niks ernstigs hoor, ik word aan mijn neus geopereerd (die heb ik ooit gebroken). Arts net gesproken, die kon me geruststellen. Ik moet in ieder geval 1 nacht blijven, misschien langer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:10 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb gemist wat voor operatie jij moet doen, hopelijk niets ernstigs? Succes!
Oh.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:30 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje doet een blaasontsteking boks met jantina. .
Naja weer een goed "excuus" om geen alcohol te hoeven drinken tijdens de wintersport.. alleen.. Dus wel antibiotica tijdens ovulatie.. hmmmm
Huh, wat is dat nou?!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
niks ernstigs hoor, ik word aan mijn neus geopereerd (die heb ik ooit gebroken). Arts net gesproken, die kon me geruststellen. Ik moet in ieder geval 1 nacht blijven, misschien langer.
En ik ben weer volle bak ongesteld vandaag
Oooh. Bij mij hebben ze ooit het tussenschotje gecorrigeerd (stond na een val kennelijk nogal scheef) en dat viel toen ansich alles mee. Ik vond alleen de dagen met tampons (sorryquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
niks ernstigs hoor, ik word aan mijn neus geopereerd (die heb ik ooit gebroken). Arts net gesproken, die kon me geruststellen. Ik moet in ieder geval 1 nacht blijven, misschien langer.
En ik ben weer volle bak ongesteld vandaag
bij mij gaan ze ook het tussenschot rechtzetten en het gebroken stuk bijslijpen (steekt nu een beetje uit). Ik krijg dus ook de tamponsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:54 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Oooh. Bij mij hebben ze ooit het tussenschotje gecorrigeerd (stond na een val kennelijk nogal scheef) en dat viel toen ansich alles mee. Ik vond alleen de dagen met tampons (sorry) in mijn neus heel vervelend en de dagen kort daarop omdat ik moest spoelen met zoutoplossing (das niet zo lekker in je neus), maar na een week was ik er een eind bovenop hoor!
Wanneer is je operatie?
Om je nog meer gerust te stellen: ik ben absoluut niet misselijk geweest na die operatie. Gaat gewoon goedkomen hoor!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
bij mij gaan ze ook het tussenschot rechtzetten en het gebroken stuk bijslijpen (steekt nu een beetje uit). Ik krijg dus ook de tamponsmijn twee angsten zijn wel weggenomen: wakker worden tijdens de narcose (kan niet) en kotsen daarna (kleine kans). En nu proberen het een beetje van me af te zetten, word al misselijk als ik eraan denk
De operatie is maandag
Dat is fijn om te horen! Ik heb dus overgeefangst want altijd als ik moet overgeven ben ik bang om te stikken. Dan helpen die tampons in je neus ook niet meequote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:07 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Om je nog meer gerust te stellen: ik ben absoluut niet misselijk geweest na die operatie. Gaat gewoon goedkomen hoor!
downton abbey, call the midwife.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen! Ik heb dus overgeefangst want altijd als ik moet overgeven ben ik bang om te stikken. Dan helpen die tampons in je neus ook niet mee
Ik ben nu op zoek naar leuke series als afleiding, liefst zo'n echte meidenserie. Nog tips? Ik kijk als Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Gossip Girl, Gilmore Girls, Private Practice. Dus iets in die geest
Sex and the City, New Girl, Modern Family (niet echt typisch 'meiden', maar wel heel leuk)quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen! Ik heb dus overgeefangst want altijd als ik moet overgeven ben ik bang om te stikken. Dan helpen die tampons in je neus ook niet mee
Ik ben nu op zoek naar leuke series als afleiding, liefst zo'n echte meidenserie. Nog tips? Ik kijk als Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Gossip Girl, Gilmore Girls, Private Practice. Dus iets in die geest
Die voorstukjes trekken me niet echtquote:
Call the Midwife staat op mijn lijstje! Downton Abbey trekt me niet, ben niet van de kostuumdrama's. Maar ga het wel eens proberen, zelfs mijn vader is er fan vanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
downton abbey, call the midwife.
Staan ook op mijn lijstjequote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:01 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Succes MaJo! Komt vast goed!
Scandal en How to get away with Murder zijn twee nieuwe series van volgens mij de bedenker van Grey's, dus misschien vind je dat leuk?
Sex and the City heb ik allemaal gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:09 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Sex and the City, New Girl, Modern Family (niet echt typisch 'meiden', maar wel heel leuk)
Die tipte een vriendin ook, staat op de lijstquote:
Ik kijk de Engelse Shamelessquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef Sara82 het volgende:
Jaaa, Modern Family!![]()
En Shameless (de Amerikaanse versie)--> Soort familie Flodder, maar dan wél grappig én meer drama! Verslaafd!
Wat ontzettend leukquote:Nou, gisteren dus vergeten dat vriend een avondcursus had, en dus pas laat terug zou zijn... Heb dus van half 6 tot half 7 ("onee, hij komt nog niet...."), en van 9 tot 10 tegen het raam geplakt gestaan...
Toen met de test in de knuistjes naar hem toe gesprongen "kijk dan KIJK DAN KIJK DAN!!!![]()
![]()
Hij: Wat? He? NEE! JA! ECHT?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, wat was die knul gelukkig zeg! *smeltsmelt*
Fijne details: als we de 12-wekengrens aanhouden om het mensen te vertellen, dan kunnen we veel verwarring gaan veroorzaken op 1 april!![]()
En rond half oktober is dan de uitgerekende datum, maar wordt hoogstwaarschijnlijk ook ons nieuwbouwhuis opgeleverd....(Jaaa maar kan ik me nu stiekem nog niet zo druk om maken, ben veel te blij!
)
Pretty little liars, once upon a time,quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Past niet echt in het rijtje maar :Spartacusquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jep. Ik heb nog zitten dubben of ik het anders zou doen, maar ik dacht: jaaa, ik ben veel te dolenthousiast om nog 5 minuten cryptisch te gaan zitten doen met cadeautjes/hints. Dus ben meteen naar de voordeur gestuiterd...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:59 schreef MaJo het volgende:
Wat ontzettend leukVloog je echt meteen op hem af?
Kan me zo voorstellen dat ik dat ook zo zou doen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die voorstukjes trekken me niet echt
[..]
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:54 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Jep. Ik heb nog zitten dubben of ik het anders zou doen, maar ik dacht: jaaa, ik ben veel te dolenthousiast om nog 5 minuten cryptisch te gaan zitten doen met cadeautjes/hints. Dus ben meteen naar de voordeur gestuiterd...
Hij had ook 100 vragen tegelijk, de schat: wat mag je eten, verlof, wanneer word je dan misselijk, wanneer komt het dan, etc... Hij had echt even een kortsluiting, hihi. Heb hem toen maar gezegd dat het allerbelangrijkste was dat hij de komende maanden Hoofd-kittylitterscooping is...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |