SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilverSjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PinquitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JantinaGrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sara82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DauiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bloes85SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fien10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilliegirlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FelinecatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Skoap
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Spelletjes)meet 28 maart 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
KapiteinCupcake
Majo
Stroopwafelmeisje
Daui
Misschien:
Silversjois
Barreltje
[ Bericht 0% gewijzigd door Cassandra87 op 03-02-2015 09:02:48 ]![]()
Spannend Sara!
Mag mijn NOD naar 8 maart? Dat vroege miskraam verhaal mag er wel uit. Daar mag nu staan dat cycli 25-40-40-60 waren
Edit: zie dat je mijn NOD al had aangepastZat er alleen toen nog even naast door rare cycli, ik ga nu uit van 40 dagen dus dan valt NOD op 8 maart
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Aangepastmijn eigen nod ook, zkh was overtuigd van mijn nod op dertien februari, zou voor 't eerst zijn dat ik een cyclus heb van maar liefst dagen maar we gaan het meemaken
![]()
Mag mijn nod naar 1 maart?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Aangepastmijn eigen nod ook, zkh was overtuigd van mijn nod op dertien februari, zou voor 't eerst zijn dat ik een cyclus heb van maar liefst dagen maar we gaan het meemaken
Sara je maakt het wel heel spannend zo duimduimduimduim![]()
Dan hoop ik dat je een tweede streepje hebt op de mooiste datum van het jaarquote:Op zondag 1 februari 2015 23:25 schreef MaJo het volgende:
Spannend Sara!
Mag mijn NOD naar 8 maart? Dat vroege miskraam verhaal mag er wel uit. Daar mag nu staan dat cycli 25-40-40-60 waren
Edit: zie dat je mijn NOD al had aangepastZat er alleen toen nog even naast door rare cycli, ik ga nu uit van 40 dagen dus dan valt NOD op 8 maart
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Mag mijn NOD naar 28 februari?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:50 schreef Cassandra87 het volgende:
![]()
![]()
4 tot 5 dagen Sillie.
Even een 'AARGH, Ik zit mezelf gek te maken vraag'. Als je alleen maar lichte streepjes op je ovu test hebt. En gedurende het testen nooit donker, zou er dan wat mis kunnen zijn?
Het slaat werkelijk waar HE-LE-MAAL nergens op, maar ik heb het idee dat er met de curettage iets mis gegaan is. nul komma nul aanwijzingen dat het zo is, maar dat is mijn gevoel.
En omdat ik ook geen goed gevoel had voor mn MK (ook zonder aanwijsbare reden trouwens) is dit gevoel voor mij nu écht heel erg echt.![]()
![]()
Hilzillah, ik vind het moeilijk mijn mening te geven want ik ben geen arts ofzo
Maar bij mij werden de streepjes inderdaad altijd donkerder, lang niet elke maand echt knal strepen, ook deze maand niet, waarin ik wel zwanger ben geworden... Maar je zag wel duidelijk het patroon van licht naar donkerder en weer lichter.
Als je zo sterk het gevoel het dat er was mis zit zou ik echt even een afspraak maken met huisarts en een doorverwijzing vragen naar de gynaecoloog.
Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
5-6 dagen gemiddeld.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:34 schreef silliegirl het volgende:
Hoe lang blijfttrouwens doorgaans bij jullie duren? Ik ben het echt zat.
Hillz, wat zou er misgegaan kunnen zijn? Is het een idee om de gynaecoloog/HA een belletje te geven als je geen prettig gevoel hebt?![]()
Spannunnnnddd Sara! Laat snel van je horen!Bij mij zo'n 4 dagen.quote:Op maandag 2 februari 2015 09:34 schreef silliegirl het volgende:
Om 14:00 bellen naar huisarts voor uitslag. Net urine langsgebracht. Ze zei dat het wel doet ogen als een blaasontsteking.![]()
Volg je gevoel! Laat t nakijken.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:03 schreef Hilzillah het volgende:
4 tot 5 dagen Sillie.
Even een 'AARGH, Ik zit mezelf gek te maken vraag'. Als je alleen maar lichte streepjes op je ovu test hebt. En gedurende het testen nooit donker, zou er dan wat mis kunnen zijn?
Het slaat werkelijk waar HE-LE-MAAL nergens op, maar ik heb het idee dat er met de curettage iets mis gegaan is. nul komma nul aanwijzingen dat het zo is, maar dat is mijn gevoel.
En omdat ik ook geen goed gevoel had voor mn MK (ook zonder aanwijsbare reden trouwens) is dit gevoel voor mij nu écht heel erg echt.
S. 2014
J. 2016![]()
Heb je een controle gehad na de curretage Hilz? Gewoon de gyn bellen en om een afspraak vragen. Ik hield ook lichte streepjes en bleek dat er nog wat was achtergebleven. Overigens was dat niet na een curettage.![]()
Ik kan ook echt niks bedenken wat er mis gegaan zou kunnen zijn. Ik voel me ook niet anders, heb geen pijn. Ondanks dat de 2e streep heel licht is, is hij er wel.
Ik wil denk ik ook gewoon veel te graag. De Senn was in een keer raak. baby 2.0 was ook in een keer raak. Maar zo blijkt dan weer. Eerder geboekte resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.![]()
Cholula, er zat nog een stolsel in mijn BM. Ik werd ook niet ongesteld. Heb toen oestrogeen pillen gekregen om een menstruatie op te wekken. Stolsel is meegespoeld en daarna werd ik ook weer vanzelf ongesteld.![]()
Hilzillah, zit er wel kleurverloop in de tests, of helemaal niet?
Ik heb namelijk ook nooit een donkere streep gehad op die ovulatietesten, dus het hoeft echt niets te betekenen. Als jij gewoon weer een cyclus hebt is er geen reden om aan te nemen dat er iets mis is
disclaimer![]()
helaas was het hier hetzelfde...quote:Op maandag 2 februari 2015 10:17 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil denk ik ook gewoon veel te graag. De Senn was in een keer raak. baby 2.0 was ook in een keer raak. Maar zo blijkt dan weer. Eerder geboekte resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Luc was ongepland, 1x op het "verkeerde" moment en daar was Luc...
En deze keer bij baby2.0 werd ik ook maar niet zwanger, super frustrerend
Stolsel is echt weg. Nog een na echo gehad idd.
En er zit wel kleurverloop in ja. Heb uit frustratie de testen weg gemieterdka dus geen foto maken. Testen en app kloppen deze maand ook niet. Ei was 'te vroeg'
Dat maakt verder niet uit natuurlijk.
Maar het is idd de frustratie Skoap. Hoest met jouw strepen? Duidelijker?![]()
Als je zo'n gevoel hebt kun je daar maar moeilijk vanaf komen. Als je je er echt niet ok bij voelt zou ik bij de gyn aan de bel trekken hoor.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:48 schreef Hilzillah het volgende:
Stolsel is echt weg. Nog een na echo gehad idd.
En er zit wel kleurverloop in ja. Heb uit frustratie de testen weg gemieterdka dus geen foto maken. Testen en app kloppen deze maand ook niet. Ei was 'te vroeg'
Dat maakt verder niet uit natuurlijk.
Maar het is idd de frustratie Skoap. Hoest met jouw strepen? Duidelijker?
Ik heb echt het idee dat ik opnieuw moet leren hoe ongesteld zijn werkt. Ik was gisteren tot 3x toe doorgelekt en ik slaap slecht met maandverband. Nouja, vandaag is dag 4, dus hopelijk morgen weer er vanaf. En dan graag weer 9 maanden niet!
![]()
Hillz dikke knuffelHeb je eerder ook ovutesten gebruikt en toen wel een duidelijke piek of niet? Er zijn iig een hoop verhalen van mensen zonder duidelijke piek dus dat hoeft niet direct iets te betekenen natuurlijk al is het wel heel irritant uiteraard.
Ik herken je frustratie ook helaas. Hier inmiddels ook 13 maanden en een mk verder sinds ons besluit voor een tweede kindje te gaan en dat is gewoon kut. Ik heb ook geleerd dat je gevoel op dit gebied echt heel veelzeggend is en als jij voelt dat er wat mis is zou ik zeker een afspraak maken met je huisarts. Al is het maar om het eens uitgesproken te hebben naar iemand.![]()
Hillz.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:17 schreef Hilzillah het volgende:
Ik kan ook echt niks bedenken wat er mis gegaan zou kunnen zijn. Ik voel me ook niet anders, heb geen pijn. Ondanks dat de 2e streep heel licht is, is hij er wel.
Ik wil denk ik ook gewoon veel te graag. De Senn was in een keer raak. baby 2.0 was ook in een keer raak. Maar zo blijkt dan weer. Eerder geboekte resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
En hier ook hetzelfde verhaal. Nummer 1 was er in een keer.
Ik zou ook langs de huisarts gaan om het in ieder geval te bespreken.![]()
Hilz wat vervelend dat je je zo voelt. Misschien is het geen gek idee om dit eens te bespreken met je huisarts? Misschien kan die jou geruststellen. Ik snap je frustratie heel goed.. En het bespreekbaar maken lucht soms al heel erg op!
Hier ook echt nieuwsgierig naar Sara! Kom op meid, ben mijn zonnestraaltje van vandaag!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Hilz wat kut, ik ben inderdaad ook van mening dat je een gevoel niet voor niets hebt, en het heeft mij ook geleerd dat je eigen gevoel en intuïtie het vaak bij het rechte eind hebben. Dus anders gewoon een afspraak maken. Heb je een huisarts die begripvol is?
Wat rot L0t.. Ik lurkte al mee bij jouw zwangerschap. Heb jij al stappen ondernomen? Of blijven jullie het nog gewoon zo proberen?![]()
Een groot deel van die 13 maanden had ik helemaal geen cyclus, waarschijnlijk door de borstvoeding. Toen die eindelijk wel op gang kwam ben ik dus wel zwanger geraakt maar dat ging helaas mis met 7 weken afgelopen december. Ik heb er dus op zich wel vertrouwen in dat het ons weer gaat lukken, het duurt alleen een stuk langer dan gehoopt. Heb ook lange onregelmatige cyclussen nu en eerste cyclus na de mk ook een lf van maar 6-7 dagen dus hopelijk wordt dat allemaal weer een beetje normaler..quote:Op maandag 2 februari 2015 13:45 schreef Fien10 het volgende:
Hilz wat kut, ik ben inderdaad ook van mening dat je een gevoel niet voor niets hebt, en het heeft mij ook geleerd dat je eigen gevoel en intuïtie het vaak bij het rechte eind hebben. Dus anders gewoon een afspraak maken. Heb je een huisarts die begripvol is?
Wat rot L0t.. Ik lurkte al mee bij jouw zwangerschap. Heb jij al stappen ondernomen? Of blijven jullie het nog gewoon zo proberen?![]()
Jouw verjaardag?quote:Op maandag 2 februari 2015 07:12 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een tweede streepje hebt op de mooiste datum van het jaarIk bedenk me wel dat ik dan uitgerekend zou zijn rond Sinterklaas, dat lijkt me weer minder
Aan de andere kant mag je daar ook niet over klagen, want baby
Bij mij tegenwoordig een dag of 5. Zit nu op dag 6 en er is nog een beetje narommel maar hierna zal het over zijnquote:Op maandag 2 februari 2015 09:34 schreef silliegirl het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2015 10:03 schreef Hilzillah het volgende:
4 tot 5 dagen Sillie.
En omdat ik ook geen goed gevoel had voor mn MK (ook zonder aanwijsbare reden trouwens) is dit gevoel voor mij nu écht heel erg echt.voor jou. Kut is dat
Zou het kunnen dat je opeens een langere cyclus hebt? Op welke dag zit je nu?
Wel bizar dat zelfs bij dezelfde persoon het per zwangerschap nog zo kan verschillen!En, de uitslag al binnen?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:07 schreef JantinaGr het volgende:
Spannunnnnddd Sara! Laat snel van je horen!
[..]
Bij mij zo'n 4 dagen.
Om 14:00 bellen naar huisarts voor uitslag. Net urine langsgebracht. Ze zei dat het wel doet ogen als een blaasontsteking.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Na mijn eerste miskraam heeft het (voor mijn gevoel..) erg lang geduurd voordat alles weer een beetje op de rit was. Maar als je ongerust bent, ga dan naar de dokter.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:17 schreef Hilzillah het volgende:
Ach Lot, wat jammer.![]()
![]()
Wordt er nog een beetje gepiest hier?
Eenvoor hizz. . En de andere dames die het kunnen gebruiken ook een kusjekroelknuf-enzo..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
LimoneDat is een knalstreep
Feli!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Dat is toch de Klackstar ovulatietest? Of is het toch de zwangerschapstest?No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Die ovulatietesten zijn groenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:19 schreef Mariposas het volgende:
Dat is toch de Klackstar ovulatietest? Of is het toch de zwangerschapstest?![]()
![]()
Oh, was het alweer vergeten! Zou echt zweren dat het andersom was.quote:![]()
In dat geval: Gefeliciteerd Limone!![]()
Bij mij was ie pas na een week over tijd zo knallend!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Jaaaa ik doe mee Limone!
[ afbeelding ]
BAM JONGE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan gooi ik er meteen nog een gefeliciteerd achteraan voor Sara!!![]()
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Limone en Sara geweldig!![]()
Limone is dit nu derde keer op rij? Hopelijk is drie keer inderdaad scheepsrecht!
En direct ons quotum gehaald voor dit topic![]()
![]()
Jaaaa ik doe mee Limone!
[ afbeelding ]
BAM JONGE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gheheh..
Genoeg gepiest dus!
Gefeliciteerd limoentje en sara!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Limone!!! Die streep, ben je al 7 maanden ofzo?! Gefeliciteerd joh, hou ze binnen!
Sara ook van harte, super tof!![]()
![]()
Ohw ja. .
En ik hou me aanbevolen voor de magische doorgeef-ovulatie/zwangerschaps-sticks..
ik heb ze weer opgevist na de verhuizing maar mijnes zijn niet magischquote:Op maandag 2 februari 2015 15:37 schreef Barreltje het volgende:
Ohw ja. .
En ik hou me aanbevolen voor de magische doorgeef-ovulatie/zwangerschaps-sticks..![]()
![]()
Limone en Sara, gefeliciteerd!!![]()
Ik duim voor plakkers!!
Balen L0t, ik hoop dat je cyclus snel normaal wordt en er snel een zwangerschap volgt!![]()
En Sara ook alGefeliciteerd meiden
![]()
+1quote:Op maandag 2 februari 2015 15:37 schreef Barreltje het volgende:
Ohw ja. .
En ik hou me aanbevolen voor de magische doorgeef-ovulatie/zwangerschaps-sticks..![]()
checkquote:Op maandag 2 februari 2015 15:52 schreef MaJo het volgende:
En Sara ook alGefeliciteerd meiden
![]()
![]()
[..]
+1![]()
ik lees net over de verandering in het slijm, volgens mij heb ik dan altijd al rond dag 9/10 m'n ovulatie gehadDus volgende maand maar al iets eerder beginnen met ovulatietest.
![]()
Jaaaa ik doe mee Limone!
[ afbeelding ]
BAM JONGE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow, gaat lekker hier vandaag! Streepjes!![]()
Jippie!
Congrats Limone, congrats Sara!Jup, inderdaad een blaasontsteking. Zojuist antibiotica gehaald voor een 5 daagse kuur (zwangerschapsvriendelijkquote:).
En, maar goed dat ik vandaag naar de huisarts ben gegaan, want fucking hell, het trekt me nu toch in mijn linkerzij (zaterdag was het rechts), voelt een beetje als menstruatiekramp![]()
![]()
Gefeliciteerd Limone en Sara!!![]()
![]()
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jouw verjaardag?Ik bedenk me wel dat ik dan uitgerekend zou zijn rond Sinterklaas, dat lijkt me weer minder
Aan de andere kant mag je daar ook niet over klagen, want baby
En internationale vrouwendag!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Ah beterschap! Kuurtje helpt snel als het goed is. Kan inderdaad flink zeer doenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:17 schreef JantinaGr het volgende:
Wow, gaat lekker hier vandaag! Streepjes!![]()
Jippie!
Congrats Limone, congrats Sara!
[..]
Jup, inderdaad een blaasontsteking. Zojuist antibiotica gehaald voor een 5 daagse kuur (zwangerschapsvriendelijk).
En, maar goed dat ik vandaag naar de huisarts ben gegaan, want fucking hell, het trekt me nu toch in mijn linkerzij (zaterdag was het rechts), voelt een beetje als menstruatiekrampDan moet het wel een meisje wordenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:19 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
En internationale vrouwendag!
Dat is wel extra bijzonderquote:Op maandag 2 februari 2015 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had precies 1 jaar geleden ook mijn nodmooie strependag dus!
Testte je ook vandaag positief?
Vast! Het voelt nu al anders dan de vorige kerenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]Yessss!!
Dus toch!! Wat een knalstrepen!
Laat driemaal nu eens scheepsrecht zijn!
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel weken overtijd is dit, limone?![]()
gefeliciteerd!
2 dagen volgens FertilityFriend.
Ik heb donderdag en vrijdag al getest, omdat we een weekendje weggingen met de familie Wijnhuis en ik dit klompje cellen nog wel een eerlijke kans wilde geven.![]()
![]()
![]()
YES!!!!!quote:Op maandag 2 februari 2015 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Jaaaa ik doe mee Limone!
[ afbeelding ]
BAM JONGE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woohoo, streepjes! Gefeliciteerd Limone en Sara!
Beterschap, hoop dat de pijn en blaasontsteking snel weg zijn Jantina!![]()
Oh!quote:![]()
Jeeeeej! Gefeliciteerd!![]()
Nog net op tijd
Voor een toevoeging op je cadeau met je zwangerheid!![]()
JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEjippie a jee!!!!!quote:Op maandag 2 februari 2015 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Jaaaa ik doe mee Limone!
[ afbeelding ]
BAM JONGE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt zo tof!!!
BAM met Saar in het volgende topic![]()
Zaadsoldaten captured the egg!
Schudden voor gebruik![]()
12 DPO heb je wel hard gepiestquote:Op maandag 2 februari 2015 16:38 schreef Limone het volgende:
[..]
Vast! Het voelt nu al anders dan de vorige keren
[..]2 dagen volgens FertilityFriend.
Ik heb donderdag en vrijdag al getest, omdat we een weekendje weggingen met de familie Wijnhuis en ik dit klompje cellen nog wel een eerlijke kans wilde geven.![]()
[ link | afbeelding ]Heel die laag is los geknald
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:24 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEjippie a jee!!!!!![]()
![]()
echt zo tof!!!
BAM met Saar in het volgende topic![]()
Zaadsoldaten captured the egg!![]()
![]()
![]()
Jep, mission accomplished!![]()
Indrukwekkend hè?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:26 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
12 DPO heb je wel hard gepiestHeel die laag is los geknald
![]()
![]()
Gefeliciteerd limone en sara!!
Hier nog altijd verwarring. Hele dag al krampen en rugpijn (die laatste is nieuw) maar nog niet ongesteld. Net wel een positieve ovulatietest maar nod is de 7de al, aaargh
Ik geef het op deze cyclus te begrijpen... zit er nog iemand op het wachtbankje deze week?![]()
Hmmm.. dus of je NOD klopt niet, of je bent misschien zwanger??quote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef Bottoms_up het volgende:
Hier nog altijd verwarring. Hele dag al krampen en rugpijn (die laatste is nieuw) maar nog niet ongesteld. Net wel een positieve ovulatietest maar nod is de 7de al, aaargh
Ik geef het op deze cyclus te begrijpen... zit er nog iemand op het wachtbankje deze week?
Ik moet nog wachten tot de 15e.. dus duurt nog even.
Volgens mij is stroopwafelmeisje verder de enige nog deze week.
Volgende week rond het weekend een hele lading, dus veel wachtenden.Hopelijk ook veel streepjes.
![]()
Ik heb geen idee meer. Ik voel normaal gezien niets van mijn ovulatie en het enige symptoom dat ik dan altijd heb (vruchtbaar slijm) is er nu niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:01 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Hmmm.. dus of je NOD klopt niet, of je bent misschien zwanger??
Ik moet nog wachten tot de 15e.. dus duurt nog even.
Volgens mij is stroopwafelmeisje verder de enige nog deze week.
Volgende week rond het weekend een hele lading, dus veel wachtenden.Hopelijk ook veel streepjes.
Ik ben veel te brak voor seks, dus laten we hopen dat t niet toch mn ei is.
Zeker na mijn klein bloedinkje van vrijdag ga ik stiekem hopen en dat is niet zo goed.![]()
ik ookquote:Op maandag 2 februari 2015 18:23 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]![]()
hier moest ik hard om gniffelendit vond ik zelfs een knalstreep, dat moet voor de rest wel helemaal van het scherm afspatten
Lastig!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:09 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer. Ik voel normaal gezien niets van mijn ovulatie en het enige symptoom dat ik dan altijd heb (vruchtbaar slijm) is er nu niet.
Ik ben veel te brak voor seks, dus laten we hopen dat t niet toch mn ei is.
Zeker na mijn klein bloedinkje van vrijdag ga ik stiekem hopen en dat is niet zo goed.Toch nog een paar dagen je NOD afwachten, dan maar...
![]()
Je weet dat een ovulatietest ook reageert op hCG?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik geef het op deze cyclus te begrijpen... zit er nog iemand op het wachtbankje deze week?No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Ja, maar heb erna ook een zwangerschapstest gedaan (zelfde urine) en die was negatief. Zelfs geen vage poging tot streep. Afwachten dan maar.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:14 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je weet dat een ovulatietest ook reageert op hCG?![]()
Ander merk dan waarschijnlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 20:36 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Huhhh bij mij zijn ovu's blauw en zwangerschaps groenDeze zijn van klackstar geloof ik.
![]()
Sara er was ook geen ontkomen aan voor je ei! Gefeliciteerd![]()
Limone, wow dat zijn echte knalstrepen! Gefeliciteerd![]()
![]()
quote:![]()
En Limone en Sara![]()
![]()
![]()
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Hilzillah wat rot zo'n gevoel
Lijkt me ook een nadeel dat het de vorige keer zo snel raak was, dat schept dan onbewust toch een verwachting.
Lot, frustrerend dat als je besloten hebt om voor een tweede te gaan je geen cyclus hebt en dan nog een miskraam. Hopelijk is je cyclus snel weer op de rit.![]()
met de zaadsoldatenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:31 schreef Sethiwe het volgende:
Sara er was ook geen ontkomen aan voor je ei! Gefeliciteerd![]()
Limone, wow dat zijn echte knalstrepen! Gefeliciteerd![]()
![]()
Ik ga deze ronde ook los met de ovutestentenminste als mijn neus een beetje goed herstelt
![]()
Gefeliciteerd Limone en Sara!![]()
![]()
![]()
Ik heb net een menstruatie from hell achter de rug. Superheftig, veel bloed en een paar keer doorgelektGelukkig wel steeds thuis, maar pfff, wat naar is dat
![]()
Maar goed, dat is voorbij. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mijn nieuwe nod is 26 februari.![]()
Oh my gawd Limone & Sara! Gefeliciteerd!!!
En allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes en antwoorden. Ik ga deze maand afwachten en anders ff naar de huisarts.![]()
Wauw Limone, wat een strepen! Dat moet wel blijven plakken, die twee![]()
Gefeliciteerd Sara!
Lot en hilz![]()
![]()
Tnx voor de reacties, wow!
Daui, die GIFjes!!!![]()
![]()
![]()
Woejoej, het voelt nog zooo abstract en onwerkelijk.....
Hilz, wat een vervelend gevoel. Zou me niet teveel zorgen maken, je lijf moet misschien weer even een beetje proefdraaien na je curettage. Bel anders gewoon de gyn ff, da's beter dan onzekerheid.![]()
![]()
Zo! Hier geen bloed meer! (Nahjah, niks noemswaardigs meer).
Kom maar op met dat ei, ik ben er klaar voor!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er ook weer!na een paar dagen echt ziek (en ik ben nooit ziek
) ben ik er nu weer genoeg bovenop om het thuiszitten zat te zijn.
Helaas was afgelopen weekend dus wel mijn eisprong, als ik de thermometer en testen mag geloven. Mijn NOD mag dus naar 15 februari . Verwacht er alleen niet zo veel van, gezien afgelopen paar dagenWe weten in elk geval dat de testen en thermometer werken, dus dan kunnen we er volgende ronde tegenaan!
Verder heb ik wel meegelezen maar weinig onthouden...:@
Hillz, ik ben het met de rest eens: alleen al bellen met een gyn kan helpen. Ze zullen vast vaker dergelijke gesprekken voeren, dus misschien kunnen ze alleen zo al je ongerustheid wegnemen. Er in elk geval niet mee blijven zitten!
Oh, en eenals aanmoediging van de eitjes van Mazou en Sillie. Komt u maar!
![]()
![]()
vanuit het ziekenhuis. Vandaag allemaal preoperatieve onderzoeken en ik hoor ook precies het hoe en wat van mijn operatie, spannend!
Ik heb gemist wat voor operatie jij moet doen, hopelijk niets ernstigs? Succes!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:59 schreef MaJo het volgende:
vanuit het ziekenhuis. Vandaag allemaal preoperatieve onderzoeken en ik hoor ook precies het hoe en wat van mijn operatie, spannend!
![]()
* Barreltje doet een blaasontsteking boks met jantina. .
Naja weer een goed "excuus" om geen alcohol te hoeven drinken tijdens de wintersport.. alleen.. Dus wel antibiotica tijdens ovulatie.. hmmmmRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
niks ernstigs hoor, ik word aan mijn neus geopereerd (die heb ik ooit gebroken). Arts net gesproken, die kon me geruststellen. Ik moet in ieder geval 1 nacht blijven, misschien langer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:10 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb gemist wat voor operatie jij moet doen, hopelijk niets ernstigs? Succes!
En ik ben weer volle bak ongesteld vandaag
Oh.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:30 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje doet een blaasontsteking boks met jantina. .
Naja weer een goed "excuus" om geen alcohol te hoeven drinken tijdens de wintersport.. alleen.. Dus wel antibiotica tijdens ovulatie.. hmmmmDa's minder he. Hier nemen de klachten trouwens al drastisch af na 1 dag.
Antibiotica (furabid) is gewoon veilig, dus hoef je je geen zorgen over te maken.![]()
Huh, wat is dat nou?!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
niks ernstigs hoor, ik word aan mijn neus geopereerd (die heb ik ooit gebroken). Arts net gesproken, die kon me geruststellen. Ik moet in ieder geval 1 nacht blijven, misschien langer.
En ik ben weer volle bak ongesteld vandaag![]()
Sterke met je operatie! Tot snel weer!![]()
![]()
Oooh. Bij mij hebben ze ooit het tussenschotje gecorrigeerd (stond na een val kennelijk nogal scheef) en dat viel toen ansich alles mee. Ik vond alleen de dagen met tampons (sorryquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
niks ernstigs hoor, ik word aan mijn neus geopereerd (die heb ik ooit gebroken). Arts net gesproken, die kon me geruststellen. Ik moet in ieder geval 1 nacht blijven, misschien langer.
En ik ben weer volle bak ongesteld vandaag) in mijn neus heel vervelend en de dagen kort daarop omdat ik moest spoelen met zoutoplossing (das niet zo lekker in je neus), maar na een week was ik er een eind bovenop hoor!
Wanneer is je operatie?
![]()
bij mij gaan ze ook het tussenschot rechtzetten en het gebroken stuk bijslijpen (steekt nu een beetje uit). Ik krijg dus ook de tamponsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:54 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Oooh. Bij mij hebben ze ooit het tussenschotje gecorrigeerd (stond na een val kennelijk nogal scheef) en dat viel toen ansich alles mee. Ik vond alleen de dagen met tampons (sorry) in mijn neus heel vervelend en de dagen kort daarop omdat ik moest spoelen met zoutoplossing (das niet zo lekker in je neus), maar na een week was ik er een eind bovenop hoor!
Wanneer is je operatie?
mijn twee angsten zijn wel weggenomen: wakker worden tijdens de narcose (kan niet) en kotsen daarna (kleine kans). En nu proberen het een beetje van me af te zetten, word al misselijk als ik eraan denk
De operatie is maandag
Om je nog meer gerust te stellen: ik ben absoluut niet misselijk geweest na die operatie. Gaat gewoon goedkomen hoor!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
bij mij gaan ze ook het tussenschot rechtzetten en het gebroken stuk bijslijpen (steekt nu een beetje uit). Ik krijg dus ook de tamponsmijn twee angsten zijn wel weggenomen: wakker worden tijdens de narcose (kan niet) en kotsen daarna (kleine kans). En nu proberen het een beetje van me af te zetten, word al misselijk als ik eraan denk
De operatie is maandag![]()
Dat is fijn om te horen! Ik heb dus overgeefangst want altijd als ik moet overgeven ben ik bang om te stikken. Dan helpen die tampons in je neus ook niet meequote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:07 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Om je nog meer gerust te stellen: ik ben absoluut niet misselijk geweest na die operatie. Gaat gewoon goedkomen hoor!
Ik ben nu op zoek naar leuke series als afleiding, liefst zo'n echte meidenserie. Nog tips? Ik kijk als Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Gossip Girl, Gilmore Girls, Private Practice. Dus iets in die geest
downton abbey, call the midwife.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen! Ik heb dus overgeefangst want altijd als ik moet overgeven ben ik bang om te stikken. Dan helpen die tampons in je neus ook niet mee
Ik ben nu op zoek naar leuke series als afleiding, liefst zo'n echte meidenserie. Nog tips? Ik kijk als Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Gossip Girl, Gilmore Girls, Private Practice. Dus iets in die geest![]()
Succes MaJo! Komt vast goed!
Scandal en How to get away with Murder zijn twee nieuwe series van volgens mij de bedenker van Grey's, dus misschien vind je dat leuk?![]()
Sex and the City, New Girl, Modern Family (niet echt typisch 'meiden', maar wel heel leuk)quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen! Ik heb dus overgeefangst want altijd als ik moet overgeven ben ik bang om te stikken. Dan helpen die tampons in je neus ook niet mee
Ik ben nu op zoek naar leuke series als afleiding, liefst zo'n echte meidenserie. Nog tips? Ik kijk als Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Gossip Girl, Gilmore Girls, Private Practice. Dus iets in die geest![]()
Jaaa, Modern Family!![]()
En Shameless (de Amerikaanse versie)--> Soort familie Flodder, maar dan wél grappig én meer drama! Verslaafd!
Nou, gisteren dus vergeten dat vriend een avondcursus had, en dus pas laat terug zou zijn... Heb dus van half 6 tot half 7 ("onee, hij komt nog niet...."), en van 9 tot 10 tegen het raam geplakt gestaan...
Toen met de test in de knuistjes naar hem toe gesprongen "kijk dan KIJK DAN KIJK DAN!!!![]()
![]()
Hij: Wat? He? NEE! JA! ECHT?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, wat was die knul gelukkig zeg! *smeltsmelt*
Fijne details: als we de 12-wekengrens aanhouden om het mensen te vertellen, dan kunnen we veel verwarring gaan veroorzaken op 1 april!![]()
En rond half oktober is dan de uitgerekende datum, maar wordt hoogstwaarschijnlijk ook ons nieuwbouwhuis opgeleverd....(Jaaa maar kan ik me nu stiekem nog niet zo druk om maken, ben veel te blij!
)
![]()
Die voorstukjes trekken me niet echtquote:Call the Midwife staat op mijn lijstje! Downton Abbey trekt me niet, ben niet van de kostuumdrama's. Maar ga het wel eens proberen, zelfs mijn vader is er fan vanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
downton abbey, call the midwife.Staan ook op mijn lijstjequote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:01 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Succes MaJo! Komt vast goed!
Scandal en How to get away with Murder zijn twee nieuwe series van volgens mij de bedenker van Grey's, dus misschien vind je dat leuk?Sex and the City heb ik allemaal gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:09 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Sex and the City, New Girl, Modern Family (niet echt typisch 'meiden', maar wel heel leuk)Modern Family heb ik vaak gezien, leuk! New Girl gaat op de lijst
Die tipte een vriendin ook, staat op de lijstquote:Ik kijk de Engelse Shamelessquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef Sara82 het volgende:
En Shameless (de Amerikaanse versie)--> Soort familie Flodder, maar dan wél grappig én meer drama! Verslaafd!Denk dat ik de Amerikaanse maar een slap aftreksel vind
(Beetje zoals The Office)
Wat ontzettend leukquote:Nou, gisteren dus vergeten dat vriend een avondcursus had, en dus pas laat terug zou zijn... Heb dus van half 6 tot half 7 ("onee, hij komt nog niet...."), en van 9 tot 10 tegen het raam geplakt gestaan...
Toen met de test in de knuistjes naar hem toe gesprongen "kijk dan KIJK DAN KIJK DAN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijne details: als we de 12-wekengrens aanhouden om het mensen te vertellen, dan kunnen we veel verwarring gaan veroorzaken op 1 april!![]()
En rond half oktober is dan de uitgerekende datum, maar wordt hoogstwaarschijnlijk ook ons nieuwbouwhuis opgeleverd....(Jaaa maar kan ik me nu stiekem nog niet zo druk om maken, ben veel te blij!
)
Vloog je echt meteen op hem af?
Kan me zo voorstellen dat ik dat ook zo zou doen
Ik ben net begonnen aan hart of dixie MaJo! Is wel echt leuk!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Pretty little liars, once upon a time,quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
A Sara wat leuk!!!
En de uitrekendatum rond de oplevering lost elkaar vast wel op. Zal ik me proberen niet druk om te maken!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Past niet echt in het rijtje maar :Spartacusquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
Jep. Ik heb nog zitten dubben of ik het anders zou doen, maar ik dacht: jaaa, ik ben veel te dolenthousiast om nog 5 minuten cryptisch te gaan zitten doen met cadeautjes/hints. Dus ben meteen naar de voordeur gestuiterd...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:59 schreef MaJo het volgende:
Wat ontzettend leukVloog je echt meteen op hem af?
Kan me zo voorstellen dat ik dat ook zo zou doen
Hij had ook 100 vragen tegelijk, de schat: wat mag je eten, verlof, wanneer word je dan misselijk, wanneer komt het dan, etc... Hij had echt even een kortsluiting, hihi. Heb hem toen maar gezegd dat het allerbelangrijkste was dat hij de komende maanden Hoofd-kittylitterscooping is...
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die voorstukjes trekken me niet echt
[..]
Zoe Hart is tof![]()
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Misschien niet per se een 'meidenserie' maar wel leuk: the Vampire Diaries / the Originals. En al wat ouder, maar misschien nog ergens te vinden: Ugly Betty.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:54 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Jep. Ik heb nog zitten dubben of ik het anders zou doen, maar ik dacht: jaaa, ik ben veel te dolenthousiast om nog 5 minuten cryptisch te gaan zitten doen met cadeautjes/hints. Dus ben meteen naar de voordeur gestuiterd...
Hij had ook 100 vragen tegelijk, de schat: wat mag je eten, verlof, wanneer word je dan misselijk, wanneer komt het dan, etc... Hij had echt even een kortsluiting, hihi. Heb hem toen maar gezegd dat het allerbelangrijkste was dat hij de komende maanden Hoofd-kittylitterscooping is...
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef Sara82 het volgende:
En Shameless (de Amerikaanse versie)--> Soort familie Flodder, maar dan wél grappig én meer drama! Verslaafd!
Nou, gisteren dus vergeten dat vriend een avondcursus had, en dus pas laat terug zou zijn... Heb dus van half 6 tot half 7 ("onee, hij komt nog niet...."), en van 9 tot 10 tegen het raam geplakt gestaan...
![]()
![]()
![]()
![]()
)
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het zóóó voor me!
Voor je familie wel een cryptisch / hint spelletje?![]()
Ik zou dit zelf erg graag doen ipv gewoon zeggen. Ergens lijkt mij dat gewoon velen malen leuker.![]()
Ik snap niet dat ik die serie nu pas ontdek!quote:Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ik zit vaak hardop te lachen tijdens een afleveringquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik die serie nu pas ontdek!
En mijn man vindt het ook leuk, dus kijken we altijd samen
En de mannen hebben ze ook goed gecastquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:15 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik zit vaak hardop te lachen tijdens een aflevering
En mijn man vindt het ook leuk, dus kijken we altijd samen
Behalve Joel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En de mannen hebben ze ook goed gecast![]()
![]()
met jou kan ik praten! Dankzij jouw Nick kwam ik trouwens op hart of Dixie Hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:45 schreef Zoe_Hart het volgende:
Misschien niet per se een 'meidenserie' maar wel leuk: the Vampire Diaries / the Originals. En al wat ouder, maar misschien nog ergens te vinden: Ugly Betty.
Drop Dead Diva en the Black List zijn ook aanraders evenals suits![]()
Zover ben ik nog niet... Ben bij seizoen 1 aflevering 4
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Orange is the new black is ook leuk![]()
![]()
Chicago fire en Chicago pd. Ook leuke series om te kijken. Jane the Virgin is ook grappig. Slaat 10x nergens op, maar wel grappig. Verder is er al een hoop genoemd wat ik ook kijk!
Baby daddy is ook grappig!![]()
Dat is ook tof.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Orange is the new black is ook leuk
En devious maides![]()
Smaken verschillen hequote:
Bedankt voor de tips meiden! Ik heb nu een lijstje gemaakt met wat series
Ik moest vanmiddag sloffen kopen voor in het ziekenhuis maar ik kwam thuis met schoenen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 03-02-2015 18:10:00 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Wanneer word je geholpen MaJo?Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Je hebt een perfect excuus om schoenen te mogen kopen, Majo. En schoenen sowieso altijd
Ovulatietest weer negatief, zal dus toch een heel laat ei zijn. Op dag 29, wtf. En van 0,0 symptomen bij ovulatie naar bloeding en felle rugpijn deze maand. Raar lichaam.
Ondertussen doet ongeveer alles pijn, dus zou het ook nog eens griep kunnen zijn. Net als ik denk dat mijn humeur niet slechter kan...
Nu ga ik stoppen met zeuren, beloofd![]()
![]()
ik weet niet waar ze op tv zijn, maar seizoen vier afl drie en vierquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:15 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik zit vaak hardop te lachen tijdens een aflevering
En mijn man vindt het ook leuk, dus kijken we altijd samen![]()
Leuk leuk leuk!!Schudden voor gebruik![]()
Ja hoi.
Waar in de action liggen die testen ongeveer?
Ik heb echt een hekel aan die winkel en het a - sociale publiek wat er bij ons komt dus wil er zo kort mogelijk zijn..
Bij de vitamines / vaak richting tandpasta / shampoo / zeep e.d.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:19 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi.
Ik heb echt een hekel aan die winkel en het a - sociale publiek wat er bij ons komt dus wil er zo kort mogelijk zijn..
Niet elke Action heeft ze overigens...
Ik vind de Action juist een fijne winkel, lekker goedkoop en ze hebben vanalles.
Publiek valt hier wel mee, plus trek mij sowieso niets aan van anderen.Dat leer je als dorpsmeisje uiteindelijk ook wel in de stad.
[ Bericht 3% gewijzigd door JantinaGr op 04-02-2015 12:09:30 ]![]()
Precies, bij de vitamines, in een lichtblauwe verpakking.
(Trek anders nep-Uggs aan onder je vaalroze huispak, en doe glitternagellak op. En doe als finishing touch een goudkleurige naamketting om. Dan val je niet zo op daar!)
![]()
Bij de Tandpasta, shampoo, make up in de buurt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:19 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi.
Ik heb echt een hekel aan die winkel en het a - sociale publiek wat er bij ons komt dus wil er zo kort mogelijk zijn..Schudden voor gebruik![]()
Bij ons komen alleen "Gerda's" die hun huis wel met alles onderplakken of smeren maar niet zichzelfquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:23 schreef Sara82 het volgende:
Precies, bij de vitamines, in een lichtblauwe verpakking.
(Trek anders nep-Uggs aan onder je vaalroze huispak, en doe glitternagellak op. En doe als finishing touch een goudkleurige naamketting om. Dan val je niet zo op daar!)
Die dan hardop met zichzelf staan te overleggen welk 3D-kaartenmaaksetje ze het leukst vindenquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:32 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Bij ons komen alleen "Gerda's" die hun huis wel met alles onderplakken of smeren maar niet zichzelf![]()
![]()
Gehe, ik zit nu al 5 minuten te kijken naar een vrouw die selfies van haarzelf aan het maken is. *Muts af, muts op, vanaf een andere kant*. Het wil blijkbaar niet erg lukken na een dertigtal pogingen. En haar hond wil wel erg graag doorlopen inmiddels.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:39 schreef JantinaGr het volgende:
Gehe, ik zit nu al 5 minuten te kijken naar een vrouw die selfies van haarzelf aan het maken is. *Muts af, muts op, vanaf een andere kant*. Het wil blijkbaar niet erg lukken na een dertigtal pogingen. En haar hond wil wel erg graag doorlopen inmiddels.
En toen realiseerde ik me ineens dat het over 10 dagen carnaval is. Ik snap dat de meerderheid hier er niets mee heeft, maar ik leef dan een dag of vier op liters bier en broodjes ei en frites, dikke schik, feesten, gekkigheid, oh en bier. Had ik dat al gezegd? Ja, bier. Veel bier.
Oh, en ja: het valt op als ik niet drink. Sara die cola drinkt tijdens de carnaval is hetzelfde als een aarbeienmilkshake bestellen voor bij je tarbotfilet met truffel in een sterrenrestaurant. Het is zeg maar enkel een theoretische optie.![]()
En ik hoef niet te bobben, want we hadden vorige maand al afgesproken dat we bij vrienden blijven slapen. Antibiotica? Ja kom zeg, dat staat in mijn oude dorp bijna bekend als expliciete zwangerschapsbekentenis.
Echt, voor een avondje kan ik me prima redden door wat te sjoemelen, maar hoe kom ik die 4 dagen door..... (luxe-probleem, I know!)
![]()
Carnavalquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:08 schreef Sara82 het volgende:
En toen realiseerde ik me ineens dat het over 10 dagen carnaval is. Ik snap dat de meerderheid hier er niets mee heeft, maar ik leef dan een dag of vier op liters bier en broodjes ei en frites, dikke schik, feesten, gekkigheid, oh en bier. Had ik dat al gezegd? Ja, bier. Veel bier.
Oh, en ja: het valt op als ik niet drink. Sara die cola drinkt tijdens de carnaval is hetzelfde als een aarbeienmilkshake bestellen voor bij je tarbotfilet met truffel in een sterrenrestaurant. Het is zeg maar enkel een theoretische optie.![]()
En ik hoef niet te bobben, want we hadden vorige maand al afgesproken dat we bij vrienden blijven slapen. Antibiotica? Ja kom zeg, dat staat in mijn oude dorp bijna bekend als expliciete zwangerschapsbekentenis.
Echt, voor een avondje kan ik me prima redden door wat te sjoemelen, maar hoe kom ik die 4 dagen door..... (luxe-probleem, I know!)
![]()
Ik heb wel altijd het bob-excuus, dat scheelt. Iets bedenken waardoor je spontaan niet meer kunt blijven slapen en wel bob moet zijn?
Kun je een dieet faken waar je mee bezig bent? "Zo jammer van al die nutteloze calorieën die ik met dat bier naar binnen giet"
Volgende week al beginnen met klagen over bang zijn dat je ziek wordt, ff rustig aan doen en dan met carnaval 'toch maar ff geen bier'?Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Sara, dat wordt met griep op bed liggenIk zie geen andere oplossing haha!
Ach, met carnaval is het zo druk, jij giet je pilsje echt wel ongemerkt over de vloer hoorHeb ik bij mn eerste zwangerschap ook wel eens zo gedaan bij een of ander evenement omdat het echt op zou vallen (en idd, seriously, wie gelooft er de antibiotica crap) en heb mn wijn toen beetje bij beetje weggegooid.
Zonde, dat wel![]()
![]()
Appelsap met spa rood kan (met carnaval) ook redelijk door gaan als bier. Erg dood bier wel, maar dat is dan niet heel gek.
Aan de 'wijn' gaan is geen optie zeker?Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
@AwayTL: Nope, wijn is helaas geen optie, vriendjes weten dat ik dat eigenlijk zelden drink.
En wat anders bestellen (appelsap met spa of zoiets) gaat 'm ook niet worden. We bestellen het bier met dienbladen tegelijk, het valt echt serieus op als daar steeds een appelsap tussenstaat.... Trapt niemand in...Mjah, ik denk dat dit het wel zo ongeveer gaat worden, thanks! En het gaat heel erg tegen mijn natuur in om bier te verspillen, maar het is voor een goed doel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Ach, met carnaval is het zo druk, jij giet je pilsje echt wel ongemerkt over de vloer hoorHeb ik bij mn eerste zwangerschap ook wel eens zo gedaan bij een of ander evenement omdat het echt op zou vallen (en idd, seriously, wie gelooft er de antibiotica crap) en heb mn wijn toen beetje bij beetje weggegooid.
Zonde, dat wel![]()
Ik dacht er ook aan om wat blikjes alcoholvrij bier in mijn handtas (lees: hutkoffer) te gooien, en af en toe een glas te vullen op de plee.
Deel twee van het plan: doen alsof ik kapotkotsdronken naar huis ga, dan hoef ik in ieder geval de dag daarna niet mee. (voor brakke vrouwen zijn ze nog mild gelukkig, de mannen krijgen meestal de ochtend daarna een biertje in de handen gedrukt met de tekst: "Hier knul, daar knap je lekker van op!")
![]()
Ik denk dat ik het dan of gewoon vast zou vertellen. Of, als je dat echt niet wil, gewoon een jaar overslaan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:05 schreef Sara82 het volgende:
@AwayTL: Nope, wijn is helaas geen optie, vriendjes weten dat ik dat eigenlijk zelden drink.
En wat anders bestellen (appelsap met spa of zoiets) gaat 'm ook niet worden. We bestellen het bier met dienbladen tegelijk, het valt echt serieus op als daar steeds een appelsap tussenstaat.... Trapt niemand in...
[..]
Mjah, ik denk dat dit het wel zo ongeveer gaat worden, thanks! En het gaat heel erg tegen mijn natuur in om bier te verspillen, maar het is voor een goed doel.![]()
Ik dacht er ook aan om wat blikjes alcoholvrij bier in mijn handtas (lees: hutkoffer) te gooien, en af en toe een glas te vullen op de plee.
Deel twee van het plan: doen alsof ik kapotkotsdronken naar huis ga, dan hoef ik in ieder geval de dag daarna niet mee. (voor brakke vrouwen zijn ze nog mild gelukkig, de mannen krijgen meestal de ochtend daarna een biertje in de handen gedrukt met de tekst: "Hier knul, daar knap je lekker van op!")
![]()
Gooien op iets verkeerd gegeten, niet lekker, maar toch sfeer willen proeven?
'T weekend ervoor jezelf ziek gezopen hebben en nu wel ff klaar met bier?
Ik zit vanavond met kramp op de Bankmeestal een voorbode..
![]()
Ik zou idd doen wat spees zegt. Ik zat me er ook druk om te maken maar uiteindelijk kon niemand zich meer herinneren wat ik had gedronken op een feestje, gewoon omdat ze er echt niet op hadden gelet of bij stilgestaan. Gewoon af en toe met bier in je handen staan en die dan na een tijdje subtiel wegzetten. Of af en toe wat leeggieten in een ander glas. Niemand let er op of je wel of niet drinkt in zo'n setting.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Denk trouwens dat doen alsof je wat op hebt moeilijker is dan doen alsof je drinkt. Met carnaval tenminste![]()
Gelukkig herinnert niemand zich dat meer de volgende dagquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Denk trouwens dat doen alsof je wat op hebt moeilijker is dan doen alsof je drinkt. Met carnaval tenminste
Met kerst, op momenten dat het niet anders kon, heeft de Duutser voor 2 gedronken. Naast elkaar zitten/staan, en op een tactisch moment van glas ruilen...![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Met kerst, op momenten dat het niet anders kon, heeft de Duutser voor 2 gedronken. Naast elkaar zitten/staan, en op een tactisch moment van glas ruilen...
En niemand had het door?Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Eens!quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het dan of gewoon vast zou vertellen. Of, als je dat echt niet wil, gewoon een jaar overslaan.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
Eens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het dan of gewoon vast zou vertellen. Of, als je dat echt niet wil, gewoon een jaar overslaan.
Maar ik zou ook even afwachten doe ik me voel als ik jou was. Misschien moet je wel helemaal niet denken aan de drukte, warmte. Ben je tegen die tijd al misselijk of moe (een beetje de meest voorkomende kwaaltjes de eerste weken).Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Zit inmiddels op dag 8 en nog steeds een beetje bloedverliesEn ontzettend pijnlijke tetten, dat heb ik normaal nooit tijdens de menstruatie!
Vraagje, met cycli van 25-40-40-60, wanneer zouden jullie beginnen met de ovulatietesten, ik zat te denken aan dag 20? Alleen als ik weer een korte cyclus heb (wat ik niet verwacht maar je weet het niet) dan mis ik het wel. Zou je ook eerst om de paar dagen kunnen testen of heeft dat geen zin? Überhaupt, hoeveel dagen krijg je zo'n streep te zien?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Nee dan heeft het geen zin om de 2dagen imho. met elke 24uur testen kan je de piek al missen.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Maar ik bedoel niet de piek maar de streepjes daarvoor. Je hebt toch een paar dagen al lichte strepen en die worden steeds donkerder? Stel je hebt helemaal geen streep, dan zou je misschien na een paar dagen het weer kunnen proberen? Anders wordt het een boel gepies met een hele lange cyclusquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:47 schreef Moppert het volgende:
Nee dan heeft het geen zin om de 2dagen imho. met elke 24uur testen kan je de piek al missen.
Die streepjes worden helaas niet geleidelijk op en afgebouwd
Je kan ze via ebay bestellen, klackstar. Kost geen drol, piesen is een kleine moeite![]()
Je zou ook kunnen temperaturen. Dan weet je in elk geval of het een lange of korte cyclus is. En voor mij is het inmiddels een minisnooze die ik (ooit) nog ga missen.
Al zou ik ook gewoon die ovulatietesten doen. Heb ze van sensitest, 40 voor 30 euro, volgende dag in huis. En het kost alles bij elkaar misschien anderhalve minuut. Oh en natuurlijk 5 minuten die je onzeker met dat ding van kamer naar kamer loopt om te kijken of je daar wél wat ziet![]()
![]()
bericht aan lichaam :quote:We willen een baby maken jah!
Niet allerlei ontstekingen en infecties op lopen daar beneden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:30 schreef Barreltje het volgende:
bericht aan lichaam :
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maf lichaam! Frustrerend, hè? Ik merk ook dat het "ok, deze ronde is mislukt" me helemaal niet de rust geeft die ik had verwacht. Ik wist dat ik ongeduldig was, maar dit proces haalt heel nieuwe kanten naar boven
![]()
![]()
MaJo, ik zou gewoon goedkope ovutesten kopen, bijv. Action. Kost geen drol 2,50 voor 5 dacht ik. En dan gewoon lekker vroeg beginnen met testen en dan elke dag doen. Zou zonde zijn als je hem mist!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ik kan de ovulatietesten van klackstar ook heel erg aanbevelen! Goedkoop en effectief!No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Gisteren dus voor het eerst bij de gyn geweest...
Ik was zo zenuwachtig dat er geen vragen in me op kwamen maar ik heb nu een beetje het gevoel dat ik niet veel wijzer ben geworden![]()
Alles zit op de goede plaats en lijkt goed te werken, ze zei wel dat ik nog geen eidsprong gehad had (dat klopt) evenals bij die hevige menstruatie 2 maanden geleden.
Ik bloedgeprikt om te testen op chlamidea (wtf) en moet mijn vriend nog een potje inleveren (vandaag) en woensdag mogen we weer terugkomen.
ze adviseerd me om af te vallen omdat dit het zwangerworden ook kan vertragen en omdat het alles gewoon makkelijker maakt maar verder is er helemaal niet meer ingegaan op het enorme bloedverlies en waarom ik niet zwanger ben terwijl mijn menstruatie strak op schema ligt elke maand op schema met mooie ovulayiestrepen, maar toch niet zwanger raaarrrrr
Ik ga nu dus maar alle vragen opschrijven want ik voel me eigenlijk alsof ik met mijn probleem op een grote hoop "overige" niet zwangere dames ben gegooid zo van... we zien je wel weer terug als je zwanger bent![]()
![]()
Chlamydia is een standaard test. Het is namelijk een SOA dat je kan hebben zonder symptomen, maar wel kan zorgen voor verklevingen en verminderde vruchtbaarheid. Nuttige informatie voor de gynquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:01 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik was zo zenuwachtig dat er geen vragen in me op kwamen maar ik heb nu een beetje het gevoel dat ik niet veel wijzer ben geworden![]()
Alles zit op de goede plaats en lijkt goed te werken, ze zei wel dat ik nog geen eidsprong gehad had (dat klopt) evenals bij die hevige menstruatie 2 maanden geleden.
Ik bloedgeprikt om te testen op chlamidea (wtf) en moet mijn vriend nog een potje inleveren (vandaag) en woensdag mogen we weer terugkomen.
ze adviseerd me om af te vallen omdat dit het zwangerworden ook kan vertragen en omdat het alles gewoon makkelijker maakt maar verder is er helemaal niet meer ingegaan op het enorme bloedverlies en waarom ik niet zwanger ben terwijl mijn menstruatie strak op schema ligt elke maand op schema met mooie ovulayiestrepen, maar toch niet zwanger raaarrrrr
Ik ga nu dus maar alle vragen opschrijven want ik voel me eigenlijk alsof ik met mijn probleem op een grote hoop "overige" niet zwangere dames ben gegooid zo van... we zien je wel weer terug als je zwanger bent![]()
![]()
Zeker doen hoor, niet aarzelen je vragen te stellen! Ik had de laatste keer bij mijn gyn de indruk dat vragen stellen niet iets is wat ze gewend zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:01 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik ga nu dus maar alle vragen opschrijven want ik voel me eigenlijk alsof ik met mijn probleem op een grote hoop "overige" niet zwangere dames ben gegooid zo van... we zien je wel weer terug als je zwanger bent
Ik kwam voor iets heel anders en ik voelde me ook een beetje overrompeld door het vragenvuur en de lichamelijke controle, maar ik had wel vragen. Die heb ik vervolgens ook gesteld en hoewel de gyn eerst wat "betuttelend" deed, ging hij vervolgens met een half lachje achterover zitten en maakte duidelijk ruimte voor mijn vragen. Artsen lijken regelmatig te vergeten dat je, voordat je bij hen aan het bureau zit, al een heel traject achter de rug hebt en zelf veel hebt nagedacht.![]()
Ga je geen verder traject in?
Ik kreeg Echos direct tot aan mijn ei, ook al lijkt alles goed te zitten, op een laat ei na![]()
Wat rot Deadly, inderdaad deze dagen gewoon al je vragen opschrijven. Ik heb dat toen ook gedaan de laatste keer en toen ging ik wel met een fijn gevoel naar buiten wat betreft het gesprek.
Over 3 weken krijgen wij de definitieve uitslag, en hopelijk worden dan meteen de vervolgstappen genomen. M'n vriend moest mee komen over 3 weken. Ik denk dat hij dan z'n zaad in moet leveren zodat ik geen hormonen voor niks slik als blijkt dat hij traag zaad heeft. Hopelijk duurt die uitslag niet ook weer weken. Ben wel klaar met al dat wachten op niets.. Ik wil inmiddels wel eens dat er iets gaat gebeuren. Al kan ik maar gewoon met ovulatie testjes aan de slag en wachten op een NOD enzo. Dit is ook echt helemaal niks zo.![]()
Deadly, wat is je bmi?
(Mag ook in dm hoor)
Ik ben ook een beetje bezig met afvallen (bmi van 32 hier)
Maar ik vind het ook een beetje lastig en ik wordt er recalcitrant van..
Ik sport 2-4 keer per week en op de sport-test van mijn werk score ik altijd prima.. Dus. . Wat is dat met zwanger worden en afvallen?
Een beetje vet is toch juist goed voor een baby?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:30 schreef Barreltje het volgende:
bericht aan lichaam :
[..]
Klote!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier de eerste klachten wel weg, maar gek genoeg de laatste dagen (vooral 's avonds / 's nachts) enorme (onder)rugpijn en buikpijn. En koude rillingen + licht gevoel tot moeten overgeven.![]()
Staan alleen niet als bijwerkingen aangemerkt.
Nog 2 dagen antibiotica te gaan...Dit! Ik kan ze ook aanbevelen. En goedkoper. 50 ovulatie + 10 zwangerschapstesten voor zo'n 12 euro incl. verzenden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:40 schreef Mariposas het volgende:
Ik kan de ovulatietesten van klackstar ook heel erg aanbevelen! Goedkoop en effectief!![]()
Hier staan misselijkheid en last van diarree (buikpijn) wel als bijwerkingen op het lijstje. . Plus uitslag, misselijkheid en dus schimmelinfecties.. je gaat je bijna afvragen waar die meuk WEL goed voor is...Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Antibiotica doodt ook goede bacteriën helaas. Krijg ook altijd een schimmel infectie van die zooi
![]()
![]()
Happy World Nutella Day allemaal!Ik zit vast klaar met mijn lepel!
disclaimer: niet mijn hond. Ook niet mijn foto. Ik zou mijn hond nooit binnen Nutellabereik laten![]()
![]()
Probiotica na afloop van je kuur helpt een hoop.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:28 schreef Skoap het volgende:
Antibiotica doodt ook goede bacteriën helaas. Krijg ook altijd een schimmel infectie van die zooi
En die schimmelinfecties zijn gewoon ruk. Even bij de huisarts zalf halen hoor, des te sneller ist over. De variant die je bij de drogist kan halen helpt bij mij nooit genoeg. Je bent trouwens rond je ovulatie sowieos het gevoeligst voor schimmelinfecties (ik had ze vroeger standaard dan elke maand, zelfs zonder seks, )en ik had daar capsules voor die ik op dag 5 na afloop van mn menstruatie ter voorkomen van moest gebruiken. Hopelijk begint die ellende nu niet weer. Al heb ik nu nog geen klachten
. Eisprong is volgens mij ergens tussen volgende week woensdag en zondag. Maar dat calculeren we eigenlijk niet in; gewoon regelmatig aan de slag
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik heb nu testen van sensitest en vind het toch wel prijzig een euro per stuk, vooral als je weer een cyclus van 60 dagen hebtik ga denk ik een week na mijn operatie beginnen en dan zal ik daarna overgaan op Klackstar
Balen van de schimmelinfectie Barreltjedat heb ik vroeger ook vaak gehad. Gelukkig al een tijd geen last van, even afkloppen
Deadly vervelend dat je met een rotgevoel terugkomt van de gyn. Bij dat soort afspraken is het vaak slim om je vragen van tevoren op te schrijven. Heb je nog wel een nieuwe afspraak? En wat was de reden om naar de gyn te gaan?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Als er iets een verkeerde maat van gewicht is, is dat BMI. Pin je daar alsjeblieft niet teveel op vast.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:57 schreef Barreltje het volgende:
Deadly, wat is je bmi?
(Mag ook in dm hoor)
Ik ben ook een beetje bezig met afvallen (bmi van 32 hier)
Maar ik vind het ook een beetje lastig en ik wordt er recalcitrant van..
Ik sport 2-4 keer per week en op de sport-test van mijn werk score ik altijd prima.. Dus. . Wat is dat met zwanger worden en afvallen?
Een beetje vet is toch juist goed voor een baby?![]()
Ik ben vorig jaar 15 kg afgevallen en daarna intensief aan krachttraining gaan doen (2x per week). Ik deadlift inmiddels 80 kg (en das best hoog, eigenlijk..) en zit een stuk strakker in mn vel dan vorig jaar, maar mn BMI is nog hetzelfde. (Terwijl mn kleding toch echt een maat kleiner moet).![]()
BMI is niet altijd een goede richtlijn, want inderdaad: spieren wegen meer dan vet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:31 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Als er iets een verkeerde maat van gewicht is, is dat BMI. Pin je daar alsjeblieft niet teveel op vast.![]()
Ik ben vorig jaar 15 kg afgevallen en daarna intensief aan krachttraining gaan doen (2x per week). Ik deadlift inmiddels 80 kg (en das best hoog, eigenlijk..) en zit een stuk strakker in mn vel dan vorig jaar, maar mn BMI is nog hetzelfde. (Terwijl mn kleding toch echt een maat kleiner moet).
Maar ik denk ook dat je zelf wel kunt inschatten of je een beetje te zwaar of veel te zwaar bent en je moet afvallen. Daar heb je geen score voor nodig![]()
Precies! een BMI zegt echt niet alles. Het gaat vooral om je vetpercentage, en om hoe het om je lijf verspreid zit. Een "appelfiguur" met overgewicht is gemiddeld genomen minder vruchtbaar dan een stevige-kont-en-dikke-tetten-figuur, ook al hebben ze hetzelfde vetpercentage.
Maar om je vraag te beantwoorden Barreltje: je zegt het helemaal goed, een beetje vet is goed! En een beetje meer dan genoeg vet ook.
Het kan echter een probleem worden als je teveel vet hebt. (of te weinig!!!). Je vetcellen geven namelijk oestrogeen af. En teveel oestrogeen remt de eisprong. Cycli kunnen dan lang/onregelmatig worden, en eisprongen kunnen mislukken. Ook schijnt er een verband te zijn met vetpercentage en een te korte luteale fase.
En men kan een verhoogde kans hebben op complicaties tijdens de zwangerschap. (bijv. pre-eclapmsia en zwangerschapsdiabetes.)
Maar nogmaals, niet alles hangt af van je BMI. En het is natuurlijk onwijs van persoon tot persoon afhankelijk. Maaaaaar.... Gemiddeld gezien is een vrouw met een gemiddeld BMI sneller zwanger dan een vrouw met een verhoogd BMI. Net als dat een vrouw van 18 gemiddeld sneller zwanger is dan een vrouw van 38.![]()
Ik was afgelopen zomer 10kilo afgevallen met weightwatchers (bijhouden via een app) maar ik heb het rond nov/dec laten inkakken omdat ik overal de pest in haddus jaaa van die 10 kilo hangen er alweer 7 van aan mn kont
![]()
Ik weet ook wel dat ik gewoon moet afvallen, ik heb toch wel aardig overgewicht en ook al voel ik me altijd gewoon topfit zo kan ik niet oud worden, ik ben altijd zo geweest en zal nooit slank worden. Maar ik heb nu met die gyn een beetje de pest erin.. het liep een uur uit en ik had gewoon niet het idee dat wat ze zei over mij ging maar gewoon een standaard verhaal.. ga maar lekker afvallen dan houden we je nog 2 jaar zoet.
En dan denk ik, mijn beide zussen meerdere keren geopereerd aan endomitriose waarvan 1 zus met veel pogingen nu zwanger van haar 2e (beide kindjes moeilijk via ivf)
Ik bloed tegenwoordig bijna dood met menstrueren, na 14maanden niet zwanger ondanks strakke menstruatie.. (dus geen problemen wat verl dames met overgewicht hebben)
Als ik maatje 36 had gehad hadden ze meteen onderzoeken gestart
maar nee, ga maar eerst afvallen
Woensdag moeten we weer terug voor de uitslag van mijn bloed, en mijn vriend zijn 'kwaliteiten' en dan horen we wat uiteindelijk het plan is, of juist niet.![]()
Ergens snap ik dat ze je met het advies naar huis sturen om eerst maar eens af te gaan vallen. Maar ik ben in juli 2014 gestopt met de pil en toen ook meteen gaan afvallen omdat ik niet lekker meer in mijn vel zat, en misschien toch ook wel een beetje met het idee om een wat gezonder lichaam te hebben voor een zwangerschap. Ik heb inmiddels mijn streefgewicht bereikt en kan wel zeggen dat ik een slank en strak lichaam heb gekregen, maar een eisprong is nog steeds niet te bekennen. Al was ik dus nog niet afgevallen dan had de gynaecoloog hoogstwaarschijnlijk ook gezegd ga eerst maar eens wat afvallen en dan zie ik je daarna wel weer terug. Met dan dus als resultaat dat er waarschijnlijk nog geen eisprong was geweest. Natuurlijk zal het zwanger worden in de meeste gevallen makkelijker gaan als een vrouw een gezond gewicht heeft, maar wat ik probeer te zeggen is dat het probleem met iemand met overgewicht toch niet altijd maar standaard bij haar overgewicht hoeft te liggen?![]()
ik vind dat best duurquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:10 schreef J0ycie88 het volgende:
MaJo, ik zou gewoon goedkope ovutesten kopen, bijv. Action. Kost geen drol 2,50 voor 5 dacht ik. En dan gewoon lekker vroeg beginnen met testen en dan elke dag doen. Zou zonde zijn als je hem mist!
Nou meiden eigenwijs als ik ben toch een ovulatietest gedaan en ik heb zo waar een licht streepjeeentje die ik kan zien!!
betekent dit dat mijn eisprong er aan zit te komen of kan het nog steeds een lange cyclus worden?
Stiekem blij met mijn eerste streep ooit
het kan ...quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:42 schreef MaJo het volgende:
Nou meiden eigenwijs als ik ben toch een ovulatietest gedaan en ik heb zo waar een licht streepjeeentje die ik kan zien!!
betekent dit dat mijn eisprong er aan zit te komen of kan het nog steeds een lange cyclus worden?
het kan ook zijn dat je altijd een licht streepje hebt....
eigenlijk kan je nog alle kanten uit
Hier ook altijd een prima zichtbare streep. Ook 3 weken voor mijn eisprong.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:42 schreef MaJo het volgende:
Pas als de streep net zo donker is als de controlestreep dan telt ie.![]()
Ben ik niet met je eens. Met mijn maatje 34/36 heb ik ook 15 maanden moeten proberen voor ik überhaupt een doorverwijzing kreeg, terwijl al bekend was dat ik pcos heb en bijna nooit een spontane eisprong. Die testen en adviezen zijn gewoon echt protocol en niet om je te pesten omdat je nu eenmaal overgewicht hebt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:33 schreef deadly_kiss het volgende:
Als ik maatje 36 had gehad hadden ze meteen onderzoeken gestart
maar nee, ga maar eerst afvallen
Woensdag moeten we weer terug voor de uitslag van mijn bloed, en mijn vriend zijn 'kwaliteiten' en dan horen we wat uiteindelijk het plan is, of juist niet.
Het advies van afvallen komt ook niet uit de lucht vallenNatuurlijk is het rot en wil je het liefst zo snel mogelijk starten en zwanger zijn, maar ze doen dit echt niet zomaar. Ondanks dat kan ik je gevoel goed begrijpen hoorquote:Overgewicht en ondergewicht
Een overzichtsartikel naar overgewicht en subfertiliteit laat zien dat uit verschillende patiëntcontrole- en cohortonderzoeken blijkt dat overgewicht de fertiliteit vermindert [Kuchenbecker 2006]. De duidelijkste oorzaak van subfertiliteit bij overgewicht is anovulatie. Ook heeft overgewicht invloed op de zwangerschapskansen bij subfertiele vrouwen die wel ovulaties hebben. Het blijkt dat boven een BMI van 29 iedere stijging van de BMI met één punt een verminderde kans op zwangerschap geeft van 4% (HR 0,96; 95%-BI 0,91 tot 0,99) [Van der Steeg 2008].
Ook ondergewicht kan de vruchtbaarheid verminderen. In een casuscontroleonderzoek op basis van de Nurses Health Study werd een U-vormige relatie tussen BMI en een verminderde vruchtbaarheid gevonden. BMI < 20 of > 24 geeft meer kans op subfertiliteit. Sportbeoefening lijkt de kans op subfertiliteit te verminderen [Rich-Edwards 2002].![]()
![]()
oh, dacht dat het maar een paar dagen zichtbaar was, dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:11 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Hier ook altijd een prima zichtbare streep. Ook 3 weken voor mijn eisprong.
Pas als de streep net zo donker is als de controlestreep dan telt ie.maar als het goed is wordt ie wel steeds iets donkerder toch?
Dit is niet helemaal juist.. Er komt een moment waarop de streep donkerder is dan de dag(en) ervoor. Dat is je piek. Maar hij hoeft dan niet net zo donker te zijn als de controlestreep.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:11 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Pas als de streep net zo donker is als de controlestreep dan telt ie.
En als je 1 test hebt gedaan, zegt dat inderdaad helaas niets. Pas als je er een paar hebt gedaan en die kunt vergelijken, heb je er wat aan.![]()
Ja maar als je het vergelijkt met CB...quote:Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Pfff. Ik voel me zielig.![]()
Morgen weer naar de dokter. Het lijkt erop dat ik óók een nierbekkenontsteking te pakken heb.![]()
Pff, klinkt naarquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:18 schreef JantinaGr het volgende:
Pfff. Ik voel me zielig.![]()
Morgen weer naar de dokter. Het lijkt erop dat ik óók een nierbekkenontsteking te pakken heb.
Werkt je ab daar niet ook voor?
Die van mij werkt voor urineweg ontstekingen.. ik neem.aan dat dat dan ook mn nieren zijn..
Ik heb eerder ook nierbekken ontsteking gehad.. het is geen pretje..
Hier isvandaag gearriveerd, dus mijn cyclus was 24 dagen
Is dat niet heel snel? Dit is pas mijn 2e cyclus na de pil, de eerste was 27 dagen. Ik vraag me af of dit betekent dat ik min-of-meer regelmatig ben met een relatief korte cyclus, of dat dit puur toeval is en de volgende alsnog 40 dagen kan duren of zo
En eergisteren voelde ik me hartstikke opgeblazen en ik bedacht me toen nog dat dit best een voorbode kon zijn van mijn menstruatie. Dit had ik voorheen ook altijd voor ik aan de pil begon. Alleen vond ik het veel te vroeg, dus dacht dat het dan een andere oorzaak zou moeten hebben. En gisteren kon ik echt bar weinig hebben. Snap nu ook wel waarom![]()
Als ik wel regelmatig zou zijn met een cyclus van rond de 26 dagen, dan heb ik mijn ei precies tijdens carnaval. Niet handig...
[ Bericht 0% gewijzigd door Zoe_Hart op 05-02-2015 16:36:40 ]Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Geen idee, maar deze specifieke klachten nemen eerder toe dan af. Het begint nu weer op te komen en is 's nachts het ergste. En overdag is het maar lichtelijk aanwezig, dus dacht steeds dat er verbetering in zat. Is nu al sinds maandag consequent gaande. Alle symptomen zijn verder ook aanwezig (behalve de aandrang niet meer door de antibiotica en koorts heb ik nooit gehad).quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:23 schreef Barreltje het volgende:
Werkt je ab daar niet ook voor?
Die van mij werkt voor urineweg ontstekingen.. ik neem.aan dat dat dan ook mn nieren zijn..
Ik heb eerder ook nierbekken ontsteking gehad.. het is geen pretje..
Assistente gaf het zelf ook al aan.
Ik neem het zekere voor het onzekere maar, ik lees dat je beter niet te lang kan wachten.![]()
Klinkt als een goed idee om dan morgen toch maar even naar de HA te gaan ja... Heel veel beterschap in ieder geval.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:36 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze specifieke klachten nemen eerder toe dan af. Het begint nu weer op te komen en is 's nachts het ergste. En overdag is het maar lichtelijk aanwezig, dus dacht steeds dat er verbetering in zat. Is nu al sinds maandag consequent gaande. Alle symptomen zijn verder ook aanwezig (behalve de aandrang niet meer door de antibiotica en koorts heb ik nooit gehad).
Assistente gaf het zelf ook al aan.
Ik neem het zekere voor het onzekere maar, ik lees dat je beter niet te lang kan wachten.Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Alleen een echo kan dat bevestigen.. Dus. . Bereid je maar alvast voor op een ritje zh..
Succes !Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Kan. Bij veel vrouwen wel. Maar de zeldzame keer dat die test bij mij zo goed als blanco werd, was de laatste keer bijvoorbeeld 2 dagen voor mijn eisprong.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
oh, dacht dat het maar een paar dagen zichtbaar was, dat is dan weer jammermaar als het goed is wordt ie wel steeds iets donkerder toch?
Hoe donker nu precies "positief" is verschilt ook per persoon, wat stroopwafelmeisje ook al zegt. Bij sommigen net niet zo donker, bij mij net zo donker, en bij weer anderen donkerder dan het controlestreepje.
Bij mij (ook zo'n lange-cyclus-figuur, je weet het), schoot het een beetje alle kanten op. Vaak de dag voor de echte piek beduidend donkerder (je ziet het wel, heus), en dan ging ik twee keer per dag testen. (en batsen natuurlijk)
![]()
Een nierbekkenontstekingquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:01 schreef Barreltje het volgende:
Alleen een echo kan dat bevestigen.. Dus. . Bereid je maar alvast voor op een ritje zh..
Succes !Heb ik ook gehad, maar nooit een echo daarvoor. Volgens mij hoort bij een nierbekkenontsteking hoge koorts dus dat lijkt me dan niet zo in het geval van Jantina. Eerder nierstenen of niergruis. Maar sowieso even langs de huisarts gaan
Ik ga gewoon maar testen dan de komende tijd. Al denk ik dat ik het beter op kan pakken na mijn operatie, heb er nu toch niks aan en kost alleen maar geld. Maar ben ook wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:15 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Kan. Bij veel vrouwen wel. Maar de zeldzame keer dat die test bij mij zo goed als blanco werd, was de laatste keer bijvoorbeeld 2 dagen voor mijn eisprong.
Hoe donker nu precies "positief" is verschilt ook per persoon, wat stroopwafelmeisje ook al zegt. Bij sommigen net niet zo donker, bij mij net zo donker, en bij weer anderen donkerder dan het controlestreepje.
Bij mij (ook zo'n lange-cyclus-figuur, je weet het), schoot het een beetje alle kanten op. Vaak de dag voor de echte piek beduidend donkerder (je ziet het wel, heus), en dan ging ik twee keer per dag testen. (en batsen natuurlijk)
Hihi, ja die dingen kosten geld. Maar omdat ik was gestopt met roken vond ik dat ik nu mijn geld in andere stokjes mocht steken. (en dan ben ik nog altijd heel veel goedkoper uit, erg he.....)
![]()
Juist fantastisch toch?! Ja kind, je bent verwekt door Julius Ceasar en een lieveheersbeestje!quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:24 schreef Zoe_Hart het volgende:
Als ik wel regelmatig zou zijn met een cyclus van rond de 26 dagen, dan heb ik mijn ei precies tijdens carnaval. Niet handig...![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:25 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Juist fantastisch toch?! Ja kind, je bent verwekt door Julius Ceasar en een lieveheersbeestje!
Ik vrees eerder dat er zeer weinig actie zal zijn omdat manlief en ik andere carnavalsdagen maken. Hij gaat meestal al vroeg naar de kroeg en blijft lang hangen. Ik vertrek later en ga vroeger terug naar huis. Ik slaap dan dus al lang wanneer hij terugkomt en zodra hij wakker wordt, gaat hij meestal direct terug de kroeg in![]()
En velen bier is niet goed voor de kwaliteit van zijn zwemmers geloof ik? In dat geval is het bij voorbaat kansloos met carnaval![]()
Kreeg net wel van een collega terloops de opmerking dat er tijdens carnaval veel vrouwen zwanger raken. Gevolgd door een collectief: oeh pas maar op dan! van iedereen in de ruimte. Zou wel mooi zijn om dan 12 weken later ineens te melden dat het dus toch toen ergens gebeurd moet zijn
Ik ben ook gestopt met roken maar ik heb minder geld dan ooitquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:23 schreef Sara82 het volgende:
Hihi, ja die dingen kosten geld. Maar omdat ik was gestopt met roken vond ik dat ik nu mijn geld in andere stokjes mocht steken. (en dan ben ik nog altijd heel veel goedkoper uit, erg he.....)
![]()
Maar dit is zeker een betere investering
Dank!quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:44 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Klinkt als een goed idee om dan morgen toch maar even naar de HA te gaan ja... Heel veel beterschap in ieder geval.Ik had begrepen dat een echo vooral is om e.a. uit te sluiten met betrekking tot oorzaak / verstopping e.d. Maar als het nodig is... dan doen we dat natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:01 schreef Barreltje het volgende:
Succes !Van wat ik gelezen heb is het vaak i.c.m. koorts, maar niet persé.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een nierbekkenontstekingHeb ik ook gehad, maar nooit een echo daarvoor. Volgens mij hoort bij een nierbekkenontsteking hoge koorts dus dat lijkt me dan niet zo in het geval van Jantina. Eerder nierstenen of niergruis. Maar sowieso even langs de huisarts gaan
Ik zie het morgen wel aan. Ik mag sowieso in m'n handjes knijpen want ben sinds mijn 5e levensjaar al niet meer ziek geweest (ja, echt!) en dit is mijn eerste blaasontsteking.![]()
Sorry dat ik zo inbreek maar ik moest hier echt even hard om lachen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[ afbeelding ]
Happy World Nutella Day allemaal!Ik zit vast klaar met mijn lepel!
disclaimer: niet mijn hond. Ook niet mijn foto. Ik zou mijn hond nooit binnen Nutellabereik laten![]()
![]()
Ik lees verder niet vaak mee hier, maar over overgewicht en ondergewicht en subfertiliteit kan ik wel meepraten. Ik heb/had PCOS, maar omdat je bij PCOS meestal overgewicht hebt en ik een BMI van 17/18 had duurde het vrij lang voordat ik serieus genomen werd en ook getest daarop. Ik vond het ook altijd moeilijk mijn vragen te verwoorden bij de gyn en achteraf wist ik me dan ook weer dingen te herinneren die ik vergeten was te vragen of te vertellen.
Uiteindelijk ben ik tijdens een erg stressvolle periode en met dus ondergewicht toch zwanger geworden, maar eigenlijk is dat vrij uitzonderlijk onder dergelijke omstandigheden zo heb ik begrepen.
@Jantina: een nierbekkenonsteking kan heel snel uit de hand lopen. Ik heb er 3 keer in mijn leven eentje gehad, de laatste keer had ik in de ochtend het gevoel een blaasontsteking te hebben maar de huisarts kon niets in mijn urine vinden. Had ook geen koorts. In de avond naar de eerste hulp gegaan en meteen opgenomen, ben in een paar uur tijd echt heel ziek geworden. Het begon met een gevoel van totale uitputting, toen pijn die steeds heviger werd in mijn zij en rug (beide kanten), rillingen en uiteindelijk koorts. Heb iets van anderhalve week in het ziekenhuis gelegen met verdenking op nierschade. Het kan bij jou zijn dat het zich langzamer ontwikkelt omdat je al antibiotica slikt. Beterschap in ieder geval!![]()
Thanks voor het delen van je ervaring! Dat klinkt wel heel erg heftigquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:53 schreef LuDann het volgende:
@Jantina: een nierbekkenonsteking kan heel snel uit de hand lopen. Ik heb er 3 keer in mijn leven eentje gehad, de laatste keer had ik in de ochtend het gevoel een blaasontsteking te hebben maar de huisarts kon niets in mijn urine vinden. Had ook geen koorts. In de avond naar de eerste hulp gegaan en meteen opgenomen, ben in een paar uur tijd echt heel ziek geworden. Het begon met een gevoel van totale uitputting, toen pijn die steeds heviger werd in mijn zij en rug (beide kanten), rillingen en uiteindelijk koorts. Heb iets van anderhalve week in het ziekenhuis gelegen met verdenking op nierschade. Het kan bij jou zijn dat het zich langzamer ontwikkelt omdat je al antibiotica slikt. Beterschap in ieder geval!Ik slik ook paracetamol en dat gaat dan weer koorts tegen, maarja wie zal het zeggen; ik hoop de huisarts morgen ochtend.
![]()
Graag gedaan hoor! Paracetamol kan inderdaad heel goed eventuele koorts maskeren, dus dat kan best tricky zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:12 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Thanks voor het delen van je ervaring! Dat klinkt wel heel erg heftigIk slik ook paracetamol en dat gaat dan weer koorts tegen, maarja wie zal het zeggen; ik hoop de huisarts morgen ochtend.
Ga wel gewoon naar de huisartsenpost/eerste hulp als je vermoed dat er meer aan de hand is of als je je slechter gaat voelen. Ik heb flink op mijn kop gekregen omdat ik te lang gewacht zou hebben en het risico op nierschade heb gelopen. ''Aanstellerig'' overkomen is een stuk beter dan het alternatief! Als je urine anders kleurt of nog sterker/anders gaat ruiken dan is dat ook een teken dat het erger wordt.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:17 schreef LuDann het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor! Paracetamol kan inderdaad heel goed eventuele koorts maskeren, dus dat kan best tricky zijn.
Ga wel gewoon naar de huisartsenpost/eerste hulp als je vermoed dat er meer aan de hand is of als je je slechter gaat voelen. Ik heb flink op mijn kop gekregen omdat ik te lang gewacht zou hebben en het risico op nierschade heb gelopen. ''Aanstellerig'' overkomen is een stuk beter dan het alternatief! Als je urine anders kleurt of nog sterker/anders gaat ruiken dan is dat ook een teken dat het erger wordt.Jup, doe ik. Vooral omdat ik dat risico niet wil lopen.
Urine ruikt wel heel erg trouwens. Maar dacht dat het door de antibiotica kwam.En qua kleur. Diep geel en troebelachtig, ondanks veel drinken. (Normaal is het altijd bijna kleurloos). Tja, antibiotica zou het ook kleuren, dus dat vertroebeld het geheel wat.
Maar thanks voor je advies!![]()
Goed.![]()
Dat je urine sterker of anders ruikt en troebel is, dat zijn ook symtomen van een ''gewone'' blaasontsteking. Het zou echter wel al snel minder moeten worden nadat je aan antibiotica begint. Misschien heb je niet de juiste antibiotica voor de bacterie waar je ziek van bent. Bij mij hebben ze meerdere soorten uit moeten proberen (en ik was toen zo ziek dat het allemaal intraveneus moest) omdat de bacterie resistent was tegen sommige soorten. Het was gewone E-Coli bij mij (dat is in de meeste gevallen de bacterie die blaasontsteking veroorzaakt) maar de breedspectrum antibiotica die de arts mij als eerste voorschreef (amoxicilline met claviculaanzuur) werkte niet.![]()
Hè die breed spectrum antibiotica heb ik nu ook !Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Maar waarom, als mijn beide zussen zoveel problemen hebben trekken zij zich daar niks van aan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Met mijn maatje 34/36 heb ik ook 15 maanden moeten proberen voor ik überhaupt een doorverwijzing kreeg, terwijl al bekend was dat ik pcos heb en bijna nooit een spontane eisprong. Die testen en adviezen zijn gewoon echt protocol en niet om je te pesten omdat je nu eenmaal overgewicht hebt.
Het advies van afvallen komt ook niet uit de lucht vallen
[..]
Natuurlijk is het rot en wil je het liefst zo snel mogelijk starten en zwanger zijn, maar ze doen dit echt niet zomaar. Ondanks dat kan ik je gevoel goed begrijpen hoor
Stel je nou voor dat ik er een jaar over doe om mijn BMI gezond te maken en dan gaan ze pas verder kijken omdat het toch niks uitmaakte dan duurt het nog veel langer..
Ik weet ook wel dat ze niet binnen een week wat onderzoeken mij ineens een garantiecertificaat kunnen mee geven maar...het is allemaal gewoon zo zonde van de tijd!![]()
Troebele urine (dus echt niet meer helder doorzichtig) is sowieso bijna altijd niet okéerf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Misschien heeft de gyn zich onvoldoende gerealiseerd dat jij een link legt tussen jezelf en je zussen. Ik zou dat volgende keer duidelijk aangeven, want dan moet de gyn er iets mee. En wellicht is er wel geen link tussen jou en de problemen van je zussen; het hoeft niks genetisch te zijn hè.. Dan is er ook geen noodzaak voor onderzoek direct maar volgen ze gewoon het protocol (en dat moet soms ook i.v.m. Vergoeding vanuit de zorgverzekeraar). Dat het tijd kost is zuur, maar als jij duidelijk aangeeft waarom je twijfelt aan het traject van de gyn kan ze je of uitleggen waarom het zo werkt of je geruststellen. Kortom: maak je frustratie bespreekbaar!quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:54 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Maar waarom, als mijn beide zussen zoveel problemen hebben trekken zij zich daar niks van aan?
Stel je nou voor dat ik er een jaar over doe om mijn BMI gezond te maken en dan gaan ze pas verder kijken omdat het toch niks uitmaakte dan duurt het nog veel langer..
Ik weet ook wel dat ze niet binnen een week wat onderzoeken mij ineens een garantiecertificaat kunnen mee geven maar...het is allemaal gewoon zo zonde van de tijd!![]()
Ook niet altijd... Want die van mij wordt heul niet donkerquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:11 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Pas als de streep net zo donker is als de controlestreep dan telt ie.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met roken maar ik heb minder geld dan ooit![]()
Maar dit is zeker een betere investering
ik ben 2x zoveel kwijt aan boodschappen
![]()
Stuur ff een PM met je adres. Dan stuur ik je een zwik van mijn ovu testen. Die van ebay doen het bij mij niet goed.![]()
En wil iemand het restant van mijn lucky batch LH-toverstokjes hebben? Zo goed als nieuw, speurt zelfs de taaiste eieren op!
![]()
![]()
De vraag stond al uit sara..
Ikquote:Op maandag 2 februari 2015 15:37 schreef Barreltje het volgende:
Ohw ja. .
En ik hou me aanbevolen voor de magische doorgeef-ovulatie/zwangerschaps-sticks..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Dat is liefquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ookik ben 2x zoveel kwijt aan boodschappen
![]()
Stuur ff een PM met je adres. Dan stuur ik je een zwik van mijn ovu testen. Die van ebay doen het bij mij niet goed.Ik ga je een PM sturen!
Oh en slecht nieuws wat betreft de meet, ik kom er net achter dat een van de vrouwen van de vriendengroep van vriendlief op 28 maart haar verjaardag viert. Ik kan daar echt niet onderuit dus helaas moet ik afzeggen voor de meet
als er een andere datum wordt gepland kunnen er dan meer mensen? Komt mij ook niet heel slecht uit qua klussen en tijd.. Zoveel verjaardagen tot die tijd, we slapen bijv nog steeds op de grondquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is liefIk ga je een PM sturen!
Oh en slecht nieuws wat betreft de meet, ik kom er net achter dat een van de vrouwen van de vriendengroep van vriendlief op 28 maart haar verjaardag viert. Ik kan daar echt niet onderuit dus helaas moet ik afzeggen voor de meet![]()
![]()
Voor een andere datum hou ik me ook aanbevolen! Als ik als zwangere nog mag komen natuurlijk
Oh en dames, over een paar weken heb ik ook nog wat testjes in de aanbieding. (Alleen ik durf nog niet... Iets met eerst hartje horen en de magische grens over zijn..)Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Dan hou ik me voor die tijd aanbevolenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh en dames, over een paar weken heb ik ook nog wat testjes in de aanbieding. (Alleen ik durf nog niet... Iets met eerst hartje horen en de magische grens over zijn..)! Pas sturen als je het aandurft hoor! Hoe gaat het nu met jou?
![]()
Ja het gaat goed!
Al werd ik vanmorgen wel erg misselijk wakken... Maar heb de wcpot gelukkig nog niet van dichtbij hoeven te bekijkenAlleen heel erg moe. Dat zal ook een combi zijn met de medicijnen voor de BD. Maar ben echt blij dat het rustig is met werken!
Heb nog steeds wat krampjes in mijn onderbuik waardoor ik regelmatig even naar het toilet ga om te checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag mag ik weer voor een echo, en dan hoop ik eigenlijk heel erg een hartje te mogen zien. Of dat spruit in ieder geval goed aan het ontwikkelen is. Ik ben dan 7w2d, dus een hartje zou kunnen!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ik droomde vannacht dat ik bij de VK een hartje hoorde nadat ze hem niet kon vinden. Toen moest ik heel hard huilen in mn droom. Toen ik wakker werd had ik echt zo iets van WTF???
Voorspellende droom?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja het gaat goed!
Al werd ik vanmorgen wel erg misselijk wakken... Maar heb de wcpot gelukkig nog niet van dichtbij hoeven te bekijkenAlleen heel erg moe. Dat zal ook een combi zijn met de medicijnen voor de BD. Maar ben echt blij dat het rustig is met werken!
Heb nog steeds wat krampjes in mijn onderbuik waardoor ik regelmatig even naar het toilet ga om te checken.Ik was afgelopen maandag 7w3d en het hartje was echt overduidelijk te zien. Daar hoop ik voor jou ook op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag mag ik weer voor een echo, en dan hoop ik eigenlijk heel erg een hartje te mogen zien. Of dat spruit in ieder geval goed aan het ontwikkelen is. Ik ben dan 7w2d, dus een hartje zou kunnen!
Oh en je spoiler, zo ontzettend blèh maar zo ontzettend herkenbaar. Wat een viezigheid!
![]()
Ja echt.. Niet fris, maar liever dit als overgeven![]()
Was zo blij voor je dat je een hartje hebt gehoord maandag!! Ik hoop dat ik jullie woensdag dat nieuws ook kan brengen.
Soms denk ik echt.. Ik ben echt niet zwanger, want ik voel me ook niet zwanger.. Alleen wat moe en mijn borsten en de afscheiding. En af en toe maagzuur en misselijk. En steekjes en krampjes in mijn onderbuik.. O en ik ben af en toe een bitch en ik jankte om de allerlaatste aflevering van How i met your mother.
Ah well.. Misschien ben ik toch wel echt zwanger![]()
Echt dames die eerste weken zijn lang en slopend en onzeker, maar ook ontzettend lief en speciaal. Mijn tip voor jullie is, als jullie je 2e streepje hebben, geniet ervan, al vanaf het begin. Want het is zoiets moois. Ondanks dat bij ons de ouders het al weten en 2 vrienden, is het echt een geheimpje. Lekker stiekem neuzen tussen de babyspullen. Soms per ongeluk al wat kopen. Samen denken over hoe het wordt en hoe je het allemaal wilt doen.
En tuurlijk ben je onzeker en denk je wat als..... Maar laat dat je geluk niet in de weg staan.
Ok, in het begin was ik ook voorzichtig, maar nu ik al 3 weekjes (mij god) verder ben zie ik echt in hoe mooi de eerste weekjes zijn. Al kom ik er over 34-35 weken op terug wat de mooiste weken waren
Edit: Net na ik dit post besef ik me dat niet niet voor iedereen zo is. Omdat de onzekerheid erg gegrond is of er andere dingen spelen die een zwangerschap bemoeilijken of een zwart randje geven. Hopelijk stoot ik jullie niet voor het hoofd met deze jubelpost.![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door J0ycie88 op 06-02-2015 10:20:01 ]Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Hartje voor MalteserHopelijk ook voor joicie. Woensdag is een mooie dag
![]()
En Tuurlijk ben je zwanger welkom! Sterker nog, Hopelijk is iedereen dan zwanger![]()
![]()
Mooie woorden Joycie!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja echt.. Niet fris, maar liever dit als overgeven![]()
Was zo blij voor je dat je een hartje hebt gehoord maandag!! Ik hoop dat ik jullie woensdag dat nieuws ook kan brengen.
Soms denk ik echt.. Ik ben echt niet zwanger, want ik voel me ook niet zwanger.. Alleen wat moe en mijn borsten en de afscheiding. En af en toe maagzuur en misselijk. En steekjes en krampjes in mijn onderbuik.. O en ik ben af en toe een bitch en ik jankte om de allerlaatste aflevering van How i met your mother.
Ah well.. Misschien ben ik toch wel echt zwanger![]()
Echt dames die eerste weken zijn lang en slopend en onzeker, maar ook ontzettend lief en speciaal. Mijn tip voor jullie is, als jullie je 2e streepje hebben, geniet ervan, al vanaf het begin. Want het is zoiets moois. Ondanks dat bij ons de ouders het al weten en 2 vrienden, is het echt een geheimpje. Lekker stiekem neuzen tussen de babyspullen. Soms per ongeluk al wat kopen. Samen denken over hoe het wordt en hoe je het allemaal wilt doen.
En tuurlijk ben je onzeker en denk je wat als..... Maar laat dat je geluk niet in de weg staan.
Ok, in het begin was ik ook voorzichtig, maar nu ik al 3 weekjes (mij god) verder ben zie ik echt in hoe mooi de eerste weekjes zijn. Al kom ik er over 34-35 weken op terug wat de mooiste weken waren
Edit: Net na ik dit post besef ik me dat niet niet voor iedereen zo is. Omdat de onzekerheid erg gegrond is of er andere dingen spelen die een zwangerschap bemoeilijken of een zwart randje geven. Hopelijk stoot ik jullie niet voor het hoofd met deze jubelpost.![]()
![]()
Hier inmiddels op het wachtbankje, geen enkel aantoonbare strepen op de ovulatietesten gehad, maar ik zou zo maar eens te laat begonnen zijn met testen. Wordt weer een lang weekend, hoop dat ik kan wachten met testen. Het is elke maand toch wel weer spannend en omdat je zo bewust bezig bent met de dagen valt het ook op hoe bizar snel de maanden voorbij gaan. Volgende maand toch ook nog maar aan de slag met temperaturen en eerder beginnen met de ovulatietesten.![]()
Joycie, het klinkt alsof je nu helemaal lekker in je vel zit! Fijn voor je!!!
Hier ook op het wachtbankje, nog een week. Al weet ik niet goed op welke symptomen ik moet gaan letten gezien de blaasontsteking die nog wel aanwezig is naar mijn idee.
Moet het dit weekend aanzien en als het aanhoud, maandag weer naar de huisarts. Dit omdat de antibioticakuur nog niet af is (nog 1 pil te gaan).
Maar ik voel de boel weer opkomen (buikpijn / rugpijn / koude rillingen) hmmmzz.![]()
Als de meet verplaatst word houd ik me zeker aanbevolen, het lijkt me namelijk wel heel gezellig!
Joycie 3 weken alweerWat gaat de tijd snel
Afscheiding enzo steek ik mijn kop nog voor in het zand. Heb daar nu ook nauwelijks last van, hopelijk blijft dat zo
En kloppend hartje voor MalteserIk smolt al helemaal toen ik het las in Z&G maar probeer daar niet teveel te posten. Maar wat een fantastisch nieuws meis!
Hoe zou het trouwens met Cygne zijn?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik las in een ander topic een tijdje terug dat het niet goed ging met haar.. Kan me voorstellen dat ze daarom niet zoveel hier meeleest. Lijkt me echt een ontzettende emotionele achtbaan.. Lieve Cygne, als je meeleest, sterkte!![]()
![]()
hmm, dat wachten ging sneller dan ik dachtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:35 schreef bloes85 het volgende:
[..]
Mooie woorden Joycie!
Hier inmiddels op het wachtbankje, geen enkel aantoonbare strepen op de ovulatietesten gehad, maar ik zou zo maar eens te laat begonnen zijn met testen. Wordt weer een lang weekend, hoop dat ik kan wachten met testen. Het is elke maand toch wel weer spannend en omdat je zo bewust bezig bent met de dagen valt het ook op hoe bizar snel de maanden voorbij gaan. Volgende maand toch ook nog maar aan de slag met temperaturen en eerder beginnen met de ovulatietesten.![]()
25 dagen dus, op naar de volgende ronde![]()
![]()
Wat balen Bloes!quote:hmm, dat wachten ging sneller dan ik dacht![]()
25 dagen dus, op naar de volgende ronde
Ik heb het gevoel dat ik snel ga volgen.![]()
![]()
Wat een rust hier opeensStreepjes willen we
@Majo
Van het weekend ben ik een beetje druk en ik vergeet het vast om het maandagochtend heeeeeeeeeeeeeeeeeeul heeul vroeg te posten.
Heel erg veel succes met de operatie! Dat je maar een mooie gok mag terug krijgen waar alles recht staat en snel weer heel is en zulks. En als je daarna weer naar hartelust van bil mag en wilWaardoor je na 9 maanden (of ietskepietsie langer) opperbest aan je baby kunt snuffen
![]()
Ik was te druk met allerlei rompslomp. Nu weer tijd om streepjes te produceren!
Ik heb trouwens vanavond een verjaardag. Dat wordt weer gehannes met wel/geen alcohol drinken. Mijn vriend zei "joh, het zijn onze vrienden, dan vertellen we toch gewoon dat we een kindje willen?". Leuk idee, maar mijn ex is er, en dat ligt allemaal nogal gevoelig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door silliegirl op 07-02-2015 12:49:33 ]![]()
SilliegirlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeg me eigenlijk af hoe het met Jantina is, aangezien ik las dat de kuur over is maar de klachten niet.. Vind het raar dat je het weekend af moet wachten, terwijl die rugpijn en rillingen op nierbekkenontsteking kan wijzen.. Zou toch overwegen contact op te nemen met de HAP eigenlijk..
Verdervoor iedereen op het wachtbankje!
Dacht laatst ook ineens "wanneer kon Cygne laten testen, hoever is ze nu dan ook alweer?" Tot ik me weer realiseerde dat ze al uit de lijst was. Vond het weer zo stom en oneerlijk, dus als je meeleest Cygne, ook een
van mij!
![]()
Ik heb gisteren even contact gehad met cygne en ze vertelde dat ze het op dit moment moeilijk vindt om in OUD mee te lezen. Ik heb haar gezegd dat we haar missen en aan haar denken.
Wat Jantina betreft, ben ook benieuwd hoe het met haar gaat! Wanneer heeft ze voor het laatst gepost?
En stippel wat lief je berichtjeIk vind het nu echt heel spannend, nog 2 nachtjes slapen!! En ik word inderdaad heel vroeg geholpen, als eerste al. Gelukkig mag ik me iets later melden dan eerst de bedoeling was (8 uur ipv 7 uur). Dat kindje mag inderdaad wel snel daarna komen
Heel begrijpelijk van Cygne.. Ik las laatst ook een stukje van haar in een ander topic. Tis echt niet niks. En snap heel goed dat ze even afstand neemt. Hoop echt dat ze de rust vind om te beslissen hoe nu verder.
En het allerergste hoop ik natuurlijk dat ze een heel mooi kindje op de wereld gaat zetten!
Soms is het leven ontzettend oneerlijk....Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Silliegirl, ik heb echt geen woorden voor jou ex-schoonzus. Onbegrijpelijk!
Veel succes vanavond op de verjaardag. Ik zal niet teveel woorden vuilmaken aan het wel of geen alcohol drinken. Wordt er naar gevraagd dat zeg je gewoon dat je niet zo lekker bent! Lastige situatie zo met je ex!
MaJo, alvast heel veel succes maandag!! Hopelijk valt het allemaal mee, en herstel je snel van de operatie!
En inderdaad, daarna weer snel werken aan die streepjes
Jeetje, nog steeds niet beter? Hoe lang is je kuur geweest? Ik weet dat ik nu een beetje aan het zaniken ben, maar als je nog 1 pil te gaan hebt gaat het echt niet opeens beter worden na het weekend IMO. Die rugpijn en koude rillingen zijn echt geen goed teken hoor, dat hoort meer bij een nierbekkenontsteking dan bij een blaasontsteking.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:58 schreef JantinaGr het volgende:
Joycie, het klinkt alsof je nu helemaal lekker in je vel zit! Fijn voor je!!!
Hier ook op het wachtbankje, nog een week. Al weet ik niet goed op welke symptomen ik moet gaan letten gezien de blaasontsteking die nog wel aanwezig is naar mijn idee.
Moet het dit weekend aanzien en als het aanhoud, maandag weer naar de huisarts. Dit omdat de antibioticakuur nog niet af is (nog 1 pil te gaan).
Maar ik voel de boel weer opkomen (buikpijn / rugpijn / koude rillingen) hmmmzz.
Heb je je huisarts alleen telefonisch gesproken?
Wat Silligirl zegt, ik zou echt gewoon naar de HAP gaan en zeggen dat je het niet vertrouwt. Huisartsen zitten er wel eens naast.![]()
Mja, zeker kort voor het weekend als ze denken dat je het nog wel even kan uitzingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Jeetje, nog steeds niet beter? Hoe lang is je kuur geweest? Ik weet dat ik nu een beetje aan het zaniken ben, maar als je nog 1 pil te gaan hebt gaat het echt niet opeens beter worden na het weekend IMO. Die rugpijn en koude rillingen zijn echt geen goed teken hoor, dat hoort meer bij een nierbekkenontsteking dan bij een blaasontsteking.
Wat Silligirl zegt, ik zou echt gewoon naar de HAP gaan en zeggen dat je het niet vertrouwt. Huisartsen zitten er wel eens naast.
Hopelijk voel je je snel beter Jantina!![]()
die ex schoonzus gruwella![]()
Mijn hemel zeg, hoe sommige mensen zo verbitterd kunnen zijn geraakt. Lijkt me moeilijk om met zo een duister hartje te moeten leven![]()
Dan kan je dat maar beter los hebben gelaten en iemand nog een helpende hand uit te steken en de eer aan jezelf houden hoor![]()
Ik snap het ook niet, terwijl ik kennelijk iets gedaan heb wat dit gedrag oproept. Ergens kan ik daar ook nog wel verdrietig om zijn, want volgens mij draait het allemaal om een soort van misverstand en miscommunicatie. Inmiddels loopt dit al zo lang dat ik er te moe voor ben om er nog serieus iets aan te veranderen. Helaas vreten dit soort dingen dan toch weer energie.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:32 schreef Stippelrientje het volgende:
die ex schoonzus gruwella![]()
Mijn hemel zeg, hoe sommige mensen zo verbitterd kunnen zijn geraakt. Lijkt me moeilijk om met zo een duister hartje te moeten leven![]()
Dan kan je dat maar beter los hebben gelaten en iemand nog een helpende hand uit te steken en de eer aan jezelf houden hoor![]()
Energie die ik liever in het creeeren van streepjes stop! En ik heb stiekem zin in mijn weekendje weg volgende week![]()
![]()
He, thanks voor alle bezorgdheid.![]()
Het lijkt echt stukken beter te gaan, van het een op het andere moment! Gisteravond nog hetzelfde liedje, maar vandaag geen klachten meer op wat lichte rugpijn na. Dus hopelijk neemt dit ook snel af en is het daarna![]()
Ik houd het nog wel goed in de gaten.Kuur was 5 dagen en ik was gisteren op spreekuur, al had ze ook wel telefonisch kunnen zeggen dat we het weekend maar aan moesten zien.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Jeetje, nog steeds niet beter? Hoe lang is je kuur geweest? Ik weet dat ik nu een beetje aan het zaniken ben, maar als je nog 1 pil te gaan hebt gaat het echt niet opeens beter worden na het weekend IMO. Die rugpijn en koude rillingen zijn echt geen goed teken hoor, dat hoort meer bij een nierbekkenontsteking dan bij een blaasontsteking.
Wat Silligirl zegt, ik zou echt gewoon naar de HAP gaan en zeggen dat je het niet vertrouwt. Huisartsen zitten er wel eens naast.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:26 schreef silliegirl het volgende:
Ik was te druk met allerlei rompslomp. Nu weer tijd om streepjes te produceren!
Ik heb trouwens vanavond een verjaardag. Dat wordt weer gehannes met wel/geen alcohol drinken. Mijn vriend zei "joh, het zijn onze vrienden, dan vertellen we toch gewoon dat we een kindje willen?". Leuk idee, maar mijn ex is er, en dat ligt allemaal nogal gevoelig.Kun je niet met de auto ? Zodat je moet bobben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat betreft je ex-schoonzus. Fijn dat haar partner het voor jou opnam. Had ze last van d'r hormonen ofzo?![]()
![]()
Ha lieverds.![]()
Lief dat jullie aan me denken.
Het gaat redelijk met me, ik werk veel en daar heb ik best afleiding van. Maar er zijn momenten dat ik intens verdrietig ben en dat ik het even wat slechter trek. Alles met zwanger worden en kinderen en baby's is te confronterend.
De miskraam zelf is gelukkig voorspoedig verlopen na een weekje was het klaar. We gaan wel gewoon verder met proberen, te bang om een ei met goede kwaliteit te missen.![]()
Wat ongelofelijk verdrietig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:36 schreef Cygne het volgende:
Ha lieverds.![]()
Het gaat redelijk met me, ik werk veel en daar heb ik best afleiding van. Maar er zijn momenten dat ik intens verdrietig ben en dat ik het even wat slechter trek. Alles met zwanger worden en kinderen en baby's is te confronterend.
De miskraam zelf is gelukkig voorspoedig verlopen na een weekje was het klaar. We gaan wel gewoon verder met proberen, te bang om een ei met goede kwaliteit te missen.![]()
Het enige wat ik kan zeggen is:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:36 schreef Cygne het volgende:
Ha lieverds.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: