quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:18 schreef gianni61 het volgende:
mooie uitgebreide en overzichtelijke OP
maar ik ga het niet lezen
mja, dan kunnen mods aan de hand van de gegeven notes een beetje inschatten hoe je in elkaar steekt. volslagen imbeciel systeem, maar goed.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:06 schreef Sosa het volgende:
wtf is een note?
is dat zoiets als een gele kaart voor een rode (ban)?
Ja, alleen kan je 487 gele kaarten halen voordat je rood krijgtquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:06 schreef Sosa het volgende:
wtf is een note?
mmm nou vraag ik me af hoeveel ik er hebquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
mja, dan kunnen mods aan de hand van de gegeven notes een beetje inschatten hoe je in elkaar steekt. volslagen imbeciel systeem, maar goed.
http://fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:08 schreef Sosa het volgende:
[..]
mmm nou vraag ik me af hoeveel ik er heb
7quote:
Ik ben wel gebandquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:02 schreef Metalfrost het volgende:
Nou, boehoe. Ik heb er 38.
Ik zie ze als lijntjes die ik heb getekend, maar door de moderators worden ingekleurd. De rode draad die ik maak, waardoor er gewicht aan komt te hangen door middel van een note; zodat de beherende groep mensen kan inzien of je gedrag wel of niet past bij de inhoud op het forum.
Enige nadeel hieraan is het feit dat je normaal gezien niet de reden van een note kan bekijken, dat speelt je parten. Maar dat kan dan weer opgelost worden door een abonnement te nemen of eenmalig te betalen om je notes in te zien.
7 notes en nog niet geband, lijkt me sterk dat je daar gewicht aan moet hangen. Notes kunnen ook positief zijn.
je post nog dus neequote:
Ja, je bekijkt het verkeerd. Heb je de OP wel gelezen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
Maar kort samengevat is dit allemaal de schuld van Re en Snakey en ben ik net zo'n slachtoffer als Klokov. Of bekijk ik het nou verkeerd?
Een note is een regel op je strafblad.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:06 schreef Sosa het volgende:
wtf is een note?
dan ben je geband geweest of je hebt een ban gehad en niet gebandquote:
je hebt er echt geen reet aan om te weten, want er zijn ook notes die nergens op slaan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:08 schreef Sosa het volgende:
[..]
mmm nou vraag ik me af hoeveel ik er heb
Het is niet de ban maar de aanleiding van de ban wat mij dwars zit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik ook, ooit twee weken. Who cares.
Dat hoop je dan maarquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef jodelahity het volgende:
Ik heb 1 note. Maar zal wel een goede zijn dan dus.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:17 schreef jodelahity het volgende:
Mods, Klokov geeft aan dat de ban niet lang genoeg duurde om effect te hebben op zijn gedrag.
Waarom zou je je daar druk over maken? Het doel wordt in dit geval eenmaal niet door de middelen geheiligd.. niet voor jou, that isquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het is niet de ban maar de aanleiding van de ban wat mij dwars zit.
We nemen dit in overweging.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:17 schreef jodelahity het volgende:
Mods, Klokov geeft aan dat de ban niet lang genoeg duurde om effect te hebben op zijn gedrag.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vermoed dat dit complot is opgezet door enkele hooggeplaatste lieden op fok klokov.
Zij hebben jou in een kwaad daglicht gesteld om zo hun eigen kaderfuncties veilig te stellen.
en dan de huid volgekankerd te krijgen als meneer ff iets niet zint, nee dankje de koekoek. Deze jongen neemt zn eigen bakje kwark wel mee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:47 schreef Questular het volgende:
Nee dit vind ik iets te kort door de bocht Awesome_ Iedereen verdiend een 2e kans (behalve Straatsoldaat) + wie bakt anders de whey muffins voor de volgende meet? Denk aan je gainzz
nah dat gaat idd nergens over. Lekkere bezigheidstherapie danquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
je hebt er echt geen reet aan om te weten, want er zijn ook notes die nergens op slaan.
om een voorbeeld te noemen, zelf heb ik geen idee, óf en waarom ik notes heb, maar op de volgende manier kan het:
een moderator doet grappig in V&A, omdat het kon, niets mis mee voor een keer. dat werd een topic waar door users bewerkte afbeeldingen in komen te staan en dat was leuk.
Zelf deed ik mee door een dildo uit een damestas te laten steken en dat werd binnen de kortste keren gedelete. maakt mij verder niets uit, ware het niet dat er een andere user was die zo'n beetje hetzelfde gepost had en dat bleef wel staan.
ergo; eén en ander is soms niet te verklaren en dat geldt net zo goed voor het geven van een note in bepaalde gevallen.
Ik wil misschien te graag geloven dat er iets goeds in die knul schuilt...quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
en dan de huid volgekankerd te krijgen als meneer ff iets niet zint, nee dankje de koekoek. Deze jongen neemt zn eigen bakje kwark wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |