abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:30:26 #126
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149319799
* Barreltje doet een blaasontsteking boks met jantina. .

Naja weer een goed "excuus" om geen alcohol te hoeven drinken tijdens de wintersport.. alleen.. Dus wel antibiotica tijdens ovulatie.. hmmmm
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 10:43:15 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149320111
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:10 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb gemist wat voor operatie jij moet doen, hopelijk niets ernstigs? Succes!
niks ernstigs hoor, ik word aan mijn neus geopereerd (die heb ik ooit gebroken). Arts net gesproken, die kon me geruststellen. Ik moet in ieder geval 1 nacht blijven, misschien langer.

En ik ben weer volle bak ongesteld vandaag }:|
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149320117
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:30 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje doet een blaasontsteking boks met jantina. .

Naja weer een goed "excuus" om geen alcohol te hoeven drinken tijdens de wintersport.. alleen.. Dus wel antibiotica tijdens ovulatie.. hmmmm
Oh. ;( Da's minder he. Hier nemen de klachten trouwens al drastisch af na 1 dag.
Antibiotica (furabid) is gewoon veilig, dus hoef je je geen zorgen over te maken.
pi_149320157
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

niks ernstigs hoor, ik word aan mijn neus geopereerd (die heb ik ooit gebroken). Arts net gesproken, die kon me geruststellen. Ik moet in ieder geval 1 nacht blijven, misschien langer.

Huh, wat is dat nou?! :(

Sterke met je operatie! Tot snel weer! :W
pi_149320200
Ik doe nog even een verlate *O* voor Skoap en een recente *O* voor Limone en Sara!
pi_149320428
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oooh. Bij mij hebben ze ooit het tussenschotje gecorrigeerd (stond na een val kennelijk nogal scheef) en dat viel toen ansich alles mee. Ik vond alleen de dagen met tampons (sorry }:| ) in mijn neus heel vervelend en de dagen kort daarop omdat ik moest spoelen met zoutoplossing (das niet zo lekker in je neus), maar na een week was ik er een eind bovenop hoor! :) Wanneer is je operatie?
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 12:00:52 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149322186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:54 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Oooh. Bij mij hebben ze ooit het tussenschotje gecorrigeerd (stond na een val kennelijk nogal scheef) en dat viel toen ansich alles mee. Ik vond alleen de dagen met tampons (sorry }:| ) in mijn neus heel vervelend en de dagen kort daarop omdat ik moest spoelen met zoutoplossing (das niet zo lekker in je neus), maar na een week was ik er een eind bovenop hoor! :) Wanneer is je operatie?
bij mij gaan ze ook het tussenschot rechtzetten en het gebroken stuk bijslijpen (steekt nu een beetje uit). Ik krijg dus ook de tampons :X mijn twee angsten zijn wel weggenomen: wakker worden tijdens de narcose (kan niet) en kotsen daarna (kleine kans). En nu proberen het een beetje van me af te zetten, word al misselijk als ik eraan denk :')

De operatie is maandag :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149322356
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

bij mij gaan ze ook het tussenschot rechtzetten en het gebroken stuk bijslijpen (steekt nu een beetje uit). Ik krijg dus ook de tampons :X mijn twee angsten zijn wel weggenomen: wakker worden tijdens de narcose (kan niet) en kotsen daarna (kleine kans). En nu proberen het een beetje van me af te zetten, word al misselijk als ik eraan denk :')

De operatie is maandag :)
Om je nog meer gerust te stellen: ik ben absoluut niet misselijk geweest na die operatie. Gaat gewoon goedkomen hoor!
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 12:35:15 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149323067
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:07 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Om je nog meer gerust te stellen: ik ben absoluut niet misselijk geweest na die operatie. Gaat gewoon goedkomen hoor!
Dat is fijn om te horen! Ik heb dus overgeefangst want altijd als ik moet overgeven ben ik bang om te stikken. Dan helpen die tampons in je neus ook niet mee :X

Ik ben nu op zoek naar leuke series als afleiding, liefst zo'n echte meidenserie. Nog tips? Ik kijk als Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Gossip Girl, Gilmore Girls, Private Practice. Dus iets in die geest :)
pi_149323352
Dokter Hart? Vanavond weer!
pi_149323603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is fijn om te horen! Ik heb dus overgeefangst want altijd als ik moet overgeven ben ik bang om te stikken. Dan helpen die tampons in je neus ook niet mee :X

Ik ben nu op zoek naar leuke series als afleiding, liefst zo'n echte meidenserie. Nog tips? Ik kijk als Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Gossip Girl, Gilmore Girls, Private Practice. Dus iets in die geest :)
downton abbey, call the midwife.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:01:09 #137
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149323695
Succes MaJo! Komt vast goed!
Scandal en How to get away with Murder zijn twee nieuwe series van volgens mij de bedenker van Grey's, dus misschien vind je dat leuk?
pi_149323903
quote:

[..]

Sex and the City, New Girl, Modern Family (niet echt typisch 'meiden', maar wel heel leuk)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:30:08 #139
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_149324413
Pretty little liars
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_149325098
Jaaa, Modern Family! O+
En Shameless (de Amerikaanse versie)--> Soort familie Flodder, maar dan wél grappig én meer drama! Verslaafd!

Nou, gisteren dus vergeten dat vriend een avondcursus had, en dus pas laat terug zou zijn... Heb dus van half 6 tot half 7 ("onee, hij komt nog niet...."), en van 9 tot 10 tegen het raam geplakt gestaan...
Toen met de test in de knuistjes naar hem toe gesprongen "kijk dan KIJK DAN KIJK DAN!!! :D :D
Hij: Wat? He? NEE! JA! ECHT?!?! :D :'( :D *;
Zo, wat was die knul gelukkig zeg! *smeltsmelt*

Fijne details: als we de 12-wekengrens aanhouden om het mensen te vertellen, dan kunnen we veel verwarring gaan veroorzaken op 1 april! :P
En rond half oktober is dan de uitgerekende datum, maar wordt hoogstwaarschijnlijk ook ons nieuwbouwhuis opgeleverd.... :|W (Jaaa maar kan ik me nu stiekem nog niet zo druk om maken, ben veel te blij! *O* )
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 13:59:14 #141
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149325282
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:46 schreef JantinaGr het volgende:
Dokter Hart? Vanavond weer!
Die voorstukjes trekken me niet echt :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

downton abbey, call the midwife.
Call the Midwife staat op mijn lijstje! Downton Abbey trekt me niet, ben niet van de kostuumdrama's. Maar ga het wel eens proberen, zelfs mijn vader is er fan van _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:01 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Succes MaJo! Komt vast goed!
Scandal en How to get away with Murder zijn twee nieuwe series van volgens mij de bedenker van Grey's, dus misschien vind je dat leuk?
Staan ook op mijn lijstje ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:09 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Sex and the City, New Girl, Modern Family (niet echt typisch 'meiden', maar wel heel leuk)
Sex and the City heb ik allemaal gezien O+ Modern Family heb ik vaak gezien, leuk! New Girl gaat op de lijst :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Pretty little liars
Die tipte een vriendin ook, staat op de lijst ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef Sara82 het volgende:
Jaaa, Modern Family! O+
En Shameless (de Amerikaanse versie)--> Soort familie Flodder, maar dan wél grappig én meer drama! Verslaafd!
Ik kijk de Engelse Shameless ;) Denk dat ik de Amerikaanse maar een slap aftreksel vind :P (Beetje zoals The Office)

quote:
Nou, gisteren dus vergeten dat vriend een avondcursus had, en dus pas laat terug zou zijn... Heb dus van half 6 tot half 7 ("onee, hij komt nog niet...."), en van 9 tot 10 tegen het raam geplakt gestaan...
Toen met de test in de knuistjes naar hem toe gesprongen "kijk dan KIJK DAN KIJK DAN!!! :D :D
Hij: Wat? He? NEE! JA! ECHT?!?! :D :'( :D *;
Zo, wat was die knul gelukkig zeg! *smeltsmelt*

Fijne details: als we de 12-wekengrens aanhouden om het mensen te vertellen, dan kunnen we veel verwarring gaan veroorzaken op 1 april! :P
En rond half oktober is dan de uitgerekende datum, maar wordt hoogstwaarschijnlijk ook ons nieuwbouwhuis opgeleverd.... :|W (Jaaa maar kan ik me nu stiekem nog niet zo druk om maken, ben veel te blij! *O* )
Wat ontzettend leuk O+ Vloog je echt meteen op hem af? :D Kan me zo voorstellen dat ik dat ook zo zou doen _O-
pi_149325425
Ik ben net begonnen aan hart of dixie MaJo! Is wel echt leuk!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149325491
quote:

[..]

Pretty little liars, once upon a time,
pi_149325626
A Sara wat leuk!!!

En de uitrekendatum rond de oplevering lost elkaar vast wel op. Zal ik me proberen niet druk om te maken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:13:29 #145
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149325700
quote:

[..]

Past niet echt in het rijtje maar :Spartacus :9~ ~O> O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_149325772
Parenthood
Devious maids
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149326975
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:59 schreef MaJo het volgende:

Wat ontzettend leuk O+ Vloog je echt meteen op hem af? :D Kan me zo voorstellen dat ik dat ook zo zou doen _O-
Jep. Ik heb nog zitten dubben of ik het anders zou doen, maar ik dacht: jaaa, ik ben veel te dolenthousiast om nog 5 minuten cryptisch te gaan zitten doen met cadeautjes/hints. Dus ben meteen naar de voordeur gestuiterd...

Hij had ook 100 vragen tegelijk, de schat: wat mag je eten, verlof, wanneer word je dan misselijk, wanneer komt het dan, etc... Hij had echt even een kortsluiting, hihi _O- . Heb hem toen maar gezegd dat het allerbelangrijkste was dat hij de komende maanden Hoofd-kittylitterscooping is... :7 :P
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:44:11 #148
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149328479
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Die voorstukjes trekken me niet echt :@

[..]

:(

Zoe Hart is tof :6

O-)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:45:55 #149
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149328540
Misschien niet per se een 'meidenserie' maar wel leuk: the Vampire Diaries / the Originals. En al wat ouder, maar misschien nog ergens te vinden: Ugly Betty. :s)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:46:31 #150
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149328562
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:54 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Jep. Ik heb nog zitten dubben of ik het anders zou doen, maar ik dacht: jaaa, ik ben veel te dolenthousiast om nog 5 minuten cryptisch te gaan zitten doen met cadeautjes/hints. Dus ben meteen naar de voordeur gestuiterd...

Hij had ook 100 vragen tegelijk, de schat: wat mag je eten, verlof, wanneer word je dan misselijk, wanneer komt het dan, etc... Hij had echt even een kortsluiting, hihi _O- . Heb hem toen maar gezegd dat het allerbelangrijkste was dat hij de komende maanden Hoofd-kittylitterscooping is... :7 :P
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')