abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149423324
quote:
hmm, dat wachten ging sneller dan ik dacht :(
25 dagen dus, op naar de volgende ronde :{
Wat balen Bloes!
Ik heb het gevoel dat ik snel ga volgen. -O-
  Moderator vrijdag 6 februari 2015 @ 23:09:40 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149436083
Wat een rust hier opeens :o Streepjes willen we >:)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149437254
@Majo

Van het weekend ben ik een beetje druk en ik vergeet het vast om het maandagochtend heeeeeeeeeeeeeeeeeeul heeul vroeg te posten.

Heel erg veel succes met de operatie! Dat je maar een mooie gok mag terug krijgen waar alles recht staat en snel weer heel is en zulks. En als je daarna weer naar hartelust van bil mag en wil :P Waardoor je na 9 maanden (of ietskepietsie langer) opperbest aan je baby kunt snuffen O+

:*
Schudden voor gebruik
pi_149442854
Ik was te druk met allerlei rompslomp. Nu weer tijd om streepjes te produceren! *O*

Ik heb trouwens vanavond een verjaardag. Dat wordt weer gehannes met wel/geen alcohol drinken. Mijn vriend zei "joh, het zijn onze vrienden, dan vertellen we toch gewoon dat we een kindje willen?". Leuk idee, maar mijn ex is er, en dat ligt allemaal nogal gevoelig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 76% gewijzigd door silliegirl op 07-02-2015 12:49:33 ]
pi_149444779
Silliegirl
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeg me eigenlijk af hoe het met Jantina is, aangezien ik las dat de kuur over is maar de klachten niet.. Vind het raar dat je het weekend af moet wachten, terwijl die rugpijn en rillingen op nierbekkenontsteking kan wijzen.. Zou toch overwegen contact op te nemen met de HAP eigenlijk..

Verder :* voor iedereen op het wachtbankje!

Dacht laatst ook ineens "wanneer kon Cygne laten testen, hoever is ze nu dan ook alweer?" Tot ik me weer realiseerde dat ze al uit de lijst was :'( . Vond het weer zo stom en oneerlijk, dus als je meeleest Cygne, ook een :* van mij!
  Moderator zaterdag 7 februari 2015 @ 13:28:33 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149444918
Ik heb gisteren even contact gehad met cygne en ze vertelde dat ze het op dit moment moeilijk vindt om in OUD mee te lezen. Ik heb haar gezegd dat we haar missen en aan haar denken.

Wat Jantina betreft, ben ook benieuwd hoe het met haar gaat! Wanneer heeft ze voor het laatst gepost?

En stippel wat lief je berichtje O+ Ik vind het nu echt heel spannend, nog 2 nachtjes slapen!! En ik word inderdaad heel vroeg geholpen, als eerste al. Gelukkig mag ik me iets later melden dan eerst de bedoeling was (8 uur ipv 7 uur). Dat kindje mag inderdaad wel snel daarna komen *;
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149445381
Heel begrijpelijk van Cygne.. Ik las laatst ook een stukje van haar in een ander topic. Tis echt niet niks. En snap heel goed dat ze even afstand neemt. Hoop echt dat ze de rust vind om te beslissen hoe nu verder.
En het allerergste hoop ik natuurlijk dat ze een heel mooi kindje op de wereld gaat zetten!

Soms is het leven ontzettend oneerlijk....
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149445431
Silliegirl, ik heb echt geen woorden voor jou ex-schoonzus. Onbegrijpelijk!

Veel succes vanavond op de verjaardag. Ik zal niet teveel woorden vuilmaken aan het wel of geen alcohol drinken. Wordt er naar gevraagd dat zeg je gewoon dat je niet zo lekker bent! Lastige situatie zo met je ex!

MaJo, alvast heel veel succes maandag!! Hopelijk valt het allemaal mee, en herstel je snel van de operatie!
En inderdaad, daarna weer snel werken aan die streepjes ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 14:00:55 #284
409579 LuDann
All the way
pi_149445538
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:58 schreef JantinaGr het volgende:
Joycie, het klinkt alsof je nu helemaal lekker in je vel zit! Fijn voor je!!!

Hier ook op het wachtbankje, nog een week. Al weet ik niet goed op welke symptomen ik moet gaan letten gezien de blaasontsteking die nog wel aanwezig is naar mijn idee.

Moet het dit weekend aanzien en als het aanhoud, maandag weer naar de huisarts. Dit omdat de antibioticakuur nog niet af is (nog 1 pil te gaan).
Maar ik voel de boel weer opkomen (buikpijn / rugpijn / koude rillingen) hmmmzz.
Jeetje, nog steeds niet beter? Hoe lang is je kuur geweest? Ik weet dat ik nu een beetje aan het zaniken ben, maar als je nog 1 pil te gaan hebt gaat het echt niet opeens beter worden na het weekend IMO. Die rugpijn en koude rillingen zijn echt geen goed teken hoor, dat hoort meer bij een nierbekkenontsteking dan bij een blaasontsteking.

Heb je je huisarts alleen telefonisch gesproken?

Wat Silligirl zegt, ik zou echt gewoon naar de HAP gaan en zeggen dat je het niet vertrouwt. Huisartsen zitten er wel eens naast.
pi_149445938
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:00 schreef LuDann het volgende:

[..]

Jeetje, nog steeds niet beter? Hoe lang is je kuur geweest? Ik weet dat ik nu een beetje aan het zaniken ben, maar als je nog 1 pil te gaan hebt gaat het echt niet opeens beter worden na het weekend IMO. Die rugpijn en koude rillingen zijn echt geen goed teken hoor, dat hoort meer bij een nierbekkenontsteking dan bij een blaasontsteking.

Wat Silligirl zegt, ik zou echt gewoon naar de HAP gaan en zeggen dat je het niet vertrouwt. Huisartsen zitten er wel eens naast.
Mja, zeker kort voor het weekend als ze denken dat je het nog wel even kan uitzingen.

Hopelijk voel je je snel beter Jantina!
pi_149446123
die ex schoonzus gruwella :')

Mijn hemel zeg, hoe sommige mensen zo verbitterd kunnen zijn geraakt. Lijkt me moeilijk om met zo een duister hartje te moeten leven :{

Dan kan je dat maar beter los hebben gelaten en iemand nog een helpende hand uit te steken en de eer aan jezelf houden hoor ;) :*
Schudden voor gebruik
pi_149447373
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:32 schreef Stippelrientje het volgende:
die ex schoonzus gruwella :')

Mijn hemel zeg, hoe sommige mensen zo verbitterd kunnen zijn geraakt. Lijkt me moeilijk om met zo een duister hartje te moeten leven :{

Dan kan je dat maar beter los hebben gelaten en iemand nog een helpende hand uit te steken en de eer aan jezelf houden hoor ;) :*
Ik snap het ook niet, terwijl ik kennelijk iets gedaan heb wat dit gedrag oproept. Ergens kan ik daar ook nog wel verdrietig om zijn, want volgens mij draait het allemaal om een soort van misverstand en miscommunicatie. Inmiddels loopt dit al zo lang dat ik er te moe voor ben om er nog serieus iets aan te veranderen. Helaas vreten dit soort dingen dan toch weer energie.

Energie die ik liever in het creeeren van streepjes stop! En ik heb stiekem zin in mijn weekendje weg volgende week *;
pi_149451317
He, thanks voor alle bezorgdheid. ;)
Het lijkt echt stukken beter te gaan, van het een op het andere moment! Gisteravond nog hetzelfde liedje, maar vandaag geen klachten meer op wat lichte rugpijn na. Dus hopelijk neemt dit ook snel af en is het daarna ^O^
Ik houd het nog wel goed in de gaten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:00 schreef LuDann het volgende:

[..]

Kuur was 5 dagen en ik was gisteren op spreekuur, al had ze ook wel telefonisch kunnen zeggen dat we het weekend maar aan moesten zien. :{

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:26 schreef silliegirl het volgende:
Ik was te druk met allerlei rompslomp. Nu weer tijd om streepjes te produceren! *O*

Ik heb trouwens vanavond een verjaardag. Dat wordt weer gehannes met wel/geen alcohol drinken. Mijn vriend zei "joh, het zijn onze vrienden, dan vertellen we toch gewoon dat we een kindje willen?". Leuk idee, maar mijn ex is er, en dat ligt allemaal nogal gevoelig.
SPOILER
Kun je niet met de auto ? Zodat je moet bobben? :P

En wat betreft je ex-schoonzus. Fijn dat haar partner het voor jou opnam. Had ze last van d'r hormonen ofzo? o|O
pi_149452698
Och sjeej, nu zie ik het pas van Cygne. :'(
pi_149456440
Ha lieverds. :*
Lief dat jullie aan me denken. O+

Het gaat redelijk met me, ik werk veel en daar heb ik best afleiding van. Maar er zijn momenten dat ik intens verdrietig ben en dat ik het even wat slechter trek. Alles met zwanger worden en kinderen en baby's is te confronterend.
De miskraam zelf is gelukkig voorspoedig verlopen na een weekje was het klaar. We gaan wel gewoon verder met proberen, te bang om een ei met goede kwaliteit te missen.
pi_149456716
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 21:36 schreef Cygne het volgende:

Het gaat redelijk met me, ik werk veel en daar heb ik best afleiding van. Maar er zijn momenten dat ik intens verdrietig ben en dat ik het even wat slechter trek. Alles met zwanger worden en kinderen en baby's is te confronterend.
De miskraam zelf is gelukkig voorspoedig verlopen na een weekje was het klaar. We gaan wel gewoon verder met proberen, te bang om een ei met goede kwaliteit te missen.
Wat ongelofelijk verdrietig. :'(
Het enige wat ik kan zeggen is: :* :* :* :* :*
pi_149458149
Heel veel sterkte lieve Cygne! Jij sterke vrouw!! :*
pi_149458526
Cygne :*
pi_149459472
pi_149460247
Jeetje cygne, wat heftig. Heel veel sterkte :*
pi_149461381
Lieve Cygne. Gewoon een heule dikke kus!
  zondag 8 februari 2015 @ 00:45:28 #297
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_149461967
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 21:36 schreef Cygne het volgende:

:*
pi_149466224
Sterkte Cygne!! :*
pi_149466236
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149466685
Dikke knuffel voor Cygne. Wat een rollercoaster.. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')