Wat balen Bloes!quote:hmm, dat wachten ging sneller dan ik dacht![]()
25 dagen dus, op naar de volgende ronde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door silliegirl op 07-02-2015 12:49:33 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeg me eigenlijk af hoe het met Jantina is, aangezien ik las dat de kuur over is maar de klachten niet.. Vind het raar dat je het weekend af moet wachten, terwijl die rugpijn en rillingen op nierbekkenontsteking kan wijzen.. Zou toch overwegen contact op te nemen met de HAP eigenlijk..
Verdervoor iedereen op het wachtbankje!
Dacht laatst ook ineens "wanneer kon Cygne laten testen, hoever is ze nu dan ook alweer?" Tot ik me weer realiseerde dat ze al uit de lijst was. Vond het weer zo stom en oneerlijk, dus als je meeleest Cygne, ook een
van mij!
Jeetje, nog steeds niet beter? Hoe lang is je kuur geweest? Ik weet dat ik nu een beetje aan het zaniken ben, maar als je nog 1 pil te gaan hebt gaat het echt niet opeens beter worden na het weekend IMO. Die rugpijn en koude rillingen zijn echt geen goed teken hoor, dat hoort meer bij een nierbekkenontsteking dan bij een blaasontsteking.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:58 schreef JantinaGr het volgende:
Joycie, het klinkt alsof je nu helemaal lekker in je vel zit! Fijn voor je!!!
Hier ook op het wachtbankje, nog een week. Al weet ik niet goed op welke symptomen ik moet gaan letten gezien de blaasontsteking die nog wel aanwezig is naar mijn idee.
Moet het dit weekend aanzien en als het aanhoud, maandag weer naar de huisarts. Dit omdat de antibioticakuur nog niet af is (nog 1 pil te gaan).
Maar ik voel de boel weer opkomen (buikpijn / rugpijn / koude rillingen) hmmmzz.
Mja, zeker kort voor het weekend als ze denken dat je het nog wel even kan uitzingen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Jeetje, nog steeds niet beter? Hoe lang is je kuur geweest? Ik weet dat ik nu een beetje aan het zaniken ben, maar als je nog 1 pil te gaan hebt gaat het echt niet opeens beter worden na het weekend IMO. Die rugpijn en koude rillingen zijn echt geen goed teken hoor, dat hoort meer bij een nierbekkenontsteking dan bij een blaasontsteking.
Heb je je huisarts alleen telefonisch gesproken?
Wat Silligirl zegt, ik zou echt gewoon naar de HAP gaan en zeggen dat je het niet vertrouwt. Huisartsen zitten er wel eens naast.
Ik snap het ook niet, terwijl ik kennelijk iets gedaan heb wat dit gedrag oproept. Ergens kan ik daar ook nog wel verdrietig om zijn, want volgens mij draait het allemaal om een soort van misverstand en miscommunicatie. Inmiddels loopt dit al zo lang dat ik er te moe voor ben om er nog serieus iets aan te veranderen. Helaas vreten dit soort dingen dan toch weer energie.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:32 schreef Stippelrientje het volgende:
die ex schoonzus gruwella![]()
Mijn hemel zeg, hoe sommige mensen zo verbitterd kunnen zijn geraakt. Lijkt me moeilijk om met zo een duister hartje te moeten leven![]()
Dan kan je dat maar beter los hebben gelaten en iemand nog een helpende hand uit te steken en de eer aan jezelf houden hoor![]()
Kuur was 5 dagen en ik was gisteren op spreekuur, al had ze ook wel telefonisch kunnen zeggen dat we het weekend maar aan moesten zien.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:00 schreef LuDann het volgende:
[..]
Jeetje, nog steeds niet beter? Hoe lang is je kuur geweest? Ik weet dat ik nu een beetje aan het zaniken ben, maar als je nog 1 pil te gaan hebt gaat het echt niet opeens beter worden na het weekend IMO. Die rugpijn en koude rillingen zijn echt geen goed teken hoor, dat hoort meer bij een nierbekkenontsteking dan bij een blaasontsteking.
Heb je je huisarts alleen telefonisch gesproken?
Wat Silligirl zegt, ik zou echt gewoon naar de HAP gaan en zeggen dat je het niet vertrouwt. Huisartsen zitten er wel eens naast.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:26 schreef silliegirl het volgende:
Ik was te druk met allerlei rompslomp. Nu weer tijd om streepjes te produceren!
Ik heb trouwens vanavond een verjaardag. Dat wordt weer gehannes met wel/geen alcohol drinken. Mijn vriend zei "joh, het zijn onze vrienden, dan vertellen we toch gewoon dat we een kindje willen?". Leuk idee, maar mijn ex is er, en dat ligt allemaal nogal gevoelig.Kun je niet met de auto ? Zodat je moet bobben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat betreft je ex-schoonzus. Fijn dat haar partner het voor jou opnam. Had ze last van d'r hormonen ofzo?![]()
Wat ongelofelijk verdrietig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:36 schreef Cygne het volgende:
Ha lieverds.![]()
Lief dat jullie aan me denken.
Het gaat redelijk met me, ik werk veel en daar heb ik best afleiding van. Maar er zijn momenten dat ik intens verdrietig ben en dat ik het even wat slechter trek. Alles met zwanger worden en kinderen en baby's is te confronterend.
De miskraam zelf is gelukkig voorspoedig verlopen na een weekje was het klaar. We gaan wel gewoon verder met proberen, te bang om een ei met goede kwaliteit te missen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:36 schreef Cygne het volgende:
Ha lieverds.![]()
Lief dat jullie aan me denken.
Het gaat redelijk met me, ik werk veel en daar heb ik best afleiding van. Maar er zijn momenten dat ik intens verdrietig ben en dat ik het even wat slechter trek. Alles met zwanger worden en kinderen en baby's is te confronterend.
De miskraam zelf is gelukkig voorspoedig verlopen na een weekje was het klaar. We gaan wel gewoon verder met proberen, te bang om een ei met goede kwaliteit te missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |