abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 februari 2015 @ 20:37:20 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149673913
Post hier je nieuws item en laat het controleren door de BNW-ers.
Ik hoop dat ze hier aan mee willen werken, Izzy73 CAD en Tingo. ^O^

De bedoeling is als volgt!
Een user post hier zijn nieuws item zoals bijvoorbeeld de Taipei plane crash!

Nou moet het natuurlijk wel een nieuws item zijn wat niet op het cluessforum staat ( ik vind dat meer een soort van vals spelen)
Als het nieuws item naderhand op Cluess forum staat dan weet je natuurlijk gelijk al dat het een hoax of false flag is, en dat een van de 3 dus gelijk bij het juiste eind had!
Een reden voor een hoax hoeft natuurlijk niet, want sommige hoaxes kan je op 1 stapel gooien, Paniek zaaien of de illuminatie had nog geld over en belasting technisch kwam een bonus hoax toch wat beter uit want die zijn belasting aftrekbaar!

natuurlijk moet het wel een groot nieuws item zijn.
Dus ik begin wel en Post!

Taipei plane crash
Hoax or not!

GO!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 15 februari 2015 @ 02:58:53 #2
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149685023
quote:
Ik hoop dat ze hier aan mee willen werken, Izzy73
Nope
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149690789
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 02:58 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nope
Ik ook niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149692059
Mooi, kunnen de volwassenen praten.
Conscience do cost.
  zondag 15 februari 2015 @ 14:50:25 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149692752
Jammer weer, op dee manier hadden jullie misschien de mogelijkheid om jezelf te kunnen verklaren, wat duidelijkheid te scheppen.
Beetje geloofwaardigeheid te creëren door een keer iets te verklaren.
Misschien wel wat mensen een beetje overtuigen wat nu de grote opzet is!

Het is Makkelijk iets tot een hoax te verklaren, maar het is gewoon lastig uit te leggen waarom..
pi_149692923
TS, wat is volgens jou de definitie van een hoax?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_149692946
Obvious troll is obvious. >:O
wooblabalurg
  zondag 15 februari 2015 @ 15:10:33 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149693376
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
TS, wat is volgens jou de definitie van een hoax?
Hoax, false flags, dubbele agenda, etc
Vooral de laatste tijd komt zo'n beetje elk groot nieuws bericht hier binnen als zijnde een false flag of een media hoax.

Schietpartij Kopenhagen False Flag en de Taipei fake plane crash.

Om iets in scene te zetten zit er natuurlijk een dubbele agenda achter, een reden om zoiets in scene te zetten.

Alleen maar roepen dat het een hoax is..
Met als reden mijn gevoel!

Daar kan niemand wat mee, maar als er nu wel een gebeurtenis is wat veel gevolgen heeft dan is het ook wat meer duidelijk, en kan ik me er ook iets bij voorstellen dat het word gezien als een hoax of false flag!

Van de FP
Carnavalsoptocht Braunschweig afgeblazen door terreurdreiging

Dan kan dit ook een hoax zijn!

Beetje onderbouwing of reden waarom etc..

Wat hier gebeurt de laatste tijd, eerst roepen en later gaan we er dingetjes bij zoeken waarom dan wel.
  zondag 15 februari 2015 @ 15:21:18 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149693702
Het wordt met de dag triester hier.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 15 februari 2015 @ 15:59:31 #10
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149694988
quote:
14s.gif Op zondag 15 februari 2015 14:26 schreef ems. het volgende:
Mooi, kunnen de volwassenen praten.
Je hoeft hier niet te posten, ems
Je kan ook gewoon opdonderen.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149695088
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:59 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik vind van ook - maar dat mogen wij niet zeggen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 15 februari 2015 @ 16:07:38 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149695278
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Het wordt met de dag triester hier.
quote:
2s.gif Op zondag 15 februari 2015 15:59 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vind van ook - maar dat mogen wij niet zeggen.
Kort gezegd!
Je kan het niet daarom willen jullie gewoon simpele vragen niet beantwoorden.

Beetje jammer dit!

BNW Fok! is een discussie forum en net als jullie wil iedereen hier gewoon de onderste steen boven hebben.
De reden van dit topic is gewoon daar toe gericht!

Als iets tot een hoax of false flag word bestempeld, moet er toch eerst een reden toe zijn.
Anders kan je gewoon elk nieuws item wel in het verdom hoekje gooien!

Sommige users snappen gewoon de reden daartoe niet.
En gooit het op Trollen!

Nou kunnen jullie je hier bewijzen dat het geen getroll is!
en dan laat je het links liggen!

Jammer!
pi_149695418
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

[..]

Kort gezegd!

Beetje jammer dit!

BNW Fok! is een discussie forum en net als jullie wil iedereen hier gewoon de onderste steen boven hebben.

Als iets tot een hoax of false flag word bestempeld, moet er toch eerst een reden toe zijn.

En gooit het op Trollen!

Jammer!
Voor mij niet.Ik wil gewoon niet echt te ver in discussie met je gaan.
  zondag 15 februari 2015 @ 16:23:22 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149695964
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

zoals veel anderen al hebben gemeld, Wat doe je hier dan?
Het hele idee hiervoor is te discussieren om topics ideeen en dergeleijke!

Er word hier geluistred naar wat je te zeggen hebt, er zijn genoeg users die alleen mee kijken en net als ik graag willen weten wat de reden er toe is.

Als al het nieuws in de media nep is, dan begin ik meer een link te zien met synthercell, je hele wereld is gewoon 1 grote matrix.

Dagelijks gebeuren er dingen waar mensen gewoon bij aanwezig zijn jij en ik izzy of cad, maar dat is dan volledig in scnene gezet, Ik kan daar niet bij komen vandaar dat ik het hier vraag!

Voorbeeld Enschede vuurwerk ramp, ik was daar bij, als jullie daar in de buurt hadden gewoont had je de rookpluimen kunnen zien.
Dit kwam ook breed in het nieuws, als je in de buurt van new york had gewoond had je een jaar later ook al die rook kunnen zien..
Waarom ontkennen? waarom maar op media hoax gooien, je had er zelf bij kunnen zijn.

Dat er dingen gebeurd zijn die lastig te verklaren zijn op 9/11 en er over veel dingen getwijfeld word wat officiele verklaringen weer geven, ja daar kan ik zeker mee inkomen..

Maar dat dingen helemaal niet gebeuren om... tja zelfs een reden kan je niet geven..

En dan maar zeuren dat je niet serieus genomen word, of dat users je een troll noemen..en daar later over gaat lopen jammeren in de feedback..
Je krijgt zo vaak de kans of mogelijkheid, zoals iedereen, maar in plaats daarvan, Weiger je dat..

Bang voor kritiek, bang dat je niet serieus genomen word, bang dat hier users rondlopen die je oppikken midden in de naacht omdat ze van de CIA zijn?
Ik heb geen idee..
Ik gok maar wat!
  zondag 15 februari 2015 @ 16:23:54 #15
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149695988
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

[..]

Kort gezegd!

Beetje jammer dit!

En gooit het op Trollen!

Jammer!
Bla bla bla!
pi_149696074
Zeggen dat ze niet mee willen doen ----> de hele tijd blijven praten.
Conscience do cost.
  zondag 15 februari 2015 @ 16:28:23 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149696148
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:26 schreef ems. het volgende:
Zeggen dat ze niet mee willen doen ----> de hele tijd blijven praten.
Rijkt hand toe en word er in gebeten! :N triest hoor!
  Moderator zondag 15 februari 2015 @ 17:31:30 #18
257132 crew  Awsom
pi_149698644
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Rijkt hand toe en word er in gebeten! :N triest hoor!
Die drie zijn sowieso triest. Valt niet mee te discussieren.
pi_149699978
Wat ik ook zei in El_Matadors nihilisme topic. Het is een soort reflex uit veiligheid om maar direct hoax te roepen. Er zijn geen cartoonisten vermoord! De Isam kent geen gewelddadige aanhangers die tot moorden in staat zijn! Vliegtuigen kunnen niet neerstorten en zeker niet als in 2015 half Taiwan een dashcam heeft kan dat niet worden vastgelegd! Mh17 heeft niet bestaan en de slachtoffers waren crisisactors en/of paspoppen! Die mensen, de Izzy's, cads en tingo's van deze wereld die ongeveer alles ontkennen/er een false flag of hoax in zien denken kennelijk in een soort Truman Show te leven. Maar ach, die vrijheid hebben ze. Wie zijn de rest van de forummers dan met hun argumenten, logica en kennis, toch?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 15 februari 2015 @ 18:40:29 #20
430880 mig72
De Professional
pi_149700991
Logisch dat ze nietvreageren, het zijn zelf grote troll's en mensen happen naar. Vooral die tingo met zijn regelmatige twee regel opmerkingen en vaag taalgebruik is daar een klassiek voorbeeld van krijg ik het idee. Maar wie ben ik?
pi_149701228
quote:
Op zondag 15 februari 2015 16:11 schreef Tingo het volgende:
Bij jou zal het eerder een kwestie zijn dat je Cluesforum moet raadplegen om te weten wat je mening is. :D

In before 'GFY'.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2015 18:52:45 ]
pi_149701297
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

zoals veel anderen al hebben gemeld, Wat doe je hier dan?
Het hele idee hiervoor is te discussieren om topics ideeen en dergeleijke!

Er word hier geluistred naar wat je te zeggen hebt, er zijn genoeg users die alleen mee kijken en net als ik graag willen weten wat de reden er toe is.

Als al het nieuws in de media nep is, dan begin ik meer een link te zien met synthercell, je hele wereld is gewoon 1 grote matrix.

Dagelijks gebeuren er dingen waar mensen gewoon bij aanwezig zijn jij en ik izzy of cad, maar dat is dan volledig in scnene gezet, Ik kan daar niet bij komen vandaar dat ik het hier vraag!

Voorbeeld Enschede vuurwerk ramp, ik was daar bij, als jullie daar in de buurt hadden gewoont had je de rookpluimen kunnen zien.
Dit kwam ook breed in het nieuws, als je in de buurt van new york had gewoond had je een jaar later ook al die rook kunnen zien..
Waarom ontkennen? waarom maar op media hoax gooien, je had er zelf bij kunnen zijn.

Dat er dingen gebeurd zijn die lastig te verklaren zijn op 9/11 en er over veel dingen getwijfeld word wat officiele verklaringen weer geven, ja daar kan ik zeker mee inkomen..

Maar dat dingen helemaal niet gebeuren om... tja zelfs een reden kan je niet geven..

En dan maar zeuren dat je niet serieus genomen word, of dat users je een troll noemen..en daar later over gaat lopen jammeren in de feedback..
Je krijgt zo vaak de kans of mogelijkheid, zoals iedereen, maar in plaats daarvan, Weiger je dat..

Bang voor kritiek, bang dat je niet serieus genomen word, bang dat hier users rondlopen die je oppikken midden in de naacht omdat ze van de CIA zijn?
Ik heb geen idee..
Ik gok maar wat!
Ik vond 't 'n beetje vermoeijend om je hele post te lezen.I
k kom hier om 'n beetje discussie met mensen die hebben 'n wat andere verstaan van zaken als jij e.a.. Als ik wil erg veel discusseren met MSM'ers,ga ik ergens anders.
Als jij bent zo tevreden met de officiele verhalen- waarom kom jij hier?.
Ik probeer niet MSM'ers te overtuigen.
pi_149701370
quote:
6s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:52 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Bij jou zal het eerder een kwestie zijn dat je Cluesforum moet raadplegen om te weten wat je mening is. :D

In before 'GFY'.
Ik heb geen mening van jou gehoord trouwens.
Maar 't maakt niet uit - ik heb toch geen intersesse in....voor dat je je tijd verspillen om je mening te geven.
pi_149701579
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 18:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb geen mening van jou gehoord trouwens.
Maar 't maakt niet uit - ik heb toch geen intersesse in....voor dat je je tijd verspillen om je mening te geven.
Als je met niemand wilt discussieren wat doe je hier dan?
pi_149701733
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 19:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je met niemand wilt discussieren wat doe je hier dan?
Dat zegt 'ie in de post erboven: met gelijkgestemden van gedachten wisselen.
Waarom 'ie dan toch continu reageert op andersdenkenden is dan weer een beetje vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')