SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Meer sneeuwquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef dick_laurent het volgende:
oh volgens mij had ik de nieuwe moeten openenoops
Quote voor het nageslachtquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:54 schreef INViCTuS het volgende:
De hele komende week valt het denk ik weer tegen
Fout...quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:43 schreef Koelkastje het volgende:
Oldenzaal heeft klein laagje sneeuw en er komt als het goed is nog meer aan!
Voorspel der nawinter des doodsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fout...
Morgenavond pas weer, in het uiterste noorden...
Morgenavond de eerste speldenprikjes van de koudegolf die medio februari het land aandoet.quote:
Mag ik jou ook een prikje geven?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Morgenavond de eerste speldenprikjes van de koudegolf die medio februari het land aandoet.
Laten we het netjes houdenquote:
Het blijft me mateloos irriteren dat je op deze plaatjes de helft van het continent mist.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Nattekat het volgende:
Volgende week, precies 7*24 uur dus, zijn de omstandigheden wel heel gunstig voor sneeuw
Het probleem is dat er geen neerslag voorspeld wordt
Ok, misschien een beetje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Het blijft me mateloos irriteren dat je op deze plaatjes de helft van het continent mist.
Minder gedetailleerd. Zelfde als met de temperatuurkaartquote:
twitter:KeraunosObs twitterde op donderdag 29-01-2015 om 22:10:10Dans le front instable de demain matin, si éclairs il y a, ils seront extrêmement puissants (parfois > 500 kA) #orage http://t.co/JAV6h0c2GP reageer retweet
Yaaaay!quote:
Volgens mij heeft het de hele nacht doorgesneeuwd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:24 schreef pfaf het volgende:
Enschede heeft een dikker pak dan verwacht, toch wel enkele cm's..
Fout, er is vannacht nog gewoon sneeuw bijgevallenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fout...
Morgenavond pas weer, in het uiterste noorden...
Idd. Een stralend zonnetje met een mooie laag sneeuw... en ik zit hier op het werk naar buiten te kijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:57 schreef Wespensteek het volgende:
Zon op besneeuwde bomen wat is de winter dan toch mooi.
Meer meer meerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:35 schreef dick_laurent het volgende:
Lag inderdaad behoorlijk pak hier in Utrecht![]()
Nou ok, ik geef toe, dat het in combinatie met de zon en alle besneeuwde bomen vanmorgen wel mooi uitzag.
Maar nu hebben we het gezien, iedereen heeft zijn sneeuw fap kunnen doen. Nu weg met die zooi, hup... lente!
Nog lang niet, het moet blijven vallen en liggen tot ik tijd heb om foto's te maken! En dat is maandag pasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja? nog steeds niet uitgefapt?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
Control gaat voor westerstorm volgende week, vandaar de hoog oplopende temperatuur.
[ afbeelding ]
Lekker hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
Control gaat voor westerstorm volgende week, vandaar de hoog oplopende temperatuur.
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met het weer in Japanquote:
roflroflroflquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed denk ik. Zal het hem volgende keer vragen.
Spreiding plus termijn is hallo vrieskou in februari behoort nog tot de opties.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij wel... zon 25 tot 50 km naar het zuiden...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:21 schreef Gwywen het volgende:
[..]![]()
Maar dan wel ietsje verder naar het zuiden, als het mag.
Niks in het zuiden des lands dusquote:
Gewoon haar gezicht in de sneeuw drukken en hem dan ijskoud vanachter naar binnen sleeen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Klote. Ik heb vanavond een date in Groningen... Hopelijk komt het pas laat.
Wil je alsjeblieft je sig weghalen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Klote. Ik heb vanavond een date in Groningen... Hopelijk komt het pas laat.
Goed idee. Daarna wil ze vast nog wel een keer vaker afsprekenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon haar gezicht in de sneeuw drukken en hem dan ijskoud vanachter naar binnen sleeen.
Neequote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft je sig weghalen?
Waarschijnlijk regen. Het is hier waarschijnlijk al voordat het überhaupt gaat vriezen, als ik de snelheid zo zie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:42 schreef hangtime het volgende:
Wat komt daar boven de Noordzee aanzetten dan?
Kuch...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:21 schreef Gwywen het volgende:
[..]![]()
Maar dan wel ietsje verder naar het zuiden, als het mag.
Zou fijn zijn, zit net op het randje van regen/sneeuwquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Ietsje meer naar het westen graag.
Zelfde hier. Zit op het moment in Amersfoort, maar woon daar vlakbij.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, zit net op het randje van regen/sneeuw
Hier Utrecht, dus wordt kiele kiele.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Zelfde hier. Zit op het moment in Amersfoort, maar woon daar vlakbij.
Zo bijzonder was dat van gisteravond ook niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Hier Utrecht, dus wordt kiele kiele.
Maar goed, veel beter dan wat er gisterenavond viel qua intensiteit wordt het toch niet
Qua hoeveelheid in cm misschien niet, maar het ging hier soms wel echt fors tekeer qua sneeuwquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo bijzonder was dat van gisteravond ook niet.
Grond was nog te warm.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo bijzonder was dat van gisteravond ook niet.
ALS het valtquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan zal het vandaag dus wel goed moeten blijven liggen.
Met een wat stevigere afkoeling de dagen ervoor had er op sommige plekken een leuk pak kunnen vallen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Vandaag is beroerder dan gisteren, op het oosten na...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:44 schreef Infection het volgende:
[..]
16-05-1984quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:55 schreef Infection het volgende:
Als ik het nieuws moet geloven, gaat er sowieso wat vallen. Maarja, wanneer hadden ze het voor het laatst goed?
Aan land zal het vast wel komen. De vraag is alleen nog wat het wordt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:05 schreef Re het volgende:
komt dat spul nu boven de noordzee wel aan land eigenlijk...
In Amsterdam alweer eventjes natte sneeuw. Eens kijken of het nog droger wordt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:05 schreef Re het volgende:
komt dat spul nu boven de noordzee wel aan land eigenlijk...
wow, geen klaagbericht, je zou voor de grap eens al jouw posts onder elkaar moeten zettenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het was hier vannochtend zowaar een beetje wit, volgens mij lag er toch wel minstens een halve centimeter.
Je bent een Nederlander of je bent het niet. Nederlanders zeiken nou eenmaal veel en vaakquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:51 schreef byah het volgende:
[..]
wow, geen klaagbericht, je zou voor de grap eens al jouw posts onder elkaar moeten zetten
Waar is dat?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Natte sneeuw en regen hier. Troep.
Valt wel mee, is alweer afgelopenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:06 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier in Utrecht lag er vanmorgen al een redelijk sneeuwdek van enkele centimeters, en nu sneeuwt het weer als een gek. Dus daar komen nog wat centimeters bij. Fijn, joepie
Arnhemquote:
welnee man stelde vanmorgen niets voor en nu ook nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:06 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier in Utrecht lag er vanmorgen al een redelijk sneeuwdek van enkele centimeters, en nu sneeuwt het weer als een gek. Dus daar komen nog wat centimeters bij. Fijn, joepie
Nou kweenie hoor maar ik liep toch echt door enkele cm's sneeuw vanmorgen en het was lekker glibberig op de weg ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
welnee man stelde vanmorgen niets voor en nu ook niet
Hier in de Pijp alleen klein beetje sneeuw op de autodaken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:27 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam alweer een tijdje droog. Er viel best veel, sneeuwschuiver over de Lelylaan ramde ook best veel sneeuw voor zich uit.
Maar het dooit. Heb de jongens voorbereid dat het morgenochtend weg is.
bijna 2cm hier, maar zit aan de rand van een park. Midden in de stad dooit het wat sneller natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hier in de Pijp alleen klein beetje sneeuw op de autodaken.
Is Giro 555 al geopend?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:46 schreef GekkePoes het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n318.html
Hier sneeuwt de weg al behoorlijk dicht, zag net een bijna ongelukje
jups want het regent ook als een gek, of met vriezen ijsbaan ook leukquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:27 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam alweer een tijdje droog. Er viel best veel, sneeuwschuiver over de Lelylaan ramde ook best veel sneeuw voor zich uit.
Maar het dooit. Heb de jongens voorbereid dat het morgenochtend weg is.
Wonen er enkel mietjes daar? Iedereen rijdt 20 maxquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:46 schreef GekkePoes het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n318.html
Hier sneeuwt de weg al behoorlijk dicht, zag net een bijna ongelukje
En nog kunnen ze niet op hun eigen rijbaan blijven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wonen er enkel mietjes daar? Iedereen rijdt 20 max
Venlo dag 3 van de sneeuwoverlast: geen sneeuwquote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:17 schreef Klonk het volgende:
Belfeld dag 3 van de sneeuwoverlast: geen sneeuw
Ben benieuwd hoe het er in de regio Oss uitziet waar we straks heen gaan
Omdat ze weten dat je een sneeuwliefhebber bent.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:39 schreef dick_laurent het volgende:
Ennnn het sneeuwt wéér in Utrecht, jeezus zeg...
Wat de fuck zeg die sneeuwbui zit ook echt alleen boven het midden van t land.
Is dit opeens het epicentrum voor sneeuw geworden ofzo
voor het noorden bijna niks als ik de kaarten zo bekijk,quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gisteravond een bak sneeuw gehad, helaas is alles binnen notime weer weggesmolten.
Kijken wat de komende dagen ons gaat brengen.
Het begon gisteravond rond een uur of 11 al weer te regenen, toen wist ik al genoeg.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:13 schreef Resistor het volgende:
Ik had gehoopt in een witte wereld wakker te worden![]()
Wel een beetje wit hier in Bunschoten, maar niet echt de moeite.
ook weer aardig wat verschillen tussen de pluimen midden zuid-oost/noord-oost ?of is dat alweer achterhaald?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:49 schreef Dven het volgende:
Flinke verschillen tussen dag en nacht in de pluim
[ afbeelding ]
Gaat redelijk gelijk op de oostelijke helft van het land.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:51 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ook weer aardig wat verschillen tussen de pluimen midden zuid-oost/noord-oost ?of is dat alweer achterhaald?
Veel dagelijkse gang inderdaad, zal komen omdat het snachts helder is denk ik. Word alleen maar meer met de langere dagen en de sterker wordende zonquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:49 schreef Dven het volgende:
Flinke verschillen tussen dag en nacht in de pluim
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Veel dagelijkse gang inderdaad, zal komen omdat het snachts helder is denk ik. Word alleen maar meer met de langere dagen en de sterker wordende zon
Begin de aansterkende zon al goed te merken ja. Lekkerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Veel dagelijkse gang inderdaad, zal komen omdat het snachts helder is denk ik. Word alleen maar meer met de langere dagen en de sterker wordende zon
Het is ook al zo goed als februari, nu gaat het hard. In maart gaat de klok ook weer vooruitquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Begin de aansterkende zon al goed te merken ja. Lekker
Ik merk ieder geval dat zeker de avonden hier warmer lijken te worden. zes uur geweest, pikkedonker. Normaliter zakt het kwik dan erg snel naar rond/onder het vriespunt. Momenteel nog 12 graden. Lekker.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is ook al zo goed als februari, nu gaat het hard. In maart gaat de klok ook weer vooruit
Ik ben wel weer klaar met de donkere koude dagen.
Ik denk dat je het eerder en beter merkt, daar waar jij woont. Hier merk ik het voornamelijk aan de warmte die de zon afgeeft. Tussen de buien door voel je hem wel weer flink warm worden. Daarmee is februari nog niet afgeschreven trouwens.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik merk ieder geval dat zeker de avonden hier warmer lijken te worden. zes uur geweest, pikkedonker. Normaliter zakt het kwik dan erg snel naar rond/onder het vriespunt. Momenteel nog 12 graden. Lekker.
Dat is vergelijkbaar met de avondtemperatuur in Nederland in juli/augustusquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik merk ieder geval dat zeker de avonden hier warmer lijken te worden. zes uur geweest, pikkedonker. Normaliter zakt het kwik dan erg snel naar rond/onder het vriespunt. Momenteel nog 12 graden. Lekker.
Ho,ho. Ik kan me avonden herinneren waarin het kwik niet onder de 20 kwam. Best vaak zelfs, nu ik er over nadenk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met de avondtemperatuur in Nederland in juli/augustus
Klopt inderdaad. vandaag zonkracht 4 gehad hier, terwijl we in principe nog hartje winter zitten. Februari en maart zijn altijd afwachten. hier en in NL kan het toch nog wel een koudeprikje geven. Al lijkt het er voorlopig niet in te zitten. Hier noch in Nederland.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat je het eerder en beter merkt, daar waar jij woont. Hier merk ik het voornamelijk aan de warmte die de zon afgeeft. Tussen de buien door voel je hem wel weer flink warm worden. Daarmee is februari nog niet afgeschreven trouwens.
Minimumtemperaturen willen hier vaak lager liggen dan in Nederland. Al is kust/binnenland dan natuurlijk wel erg van belang.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met de avondtemperatuur in Nederland in juli/augustus
Ok, laat me nuanceren dan, het is vergelijkbaar met de gemiddelde avondtemperatuur in NL. Want avonden van 20+ komen wel eens voor, maar zijn meer uitzondering dan regel. En ik heb ook wel eens bibberend van de kou met 5 graden buiten gezeten in augustus, want helaas, dat komt ook wel eens voor.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ho,ho. Ik kan me avonden herinneren waarin het kwik niet onder de 20 kwam. Best vaak zelfs, nu ik er over nadenk.
Nouja.. Dat komt zeker de laatste 20 jaar erg weinig voorquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok, laat me nuanceren dan, het is vergelijkbaar met de gemiddelde avondtemperatuur in NL. Want avonden van 20+ komen wel eens voor, maar zijn meer uitzondering dan regel. En ik heb ook wel eens bibberend van de kou met 5 graden buiten gezeten in augustus, want helaas, dat komt ook wel eens voor.
Dat wil ik ook in Nederlandquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:28 schreef Dven het volgende:
Ik herinner me nog eind augustus 2012. Voor een week is de temperatuur niet onder de 28 geweest
Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee hoor. Ik althans wel. Terwijl ik van extremen houdquote:
Precies. Minimum bereik je meestal rond een uur of 6 a 7 in de ochtend. Dus de hele nacht is ruim 30. Afschuwelijk. het fijne van een landklimaat is juist dat het in de nacht redelijk koel wordt en je dus lekker slapen kan.quote:
Hoe heter hoe beterquote:
Overdag maakt dat voor mij niet uit, maar die plaknachten joh.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe heter hoe beter![]()
Ik zit in de zomer altijd te hopen op +30 graden. Komt helaas niet veel voor in Nederland.
Dat went welquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:41 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Overdag maakt dat voor mij niet uit, maar die plaknachten joh.
Het sneeuw schild van de Eemsdollard werkt al weken op volle toeren. Het lijkt wel op het moment dat de omstandigheden perfect zijn voor sneeuw het onbewolkt is hier.quote:
Ik ben niet bekend met Bulgarije maar ik zie toch duidelijk een -1 op dit kaartje, misschienquote:Op zondag 1 februari 2015 12:17 schreef Dven het volgende:
Gisteren was het 17 graden. In de nacht heeft het continu geregend. Vandaag is het 12 graden.
Ik zie een auto volledig bedekt met sneeuw.
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was mijn idee ookquote:Op zondag 1 februari 2015 12:23 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met Bulgarije maar ik zie toch duidelijk een -1 op dit kaartje, misschien
dat die auto daar vandaan kwam.
http://www.weeronline.nl/Europa/Bulgarije/146
bij mij in Utrecht niet gister ochtend?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:39 schreef dick_laurent het volgende:
Ennnn het sneeuwt wéér in Utrecht, jeezus zeg...
Wat de fuck zeg die sneeuwbui zit ook echt alleen boven het midden van t land.
Is dit opeens het epicentrum voor sneeuw geworden ofzo
Ok dat kan, misschien was t plaatselijkquote:Op zondag 1 februari 2015 13:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
bij mij in Utrecht niet gister ochtend?
Gezien de pluim denk ik dat je geluk hebtquote:Op zondag 1 februari 2015 13:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok dat kan, misschien was t plaatselijk
Nu is de meeste sneeuw weer weg. Hopelijk blijft dat zo
Veliko Tarnovo, Bulgarijequote:Op zondag 1 februari 2015 14:47 schreef Dven het volgende:
Raar weer hier. Een half uur geleden compleet grijs en nu een volledig blauwe lucht. Graadje of 15. Verschillen zijn groot, in het oosten rond het vriespunt terwijl het zuidwesten de 25 graden aantikt. Duidelijk dat ik ergens in het midden zit
100% zeker dat het hier geen 6 graden is. Zit nu op het terras voetbal te kijken. In T-shirtquote:Op zondag 1 februari 2015 14:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Veliko Tarnovo, Bulgarije
zondag 15:00
Overwegend bewolkt
undefined
6°C | °F
Neerslagkans: 14%
Luchtvochtigheid: 81%
Wind: 6 km/h
TemperatuurNeerslagkansWind
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
100% zeker dat het hier geen 6 graden is. Zit nu op het terras voetbal te kijken. In T-shirt
Niet conform de realiteit dusquote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]hij zegt ook dat het in het zuidwesten 8 graden is en geen 25
" in het oosten rond het vriespunt terwijl het zuidwesten de 25 graden aantikt"quote:Op zondag 1 februari 2015 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet conform de realiteit dusKijk een pagina terug. Straatcommando plaatste een plaatje van Bulgarije
![]()
Maar goed, berichtgeving is sowieso onbetrouwbaar hier. Als ze online 25 graden en zon geven dan regent en vriest het, terwijl bij de vermelding van kou en regen het heerlijk warm en zoning is
Sorry, nog zat van gisteravond. Ik verwissel de windstrekenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
" in het oosten rond het vriespunt terwijl het zuidwesten de 25 graden aantikt"
in het oosten is het juist 25 graden, bij burgas
Hahaquote:Op zondag 1 februari 2015 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, nog zat van gisteravond. Ik verwissel de windstreken
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahanp, maar ik snap nu dus hoe ik bij die 8 graden kwam
Meh, hier in Twente is het koud maar droog. Wel wat sneeuw gehad maar het is zo weer weg gelukkig.quote:
Klinkt als typisch Nederlands weer. Niet koud, niet warm. Vlees noch visquote:Op zondag 1 februari 2015 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, hier in Twente is het koud maar droog. Wel wat sneeuw gehad maar het is zo weer weg gelukkig.
Heerlijk, de zon die aan kracht en lengte wintquote:Op zondag 1 februari 2015 15:05 schreef Toto69 het volgende:
Datum Zonsopkomst Zonsondergang Daglicht
februari
zondag 1 februari 2015 08:20 17:27 9 u. 6 min.
maandag 2 februari 2015 08:19 17:29 9 u. 10 min.
dinsdag 3 februari 2015 08:17 17:31 9 u. 13 min.
woensdag 4 februari 2015 08:15 17:32 9 u. 17 min.
Dit wordt ook steeds beter
http://9gag.com/gag/aGwYM4nquote:Op zondag 1 februari 2015 15:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Heerlijk, de zon die aan kracht en lengte wint
9gagquote:Op zondag 1 februari 2015 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://9gag.com/gag/aGwYM4n
[ afbeelding ]
En als bonus ook nog een regenboog:quote:Op zondag 1 februari 2015 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Zon, bewolkt, grijs en regen, kutweer, zon, bewolkt.... we hebben het allemaal een keer gehad vandaag
Jammer he! Jaloers op de Alpen momenteelquote:Op maandag 2 februari 2015 10:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Sneeeeeuuuw!Maar denk dat het te warm is om te blijven liggen
Strakblauwe lucht hier in Utrecht momenteel hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Een uur geleden dacht ik nog: 'prachtig fietsweer'. Nu denk ik: 'depressief kutweer waar ik straks doorheen moet'
Hier ook weer, maar nat ben ik wel gewordenquote:Op maandag 2 februari 2015 12:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht hier in Utrecht momenteel hoor
Niet dat ik er veel aan heb in mijn kantoor met klein kl•te raam wat niet open kan
Ach, past wel bij je naamquote:Op maandag 2 februari 2015 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook weer, maar nat ben ik wel geworden
Hier ookquote:Op maandag 2 februari 2015 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Hier vooral regen, zon en nog meer regen
Welke sneeuwrestenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:00 schreef Fred0w het volgende:
Behoorlijk glad buiten, sneeuwresten beginnen op te vriezen.
hooguit als je jeuk hebt aan je gad!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:47 schreef MaLo het volgende:
Hier hoefden we niet te krabben en het was ook niet glad
Net als paar jaar geleden ... Carnavallen in je T-Shirt buitenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:43 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf het weekend zeer waarschijnlijk weer gewoon warmer, dus nog steeds geen winter. Goed, beter dat het niet vriest met tijdens carnaval
Hier in Zeeland ook een flinke hagel/sneeuwbui gehad.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Hagelt hier ineens flinkHele straat wit!
Die buien zijn echt om oldenzaal heen getrokken, hier wel donker maar geen druppel!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:20 schreef Gwywen het volgende:
Wow, kwartier geleden was ik nog in het zonnetje de appelboom aan het snoeien, toen ik naar binnen ging zag ik al een dikke wolk aankomen, het werd aardedonker en inmiddels is alles wit van de hagel/sneeuw!
Ha, apart zeg!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:34 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Die buien zijn echt om oldenzaal heen getrokken, hier wel donker maar geen druppel!
In Twenterand een dikke vette hagelbui gehad rond 16:00 uur, alles was witquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:34 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Die buien zijn echt om oldenzaal heen getrokken, hier wel donker maar geen druppel!
Wij hebben ons eigen schildquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:34 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
In Twente hebben we een op het moment deze maan, maar dat is vast niet hetzelfde als wat je bedoeldquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:37 schreef GekkePoes het volgende:
Ik probeerde een foto te maken van de maan, met die regenboogachtige kring eromheen, maar zelfs met maximaal zoom, zie ik alleen maar een zwart vlak met in het midden een heel klein stipje
moet nodig weer een betere camera aanschaffen.
Ik had hem wolkenvrij, dan zie je die de weerkaasting van het licht door micro ijsdeeltjes die in de atmosfeer hangen, geeft een leuk effectquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:56 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
In Twente hebben we een op het moment deze maan, maar dat is vast niet hetzelfde als wat je bedoeld!
[ afbeelding ]
Op deze manier...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:37 schreef GekkePoes het volgende:
Ik probeerde een foto te maken van de maan, met die regenboogachtige kring eromheen, maar zelfs met maximaal zoom, zie ik alleen maar een zwart vlak met in het midden een heel klein stipje
moet nodig weer een betere camera aanschaffen.
die tweedequote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Op deze manier...
[ afbeelding ]
Dan is het een corona wat je om de maan zag.
Of op deze manier..
[ afbeelding ]
Dan is het een halo wat je om de maan zag.
kijk maar eens als de volle maan laag staat. Dan is hij pas groot.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:12 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had hem wolkenvrij, dan zie je die de weerkaasting van het licht door micro ijsdeeltjes die in de atmosfeer hangen, geeft een leuk effectZou het soms gezichtsbedrog zijn dat de maan zo groot lijkt?
white out inmiddels, sneeuwt lekker door in drachtenquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:36 schreef TheRipper het volgende:
Sneeuw in Drachten atm, Het blijft al een beetje liggen ook
Zo leuk om naar mensen te kijken die door een hagelbui moeten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:45 schreef Ajaxfan het volgende:
Hagelbui des doods over Amsterdam en een aantal erg onvriendelijk kijkende fietsers.
Zow, dat is niet slecht. De bui gaat ook wel heel erg traag zeg...quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:11 schreef byah het volgende:
flinke sneeuw in Friesland
[ afbeelding ]
Regio Zuid Holland idem, echt bijna voorjaarsweer als je dat schrale windje even wegdenktquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:29 schreef Infection het volgende:
Sneeuw? Hier schijnt de zon en voelt het behoorlijk aangenaam buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |