Maar waarom, als mijn beide zussen zoveel problemen hebben trekken zij zich daar niks van aan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Met mijn maatje 34/36 heb ik ook 15 maanden moeten proberen voor ik überhaupt een doorverwijzing kreeg, terwijl al bekend was dat ik pcos heb en bijna nooit een spontane eisprong. Die testen en adviezen zijn gewoon echt protocol en niet om je te pesten omdat je nu eenmaal overgewicht hebt.
Het advies van afvallen komt ook niet uit de lucht vallen
[..]
Natuurlijk is het rot en wil je het liefst zo snel mogelijk starten en zwanger zijn, maar ze doen dit echt niet zomaar. Ondanks dat kan ik je gevoel goed begrijpen hoor
Misschien heeft de gyn zich onvoldoende gerealiseerd dat jij een link legt tussen jezelf en je zussen. Ik zou dat volgende keer duidelijk aangeven, want dan moet de gyn er iets mee. En wellicht is er wel geen link tussen jou en de problemen van je zussen; het hoeft niks genetisch te zijn hè.. Dan is er ook geen noodzaak voor onderzoek direct maar volgen ze gewoon het protocol (en dat moet soms ook i.v.m. Vergoeding vanuit de zorgverzekeraar). Dat het tijd kost is zuur, maar als jij duidelijk aangeeft waarom je twijfelt aan het traject van de gyn kan ze je of uitleggen waarom het zo werkt of je geruststellen. Kortom: maak je frustratie bespreekbaar!quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:54 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Maar waarom, als mijn beide zussen zoveel problemen hebben trekken zij zich daar niks van aan?
Stel je nou voor dat ik er een jaar over doe om mijn BMI gezond te maken en dan gaan ze pas verder kijken omdat het toch niks uitmaakte dan duurt het nog veel langer..
Ik weet ook wel dat ze niet binnen een week wat onderzoeken mij ineens een garantiecertificaat kunnen mee geven maar...het is allemaal gewoon zo zonde van de tijd!
Ook niet altijd... Want die van mij wordt heul niet donkerquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:11 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Hier ook altijd een prima zichtbare streep. Ook 3 weken voor mijn eisprong.
Pas als de streep net zo donker is als de controlestreep dan telt ie.
Ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met roken maar ik heb minder geld dan ooit![]()
Maar dit is zeker een betere investering
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:37 schreef Barreltje het volgende:
Ohw ja. .
En ik hou me aanbevolen voor de magische doorgeef-ovulatie/zwangerschaps-sticks..
Dat is liefquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ookik ben 2x zoveel kwijt aan boodschappen
![]()
Stuur ff een PM met je adres. Dan stuur ik je een zwik van mijn ovu testen. Die van ebay doen het bij mij niet goed.
als er een andere datum wordt gepland kunnen er dan meer mensen? Komt mij ook niet heel slecht uit qua klussen en tijd.. Zoveel verjaardagen tot die tijd, we slapen bijv nog steeds op de grondquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is liefIk ga je een PM sturen!
Oh en slecht nieuws wat betreft de meet, ik kom er net achter dat een van de vrouwen van de vriendengroep van vriendlief op 28 maart haar verjaardag viert. Ik kan daar echt niet onderuit dus helaas moet ik afzeggen voor de meet
Dan hou ik me voor die tijd aanbevolenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh en dames, over een paar weken heb ik ook nog wat testjes in de aanbieding. (Alleen ik durf nog niet... Iets met eerst hartje horen en de magische grens over zijn..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag mag ik weer voor een echo, en dan hoop ik eigenlijk heel erg een hartje te mogen zien. Of dat spruit in ieder geval goed aan het ontwikkelen is. Ik ben dan 7w2d, dus een hartje zou kunnen!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja het gaat goed!
Al werd ik vanmorgen wel erg misselijk wakken... Maar heb de wcpot gelukkig nog niet van dichtbij hoeven te bekijkenAlleen heel erg moe. Dat zal ook een combi zijn met de medicijnen voor de BD. Maar ben echt blij dat het rustig is met werken!
Heb nog steeds wat krampjes in mijn onderbuik waardoor ik regelmatig even naar het toilet ga om te checken.Ik was afgelopen maandag 7w3d en het hartje was echt overduidelijk te zien. Daar hoop ik voor jou ook op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag mag ik weer voor een echo, en dan hoop ik eigenlijk heel erg een hartje te mogen zien. Of dat spruit in ieder geval goed aan het ontwikkelen is. Ik ben dan 7w2d, dus een hartje zou kunnen!
Oh en je spoiler, zo ontzettend blèh maar zo ontzettend herkenbaar. Wat een viezigheid!
Mooie woorden Joycie!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja echt.. Niet fris, maar liever dit als overgeven![]()
Was zo blij voor je dat je een hartje hebt gehoord maandag!! Ik hoop dat ik jullie woensdag dat nieuws ook kan brengen.
Soms denk ik echt.. Ik ben echt niet zwanger, want ik voel me ook niet zwanger.. Alleen wat moe en mijn borsten en de afscheiding. En af en toe maagzuur en misselijk. En steekjes en krampjes in mijn onderbuik.. O en ik ben af en toe een bitch en ik jankte om de allerlaatste aflevering van How i met your mother.
Ah well.. Misschien ben ik toch wel echt zwanger![]()
Echt dames die eerste weken zijn lang en slopend en onzeker, maar ook ontzettend lief en speciaal. Mijn tip voor jullie is, als jullie je 2e streepje hebben, geniet ervan, al vanaf het begin. Want het is zoiets moois. Ondanks dat bij ons de ouders het al weten en 2 vrienden, is het echt een geheimpje. Lekker stiekem neuzen tussen de babyspullen. Soms per ongeluk al wat kopen. Samen denken over hoe het wordt en hoe je het allemaal wilt doen.
En tuurlijk ben je onzeker en denk je wat als..... Maar laat dat je geluk niet in de weg staan.
Ok, in het begin was ik ook voorzichtig, maar nu ik al 3 weekjes (mij god) verder ben zie ik echt in hoe mooi de eerste weekjes zijn. Al kom ik er over 34-35 weken op terug wat de mooiste weken waren
Edit: Net na ik dit post besef ik me dat niet niet voor iedereen zo is. Omdat de onzekerheid erg gegrond is of er andere dingen spelen die een zwangerschap bemoeilijken of een zwart randje geven. Hopelijk stoot ik jullie niet voor het hoofd met deze jubelpost.![]()
![]()
hmm, dat wachten ging sneller dan ik dachtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:35 schreef bloes85 het volgende:
[..]
Mooie woorden Joycie!
Hier inmiddels op het wachtbankje, geen enkel aantoonbare strepen op de ovulatietesten gehad, maar ik zou zo maar eens te laat begonnen zijn met testen. Wordt weer een lang weekend, hoop dat ik kan wachten met testen. Het is elke maand toch wel weer spannend en omdat je zo bewust bezig bent met de dagen valt het ook op hoe bizar snel de maanden voorbij gaan. Volgende maand toch ook nog maar aan de slag met temperaturen en eerder beginnen met de ovulatietesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |