Nopequote:Ik hoop dat ze hier aan mee willen werken, Izzy73
Ik ook niet.quote:
Hoax, false flags, dubbele agenda, etcquote:Op zondag 15 februari 2015 14:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
TS, wat is volgens jou de definitie van een hoax?
Je hoeft hier niet te posten, emsquote:
Ik vind van ook - maar dat mogen wij niet zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:59 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te posten, ems
Je kan ook gewoon opdonderen.
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Het wordt met de dag triester hier.
quote:Op zondag 15 februari 2015 15:59 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te posten, ems
Je kan ook gewoon opdonderen.
Kort gezegd!quote:Op zondag 15 februari 2015 16:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind van ook - maar dat mogen wij niet zeggen.
Voor mij niet.Ik wil gewoon niet echt te ver in discussie met je gaan.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kort gezegd!
Je kan het niet daarom willen jullie gewoon simpele vragen niet beantwoorden.
Beetje jammer dit!
BNW Fok! is een discussie forum en net als jullie wil iedereen hier gewoon de onderste steen boven hebben.
De reden van dit topic is gewoon daar toe gericht!
Als iets tot een hoax of false flag word bestempeld, moet er toch eerst een reden toe zijn.
Anders kan je gewoon elk nieuws item wel in het verdom hoekje gooien!
Sommige users snappen gewoon de reden daartoe niet.
En gooit het op Trollen!
Nou kunnen jullie je hier bewijzen dat het geen getroll is!
en dan laat je het links liggen!
Jammer!
zoals veel anderen al hebben gemeld, Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 16:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voor mij niet.Ik wil gewoon niet echt te ver in discussie met je gaan.
Bla bla bla!quote:Op zondag 15 februari 2015 16:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kort gezegd!
Je kan het niet daarom willen jullie gewoon simpele vragen niet beantwoorden.
Beetje jammer dit!
BNW Fok! is een discussie forum en net als jullie wil iedereen hier gewoon de onderste steen boven hebben.
De reden van dit topic is gewoon daar toe gericht!
Als iets tot een hoax of false flag word bestempeld, moet er toch eerst een reden toe zijn.
Anders kan je gewoon elk nieuws item wel in het verdom hoekje gooien!
Sommige users snappen gewoon de reden daartoe niet.
En gooit het op Trollen!
Nou kunnen jullie je hier bewijzen dat het geen getroll is!
en dan laat je het links liggen!
Jammer!
Rijkt hand toe en word er in gebeten!quote:Op zondag 15 februari 2015 16:26 schreef ems. het volgende:
Zeggen dat ze niet mee willen doen ----> de hele tijd blijven praten.
Die drie zijn sowieso triest. Valt niet mee te discussieren.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Rijkt hand toe en word er in gebeten!triest hoor!
Bij jou zal het eerder een kwestie zijn dat je Cluesforum moet raadplegen om te weten wat je mening is.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:11 schreef Tingo het volgende:
Voor mij niet.Ik wil gewoon niet echt te ver in discussie met je gaan.
Ik vond 't 'n beetje vermoeijend om je hele post te lezen.Iquote:Op zondag 15 februari 2015 16:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
zoals veel anderen al hebben gemeld, Wat doe je hier dan?
Het hele idee hiervoor is te discussieren om topics ideeen en dergeleijke!
Er word hier geluistred naar wat je te zeggen hebt, er zijn genoeg users die alleen mee kijken en net als ik graag willen weten wat de reden er toe is.
Als al het nieuws in de media nep is, dan begin ik meer een link te zien met synthercell, je hele wereld is gewoon 1 grote matrix.
Dagelijks gebeuren er dingen waar mensen gewoon bij aanwezig zijn jij en ik izzy of cad, maar dat is dan volledig in scnene gezet, Ik kan daar niet bij komen vandaar dat ik het hier vraag!
Voorbeeld Enschede vuurwerk ramp, ik was daar bij, als jullie daar in de buurt hadden gewoont had je de rookpluimen kunnen zien.
Dit kwam ook breed in het nieuws, als je in de buurt van new york had gewoond had je een jaar later ook al die rook kunnen zien..
Waarom ontkennen? waarom maar op media hoax gooien, je had er zelf bij kunnen zijn.
Dat er dingen gebeurd zijn die lastig te verklaren zijn op 9/11 en er over veel dingen getwijfeld word wat officiele verklaringen weer geven, ja daar kan ik zeker mee inkomen..
Maar dat dingen helemaal niet gebeuren om... tja zelfs een reden kan je niet geven..
En dan maar zeuren dat je niet serieus genomen word, of dat users je een troll noemen..en daar later over gaat lopen jammeren in de feedback..
Je krijgt zo vaak de kans of mogelijkheid, zoals iedereen, maar in plaats daarvan, Weiger je dat..
Bang voor kritiek, bang dat je niet serieus genomen word, bang dat hier users rondlopen die je oppikken midden in de naacht omdat ze van de CIA zijn?
Ik heb geen idee..
Ik gok maar wat!
Ik heb geen mening van jou gehoord trouwens.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bij jou zal het eerder een kwestie zijn dat je Cluesforum moet raadplegen om te weten wat je mening is.
In before 'GFY'.
Als je met niemand wilt discussieren wat doe je hier dan?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb geen mening van jou gehoord trouwens.
Maar 't maakt niet uit - ik heb toch geen intersesse in....voor dat je je tijd verspillen om je mening te geven.
Dat zegt 'ie in de post erboven: met gelijkgestemden van gedachten wisselen.quote:Op zondag 15 februari 2015 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je met niemand wilt discussieren wat doe je hier dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |