quote:
Dit was totdat ik vermoedde dat ik een note had gekregen in een R&P-topic. Ik heb hierop contact opgenomen met de desbetreffende moderator en die gaf geen ontkennende antwoorden. Na wat dm-verkeer besloot ik de feedback op te zoeken om daar een poging te doen om mijn note kwijtgescholden te krijgen want die was uiteraard onterecht.quote:
Uiteindelijk kwam er toch een antwoord van de desbetreffende moderator:quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:56 schreef Klokov het volgende:
Hoezo ben ik voor deze reactie genote?
Ik snap de gedachtegang erachter enigszins maar heb problemen om deze te begrijpen. Je ziet een paar ongepaste reacties van users uit Topicreeks: De gym maar dat betekend niet dat we allemaal trolls zijn. Ik heb serieus net een flinke griep achter de rug waar ik in 3 dagen evenveel geslapen heb als dat ik normaal in een week doe. Het voelt goed om daar vanaf te zijn. Het voelt echter niet goed om genote te worden voor een dergelijke reactie op basis van een topic waar ik regelmatig post. Dit is pure discriminatie en is wat mij betreft onacceptabel.
In tegenstelling tot een tal van andere users was ik altijd trots zijn dat ik 0 notes had. Ik word er daar misschien ietwat belachelijk om gemaakt maar dat maakt me niet uit. Ik maak er geen sport van om zoveel mogelijk notes te verzamelen omdat dat 'stoer' is of je daar een grotere E-penis van krijgt. De note die ik in dat topic gekregen heb is een onterechte afstraffing van goed gedrag en dat wil ik graag rechtzetten.
Recht was gesproken, althans in deze situatie. Ik had natuurlijk even in het hoeveel notes heb jij-topic gevraagd hoeveel notes ik had. Tot mijn grote schrik zag ik de volgende reactie:quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:15 schreef Re het volgende:
[..]
jij bent er dan ook niet voor genote, wat je inmiddels dus hebt kunnen inzien, weet verder niet waarom je hier er nog verder over post. Waarom je die andere note hebt over iets compleet anders daar zul je maar met een FA over moeten hebben maar heeft geen fuck met R&P te maken.
Mijn wereld stortte in elkaar, het werd even zwart voor mijn ogen. Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Ik zwoer de waarheid te achterhalen en dit is mij uiteindelijk ook gelukt. Het bleek dat ik was genote in LIF door een ongestelde moderator. Iedereen uit mijn stam-sc, de gym, kreeg een note wanneer zij daar hadden gepost. Hier werd ik dus afgerekend voor het gedrag van mijn groep in plaats van dat een ieder individueel berecht werd. Ik heb hoog en laag gesprongen om mijn note kwijtgescholden te krijgen maar het is mij niet gelukt. Ik noem verder geen namen maar vanaf dat moment realiseerde ik me dat het nooit meer hetzelfde zou zijn. Nooit meer 0 notes, nooit meer zonder strafblad. Je hebt immers een strafblad of je hebt het niet. Vanaf dat moment voelde ik mij ietwat vies, een crimineel, ik durfde mijn verloofde amper onder ogen te komen.quote:
quote:
quote:
Ik voelde mij niet serieus genomen. Ik werd ietwat paranoide omdat ik nu helemaal de controle over mijn notes kwijt was. Het inzicht in mijn eigen strafblad, mijn eigen criminele verleden, werd nog ontransparanter dan het al was. Van ellende begon ik uit elkaar te vallen en de onverschilligheid nam toe. Al snel kreeg ik een 2e note:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem om deze vraag te beantwoorden, maar ik ga het niet om de dag doen.
Kort dacht ik van mijn probleem af te zijn door een eigen topics waarin ik kon vragen hoeveel notes ik had: FB / Hoeveel notes heeft Klokov? #6. Niks bleek minder waar, ik werd nog steeds niet serieus genomen door de moderators, de managers van FOK! kijken overduidelijk neer op hun onderdanen. Als je dit topic: FB / Hoeveel notes heb ik? #6 even doorkijkt en ctrl-f't op 'Klokov' dan zie je dat er geen enkele moderator meer serieus antwoord op mijn vragen, op de kwestie die mij ondanks al dit onrecht, waarvan ik overigens kook van woede, nog steeds zo aan het hart ligt.quote:
Ik dacht dat daarmee alles opgelost zou zijn, maar niet bleek minder waar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:26 schreef kanovinnie het volgende:
Laten we het zo afspreken, als je een note krijgt zal ik je een dm sturen.
quote:
Ik sloeg op tilt, ik dacht niet meer helder. Kanovinnie heeft zijn belofte gebroken. Voor mij maakt belofte schuld maar voor hem is het 1 grote grap. Een user zonder normen en waarden die mij zo te kijken zet. Ik besloot dat ik hem erop aan moest spreken maar ik had beter even kunnen wachten, dan hadden jullie namelijk 2 week eerder over dergelijk onrecht kunnen lezen.quote:
Nogmaals, ik ben normaal een hele rustige jongen maar er werd bij mij moedwillig het bloed onder de nagels vandaan gehaald en ik trok het gewoon even niet meer. Ik was eens zo'n rustige jongen maar het was ze gelukt, na lang trollen en provoceren brak ik, ik ontplofte. Ik werd door bijna alle moderators, op een enkeling na niet meer serieus genomen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Jullie nemen mij echt niet serieus. Ik word hier behandeld alsof ik een of andere klapjostie bent. Jij, Kanovinnie, zou mij dm'en wanneer ik er een note bij had. Dit was wanneer ik 3 notes had. Ik heb nu 7 notes! Je bent een vieze gore leugenaar en je mag hopen dat ik je niet tegenkom want van dit soort onrecht kook ik van woede. Je bent nog minder dan een stuk stront, teringlijer.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. Het zijn maar notes.
Zie hier de verfilming van dit laatste tafereel:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel, voor jou zijn het maar notes maar voor mij is het een toevoeging aan mijn strafblad. Dat het jou niks kan schelen als je strafblad wat langer wordt heeft niks met mij te maken. Bovendien heeft een vertegenwoordiger van FOK! tegen mij gezegd dat hij mij zou dm'en wanneer ik een nieuwe note krijgt en dit heeft hij verzuimd.
Afsluitingquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Juistem. Ik heb vernomen dat Klokov boos is, dus ik kom hier net zo lang glitterplaatjes posten tot hij weer zijn normale vrolijke ik is
Ik wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:18 schreef gianni61 het volgende:
mooie uitgebreide en overzichtelijke OP
maar ik ga het niet lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Dat had je wel verwacht?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:19 schreef Klokov het volgende:
Hier word ik ook al niet serieus genomen
Daarvoor moet je in SEX zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:19 schreef Klokov het volgende:
Hier word ik ook al niet serieus genomen
Terechte klachten dienen altijd serieus genomen te worden. Als je even de tijd neemt om dit te lezen in plaats van 20 baggertopics dan zul je zien dat mijn klacht terecht is.quote:
Verwijder deze post ook maar direct.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in SEX zijn.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:18 schreef gianni61 het volgende:
Ik klaagbaak wordt al een jaar of 5 bijna niets meer serieus genomen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Terechte klachten dienen altijd serieus genomen te worden. Als je even de tijd neemt om dit te lezen in plaats van 20 baggertopics dan zul je zien dat mijn klacht terecht is.
Hoezo verzonnen? Je kan alles nalezen via de quotes die in de OP staanquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:25 schreef Dingflofbips het volgende:
je identiteit ophangen aan 'notes' .. ofwel verzonnen en onterechte klachten van de 'modjes' op fok
driewerf
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo verzonnen? Je kan alles nalezen via de quotes die in de OP staan
Dat is nou precies het probleem. FOK! heeft een incompetent management control systeem waardoor users niet het gewenste gedrag vertonen. Dit komt enerzijds door het ontwerp van het systeem, bijvoorbeeld geen inzage in je strafblad, maar voornamelijk ook door de incompetentie van bepaalde moderators.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:27 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]Notes zijn interpretaties van competentieloze en werkschuwe personen die zichzelf mod noemen hier op fok.
Post om 11 uur op woensdag hmm...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:27 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]Notes zijn interpretaties van competentieloze en werkschuwe personen die zichzelf mod noemen hier op fok.
en wat zegt dat, werkschuwe uitkeringstrekker?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:31 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Post om 11 uur op woensdag hmm...
Ja en jij baseert je identiteit hieropquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat is nou precies het probleem. FOK! heeft een incompetent management control systeem waardoor users niet het gewenste gedrag vertonen. Dit komt enerzijds door het ontwerp van het systeem, bijvoorbeeld geen inzage in je strafblad, maar voornamelijk ook door de incompetentie van bepaalde moderators.
Ik vergeef je maar ik zal het niet vergeten. Wij zijn nooit matties geweest dus dat zullen we nu ook niet zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben hooguit een klaphark, maar zeker geen klapjosti.
Het mooiste is dat Snakey je nog het meest in de zeik genomen heeft door te zeggen dat je er 7 had terwijl dit niet het geval was.
Maak van je hart geen moordkuil, dat is slecht voor je geestelijke gezondheid. Wat mij betreft zijn gewoon weer matties.
Betekend dit dat ik nu een note heb in jouw boekje? Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik vergeef je maar ik zal het niet vergeten. Wij zijn nooit matties geweest dus dat zullen we nu ook niet zijn.
Betekent*quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Betekend dit dat ik nu een note heb in jouw boekje? Daar word ik niet vrolijk van.
Een ex FHF mod neemt gelukkig niemand serieus.quote:
Precies dat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:33 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
en wat zegt dat, werkschuwe uitkeringstrekker?
TR gemachtquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een ex FHF mod neemt gelukkig niemand serieus.
mja, dan kunnen mods aan de hand van de gegeven notes een beetje inschatten hoe je in elkaar steekt. volslagen imbeciel systeem, maar goed.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:06 schreef Sosa het volgende:
wtf is een note?
is dat zoiets als een gele kaart voor een rode (ban)?
Ja, alleen kan je 487 gele kaarten halen voordat je rood krijgtquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:06 schreef Sosa het volgende:
wtf is een note?
mmm nou vraag ik me af hoeveel ik er hebquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
mja, dan kunnen mods aan de hand van de gegeven notes een beetje inschatten hoe je in elkaar steekt. volslagen imbeciel systeem, maar goed.
http://fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:08 schreef Sosa het volgende:
[..]
mmm nou vraag ik me af hoeveel ik er heb
7quote:
Ik ben wel gebandquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:02 schreef Metalfrost het volgende:
Nou, boehoe. Ik heb er 38.
Ik zie ze als lijntjes die ik heb getekend, maar door de moderators worden ingekleurd. De rode draad die ik maak, waardoor er gewicht aan komt te hangen door middel van een note; zodat de beherende groep mensen kan inzien of je gedrag wel of niet past bij de inhoud op het forum.
Enige nadeel hieraan is het feit dat je normaal gezien niet de reden van een note kan bekijken, dat speelt je parten. Maar dat kan dan weer opgelost worden door een abonnement te nemen of eenmalig te betalen om je notes in te zien.
7 notes en nog niet geband, lijkt me sterk dat je daar gewicht aan moet hangen. Notes kunnen ook positief zijn.
je post nog dus neequote:
Ja, je bekijkt het verkeerd. Heb je de OP wel gelezen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
Maar kort samengevat is dit allemaal de schuld van Re en Snakey en ben ik net zo'n slachtoffer als Klokov. Of bekijk ik het nou verkeerd?
Een note is een regel op je strafblad.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:06 schreef Sosa het volgende:
wtf is een note?
dan ben je geband geweest of je hebt een ban gehad en niet gebandquote:
je hebt er echt geen reet aan om te weten, want er zijn ook notes die nergens op slaan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:08 schreef Sosa het volgende:
[..]
mmm nou vraag ik me af hoeveel ik er heb
Het is niet de ban maar de aanleiding van de ban wat mij dwars zit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik ook, ooit twee weken. Who cares.
Dat hoop je dan maarquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef jodelahity het volgende:
Ik heb 1 note. Maar zal wel een goede zijn dan dus.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:17 schreef jodelahity het volgende:
Mods, Klokov geeft aan dat de ban niet lang genoeg duurde om effect te hebben op zijn gedrag.
Waarom zou je je daar druk over maken? Het doel wordt in dit geval eenmaal niet door de middelen geheiligd.. niet voor jou, that isquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het is niet de ban maar de aanleiding van de ban wat mij dwars zit.
We nemen dit in overweging.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:17 schreef jodelahity het volgende:
Mods, Klokov geeft aan dat de ban niet lang genoeg duurde om effect te hebben op zijn gedrag.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vermoed dat dit complot is opgezet door enkele hooggeplaatste lieden op fok klokov.
Zij hebben jou in een kwaad daglicht gesteld om zo hun eigen kaderfuncties veilig te stellen.
en dan de huid volgekankerd te krijgen als meneer ff iets niet zint, nee dankje de koekoek. Deze jongen neemt zn eigen bakje kwark wel mee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:47 schreef Questular het volgende:
Nee dit vind ik iets te kort door de bocht Awesome_ Iedereen verdiend een 2e kans (behalve Straatsoldaat) + wie bakt anders de whey muffins voor de volgende meet? Denk aan je gainzz
nah dat gaat idd nergens over. Lekkere bezigheidstherapie danquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
je hebt er echt geen reet aan om te weten, want er zijn ook notes die nergens op slaan.
om een voorbeeld te noemen, zelf heb ik geen idee, óf en waarom ik notes heb, maar op de volgende manier kan het:
een moderator doet grappig in V&A, omdat het kon, niets mis mee voor een keer. dat werd een topic waar door users bewerkte afbeeldingen in komen te staan en dat was leuk.
Zelf deed ik mee door een dildo uit een damestas te laten steken en dat werd binnen de kortste keren gedelete. maakt mij verder niets uit, ware het niet dat er een andere user was die zo'n beetje hetzelfde gepost had en dat bleef wel staan.
ergo; eén en ander is soms niet te verklaren en dat geldt net zo goed voor het geven van een note in bepaalde gevallen.
Ik wil misschien te graag geloven dat er iets goeds in die knul schuilt...quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
en dan de huid volgekankerd te krijgen als meneer ff iets niet zint, nee dankje de koekoek. Deze jongen neemt zn eigen bakje kwark wel mee.
Kaolo Lompe.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:02 schreef LompeHork het volgende:
Godverdomme, dat filmpje, prachtig, tranen in mijn ogen.
Ik mag TS wel misschien wel iets voor in z'n notes?
wat ben jij voor nepvriend? verraderquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:43 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat ik namens de gehele GYM-SC spreek door te zeggen dat Klokov elke kans om op de volgende meet te mogen komen nu toch wel verspeeld heeft.
Als je je op een forum al niet weet te gedragen - waar je nog de tijd hebt om tot bezinning te komen voor je typt - wie weet wat er dan in het echte leven allemaal wel niet uit komt.
Nee bedankt. Ik wens hier niet mee geassocieerd te worden. We zijn niet boos. Teleurgesteld.
Ik wens je het allerbeste, klokov.
groet,
Awesome_
Je voormalige vriend.
1 note per modje wat je hebt afgewerkt?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Nou jankeeeeeeeeeeeeeeen
Ik heb 130 notes
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:43 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat ik namens de gehele GYM-SC spreek door te zeggen dat Klokov elke kans om op de volgende meet te mogen komen nu toch wel verspeeld heeft.
Als je je op een forum al niet weet te gedragen - waar je nog de tijd hebt om tot bezinning te komen voor je typt - wie weet wat er dan in het echte leven allemaal wel niet uit komt.
Nee bedankt. Ik wens hier niet mee geassocieerd te worden. We zijn niet boos. Teleurgesteld.
Ik wens je het allerbeste, klokov.
groet,
Awesome_
Je voormalige vriend.
Toen nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:10 schreef Aethereal het volgende:
Je kunt gewoon zelf zien hoeveel notes je hebt.
je bent echt niet goed wijs.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Terechte klachten dienen altijd serieus genomen te worden. Als je even de tijd neemt om dit te lezen in plaats van 20 baggertopics dan zul je zien dat mijn klacht terecht is.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:33 schreef pussycatdoll het volgende:
Wat een autisme topicAl die reacties ook weer opgezocht. Gay
Damn sonquote:
Misschien moet jij gewoon forum admin worden en mijn notes weghalen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien moet je een halfuurtje met die kettle bells van je gaan zwaaien, al dan niet huppelend ergens in een bevroren weide, wellicht kalmeert dat lekker.
Kan hij nu ook al hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon forum admin worden en mijn notes weghalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fikkie plsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:03 schreef Fok-it het volgende:
Bijna 100 notes en ik geef geen neuk#levenophetrandje
Ik ook. 10 keer ofzo. En een keer een jaar+. En zo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik ook, ooit twee weken. Who cares.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:10 schreef Salvad0R het volgende:
Lijkt wel of de nieuwe generatie trollmasters een beetje weekdiertjes en laffe teringkneusjes zijn.
Als je nooit de wouten aan je deur hebt gehad voor shit wat je op internet hebt geflikt, ben je echt geen alpha .
Haha.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:38 schreef Klokov het volgende:
Alphastatus verbinden aan domme dingen doen. Dan snap je er echt helemaal niks van. Je hebt zeker ook een mooi tasje, een petje en wat schijnende oorbelletjes
Vergeet niet je halve buurt te bekladden met ACABquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Haha.
Nee.
Tussen je 16e en je 25e beheerst testosteron het bestaan van de alpha. Daar komt geen intellect bij kijken. Signalen gaan direct van je graat naar je reptile brain en weer terug. Daar moet je trots op zijn en uitbuiten zolang het duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |