quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef Sara82 het volgende:
Jaaa, Modern Family!
En Shameless (de Amerikaanse versie)--> Soort familie Flodder, maar dan wél grappig én meer drama! Verslaafd!
Nou, gisteren dus vergeten dat vriend een avondcursus had, en dus pas laat terug zou zijn... Heb dus van half 6 tot half 7 ("onee, hij komt nog niet...."), en van 9 tot 10 tegen het raam geplakt gestaan...
Toen met de test in de knuistjes naar hem toe gesprongen "kijk dan KIJK DAN KIJK DAN!!!

Hij: Wat? He? NEE! JA! ECHT?!?!

Zo, wat was die knul gelukkig zeg! *smeltsmelt*
Fijne details: als we de 12-wekengrens aanhouden om het mensen te vertellen, dan kunnen we veel verwarring gaan veroorzaken op 1 april!
En rond half oktober is dan de uitgerekende datum, maar wordt hoogstwaarschijnlijk ook ons nieuwbouwhuis opgeleverd....(Jaaa maar kan ik me nu stiekem nog niet zo druk om maken, ben veel te blij!
)

Ik snap niet dat ik die serie nu pas ontdek!quote:

Ik zit vaak hardop te lachen tijdens een afleveringquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik die serie nu pas ontdek!

En de mannen hebben ze ook goed gecastquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:15 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik zit vaak hardop te lachen tijdens een aflevering
En mijn man vindt het ook leuk, dus kijken we altijd samen

Behalve Joel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En de mannen hebben ze ook goed gecast

met jou kan ik praten! Dankzij jouw Nick kwam ik trouwens op hart of Dixie Hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:45 schreef Zoe_Hart het volgende:
Misschien niet per se een 'meidenserie' maar wel leuk: the Vampire Diaries / the Originals. En al wat ouder, maar misschien nog ergens te vinden: Ugly Betty.

quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Orange is the new black is ook leuk

Dat is ook tof.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Orange is the new black is ook leuk

Smaken verschillen hequote:

ik weet niet waar ze op tv zijn, maar seizoen vier afl drie en vierquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:15 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik zit vaak hardop te lachen tijdens een aflevering
En mijn man vindt het ook leuk, dus kijken we altijd samen

Bij de vitamines / vaak richting tandpasta / shampoo / zeep e.d.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:19 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi.
Waar in de action liggen die testen ongeveer?
Ik heb echt een hekel aan die winkel en het a - sociale publiek wat er bij ons komt dus wil er zo kort mogelijk zijn..
 Dat leer je als dorpsmeisje uiteindelijk ook wel in de stad.
 Dat leer je als dorpsmeisje uiteindelijk ook wel in de stad. 

)
 )

Bij de Tandpasta, shampoo, make up in de buurt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:19 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi.
Waar in de action liggen die testen ongeveer?
Ik heb echt een hekel aan die winkel en het a - sociale publiek wat er bij ons komt dus wil er zo kort mogelijk zijn..

Bij ons komen alleen "Gerda's" die hun huis wel met alles onderplakken of smeren maar niet zichzelfquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:23 schreef Sara82 het volgende:
Precies, bij de vitamines, in een lichtblauwe verpakking.
(Trek anders nep-Uggs aan onder je vaalroze huispak, en doe glitternagellak op. En doe als finishing touch een goudkleurige naamketting om. Dan val je niet zo op daar!)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |