SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws en bronnen
• NWS-topic: Topicreeks: Schietpartij in Kopenhagen
• GeenStijl Liveblog
• Tundra Tabloids
• The Guardian
• International Business Times
• Rorqvist
• Veooz
Andere aanslagen op cartoonisten op BNW
• Topicreeks: de aanslag op Charlie Hebdo
Video's van de schietpartij
Audio van de schietpartij
• Waarom hoor je niemand schreeuwen, gillen, roepen, terwijl er zoveel kogels worden afgevuurd?
[ Bericht 7% gewijzigd door El_Matador op 14-02-2015 23:26:56 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:
Zou het?quote:
Er wordt-niet al te subtiel-naar een false flag toegewerkt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:43 schreef LelijKnap het volgende:
Dames en heren,
ik presenteer u het failliet van BNW:
• Waarom hoor je niemand schreeuwen, gillen, roepen, terwijl er zoveel kogels worden afgevuurd?
Daarom. Wacht gewoon tot je in elk geval één matig puntje hebt dat eventueel een topic kan rechtvaardigen. Dit gaat nergens over.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
Er wordt-niet al te subtiel-naar een false flag toegewerkt.
Ach ja opeens heb je overal in europa terroristen welke opeens tevoorschijn komen en hun aanslagen plegen en zijn ze net zo snel weer weg en dat terwijl alles wordt gemonitord maar goed who cares.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:43 schreef LelijKnap het volgende:
Dames en heren,
ik presenteer u het failliet van BNW:
Als het vanuit die grote lijnen waarschijnlijk wordt maakt dat dit een false flag is, dan lijkt me een algemeen en breder topic mij meer geschrikt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:50 schreef thom_05 het volgende:
Ach ja opeens heb je overal in europa terroristen welke opeens tevoorschijn komen en hun aanslagen plegen en zijn ze net zo snel weer weg en dat terwijl alles wordt gemonitord maar goed who cares.
Nee, Iran geeft juist een positief beeld van de islam.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, is de staat Iran ook een false flag?
Ik denk dat de (voorlopige) conclusie dat het een moslim is, voortkomt uit de context (wat werd er besproken, wie waren er aanwezig, wie kan een motief hebben, etc).quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:51 schreef Fogel het volgende:
Dus het is iemand met een "...Arabisch gelaat, maar met een lichtere huid dan normaal, en met zwart glad haar".
En "dus" is het een moslim?
Ow, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:51 schreef reza1 het volgende:
[..]
Nee, Iran geeft juist een positief beeld van de islam.
Ach, in de eerste uren na Utøya was de algemene opvatting ook dat het moslims waren, maar dat was een grondig foute aanname.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik denk dat de (voorlopige) conclusie dat het een moslim is, voortkomt uit de context (wat werd er besproken, wie waren er aanwezig, wie kan een motief hebben, etc).
Wie deze lowlife ook is, hij heeft gewoon een dode op zijn geweten en drie gewonde agenten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach, in de eerste uren na Utøya was de algemene opvatting ook dat het moslims waren, maar dat was een grondig foute aanname.
Er komt hopelijk snel duidelijkheid in deze zaak.
Laten we hopen van niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie deze lowlife ook is, hij heeft gewoon een dode op zijn geweten en drie gewonde agenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |