685046
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 03:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel schat.
Jij kan alleen maar klagen, maar jij hebt niets te zeggen over dit forum.
ga gewoon weg als het je niet bevalt.
  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 10:06:01 #287
45833 crew  Fogel
pi_149686633
quote:
13s.gif Op zondag 15 februari 2015 02:53 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

De reden is simpel: de user met een note heeft zich heel goed gedragen en krijgt een positieve note, of de user heeft zich slecht (= niet volgens de policy) gedragen en krijgt een note.
Notes worden vaak (maar niet altijd) na waarschuwingen gegeven, dus dan heeft de user al een kans om het gedrag aan te passen.
Het is allemaal niet zo heel moeilijk.
  zondag 15 februari 2015 @ 10:12:32 #288
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149686717
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:06 schreef Fogel het volgende:

[..]

De reden is simpel: de user met een note heeft zich heel goed gedragen en krijgt een positieve note, of de user heeft zich slecht (= niet volgens de policy) gedragen en krijgt een note.
Notes worden vaak (maar niet altijd) na waarschuwingen gegeven, dus dan heeft de user al een kans om het gedrag aan te passen.
Ik vind die notes geven merkwaardig. Ik snap er niets van iig. Na mijn 2 posts in het BP-topic had ik er weer een note bij. Geen idee waar ik me misdroeg met mijn reactie. Ik gaf mijn mening that's all.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 10:14:12 #289
45833 crew  Fogel
pi_149686740
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik vind die notes geven merkwaardig. Ik snap er niets van iig. Na mijn 2 posts in het BP-topic had ik er weer een note bij. Geen idee waar ik me misdroeg met mijn reactie. Ik gaf mijn mening that's all.
Nou, misschien was het wel een note voor erg goed gedrag. De onhoud bespreken we niet, einde discussie.
  zondag 15 februari 2015 @ 10:17:51 #290
189978 controlaltdelete
pi_149686801
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:14 schreef Fogel het volgende:

[..]

Nou, misschien was het wel een note voor erg goed gedrag. De onhoud bespreken we niet, einde discussie.
Okee dat zou eens wat anders zijn ;) dus al die notes die je kan inzien daar zitten ook notes tussen voor goed gedrag?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149687102
Kut notes. Word er gek van. Wou abo nemen om ze in te zien.
Heb ik er geen. Geen postieve, geen halve ja zelfs geen valse noot. :{w
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 15 februari 2015 @ 10:40:39 #292
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149687117
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Is elke gebeurtenis nu een hoax?

ow sorry om wat fogel zegt O-)
Wat een dooddoener zeg .In bnw is een concentratie van false flags en hoax en is vast nog niet eens 1% van alles wat er elke dag in de hele wereld gebeurd . Hoezo ga je daar over klagen ? je hoeft het toch niet te lezen :? Wie ben jij om een ander te zeggen waar diegene wel of geen hoax of false flag mag zien ?
Alsof je in TRU komt en dan gaat klagen dat de hele wereld geesten ziet of in psychologie gaat klagen dat iedereen een geestelijke stoornis ziet of in een christen forum gaat klagen dat de hele wereld christelijk is geworden en in alles de hand van god ziet .

[ Bericht 6% gewijzigd door Summers op 15-02-2015 10:47:05 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 10:53:27 #293
45833 crew  Fogel
pi_149687295
Om het aantal notes op te vragen kan je hier kijken: http://www.fok.nl/shop/notes.php
De inhoud krijg je pas te zien als je een ABO hebt of de administratiekosten betaalt (zoals aangegeven op die pagina).
  zondag 15 februari 2015 @ 10:54:44 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149687306
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat een dooddoener zeg .In bnw is een concentratie van false flags en hoax en is vast nog niet eens 1% van alles wat er elke dag in de hele wereld gebeurd . Hoezo ga je daar over klagen ? je hoeft het toch niet te lezen :? Wie ben jij om een ander te zeggen waar diegene wel of geen hoax of false flag mag zien ?
Alsof je in TRU komt en dan gaat klagen dat de hele wereld geesten ziet of in psychologie gaat klagen dat iedereen een geestelijke stoornis ziet of in een christen forum gaat klagen dat de hele wereld christelijk is geworden en in alles de hand van god ziet .
Nou ik ben benieuwd juist hoe je het onderscheid maakt, ik heb er een topic voor geopend, waarom is deze vliegramp een hoax en een andere weer niet, hoe word het onderscheid gemaakt.
graag hier verder BNW / Wat is nu wel of geen media hoax!
  zondag 15 februari 2015 @ 11:07:04 #295
189978 controlaltdelete
pi_149687497
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:53 schreef Fogel het volgende:
Om het aantal notes op te vragen kan je hier kijken: http://www.fok.nl/shop/notes.php
De inhoud krijg je pas te zien als je een ABO hebt of de administratiekosten betaalt (zoals aangegeven op die pagina).
Aan me hoela dat ik ervoor ga betalen. En dan nog als ik de reden kan inzien dan kan ik vast gaan mailen als ik het er niet mee eens ben. Mooi dicht getimmerd en kan een modje gewoon erop los noten. Ik heb geen idee wanneer ik iets post wat beledigend zou zijn daarom post ik al een stuk minder want het lijkt wel alsof ik na elke post een note krijg dat bleek gisteren wel weer. Mijn zin is over op deze manier.
  zondag 15 februari 2015 @ 11:10:30 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149687555
Notes moet je gewoon zien als een notitieboekje. Geen doorslaggevende maatstaf om iemand al dan niet te bannen. Een FA kijkt altijd verder. Niet te veel waarde aan hechten dus en al helemaal geen reden om uit je panty te gaan.
pi_149687689
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 10:06 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk BS. Ik loop hier al 7 jaar rond volgens mij en heb alléén negatieve notes, terwijl ik in LIF toch veel goede reacties heb gepost inzake de gezondheid van de TS. Nog nooit hierover een positieve note gezien. Maar hoeveel notes zag ik wel niet voorbijkomen met: 'starla scheldt weer boehoehoe'.

En waarschijnlijk krijg ik voor deze post ook weer een note omdat ik tegen de onsterfelijke mods ageer. Nou, ga je gang.
I feel kinda Locrian today
  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 11:20:48 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_149687717
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 03:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet. Niks hokjes, iedereen mag posten waar hij of zij wil.
  zondag 15 februari 2015 @ 12:55:51 #299
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149689883
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 11:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet. Niks hokjes, iedereen mag posten waar hij of zij wil.
waarom zeg je dat ook niet tegen insomnia die zegt opdonderen ?????
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 15 februari 2015 @ 13:02:31 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149690028
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 12:55 schreef Summers het volgende:

waarom zeg je dat ook niet tegen insomnia die zegt opdonderen ?????
Ze geeft je een keuze, geen bevel. 'Je kan' is een aardige aanwijzing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')