Post om 11 uur op woensdag hmm...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:27 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]Notes zijn interpretaties van competentieloze en werkschuwe personen die zichzelf mod noemen hier op fok.
en wat zegt dat, werkschuwe uitkeringstrekker?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:31 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Post om 11 uur op woensdag hmm...
Ja en jij baseert je identiteit hieropquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat is nou precies het probleem. FOK! heeft een incompetent management control systeem waardoor users niet het gewenste gedrag vertonen. Dit komt enerzijds door het ontwerp van het systeem, bijvoorbeeld geen inzage in je strafblad, maar voornamelijk ook door de incompetentie van bepaalde moderators.
Ik vergeef je maar ik zal het niet vergeten. Wij zijn nooit matties geweest dus dat zullen we nu ook niet zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben hooguit een klaphark, maar zeker geen klapjosti.
Het mooiste is dat Snakey je nog het meest in de zeik genomen heeft door te zeggen dat je er 7 had terwijl dit niet het geval was.
Maak van je hart geen moordkuil, dat is slecht voor je geestelijke gezondheid. Wat mij betreft zijn gewoon weer matties.
Betekend dit dat ik nu een note heb in jouw boekje? Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik vergeef je maar ik zal het niet vergeten. Wij zijn nooit matties geweest dus dat zullen we nu ook niet zijn.
Betekent*quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Betekend dit dat ik nu een note heb in jouw boekje? Daar word ik niet vrolijk van.
Een ex FHF mod neemt gelukkig niemand serieus.quote:
Precies dat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:33 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
en wat zegt dat, werkschuwe uitkeringstrekker?
TR gemachtquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een ex FHF mod neemt gelukkig niemand serieus.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:18 schreef gianni61 het volgende:
mooie uitgebreide en overzichtelijke OP
maar ik ga het niet lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |