SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fikkie plsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:03 schreef Fok-it het volgende:
Bijna 100 notes en ik geef geen neuk#levenophetrandje
Ik ook. 10 keer ofzo. En een keer een jaar+. En zo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik ook, ooit twee weken. Who cares.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:10 schreef Salvad0R het volgende:
Lijkt wel of de nieuwe generatie trollmasters een beetje weekdiertjes en laffe teringkneusjes zijn.
Als je nooit de wouten aan je deur hebt gehad voor shit wat je op internet hebt geflikt, ben je echt geen alpha .
Haha.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:38 schreef Klokov het volgende:
Alphastatus verbinden aan domme dingen doen. Dan snap je er echt helemaal niks van. Je hebt zeker ook een mooi tasje, een petje en wat schijnende oorbelletjes
Vergeet niet je halve buurt te bekladden met ACABquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Haha.
Nee.
Tussen je 16e en je 25e beheerst testosteron het bestaan van de alpha. Daar komt geen intellect bij kijken. Signalen gaan direct van je graat naar je reptile brain en weer terug. Daar moet je trots op zijn en uitbuiten zolang het duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |