Ik weet 't niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:21 schreef Chrysippus het volgende:
En waarom zouden 'ze' dat precies gedaan hebben?
Dat is wel 1 van de eerste vragen die je zou kunnen beantwoorden voor wat geloofwaardigheid aan je claimquote:
Waarom moeten we meteen weten 'waarom' ?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is wel 1 van de eerste vragen die je zou kunnen beantwoorden voor wat geloofwaardigheid aan je claim
Omdat dat vrij cruciale informatie is, een motief.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom moeten we meteen weten 'waarom' ?
En want er geen duidelijk motief is, de beelden zijn echt natuurlijk?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat dat vrij cruciale informatie is, een motief.
Het motief lijkt me toch van cruciaal belang.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom moeten we meteen weten 'waarom' ?
Iemand heeft wel 'n motief maar we weten niet wie en wat voor motief.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het motief lijkt me toch van cruciaal belang.
En 'cruciale informatie' is niet altijd verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat dat vrij cruciale informatie is, een motief.
Dan is je claim dus ongefundeerdquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
En 'cruciale informatie' is niet altijd verkrijgbaar.
Kom ze kunnen daar toch vast wel iets verzinnen bij het cluess forum, ik zou zeggen gooi even balletje op daar..quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
En 'cruciale informatie' is niet altijd verkrijgbaar.
lol. Ja dat zullen ze nog wel voelen in de portemonnee de komende tijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:58 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
De taxi die nog eens door het vliegtuig geraakt word!
Duidelijk photoshop!
Er is natuurlijk nooit een reden nodig om dit in scene te zetten!
Weer een mooi voorbeeld van nutteloos geld over de balk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |