Een groot deel van die 13 maanden had ik helemaal geen cyclus, waarschijnlijk door de borstvoeding. Toen die eindelijk wel op gang kwam ben ik dus wel zwanger geraakt maar dat ging helaas mis met 7 weken afgelopen december. Ik heb er dus op zich wel vertrouwen in dat het ons weer gaat lukken, het duurt alleen een stuk langer dan gehoopt. Heb ook lange onregelmatige cyclussen nu en eerste cyclus na de mk ook een lf van maar 6-7 dagen dus hopelijk wordt dat allemaal weer een beetje normaler..quote:Op maandag 2 februari 2015 13:45 schreef Fien10 het volgende:
Hilz wat kut, ik ben inderdaad ook van mening dat je een gevoel niet voor niets hebt, en het heeft mij ook geleerd dat je eigen gevoel en intuītie het vaak bij het rechte eind hebben. Dus anders gewoon een afspraak maken. Heb je een huisarts die begripvol is?
Wat rot L0t.. Ik lurkte al mee bij jouw zwangerschap. Heb jij al stappen ondernomen? Of blijven jullie het nog gewoon zo proberen?
Jouw verjaardag?quote:Op maandag 2 februari 2015 07:12 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een tweede streepje hebt op de mooiste datum van het jaar
Bij mij tegenwoordig een dag of 5. Zit nu op dag 6 en er is nog een beetje narommel maar hierna zal het over zijnquote:Op maandag 2 februari 2015 09:34 schreef silliegirl het volgende:
Hoe lang blijfttrouwens doorgaans bij jullie duren? Ik ben het echt zat.
quote:Op maandag 2 februari 2015 10:03 schreef Hilzillah het volgende:
4 tot 5 dagen Sillie.
Even een 'AARGH, Ik zit mezelf gek te maken vraag'. Als je alleen maar lichte streepjes op je ovu test hebt. En gedurende het testen nooit donker, zou er dan wat mis kunnen zijn?
Het slaat werkelijk waar HE-LE-MAAL nergens op, maar ik heb het idee dat er met de curettage iets mis gegaan is. nul komma nul aanwijzingen dat het zo is, maar dat is mijn gevoel.
En omdat ik ook geen goed gevoel had voor mn MK (ook zonder aanwijsbare reden trouwens) is dit gevoel voor mij nu écht heel erg echt.
En, de uitslag al binnen?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:07 schreef JantinaGr het volgende:
Spannunnnnddd Sara! Laat snel van je horen!
[..]
Bij mij zo'n 4 dagen.
Om 14:00 bellen naar huisarts voor uitslag. Net urine langsgebracht. Ze zei dat het wel doet ogen als een blaasontsteking.
Na mijn eerste miskraam heeft het (voor mijn gevoel..) erg lang geduurd voordat alles weer een beetje op de rit was. Maar als je ongerust bent, ga dan naar de dokter.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:17 schreef Hilzillah het volgende:
Ik kan ook echt niks bedenken wat er mis gegaan zou kunnen zijn. Ik voel me ook niet anders, heb geen pijn. Ondanks dat de 2e streep heel licht is, is hij er wel.
Ik wil denk ik ook gewoon veel te graag. De Senn was in een keer raak. baby 2.0 was ook in een keer raak. Maar zo blijkt dan weer. Eerder geboekte resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Die ovulatietesten zijn groenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:19 schreef Mariposas het volgende:
Dat is toch de Klackstar ovulatietest? Of is het toch de zwangerschapstest?
Oh, was het alweer vergeten! Zou echt zweren dat het andersom was.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Jaaaa ik doe mee Limone!
[ afbeelding ]
BAM JONGE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |