SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Meer sneeuwquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:31 schreef dick_laurent het volgende:
oh volgens mij had ik de nieuwe moeten openenoops
Quote voor het nageslachtquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:54 schreef INViCTuS het volgende:
De hele komende week valt het denk ik weer tegen
Fout...quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:43 schreef Koelkastje het volgende:
Oldenzaal heeft klein laagje sneeuw en er komt als het goed is nog meer aan!
Voorspel der nawinter des doodsquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fout...
Morgenavond pas weer, in het uiterste noorden...
Morgenavond de eerste speldenprikjes van de koudegolf die medio februari het land aandoet.quote:
Mag ik jou ook een prikje geven?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Morgenavond de eerste speldenprikjes van de koudegolf die medio februari het land aandoet.
Laten we het netjes houdenquote:
Het blijft me mateloos irriteren dat je op deze plaatjes de helft van het continent mist.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:22 schreef Nattekat het volgende:
Volgende week, precies 7*24 uur dus, zijn de omstandigheden wel heel gunstig voor sneeuw
Het probleem is dat er geen neerslag voorspeld wordt
Ok, misschien een beetje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |