abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149307603
*O* *O* *O* Limone en Sara gefeliciteerd!! *O* *O* *O*
pi_149307937
Limone *O*

Sara *O*
Home is where the O+ is...
pi_149307965
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:21 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Die ovulatietesten zijn groen :D
Huhhh bij mij zijn ovu's blauw en zwangerschaps groen :o

BABY'SSSSS *O* gefeliciteerd!
pi_149309312
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:36 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Huhhh bij mij zijn ovu's blauw en zwangerschaps groen :o
Ander merk dan waarschijnlijk :) Deze zijn van klackstar geloof ik.
pi_149309546
Sara!!!!!! Limone!!!!!!!

pi_149309681
pi_149309704
O+ :'( :D
pi_149310360
Sara er was ook geen ontkomen aan voor je ei! Gefeliciteerd *O*

Limone, wow dat zijn echte knalstrepen! Gefeliciteerd *O*
pi_149311096
Strepen!!! *O* *O* *O*
pi_149311242
Strepen!!!

Ik zie dubbel! 2x strepen!!! *O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd dames!!
  maandag 2 februari 2015 @ 21:51:47 #110
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_149311246
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Die ziet zelfs Majo! *O* *O*
:D

En Limone en Sara *O* *O* *O* *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_149311613
Hilzillah wat rot zo'n gevoel :*
Lijkt me ook een nadeel dat het de vorige keer zo snel raak was, dat schept dan onbewust toch een verwachting.

Lot, frustrerend dat als je besloten hebt om voor een tweede te gaan je geen cyclus hebt en dan nog een miskraam. Hopelijk is je cyclus snel weer op de rit.
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 22:05:23 #112
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149311912
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:31 schreef Sethiwe het volgende:
Sara er was ook geen ontkomen aan voor je ei! Gefeliciteerd *O*

Limone, wow dat zijn echte knalstrepen! Gefeliciteerd *O*
met de zaadsoldaten _O- O+

Ik ga deze ronde ook los met de ovutesten :D tenminste als mijn neus een beetje goed herstelt :') :'(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149312665
Gefeliciteerd Limone en Sara! *O* *O* *O*

Ik heb net een menstruatie from hell achter de rug. Superheftig, veel bloed en een paar keer doorgelekt :'( Gelukkig wel steeds thuis, maar pfff, wat naar is dat ;(

Maar goed, dat is voorbij. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mijn nieuwe nod is 26 februari.
pi_149313771
Oh my gawd Limone & Sara! Gefeliciteerd!!!

En allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes en antwoorden. Ik ga deze maand afwachten en anders ff naar de huisarts.
pi_149314286
Wauw Limone, wat een strepen! Dat moet wel blijven plakken, die twee :D

Gefeliciteerd Sara! *O*

Lot en hilz :*
E.
pi_149314532
Tnx voor de reacties, wow!

Daui, die GIFjes!!! _O- :D _O-

Woejoej, het voelt nog zooo abstract en onwerkelijk.....

Hilz, wat een vervelend gevoel. Zou me niet teveel zorgen maken, je lijf moet misschien weer even een beetje proefdraaien na je curettage. Bel anders gewoon de gyn ff, da's beter dan onzekerheid. :*
pi_149317446
Zo! Hier geen bloed meer! (Nahjah, niks noemswaardigs meer).
Kom maar op met dat ei, ik ben er klaar voor! *O* *O*

*O*
  dinsdag 3 februari 2015 @ 07:47:58 #118
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149317687
Ik ben er ook weer! :W na een paar dagen echt ziek (en ik ben nooit ziek :o) ben ik er nu weer genoeg bovenop om het thuiszitten zat te zijn.
Helaas was afgelopen weekend dus wel mijn eisprong, als ik de thermometer en testen mag geloven. Mijn NOD mag dus naar 15 februari . Verwacht er alleen niet zo veel van, gezien afgelopen paar dagen :') We weten in elk geval dat de testen en thermometer werken, dus dan kunnen we er volgende ronde tegenaan!

Verder heb ik wel meegelezen maar weinig onthouden...:@
Hillz, ik ben het met de rest eens: alleen al bellen met een gyn kan helpen. Ze zullen vast vaker dergelijke gesprekken voeren, dus misschien kunnen ze alleen zo al je ongerustheid wegnemen. Er in elk geval niet mee blijven zitten! :*
Oh, en een *O* als aanmoediging van de eitjes van Mazou en Sillie. Komt u maar!
pi_149318011
Limone & Sara, gefeliciteerd met jullie strepen!! *O*
  dinsdag 3 februari 2015 @ 08:33:16 #120
381212 Gulara
From the future
pi_149318038
Limone en Sara. *O* *O* Gefeliciteerd!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:20:07 #121
56471 pinquit
oh my lama!
pi_149318571
Saar en Limoon!! O+ O+ O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_149318973
Limone en Sara, gefeliciteerd! *O*
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 09:59:11 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149319155
:W vanuit het ziekenhuis. Vandaag allemaal preoperatieve onderzoeken en ik hoor ook precies het hoe en wat van mijn operatie, spannend!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_149319345
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:59 schreef MaJo het volgende:
:W vanuit het ziekenhuis. Vandaag allemaal preoperatieve onderzoeken en ik hoor ook precies het hoe en wat van mijn operatie, spannend!
Ik heb gemist wat voor operatie jij moet doen, hopelijk niets ernstigs? Succes!
pi_149319396
Limone! *O* *O* *O* Niet te missen joh!

Sara! *O* *O* *O*

Gefeliciteerd beiden!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:30:26 #126
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149319799
* Barreltje doet een blaasontsteking boks met jantina. .

Naja weer een goed "excuus" om geen alcohol te hoeven drinken tijdens de wintersport.. alleen.. Dus wel antibiotica tijdens ovulatie.. hmmmm
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 10:43:15 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149320111
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:10 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik heb gemist wat voor operatie jij moet doen, hopelijk niets ernstigs? Succes!
niks ernstigs hoor, ik word aan mijn neus geopereerd (die heb ik ooit gebroken). Arts net gesproken, die kon me geruststellen. Ik moet in ieder geval 1 nacht blijven, misschien langer.

En ik ben weer volle bak ongesteld vandaag }:|
pi_149320117
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:30 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje doet een blaasontsteking boks met jantina. .

Naja weer een goed "excuus" om geen alcohol te hoeven drinken tijdens de wintersport.. alleen.. Dus wel antibiotica tijdens ovulatie.. hmmmm
Oh. ;( Da's minder he. Hier nemen de klachten trouwens al drastisch af na 1 dag.
Antibiotica (furabid) is gewoon veilig, dus hoef je je geen zorgen over te maken.
pi_149320157
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

niks ernstigs hoor, ik word aan mijn neus geopereerd (die heb ik ooit gebroken). Arts net gesproken, die kon me geruststellen. Ik moet in ieder geval 1 nacht blijven, misschien langer.

Huh, wat is dat nou?! :(

Sterke met je operatie! Tot snel weer! :W
pi_149320200
Ik doe nog even een verlate *O* voor Skoap en een recente *O* voor Limone en Sara!
pi_149320428
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oooh. Bij mij hebben ze ooit het tussenschotje gecorrigeerd (stond na een val kennelijk nogal scheef) en dat viel toen ansich alles mee. Ik vond alleen de dagen met tampons (sorry }:| ) in mijn neus heel vervelend en de dagen kort daarop omdat ik moest spoelen met zoutoplossing (das niet zo lekker in je neus), maar na een week was ik er een eind bovenop hoor! :) Wanneer is je operatie?
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 12:00:52 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149322186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:54 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Oooh. Bij mij hebben ze ooit het tussenschotje gecorrigeerd (stond na een val kennelijk nogal scheef) en dat viel toen ansich alles mee. Ik vond alleen de dagen met tampons (sorry }:| ) in mijn neus heel vervelend en de dagen kort daarop omdat ik moest spoelen met zoutoplossing (das niet zo lekker in je neus), maar na een week was ik er een eind bovenop hoor! :) Wanneer is je operatie?
bij mij gaan ze ook het tussenschot rechtzetten en het gebroken stuk bijslijpen (steekt nu een beetje uit). Ik krijg dus ook de tampons :X mijn twee angsten zijn wel weggenomen: wakker worden tijdens de narcose (kan niet) en kotsen daarna (kleine kans). En nu proberen het een beetje van me af te zetten, word al misselijk als ik eraan denk :')

De operatie is maandag :)
pi_149322356
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

bij mij gaan ze ook het tussenschot rechtzetten en het gebroken stuk bijslijpen (steekt nu een beetje uit). Ik krijg dus ook de tampons :X mijn twee angsten zijn wel weggenomen: wakker worden tijdens de narcose (kan niet) en kotsen daarna (kleine kans). En nu proberen het een beetje van me af te zetten, word al misselijk als ik eraan denk :')

De operatie is maandag :)
Om je nog meer gerust te stellen: ik ben absoluut niet misselijk geweest na die operatie. Gaat gewoon goedkomen hoor!
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 12:35:15 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149323067
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:07 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Om je nog meer gerust te stellen: ik ben absoluut niet misselijk geweest na die operatie. Gaat gewoon goedkomen hoor!
Dat is fijn om te horen! Ik heb dus overgeefangst want altijd als ik moet overgeven ben ik bang om te stikken. Dan helpen die tampons in je neus ook niet mee :X

Ik ben nu op zoek naar leuke series als afleiding, liefst zo'n echte meidenserie. Nog tips? Ik kijk als Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Gossip Girl, Gilmore Girls, Private Practice. Dus iets in die geest :)
pi_149323352
Dokter Hart? Vanavond weer!
pi_149323603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is fijn om te horen! Ik heb dus overgeefangst want altijd als ik moet overgeven ben ik bang om te stikken. Dan helpen die tampons in je neus ook niet mee :X

Ik ben nu op zoek naar leuke series als afleiding, liefst zo'n echte meidenserie. Nog tips? Ik kijk als Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Gossip Girl, Gilmore Girls, Private Practice. Dus iets in die geest :)
downton abbey, call the midwife.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:01:09 #137
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_149323695
Succes MaJo! Komt vast goed!
Scandal en How to get away with Murder zijn twee nieuwe series van volgens mij de bedenker van Grey's, dus misschien vind je dat leuk?
pi_149323903
quote:

[..]

Sex and the City, New Girl, Modern Family (niet echt typisch 'meiden', maar wel heel leuk)
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:30:08 #139
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_149324413
Pretty little liars
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_149325098
Jaaa, Modern Family! O+
En Shameless (de Amerikaanse versie)--> Soort familie Flodder, maar dan wél grappig én meer drama! Verslaafd!

Nou, gisteren dus vergeten dat vriend een avondcursus had, en dus pas laat terug zou zijn... Heb dus van half 6 tot half 7 ("onee, hij komt nog niet...."), en van 9 tot 10 tegen het raam geplakt gestaan...
Toen met de test in de knuistjes naar hem toe gesprongen "kijk dan KIJK DAN KIJK DAN!!! :D :D
Hij: Wat? He? NEE! JA! ECHT?!?! :D :'( :D *;
Zo, wat was die knul gelukkig zeg! *smeltsmelt*

Fijne details: als we de 12-wekengrens aanhouden om het mensen te vertellen, dan kunnen we veel verwarring gaan veroorzaken op 1 april! :P
En rond half oktober is dan de uitgerekende datum, maar wordt hoogstwaarschijnlijk ook ons nieuwbouwhuis opgeleverd.... :|W (Jaaa maar kan ik me nu stiekem nog niet zo druk om maken, ben veel te blij! *O* )
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 13:59:14 #141
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149325282
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:46 schreef JantinaGr het volgende:
Dokter Hart? Vanavond weer!
Die voorstukjes trekken me niet echt :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

downton abbey, call the midwife.
Call the Midwife staat op mijn lijstje! Downton Abbey trekt me niet, ben niet van de kostuumdrama's. Maar ga het wel eens proberen, zelfs mijn vader is er fan van _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:01 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Succes MaJo! Komt vast goed!
Scandal en How to get away with Murder zijn twee nieuwe series van volgens mij de bedenker van Grey's, dus misschien vind je dat leuk?
Staan ook op mijn lijstje ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:09 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Sex and the City, New Girl, Modern Family (niet echt typisch 'meiden', maar wel heel leuk)
Sex and the City heb ik allemaal gezien O+ Modern Family heb ik vaak gezien, leuk! New Girl gaat op de lijst :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Pretty little liars
Die tipte een vriendin ook, staat op de lijst ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef Sara82 het volgende:
Jaaa, Modern Family! O+
En Shameless (de Amerikaanse versie)--> Soort familie Flodder, maar dan wél grappig én meer drama! Verslaafd!
Ik kijk de Engelse Shameless ;) Denk dat ik de Amerikaanse maar een slap aftreksel vind :P (Beetje zoals The Office)

quote:
Nou, gisteren dus vergeten dat vriend een avondcursus had, en dus pas laat terug zou zijn... Heb dus van half 6 tot half 7 ("onee, hij komt nog niet...."), en van 9 tot 10 tegen het raam geplakt gestaan...
Toen met de test in de knuistjes naar hem toe gesprongen "kijk dan KIJK DAN KIJK DAN!!! :D :D

Fijne details: als we de 12-wekengrens aanhouden om het mensen te vertellen, dan kunnen we veel verwarring gaan veroorzaken op 1 april! :P
En rond half oktober is dan de uitgerekende datum, maar wordt hoogstwaarschijnlijk ook ons nieuwbouwhuis opgeleverd.... :|W (Jaaa maar kan ik me nu stiekem nog niet zo druk om maken, ben veel te blij! *O* )
Wat ontzettend leuk O+ Vloog je echt meteen op hem af? :D Kan me zo voorstellen dat ik dat ook zo zou doen _O-
pi_149325425
Ik ben net begonnen aan hart of dixie MaJo! Is wel echt leuk!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_149325491
quote:

[..]

Pretty little liars, once upon a time,
pi_149325626
A Sara wat leuk!!!

En de uitrekendatum rond de oplevering lost elkaar vast wel op. Zal ik me proberen niet druk om te maken!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:13:29 #145
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149325700
quote:

[..]

Past niet echt in het rijtje maar :Spartacus :9~ ~O> O-)
pi_149325772
Parenthood
Devious maids
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149326975
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:59 schreef MaJo het volgende:

Wat ontzettend leuk O+ Vloog je echt meteen op hem af? :D Kan me zo voorstellen dat ik dat ook zo zou doen _O-
Jep. Ik heb nog zitten dubben of ik het anders zou doen, maar ik dacht: jaaa, ik ben veel te dolenthousiast om nog 5 minuten cryptisch te gaan zitten doen met cadeautjes/hints. Dus ben meteen naar de voordeur gestuiterd...

Hij had ook 100 vragen tegelijk, de schat: wat mag je eten, verlof, wanneer word je dan misselijk, wanneer komt het dan, etc... Hij had echt even een kortsluiting, hihi _O- . Heb hem toen maar gezegd dat het allerbelangrijkste was dat hij de komende maanden Hoofd-kittylitterscooping is... :7 :P
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:44:11 #148
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149328479
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Die voorstukjes trekken me niet echt :@

[..]

:(

Zoe Hart is tof :6

O-)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:45:55 #149
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149328540
Misschien niet per se een 'meidenserie' maar wel leuk: the Vampire Diaries / the Originals. En al wat ouder, maar misschien nog ergens te vinden: Ugly Betty. :s)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:46:31 #150
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149328562
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:54 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Jep. Ik heb nog zitten dubben of ik het anders zou doen, maar ik dacht: jaaa, ik ben veel te dolenthousiast om nog 5 minuten cryptisch te gaan zitten doen met cadeautjes/hints. Dus ben meteen naar de voordeur gestuiterd...

Hij had ook 100 vragen tegelijk, de schat: wat mag je eten, verlof, wanneer word je dan misselijk, wanneer komt het dan, etc... Hij had echt even een kortsluiting, hihi _O- . Heb hem toen maar gezegd dat het allerbelangrijkste was dat hij de komende maanden Hoofd-kittylitterscooping is... :7 :P
:D
pi_149329040
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:53 schreef Sara82 het volgende:
Jaaa, Modern Family! O+

:D :D :D :D
Ik zie het zķķķ voor me!

Voor je familie wel een cryptisch / hint spelletje? :P
Ik zou dit zelf erg graag doen ipv gewoon zeggen. Ergens lijkt mij dat gewoon velen malen leuker.
pi_149329303
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:44 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

O-)
Ik snap niet dat ik die serie nu pas ontdek!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:15:22 #153
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149329503
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:09 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat ik die serie nu pas ontdek!

Ik zit vaak hardop te lachen tijdens een aflevering :@

En mijn man vindt het ook leuk, dus kijken we altijd samen O+
pi_149329612
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:15 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

En de mannen hebben ze ook goed gecast O+
pi_149329823
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:18 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En de mannen hebben ze ook goed gecast O+
Behalve Joel. :r
pi_149329895
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:45 schreef Zoe_Hart het volgende:
Misschien niet per se een 'meidenserie' maar wel leuk: the Vampire Diaries / the Originals. En al wat ouder, maar misschien nog ergens te vinden: Ugly Betty. :s)
met jou kan ik praten! Dankzij jouw Nick kwam ik trouwens op hart of Dixie Haha

Drop Dead Diva en the Black List zijn ook aanraders evenals suits
pi_149329923
Zover ben ik nog niet... Ben bij seizoen 1 aflevering 4 ;)
pi_149329979
Orange is the new black is ook leuk
pi_149330023
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:28 schreef Bottoms_up het volgende:
:Y
pi_149330108
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:29 schreef Sara82 het volgende:

[..]

:Y
+ 2

O+ is weg van the mentalist.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:21:14 #161
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_149331701
Chicago fire en Chicago pd. Ook leuke series om te kijken. Jane the Virgin is ook grappig. Slaat 10x nergens op, maar wel grappig. Verder is er al een hoop genoemd wat ik ook kijk!
Baby daddy is ook grappig!
pi_149332948
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Dat is ook tof.

En devious maides
pi_149333009
en happy endings en big bang theory
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 18:04:48 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149333104
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:44 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

O-)
Smaken verschillen he :*

Bedankt voor de tips meiden! Ik heb nu een lijstje gemaakt met wat series :)

Ik moest vanmiddag sloffen kopen voor in het ziekenhuis maar ik kwam thuis met schoenen :@ :')

[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 03-02-2015 18:10:00 ]
pi_149335789
Wanneer word je geholpen MaJo?
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 19:31:28 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149336329
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Wanneer word je geholpen MaJo?
maandag al :o
pi_149337053
Dat is al snel!
pi_149340239
Je hebt een perfect excuus om schoenen te mogen kopen, Majo. En schoenen sowieso altijd :)

Ovulatietest weer negatief, zal dus toch een heel laat ei zijn. Op dag 29, wtf. En van 0,0 symptomen bij ovulatie naar bloeding en felle rugpijn deze maand. Raar lichaam.
Ondertussen doet ongeveer alles pijn, dus zou het ook nog eens griep kunnen zijn. Net als ik denk dat mijn humeur niet slechter kan... :(

Nu ga ik stoppen met zeuren, beloofd :)
pi_149341751
:* Komt wel goed, schatje.
pi_149346319
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:15 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

ik weet niet waar ze op tv zijn, maar seizoen vier afl drie en vier :)
Leuk leuk leuk!!
Schudden voor gebruik
  woensdag 4 februari 2015 @ 10:19:56 #171
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_149350591
Ja hoi.

Waar in de action liggen die testen ongeveer?
Ik heb echt een hekel aan die winkel en het a - sociale publiek wat er bij ons komt dus wil er zo kort mogelijk zijn.. :@
pi_149353140
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:19 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi.

Ik heb echt een hekel aan die winkel en het a - sociale publiek wat er bij ons komt dus wil er zo kort mogelijk zijn.. :@
Bij de vitamines / vaak richting tandpasta / shampoo / zeep e.d.
Niet elke Action heeft ze overigens...

Ik vind de Action juist een fijne winkel, lekker goedkoop en ze hebben vanalles.
Publiek valt hier wel mee, plus trek mij sowieso niets aan van anderen. :6 Dat leer je als dorpsmeisje uiteindelijk ook wel in de stad.

[ Bericht 3% gewijzigd door JantinaGr op 04-02-2015 12:09:30 ]
pi_149353829
Precies, bij de vitamines, in een lichtblauwe verpakking.

(Trek anders nep-Uggs aan onder je vaalroze huispak, en doe glitternagellak op. En doe als finishing touch een goudkleurige naamketting om. Dan val je niet zo op daar! :P )
pi_149354056
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2015 10:19 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi.

Bij de Tandpasta, shampoo, make up in de buurt.
Schudden voor gebruik
pi_149354076
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:23 schreef Sara82 het volgende:
Precies, bij de vitamines, in een lichtblauwe verpakking.

(Trek anders nep-Uggs aan onder je vaalroze huispak, en doe glitternagellak op. En doe als finishing touch een goudkleurige naamketting om. Dan val je niet zo op daar! :P )
Bij ons komen alleen "Gerda's" die hun huis wel met alles onderplakken of smeren maar niet zichzelf :D
Schudden voor gebruik
pi_149354246
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:32 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Bij ons komen alleen "Gerda's" die hun huis wel met alles onderplakken of smeren maar niet zichzelf :D
Die dan hardop met zichzelf staan te overleggen welk 3D-kaartenmaaksetje ze het leukst vinden :')
pi_149354267
Gehe, ik zit nu al 5 minuten te kijken naar een vrouw die selfies van haarzelf aan het maken is. *Muts af, muts op, vanaf een andere kant*. Het wil blijkbaar niet erg lukken na een dertigtal pogingen. En haar hond wil wel erg graag doorlopen inmiddels. :P
pi_149354294
knip

[ Bericht 98% gewijzigd door Sara82 op 04-02-2015 12:41:22 (dubbel) ]
pi_149355138
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:39 schreef JantinaGr het volgende:
Gehe, ik zit nu al 5 minuten te kijken naar een vrouw die selfies van haarzelf aan het maken is. *Muts af, muts op, vanaf een andere kant*. Het wil blijkbaar niet erg lukken na een dertigtal pogingen. En haar hond wil wel erg graag doorlopen inmiddels. :P
:X
Schudden voor gebruik
pi_149356731
En toen realiseerde ik me ineens dat het over 10 dagen carnaval is. Ik snap dat de meerderheid hier er niets mee heeft, maar ik leef dan een dag of vier op liters bier en broodjes ei en frites, dikke schik, feesten, gekkigheid, oh en bier. Had ik dat al gezegd? Ja, bier. Veel bier.

Oh, en ja: het valt op als ik niet drink. Sara die cola drinkt tijdens de carnaval is hetzelfde als een aarbeienmilkshake bestellen voor bij je tarbotfilet met truffel in een sterrenrestaurant. Het is zeg maar enkel een theoretische optie. :')

En ik hoef niet te bobben, want we hadden vorige maand al afgesproken dat we bij vrienden blijven slapen. Antibiotica? Ja kom zeg, dat staat in mijn oude dorp bijna bekend als expliciete zwangerschapsbekentenis.

Echt, voor een avondje kan ik me prima redden door wat te sjoemelen, maar hoe kom ik die 4 dagen door..... (luxe-probleem, I know! :D )
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:14:56 #181
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149356916
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:08 schreef Sara82 het volgende:
En toen realiseerde ik me ineens dat het over 10 dagen carnaval is. Ik snap dat de meerderheid hier er niets mee heeft, maar ik leef dan een dag of vier op liters bier en broodjes ei en frites, dikke schik, feesten, gekkigheid, oh en bier. Had ik dat al gezegd? Ja, bier. Veel bier.

Oh, en ja: het valt op als ik niet drink. Sara die cola drinkt tijdens de carnaval is hetzelfde als een aarbeienmilkshake bestellen voor bij je tarbotfilet met truffel in een sterrenrestaurant. Het is zeg maar enkel een theoretische optie. :')

En ik hoef niet te bobben, want we hadden vorige maand al afgesproken dat we bij vrienden blijven slapen. Antibiotica? Ja kom zeg, dat staat in mijn oude dorp bijna bekend als expliciete zwangerschapsbekentenis.

Echt, voor een avondje kan ik me prima redden door wat te sjoemelen, maar hoe kom ik die 4 dagen door..... (luxe-probleem, I know! :D )
Carnaval *O*

Ik heb wel altijd het bob-excuus, dat scheelt. Iets bedenken waardoor je spontaan niet meer kunt blijven slapen en wel bob moet zijn?
Kun je een dieet faken waar je mee bezig bent? "Zo jammer van al die nutteloze calorieën die ik met dat bier naar binnen giet" :P
Volgende week al beginnen met klagen over bang zijn dat je ziek wordt, ff rustig aan doen en dan met carnaval 'toch maar ff geen bier'?
pi_149357220
Sara, dat wordt met griep op bed liggen :P Ik zie geen andere oplossing haha!
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:35:56 #183
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_149357323
Ach, met carnaval is het zo druk, jij giet je pilsje echt wel ongemerkt over de vloer hoor :7 Heb ik bij mn eerste zwangerschap ook wel eens zo gedaan bij een of ander evenement omdat het echt op zou vallen (en idd, seriously, wie gelooft er de antibiotica crap) en heb mn wijn toen beetje bij beetje weggegooid.

Zonde, dat wel :')
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:49:53 #184
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_149357545
Appelsap met spa rood kan (met carnaval) ook redelijk door gaan als bier. Erg dood bier wel, maar dat is dan niet heel gek.

Aan de 'wijn' gaan is geen optie zeker?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_149358007
@AwayTL: Nope, wijn is helaas geen optie, vriendjes weten dat ik dat eigenlijk zelden drink.

En wat anders bestellen (appelsap met spa of zoiets) gaat 'm ook niet worden. We bestellen het bier met dienbladen tegelijk, het valt echt serieus op als daar steeds een appelsap tussenstaat.... Trapt niemand in...

quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Ach, met carnaval is het zo druk, jij giet je pilsje echt wel ongemerkt over de vloer hoor :7 Heb ik bij mn eerste zwangerschap ook wel eens zo gedaan bij een of ander evenement omdat het echt op zou vallen (en idd, seriously, wie gelooft er de antibiotica crap) en heb mn wijn toen beetje bij beetje weggegooid.

Zonde, dat wel :')
Mjah, ik denk dat dit het wel zo ongeveer gaat worden, thanks! En het gaat heel erg tegen mijn natuur in om bier te verspillen, maar het is voor een goed doel. :P
Ik dacht er ook aan om wat blikjes alcoholvrij bier in mijn handtas (lees: hutkoffer) te gooien, en af en toe een glas te vullen op de plee.
Deel twee van het plan: doen alsof ik kapotkotsdronken naar huis ga, dan hoef ik in ieder geval de dag daarna niet mee. (voor brakke vrouwen zijn ze nog mild gelukkig, de mannen krijgen meestal de ochtend daarna een biertje in de handen gedrukt met de tekst: "Hier knul, daar knap je lekker van op!" _O- )
pi_149359102
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:05 schreef Sara82 het volgende:
@AwayTL: Nope, wijn is helaas geen optie, vriendjes weten dat ik dat eigenlijk zelden drink.

En wat anders bestellen (appelsap met spa of zoiets) gaat 'm ook niet worden. We bestellen het bier met dienbladen tegelijk, het valt echt serieus op als daar steeds een appelsap tussenstaat.... Trapt niemand in...

[..]

Mjah, ik denk dat dit het wel zo ongeveer gaat worden, thanks! En het gaat heel erg tegen mijn natuur in om bier te verspillen, maar het is voor een goed doel. :P
Ik dacht er ook aan om wat blikjes alcoholvrij bier in mijn handtas (lees: hutkoffer) te gooien, en af en toe een glas te vullen op de plee.
Deel twee van het plan: doen alsof ik kapotkotsdronken naar huis ga, dan hoef ik in ieder geval de dag daarna niet mee. (voor brakke vrouwen zijn ze nog mild gelukkig, de mannen krijgen meestal de ochtend daarna een biertje in de handen gedrukt met de tekst: "Hier knul, daar knap je lekker van op!" _O- )
Ik denk dat ik het dan of gewoon vast zou vertellen. Of, als je dat echt niet wil, gewoon een jaar overslaan.
pi_149365593
West brabant toevallig? :)
Schudden voor gebruik
pi_149366080
Gooien op iets verkeerd gegeten, niet lekker, maar toch sfeer willen proeven?
'T weekend ervoor jezelf ziek gezopen hebben en nu wel ff klaar met bier?

Ik zit vanavond met kramp op de Bank ;( meestal een voorbode..
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:43:00 #189
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149366404
Ik zou idd doen wat spees zegt. Ik zat me er ook druk om te maken maar uiteindelijk kon niemand zich meer herinneren wat ik had gedronken op een feestje, gewoon omdat ze er echt niet op hadden gelet of bij stilgestaan. Gewoon af en toe met bier in je handen staan en die dan na een tijdje subtiel wegzetten. Of af en toe wat leeggieten in een ander glas. Niemand let er op of je wel of niet drinkt in zo'n setting.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_149366623
Denk trouwens dat doen alsof je wat op hebt moeilijker is dan doen alsof je drinkt. Met carnaval tenminste
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:18:21 #191
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149368238
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Denk trouwens dat doen alsof je wat op hebt moeilijker is dan doen alsof je drinkt. Met carnaval tenminste
Gelukkig herinnert niemand zich dat meer de volgende dag :P
pi_149368364
Met kerst, op momenten dat het niet anders kon, heeft de Duutser voor 2 gedronken. Naast elkaar zitten/staan, en op een tactisch moment van glas ruilen...
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:25:13 #193
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_149368550
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Met kerst, op momenten dat het niet anders kon, heeft de Duutser voor 2 gedronken. Naast elkaar zitten/staan, en op een tactisch moment van glas ruilen...
:o

En niemand had het door?
pi_149368581
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:25 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

:o

En niemand had het door?
Of het niet gezegd, maar het werkte absoluut.
pi_149370224
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het dan of gewoon vast zou vertellen. Of, als je dat echt niet wil, gewoon een jaar overslaan.
Eens!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149371556
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:42 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Eens.
Maar ik zou ook even afwachten doe ik me voel als ik jou was. Misschien moet je wel helemaal niet denken aan de drukte, warmte. Ben je tegen die tijd al misselijk of moe (een beetje de meest voorkomende kwaaltjes de eerste weken).
  Moderator woensdag 4 februari 2015 @ 22:33:15 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149373618
Zit inmiddels op dag 8 en nog steeds een beetje bloedverlies -O- En ontzettend pijnlijke tetten, dat heb ik normaal nooit tijdens de menstruatie!

Vraagje, met cycli van 25-40-40-60, wanneer zouden jullie beginnen met de ovulatietesten, ik zat te denken aan dag 20? Alleen als ik weer een korte cyclus heb (wat ik niet verwacht maar je weet het niet) dan mis ik het wel. Zou je ook eerst om de paar dagen kunnen testen of heeft dat geen zin? Überhaupt, hoeveel dagen krijg je zo'n streep te zien?
  woensdag 4 februari 2015 @ 22:47:31 #198
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_149374114
Nee dan heeft het geen zin om de 2dagen imho. met elke 24uur testen kan je de piek al missen.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')