abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149282872
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS
Cassandra87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SilverSjoiis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinquit
SPOILER
JantinaGr
SPOILER
Sproetjes
SPOILER
sara82
SPOILER
Barreltje
SPOILER
Hilzillah
SPOILER
MaJo
SPOILER
Bottoms_up
SPOILER
KapiteinCupcake
SPOILER
Daui
SPOILER
bloes85
SPOILER
Stroopwafelmeisje
SPOILER
Fien10
SPOILER
Silliegirl
SPOILER
Felinecat
SPOILER
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Skoap

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..
(Spelletjes)meet 28 maart 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
KapiteinCupcake
Majo
Stroopwafelmeisje
Daui

Misschien:
Silversjois
Barreltje

[ Bericht 0% gewijzigd door Cassandra87 op 03-02-2015 09:02:48 ]
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 23:25:52 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149283285
Spannend Sara!

Mag mijn NOD naar 8 maart? Dat vroege miskraam verhaal mag er wel uit. Daar mag nu staan dat cycli 25-40-40-60 waren :)

Edit: zie dat je mijn NOD al had aangepast O+ Zat er alleen toen nog even naast door rare cycli, ik ga nu uit van 40 dagen dus dan valt NOD op 8 maart :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149284115
Aangepast :) mijn eigen nod ook, zkh was overtuigd van mijn nod op dertien februari, zou voor 't eerst zijn dat ik een cyclus heb van maar liefst dagen maar we gaan het meemaken
pi_149287975
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Aangepast :) mijn eigen nod ook, zkh was overtuigd van mijn nod op dertien februari, zou voor 't eerst zijn dat ik een cyclus heb van maar liefst dagen maar we gaan het meemaken
Mag mijn nod naar 1 maart?

Sara je maakt het wel heel spannend zo duimduimduimduim
pi_149288151
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:25 schreef MaJo het volgende:
Spannend Sara!

Mag mijn NOD naar 8 maart? Dat vroege miskraam verhaal mag er wel uit. Daar mag nu staan dat cycli 25-40-40-60 waren :)

Edit: zie dat je mijn NOD al had aangepast O+ Zat er alleen toen nog even naast door rare cycli, ik ga nu uit van 40 dagen dus dan valt NOD op 8 maart :)
Dan hoop ik dat je een tweede streepje hebt op de mooiste datum van het jaar O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_149288182
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Mag mijn NOD naar 28 februari? :)
pi_149289404
Spannend Sara! Ik ben heel benieuwd en ik duim voor je!
pi_149289447
Hoe lang blijft }) trouwens doorgaans bij jullie duren? Ik ben het echt zat. -O-
pi_149289926
4 tot 5 dagen Sillie.

Even een 'AARGH, Ik zit mezelf gek te maken vraag'. Als je alleen maar lichte streepjes op je ovu test hebt. En gedurende het testen nooit donker, zou er dan wat mis kunnen zijn?

Het slaat werkelijk waar HE-LE-MAAL nergens op, maar ik heb het idee dat er met de curettage iets mis gegaan is. nul komma nul aanwijzingen dat het zo is, maar dat is mijn gevoel.
En omdat ik ook geen goed gevoel had voor mn MK (ook zonder aanwijsbare reden trouwens) is dit gevoel voor mij nu écht heel erg echt. :{
pi_149290009
Hilzillah, ik vind het moeilijk mijn mening te geven want ik ben geen arts ofzo :D
Maar bij mij werden de streepjes inderdaad altijd donkerder, lang niet elke maand echt knal strepen, ook deze maand niet, waarin ik wel zwanger ben geworden... Maar je zag wel duidelijk het patroon van licht naar donkerder en weer lichter.

Als je zo sterk het gevoel het dat er was mis zit zou ik echt even een afspraak maken met huisarts en een doorverwijzing vragen naar de gynaecoloog. :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149290022
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 09:34 schreef silliegirl het volgende:
Hoe lang blijft }) trouwens doorgaans bij jullie duren? Ik ben het echt zat. -O-
5-6 dagen gemiddeld.

Hillz, wat zou er misgegaan kunnen zijn? Is het een idee om de gynaecoloog/HA een belletje te geven als je geen prettig gevoel hebt?
pi_149290024
Spannunnnnddd Sara! Laat snel van je horen!

quote:
Bij mij zo'n 4 dagen.

Om 14:00 bellen naar huisarts voor uitslag. Net urine langsgebracht. Ze zei dat het wel doet ogen als een blaasontsteking.
pi_149290092
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:03 schreef Hilzillah het volgende:
4 tot 5 dagen Sillie.

Even een 'AARGH, Ik zit mezelf gek te maken vraag'. Als je alleen maar lichte streepjes op je ovu test hebt. En gedurende het testen nooit donker, zou er dan wat mis kunnen zijn?

Het slaat werkelijk waar HE-LE-MAAL nergens op, maar ik heb het idee dat er met de curettage iets mis gegaan is. nul komma nul aanwijzingen dat het zo is, maar dat is mijn gevoel.
En omdat ik ook geen goed gevoel had voor mn MK (ook zonder aanwijsbare reden trouwens) is dit gevoel voor mij nu écht heel erg echt. :{
Volg je gevoel! Laat t nakijken. :*
S. 2014
J. 2016
pi_149290208
Heb je een controle gehad na de curretage Hilz? Gewoon de gyn bellen en om een afspraak vragen. Ik hield ook lichte streepjes en bleek dat er nog wat was achtergebleven. Overigens was dat niet na een curettage.
pi_149290232
Ik kan ook echt niks bedenken wat er mis gegaan zou kunnen zijn. Ik voel me ook niet anders, heb geen pijn. Ondanks dat de 2e streep heel licht is, is hij er wel.

Ik wil denk ik ook gewoon veel te graag. De Senn was in een keer raak. baby 2.0 was ook in een keer raak. Maar zo blijkt dan weer. Eerder geboekte resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_149290268
Cholula, er zat nog een stolsel in mijn BM. Ik werd ook niet ongesteld. Heb toen oestrogeen pillen gekregen om een menstruatie op te wekken. Stolsel is meegespoeld en daarna werd ik ook weer vanzelf ongesteld.
pi_149290735
Maar hebben ze nog gecontroleerd of dat stolsel echt weg was?
  maandag 2 februari 2015 @ 10:58:16 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_149291061
Hilzillah, zit er wel kleurverloop in de tests, of helemaal niet?

Ik heb namelijk ook nooit een donkere streep gehad op die ovulatietesten, dus het hoeft echt niets te betekenen. Als jij gewoon weer een cyclus hebt is er geen reden om aan te nemen dat er iets mis is :*
disclaimer
pi_149291117
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:17 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil denk ik ook gewoon veel te graag. De Senn was in een keer raak. baby 2.0 was ook in een keer raak. Maar zo blijkt dan weer. Eerder geboekte resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
helaas was het hier hetzelfde...
Luc was ongepland, 1x op het "verkeerde" moment en daar was Luc...
En deze keer bij baby2.0 werd ik ook maar niet zwanger, super frustrerend :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149292253
Stolsel is echt weg. Nog een na echo gehad idd.

En er zit wel kleurverloop in ja. Heb uit frustratie de testen weg gemieterd :@ ka dus geen foto maken. Testen en app kloppen deze maand ook niet. Ei was 'te vroeg'
Dat maakt verder niet uit natuurlijk.

Maar het is idd de frustratie Skoap. Hoest met jouw strepen? Duidelijker?
pi_149293096
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:48 schreef Hilzillah het volgende:
Stolsel is echt weg. Nog een na echo gehad idd.

En er zit wel kleurverloop in ja. Heb uit frustratie de testen weg gemieterd :@ ka dus geen foto maken. Testen en app kloppen deze maand ook niet. Ei was 'te vroeg'
Dat maakt verder niet uit natuurlijk.

Maar het is idd de frustratie Skoap. Hoest met jouw strepen? Duidelijker?
Als je zo'n gevoel hebt kun je daar maar moeilijk vanaf komen. Als je je er echt niet ok bij voelt zou ik bij de gyn aan de bel trekken hoor.

Ik heb echt het idee dat ik opnieuw moet leren hoe ongesteld zijn werkt. Ik was gisteren tot 3x toe doorgelekt en ik slaap slecht met maandverband :{ . Nouja, vandaag is dag 4, dus hopelijk morgen weer er vanaf. En dan graag weer 9 maanden niet!
pi_149294867
Hillz dikke knuffel :* Heb je eerder ook ovutesten gebruikt en toen wel een duidelijke piek of niet? Er zijn iig een hoop verhalen van mensen zonder duidelijke piek dus dat hoeft niet direct iets te betekenen natuurlijk al is het wel heel irritant uiteraard.

Ik herken je frustratie ook helaas. Hier inmiddels ook 13 maanden en een mk verder sinds ons besluit voor een tweede kindje te gaan en dat is gewoon kut. Ik heb ook geleerd dat je gevoel op dit gebied echt heel veelzeggend is en als jij voelt dat er wat mis is zou ik zeker een afspraak maken met je huisarts. Al is het maar om het eens uitgesproken te hebben naar iemand.
pi_149295020
Erg benieuwd naar Sara!
  maandag 2 februari 2015 @ 13:23:53 #24
381212 Gulara
From the future
pi_149295044
quote:
Ik kan ook echt niks bedenken wat er mis gegaan zou kunnen zijn. Ik voel me ook niet anders, heb geen pijn. Ondanks dat de 2e streep heel licht is, is hij er wel.

Hillz. :*

En hier ook hetzelfde verhaal. Nummer 1 was er in een keer.

Ik zou ook langs de huisarts gaan om het in ieder geval te bespreken.
pi_149295296
Hilz wat vervelend dat je je zo voelt. Misschien is het geen gek idee om dit eens te bespreken met je huisarts? Misschien kan die jou geruststellen. Ik snap je frustratie heel goed.. En het bespreekbaar maken lucht soms al heel erg op!

Hier ook echt nieuwsgierig naar Sara! Kom op meid, ben mijn zonnestraaltje van vandaag! *)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149295602
Hilz wat kut, ik ben inderdaad ook van mening dat je een gevoel niet voor niets hebt, en het heeft mij ook geleerd dat je eigen gevoel en intuītie het vaak bij het rechte eind hebben. Dus anders gewoon een afspraak maken. Heb je een huisarts die begripvol is?

Wat rot L0t.. Ik lurkte al mee bij jouw zwangerschap. Heb jij al stappen ondernomen? Of blijven jullie het nog gewoon zo proberen?
pi_149296928
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:45 schreef Fien10 het volgende:
Hilz wat kut, ik ben inderdaad ook van mening dat je een gevoel niet voor niets hebt, en het heeft mij ook geleerd dat je eigen gevoel en intuītie het vaak bij het rechte eind hebben. Dus anders gewoon een afspraak maken. Heb je een huisarts die begripvol is?

Wat rot L0t.. Ik lurkte al mee bij jouw zwangerschap. Heb jij al stappen ondernomen? Of blijven jullie het nog gewoon zo proberen?
Een groot deel van die 13 maanden had ik helemaal geen cyclus, waarschijnlijk door de borstvoeding. Toen die eindelijk wel op gang kwam ben ik dus wel zwanger geraakt maar dat ging helaas mis met 7 weken afgelopen december. Ik heb er dus op zich wel vertrouwen in dat het ons weer gaat lukken, het duurt alleen een stuk langer dan gehoopt. Heb ook lange onregelmatige cyclussen nu en eerste cyclus na de mk ook een lf van maar 6-7 dagen dus hopelijk wordt dat allemaal weer een beetje normaler..
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 14:44:25 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149297506
quote:
17s.gif Op maandag 2 februari 2015 07:12 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je een tweede streepje hebt op de mooiste datum van het jaar O+
Jouw verjaardag? O+ Ik bedenk me wel dat ik dan uitgerekend zou zijn rond Sinterklaas, dat lijkt me weer minder -O- Aan de andere kant mag je daar ook niet over klagen, want baby O+

quote:
Bij mij tegenwoordig een dag of 5. Zit nu op dag 6 en er is nog een beetje narommel maar hierna zal het over zijn :)

quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:03 schreef Hilzillah het volgende:
4 tot 5 dagen Sillie.

:* voor jou. Kut is dat -O- Zou het kunnen dat je opeens een langere cyclus hebt? Op welke dag zit je nu?

Wel bizar dat zelfs bij dezelfde persoon het per zwangerschap nog zo kan verschillen!

quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:07 schreef JantinaGr het volgende:
Spannunnnnddd Sara! Laat snel van je horen!

[..]

Bij mij zo'n 4 dagen.

Om 14:00 bellen naar huisarts voor uitslag. Net urine langsgebracht. Ze zei dat het wel doet ogen als een blaasontsteking.
En, de uitslag al binnen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149298022
quote:

Na mijn eerste miskraam heeft het (voor mijn gevoel..) erg lang geduurd voordat alles weer een beetje op de rit was. Maar als je ongerust bent, ga dan naar de dokter. :*

Ach Lot, wat jammer. :*
  maandag 2 februari 2015 @ 15:05:44 #30
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149298072
Wordt er nog een beetje gepiest hier?

Een :* voor hizz. . En de andere dames die het kunnen gebruiken ook een kusjekroelknuf-enzo.. :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_149298336
Ja hoor!

*O*
pi_149298401
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:15 schreef Limone het volgende:
Ja hoor!

[ link | afbeelding ]

*O*
:o Yessss!! *O* Dus toch!! Wat een knalstrepen! O+ Laat driemaal nu eens scheepsrecht zijn!
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 15:18:30 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149298405
Limone :o Dat is een knalstreep *O* Feli!
  maandag 2 februari 2015 @ 15:18:38 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_149298409
Hoeveel weken overtijd is dit, limone? :D O+ gefeliciteerd!
disclaimer
  maandag 2 februari 2015 @ 15:19:20 #35
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149298421
Dat is toch de Klackstar ovulatietest? Of is het toch de zwangerschapstest?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_149298428
Limone!! *O*
pi_149298456
quote:
11s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:19 schreef Mariposas het volgende:
Dat is toch de Klackstar ovulatietest? Of is het toch de zwangerschapstest?
Die ovulatietesten zijn groen :D
pi_149298507
quote:
Ja hoor!

[ link | afbeelding ]

*O*
Die ziet zelfs Majo! *O* *O*
  maandag 2 februari 2015 @ 15:23:35 #39
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149298517
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:21 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Die ovulatietesten zijn groen :D
Oh, was het alweer vergeten! Zou echt zweren dat het andersom was. 8)7

In dat geval: Gefeliciteerd Limone! *O* *O* Bij mij was ie pas na een week over tijd zo knallend!
pi_149298518
Limone! *O*
  maandag 2 februari 2015 @ 15:23:56 #41
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_149298527
Gefeliciteerd Limone!!!
pi_149298546
Jaaaa ik doe mee Limone!

BAM JONGE!!!!

*O* :D :D :'( *) *O* *O*
pi_149298556
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Jaaaa ik doe mee Limone!

[ afbeelding ]

BAM JONGE!!!!

*O* :D :D :'( *) *O* *O*
*O* *O* *O*
  maandag 2 februari 2015 @ 15:25:32 #44
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149298562
Dan gooi ik er meteen nog een gefeliciteerd achteraan voor Sara!! *O* *O*
pi_149298664
wow, Limone & Sara gefeliciteerd! *O*
pi_149298687
Wow Sara!!!! *O*
  maandag 2 februari 2015 @ 15:32:01 #47
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_149298709
Jeej, ook Sara gefeliciteerd!!!
pi_149298713
Limone en Sara geweldig! *O*
Limone is dit nu derde keer op rij? Hopelijk is drie keer inderdaad scheepsrecht!
En direct ons quotum gehaald voor dit topic :)
  maandag 2 februari 2015 @ 15:32:58 #49
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149298744
quote:
Ja hoor!

[ link | afbeelding ]

*O*
*O* *O* *O*
  maandag 2 februari 2015 @ 15:32:59 #50
149959 SQ