quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:18 schreef gianni61 het volgende:
mooie uitgebreide en overzichtelijke OP
maar ik ga het niet lezen

1 note per modje wat je hebt afgewerkt?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:44 schreef -supergirl- het volgende:
Nou jankeeeeeeeeeeeeeeen
Ik heb 130 notes

quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:43 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat ik namens de gehele GYM-SC spreek door te zeggen dat Klokov elke kans om op de volgende meet te mogen komen nu toch wel verspeeld heeft.
Als je je op een forum al niet weet te gedragen - waar je nog de tijd hebt om tot bezinning te komen voor je typt - wie weet wat er dan in het echte leven allemaal wel niet uit komt.
Nee bedankt. Ik wens hier niet mee geassocieerd te worden. We zijn niet boos. Teleurgesteld.
Ik wens je het allerbeste, klokov.
groet,
Awesome_
Je voormalige vriend.

Toen nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:10 schreef Aethereal het volgende:
Je kunt gewoon zelf zien hoeveel notes je hebt.

je bent echt niet goed wijs.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Terechte klachten dienen altijd serieus genomen te worden. Als je even de tijd neemt om dit te lezen in plaats van 20 baggertopics dan zul je zien dat mijn klacht terecht is.

quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:33 schreef pussycatdoll het volgende:
Wat een autisme topicAl die reacties ook weer opgezocht. Gay

Damn sonquote:

Misschien moet jij gewoon forum admin worden en mijn notes weghalen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien moet je een halfuurtje met die kettle bells van je gaan zwaaien, al dan niet huppelend ergens in een bevroren weide, wellicht kalmeert dat lekker.

Kan hij nu ook al hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon forum admin worden en mijn notes weghalen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Fikkie plsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:03 schreef Fok-it het volgende:
Bijna 100 notes en ik geef geen neuk#levenophetrandje

Ik ook. 10 keer ofzo. En een keer een jaar+. En zo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik ook, ooit twee weken. Who cares.

quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:10 schreef Salvad0R het volgende:
Lijkt wel of de nieuwe generatie trollmasters een beetje weekdiertjes en laffe teringkneusjes zijn.
Als je nooit de wouten aan je deur hebt gehad voor shit wat je op internet hebt geflikt, ben je echt geen alpha .

Haha.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:38 schreef Klokov het volgende:
Alphastatus verbinden aan domme dingen doen. Dan snap je er echt helemaal niks van. Je hebt zeker ook een mooi tasje, een petje en wat schijnende oorbelletjes

Vergeet niet je halve buurt te bekladden met ACABquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Haha.
Nee.
Tussen je 16e en je 25e beheerst testosteron het bestaan van de alpha. Daar komt geen intellect bij kijken. Signalen gaan direct van je graat naar je reptile brain en weer terug. Daar moet je trots op zijn en uitbuiten zolang het duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |