quote:Op maandag 2 februari 2015 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Jaaaa ik doe mee Limone!
[ afbeelding ]
BAM JONGE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb ze weer opgevist na de verhuizing maar mijnes zijn niet magischquote:Op maandag 2 februari 2015 15:37 schreef Barreltje het volgende:
Ohw ja. .
En ik hou me aanbevolen voor de magische doorgeef-ovulatie/zwangerschaps-sticks..
+1quote:Op maandag 2 februari 2015 15:37 schreef Barreltje het volgende:
Ohw ja. .
En ik hou me aanbevolen voor de magische doorgeef-ovulatie/zwangerschaps-sticks..
checkquote:Op maandag 2 februari 2015 15:52 schreef MaJo het volgende:
En Sara ook alGefeliciteerd meiden
![]()
![]()
[..]
+1![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Jaaaa ik doe mee Limone!
[ afbeelding ]
BAM JONGE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup, inderdaad een blaasontsteking. Zojuist antibiotica gehaald voor een 5 daagse kuur (zwangerschapsvriendelijkquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jouw verjaardag?Ik bedenk me wel dat ik dan uitgerekend zou zijn rond Sinterklaas, dat lijkt me weer minder
Aan de andere kant mag je daar ook niet over klagen, want baby
Ah beterschap! Kuurtje helpt snel als het goed is. Kan inderdaad flink zeer doenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:17 schreef JantinaGr het volgende:
Wow, gaat lekker hier vandaag! Streepjes!![]()
Jippie!
Congrats Limone, congrats Sara!
[..]
Jup, inderdaad een blaasontsteking. Zojuist antibiotica gehaald voor een 5 daagse kuur (zwangerschapsvriendelijk).
En, maar goed dat ik vandaag naar de huisarts ben gegaan, want fucking hell, het trekt me nu toch in mijn linkerzij (zaterdag was het rechts), voelt een beetje als menstruatiekramp
Dan moet het wel een meisje wordenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:19 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
En internationale vrouwendag!
Dat is wel extra bijzonderquote:Op maandag 2 februari 2015 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had precies 1 jaar geleden ook mijn nodmooie strependag dus!
Vast! Het voelt nu al anders dan de vorige kerenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]Yessss!!
Dus toch!! Wat een knalstrepen!
Laat driemaal nu eens scheepsrecht zijn!
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel weken overtijd is dit, limone?![]()
gefeliciteerd!
YES!!!!!quote:Op maandag 2 februari 2015 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Jaaaa ik doe mee Limone!
[ afbeelding ]
BAM JONGE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh!quote:
JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEjippie a jee!!!!!quote:Op maandag 2 februari 2015 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Jaaaa ik doe mee Limone!
[ afbeelding ]
BAM JONGE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12 DPO heb je wel hard gepiestquote:Op maandag 2 februari 2015 16:38 schreef Limone het volgende:
[..]
Vast! Het voelt nu al anders dan de vorige keren
[..]2 dagen volgens FertilityFriend.
Ik heb donderdag en vrijdag al getest, omdat we een weekendje weggingen met de familie Wijnhuis en ik dit klompje cellen nog wel een eerlijke kans wilde geven.![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2015 18:24 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEjippie a jee!!!!!![]()
![]()
echt zo tof!!!
BAM met Saar in het volgende topic![]()
Zaadsoldaten captured the egg!
Indrukwekkend hè?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:26 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
12 DPO heb je wel hard gepiestHeel die laag is los geknald
Hmmm.. dus of je NOD klopt niet, of je bent misschien zwanger??quote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef Bottoms_up het volgende:
Gefeliciteerd limone en sara!!
Hier nog altijd verwarring. Hele dag al krampen en rugpijn (die laatste is nieuw) maar nog niet ongesteld. Net wel een positieve ovulatietest maar nod is de 7de al, aaargh
Ik geef het op deze cyclus te begrijpen... zit er nog iemand op het wachtbankje deze week?
Ik heb geen idee meer. Ik voel normaal gezien niets van mijn ovulatie en het enige symptoom dat ik dan altijd heb (vruchtbaar slijm) is er nu niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:01 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Hmmm.. dus of je NOD klopt niet, of je bent misschien zwanger??
Ik moet nog wachten tot de 15e.. dus duurt nog even.
Volgens mij is stroopwafelmeisje verder de enige nog deze week.
Volgende week rond het weekend een hele lading, dus veel wachtenden.Hopelijk ook veel streepjes.
ik ookquote:Op maandag 2 februari 2015 18:23 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]![]()
hier moest ik hard om gniffelen
Lastig!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:09 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer. Ik voel normaal gezien niets van mijn ovulatie en het enige symptoom dat ik dan altijd heb (vruchtbaar slijm) is er nu niet.
Ik ben veel te brak voor seks, dus laten we hopen dat t niet toch mn ei is.
Zeker na mijn klein bloedinkje van vrijdag ga ik stiekem hopen en dat is niet zo goed.
Je weet dat een ovulatietest ook reageert op hCG?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef Bottoms_up het volgende:
Gefeliciteerd limone en sara!!
Hier nog altijd verwarring. Hele dag al krampen en rugpijn (die laatste is nieuw) maar nog niet ongesteld. Net wel een positieve ovulatietest maar nod is de 7de al, aaargh
Ik geef het op deze cyclus te begrijpen... zit er nog iemand op het wachtbankje deze week?
Ja, maar heb erna ook een zwangerschapstest gedaan (zelfde urine) en die was negatief. Zelfs geen vage poging tot streep. Afwachten dan maar.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:14 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je weet dat een ovulatietest ook reageert op hCG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |